borstvoeding en zwemmen

Discussion in 'Borstvoeding' started by Alita, Nov 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Nou wij willen in de krokusvakantie een midweekje weg naar een bungalowpark, daar willen we natuurlijk ook lekker gaan zwemmen maar ik geef dan ook nog bv, als ze nu gaan lekken wat dan? Moet zeggen dat ze nu ook niet lekken alleen als ze helemaal met melk gevuld zijn door de regeldagen ofzo....

2. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    ha Cindy,

ik ben met Chris voor het eerst gaan zwemmen toen hij zo'n 6/7 weken oud was en gaf en geef ook nog steeds BV. Als je je badpak/bikini aankunt is er niets aan de hand. die stof zit ook vrij strak en houdt zo in principe de boel tegen. en mocht er toevallig een druppel uitkomen of zo....verdwijnt die gewoon in het zwembad....jammer dan. Ik heb inmiddels zelf aan de zwembadrand zitten voeden omdat Chris toevallig toen honger had.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Als je bang bent dat je gaat lekken, kun je na het zwemmen zoogcompressen indoen. En tijdens het zwemmen.... jammer dan! Niemand die daar last van heeft ;).

Wat bijzonder trouwens dat je dochtertje op je 25e verjaardag is geboren!

4. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    verplaatst

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Gewoon gaan en niet bij nadenken. Wat ik wel doe is mezelf goed natdouchen voor ik de zwemzaal in loop. Dan heb je nooit een klein nat plekje op je borst voordat je aan het zwemmen toe bent. Niet dat die kans heel groot is hoor.

6. saar

saar Fanatiek lid

Misschien dat tegen de krokusvakantie je borsten al niet meer lekken. Rond die tijd stopte de lekkages bij mij toch. ;)

En anders is het zoals ik hier al lees: sne douchen en je kan lekker in het geniep lekken. :)

7. Alita

Alita Niet meer actief

Jaaa dank je, ga gewoon snel even douchen!
    Ja leuk he dat ze op mijn verjaardag is geboren... was een mooi kadootje!

Share This Page