@Red, Ja ik hoop ook echt dat het hier beter wordt, zit nu rond de 10 voedingen per dag (en de afgelopen dagen nog meer) Wanneer had je dochter door dat ze het kon eten? En wanneer begon ze écht te eten? Gisteren heeft hij wel iets gegeten, maar het meeste belandt toch overal en nergens. Hoeveel gram krijgt ze nu ongeveer per eetmoment? @momof3, Lekker aan het bakken! Ik morgen. Moeders is jarig vrijdag en heb haar beloofd een appeltaart voor haar te bakken @hier, vannacht ging het iets beter! Hij kwam nog wel vaak, maar heeft er nu wel iets langer tussen gelaten. Daar ben ik wel blij om
Even snel,moet kinderen uit school halen. Eva heerlijk geslapen afgelopen nacht. Ze ging er om 21 uur in en werd 7.45 wakker. Had gisteren amper geslapen op de creche.Was verders goed gegaan. Ik was gisteren wel helemaal afgedraaid toen ik thuiskwam. Morgen ook nog een curcus van mijn werk. Reizigersadvisering.Ik deed dit al maar het programma waar we mee werken is veranderd dus even bijscholen.Is gelukkig wel onder werktijd.Alleen kom ik in de knel met kolven.kan ik moeilijk daar gaan doen haha. Anders voordat we er naartoe gaan even kolven. @vivian:hoe is het met het vloeien??. Tot later!!
@bakken, ik ben vrijdag jarig maar vieren D. haar verjaardag zaterdag nog een keer en dat is dan gelijk een beetje voor mijn verjaardag. Vrijdag samen met m'n zusje een marsepein taart maken. @nacht, hier kwam D. bij ons liggen, geen idee hoe laat. Ipv tussenin kroop ze nu tegen mij aan en toen R wakker werd lag ze half in de cosleeper. Heb ik haar in de cosleeper gelegd en R bij ons. Papa heeft nl. last van D. als ze bij ons ligt en gaat dan vaak op haar kamer liggen en zo sliepen we gezellig met z'n 4en. R. kwam pas om 3.40u, 19.30u laatste voeding gehad. @augustusmama, R. krijgt grotendeels geprakt aangezien ze met rapley steeds bleef kokken en wel erg enthousiast alles probeerde te eten. Nu gaan stukken al veel beter. Eind januari, dus toen waren we 3-4 weken bezig wilde ze slecht kde afgekolfde melk drinken bij de gastouder en is ze meer bijvoeding aan eten. Ben toen ook een papfles gaan geven en toen kwam ze ineens een stuk minder vaak en stiekum is dat best wel lekker. Net even een paar dagen gehad dat ze slecht de borst wilde maar voedt nu voor het slapen gaan even in het donker zodat ze overdag ook genoeg bv krijgt. Geef thuis geen ander vocht, hooguit paar slokjes water uit een beker om te oefenen. Bij de gastouder drinkt ze ongeveer 100cc water of thee.
Wat veel verjaardagen in het vooruitzicht! Alvast van harte allemaal Ben zelf pas in augustus weer jarig. @Ingrid, je hebt het maar druk meid! Denk je wel een beetje aan je rust? Hoe vond Eva de kunstvoeding? @Aug.mama, fijn dat je wat beter geslapen hebt! @Red, R wil nu dus ook minder drinken... Bij mijn jongste gaat het gelukkig weer beter, nu 4 a 5 voedingen op een dag. @Vivian, hoe is het met je menstruatie? Dokter nog gebeld? @Miis, het gaat lekker met ons... Ben zelf ook ongesteld geworden, we steken elkaar aan, haha. @Mom, hoe is het met jou? Nog misselijk? Ga zonaar mijn vriendin, ze is eindelijk bevallen! Een dochter, hoera! Jongste is aardig aan het spoken in de nacht, beetje jammer. Huilen in zijn eigen bed maar bij ons slapen lukt ook niet. Denk verlatingsangst... Tot gauw!
Red, oh sorry nog gefeliciteerd met D!!! Wat betreft slapen, oudste slaapt vaak dwars dat is dus echt heel vervelend haha maar lukt eigenlijk amper om op hem te slapen, wnat of hij zet zich af met zn voeten of je krijgt een hand in je oog .. Vaak kan ik hem goed leggen en kruipt ie in me en omarm ik hem slapen, dan blijft ie tenminste liggen hihih @ingrid, id fij onder werktijd mm dat kolven zou ik dan vlak ervoor doen en direct erna! duurt het lang? @eefjuh, ja is een rotte fase, heeft mn oudste ook gehad met 8/9 mnd, vooral met het inslapen werd het dan een dingetje...bij hem blijven was dan de oplossing en dat afgebouwd...Van het wiegen tot ie sliep , daarna wiegen en half slapend wegleggen daarna wiegen en wakker neerleggen maar mn hand op zn rug wrijvend. en daarna gewoon in bed leggen en in de kamer blijven...nouja enz dus, dit hielp hem wel en toen wa shet wee rover.. @rapley, hier ook in het aller begin bij oduste en jongste wat grof geprakt..maar wel echt direct grove structuur aangeboden.. Appel kook ik nog altijd wat voor en prak het dan ook, wnat dat blijf ik een link iets vinden. Maar groentes enz gewoon grof prakken en dat voeren en dan sowieso een stuk groente in zn hand... In het allerbegin kookte ik het nog wel ieeeetsje zachter als normaal @hier, jonsgte was vanaf 1830 in slaap..en vervolgens tot 2130 elk uur huilend wakker! weet niet wat er was! maar heb hem nog wel bv gegeven om 2030..daarna werd hij 0645 wakker! Toen is hij om 0830 naar bed gegaan voor zn ochtenddut tot 1145 !!!!!!!!!!!! en net om 1430 en ik hoor hem nu, dus een uurtje geslapen nog...
Ik ben weer bijgelezen. Hier ziek.. allemaal.. Onze kleinste Uk alleen verkouden. Papa en oudste hoge koorts. Euh mama.. voelt zich ook niet lekker maar op de een of andere manier moeten mamas door . Maar wat balen zeg, je mag zoooo weinig hebben. Neusspray strepsils en bisolvon wordt allemaal ontraden bij borstvoeding. Sorry heb nu even geen tijd om op iedereen apart te reageren . Fijne dag allemaal en ik hoop straks war meer tijd te hebben.
Hey Meiden, @ Hier: Vloeien is gelukkig minder!! Mijn man zei al je moet je geen zorgen maken om een mk want dat is het echt niet. Maar zoals ik al eerder zei deed de hoeveelheid mij twijfelen. Maar het neemt gelukkig af nu! Hier verder geen bijzonderheden Luca houd wel erg last van zijn tandjes hij is een klein stukje door dus ik hoop dat dat voor hem al veel scheelt! @ Valentijnsdag: Mijn kado is helaas nog niet klaar.... Maar de 22e gaan wij eten bij mijn favo restaurant !! Dat is het kado van mijn man aan mij. Allemaal commercie natuurlijk deze dag maar mij hoor je niet klagen om wat extra kado"s De canvas doeken zijn hopelijk morgen klaar ik ben echt heel benieuwd!! @ Replay: Miss een idee om het hem af en toe nog zo aan te bieden. We gaan het gewoon proberen. @ Kinderstoel: Luca gaat hier voortaan de kinderstoel in veel makkelijker met eten geven en hij vind het geweldig. Hij kan een tijdje blijven zitten knappe vent! @ Verjaardagen ik ben al jaren op koninginnedag jarig zal alleen dit jaar voor het laatst zijn... Kei raar!!! Tot later!
Ik ken die heftige menstruaties. Het blijft lopen, heb je gedouched en voordat je je hebt afgedroogt en je onderbroek aan hebt zou je weer onder de douche kunnen stappen .. ik ben nu al 3 keer weer ongesteld geweest. Eerst dacht ik zou het mk kunnen zijn maar denk het niet. Wat goed dat je kleine al zo goed in de kinderstoel zit, die van mij kan er nog niet zo lang in zitten!
@kinderstoel hier zit zoon ook vanaf 5,5 mnd in de kinderstoel met kussentje in zn rug..en alleen voor de eetmomentjes @vivian, oh gelukkig neemt het al af! echt balen hoor! @hummeltje, oh nee mamas en ziek zijn...ik heb het nu 1x meegemaakt met 2 kids...bleghhh..had gelijk hulptroepen ingeschakeld haha mn tantes kwamen de 1 ging koken de ander opruimen en met kids hihii @hier Nou jongste weer zo onrustig, had hem al een zetpilletje gegeven voor de nacht, omdat hij veel bijt enz en de nacht ervoor ook zo onrutig was...ik dahct zo kan ik ff testen of het pijn is enz... Nou om 1830 sliep hij heb 2x een speentje moeten geven...daarna rond 0300 ofzo was hijs oort van wakker...heb ik hem gevoed..is hij gaan slapen..maar waarschijnlijk na een uurtje ofzo weer onrustig...uiteindelijk heb ik om 0430 een fles gemaakt hem verschoond..en toen is hij pas gaan slapen, hij dornk heel gretig! Mijn bv lijkt op te raken...hij heeft nu ook al 2 ochtenden geen zin om te drionken...mn borsten voelen ook heel slap..precies zoals het ging toen ik afbouwde bij de oudste... Ook spuugt hij soms na het drinken van Bv heel raar...nouja ik zie wel..Heb hem vanmorgen dus maar eerst brood laten eten..en alsnog voor zn dutje laten drinken bij me, toen wilde hij wel...tsr is ook erg traag enz...pff ik heb de energie niet meer weer zoveel tijd enz in de bv te steken, heb echt soortvan trauma sinds mn schildklier en het vele aanleggen en kolven etc..nou goed we zien wel...ik ga hem in elk geval nu wel snachts gelijk aanleggen als hij wakker wordt, daardoor krikt het vaak snel op.. Kan ook dat hij ehct in een groeispurt zit, wnat hij eet me toch een partij goed gister was de brocolli niet aan te slepen zoons eten met gemak 500 gram samen op en dan nog aardappels en wat vis! nog wat zuivel erna...en de jongste dan ook nog es een fles melk! @Valentijnsdag, ik vind het echt niet boeiend dat het commercieel is ik voel me niet verplicht maar doe er graag iets aan...vin dat gewoon leuk..waarom niet...Man ook...gewoon elkker samen uit eten...gaan tapas eten. Maar echt een cadeautje nee joh, we geven elkaar best vaak cadeaus haha
Goeiemorgennnnnn Ik heb heel wat bij te lezen zie ik! Doe ik straks wel ff. @hier Gister 4 kids totaal gehad van 10 tot half 5. Super gezellig! En ons nieuwe koffiezetapparaat is binnen T kleine manneke bereikt zijn 6maanden sprong. Al 3 nachten niet doorslapen maar deze nacht geniet ik echt van zijn lieve koppie en hem lekker vasthouden...wat een moppie
Idd er is veel geschreven. Ik kom later vandaag even reageren op iedereen. Straks een uitje met Anouk haar klas naar de ontdekhoek in Rotterdam.Ik ga alvast spullen klaarmaken en een tasje voor Eva inpakken,luiers en een potje fruit en zal ze wel even zoet zijn wanneer we daar zijn. Tot later vandaag.
Hey Meiden, @ Jamie: Lekker he die ukkies! @ Ingrid: Leuk veel plezier zo! @ Hier: Geen bijzonderheden. Luca is lekker vrolijk echter doorslapen doet hij hier ook al een paar dagen niet hij word wakker en eet dan zeer veel echt beide borsten en gaat dan weer lekker slapen. Ach ja het is niet anders. Ik hoop dat ik vandaag gebeld word dan de canvasdoeken klaar zijn, ben zo benieuwd!! Als ze hangen maak ik een foto!
hummeltje , nee slik de cerazette,...weet ook niet...mss door vermoeiedheid ofzo vivian, ah leuk ben beneiuwd! momof, lekker is dat idd! @hier ja tanjes zijn toch wel in aantocht meneer bijt onwijs veel...wel lekker doorgeslapen gister uit eten geweest tapas mmm super goed restaurant, daarna nog cocktailtje gedronken... Mn moeder pastte op, maar jongste was in de war dus was wakker geworden om 20u..en is niet meer gaan slapen tot ik thuis kwam 2230...wel gewoon gezellig gespeeld haha en nog een flesje melk gekregen van mn moeder maar het hielp niet hij was veel te nieuwsgierig. Ik kwma binnen nam hem over ff mpaar tellen tegen me aangehouden, legde hem in bed en hup weg was hij zo grappig...Hij zit ook in een eenkennigheidsfase een btj zwaan-kleef-aan fase Oh en guess what joepie geslaagd voor mn theorie!!
Pffoeeehh Zenuwen beginnen toe te slaan hier. Morgenavond gaan ik en mijn man afspreken met de vader van mijn eerste dochter en zijn vriendin. Ik knijp m wel hoor!!! Morgen overdag maar eerst eens lekker ontspannen met de kids naar de action en wat leuke frutsel dingetjes halen. Dan kan ik mijn gedachten er iig ff afhouden. Lig nu in bed maar ben kei klaarwakker. Zo maar ff greys anatomy kijken en dan slapen.
Hey Meiden, @ Jamie: Ik me voorstellen dat je het spannend vind! Nog een beetje kunnen slapen? Do eje goed lekker wat knutsellen nu. @ Miis: Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteerd meis!!! @ Hier: Mijn man stuur ik zo naar de sauna. Hij hoest zich een ongeluk. Mijn man heeft een longziekte niet iets dodelijks wel chronisch. Heel irritant dan steekt zo'n kriebelhoest de kop op dat kan komen door blootstelling aan sigartettenrook oid. Maar goed igg die stuur ik zo een naar de sauna daar heeft hij altijd veel baat bij. Luca besloot dat het om 6:30 uur tijd was om op te staan dus ik ga nog even om een kop koffie
goed emorgen! momof, oh nou spannend...komt vast goed...gewoon rustig blijven enz succes! vivian, ah dat is vervelednd..ik wilde net zeggen, hij rookt toch niet ? maar is dus van meeroken, ik heb ook direct last ervan, ik heb astmatische bronchitis...ook zo irritant, met tijd en wijlen last van, dus heb altijd wel mn ventolin bij me. @hier Jongste sliep zo 1845 denk ik, daarna vanaf 22u wat onrustig, gevoed om 2230...daarna was hij 0645 wakker...mega doorgelekt haha arm kind. Hij ligt nu sinds 0845 in bed, doodmoe. Ik zit me steeds te bedenken heo dat zal gaan als mn oudste naar de psz gaat. Begint 0830, en we zullen dan ( ik in elk geval) 0630 opstaan ( kids mss 7) Met een beetje mazzel zal het schema van de jongste zo lopen, dat hij dus na het wegbrengen thuis lekker zn ochtenddutje gaat doen... En dan maak ik hem 11u wakker als hij ngo niet wakker was, ... Maar zit dan te denken dan krijgt hij normaal zn fruit, ik vind het sneu om hem te laten wachten tot we dan weer thuis zin ( oudste ophalen om 1130 rekening houden met langzaam lopende peuter, maar mss ga ik ook wel met de fiets kan ook) Vind het een btj onhandig om de bijv op de fiets die kleine fruit te laten eten, is hij nog net wat te jong voor om het netjes te eten. Mss geef ik hem anders gewoon iets van een cracker tussendoor? en dan gelijk maar lunchen als we thuis komen, en dan maar fruit smiddags?? haha zien jullie mijn issue En dan die andere dag heeft oudste psz van 1315u tot 1515... Ik denk dat ik dan dus "buiten" blijf zodat jongste in de wagen kan slapen... Want echt heel vervelend om die kinderwagen dan weer in de kelder te zetten, naar boven te gaan..dan zou jongste mss krap een uurtje kunnen slapen en dan weer heel die rompslomp van naar beneden en de kelder blablabla...grrr boven wonen is niet praktisch met deze leeftijden
@ Wat is het rustig hier!! @ Miis: Mijn man heeft sarcoidose google het maar is is te lastig om uit te leggen Ik zou niks geven op de fiets hoor straks blijft er iets hangen of zo Mijn man stelde voor om vanavond uit eten te gaan met alle kids ik twijfel nog...
Zeker rustig hier haha en straks is het weer even nietbij te lezen. Heb zelf ook niets vanaf mij toe te voegen, nog steeds allemaal ziek behalve kleinste Uk ziek. De kleinste heeft alleen snotjes en licht hoestje. Ben wel nieuwsgierig naar Momof3 .