Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wat een poppie zeg momof
    ben benieuwd wat voor uitslag je krijgt, waar wordt je allemaal op geprikt?

eefjuh, ja dat is dus op! moet het dan weer bestellen, normaal had ik het nodig om te kolven, maar ik wild at gewoon niet meer...ik haat dat ding.
    Als zoon zelf niet meer wilt, wil ik niets forceren. Gelukkig dornk hij vanacht wel en vanmorgen ook...
    dus ik houd vol :D:D

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Euh algemeen onderzoek en vitamine

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Nou kleine heb ik smiddags nog geprobeerd te voedne, maar hij wilde er niets van hebben...

vanacht neemt ie sowieso wel, mocht ie wakker worden...

Maar hij zuigt een btj, en lacht me dan soortvan uit en duwt de borst weg ...blijkbaar omdat het niet snel genoeg komt...nouja...

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ongeduldje? Hahaha

Oehh nog 12minuten en dan ben ik jarig!!
    Nichtje van mijn man is nu n week over tijd en heeft nu weeën om de 9minuten. Ik ben dr chaffeur naar t ziekenhuis dus ben benieuwd :)

5. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    @Mom, gefeliciteerd! Spannend van het nichtje, hoe is de stand van zaken inmiddels? @miis, vannacht nog gedronken? Jouw zoontje heeft ook duidelijk een eigen willetje, hè? @ingrid, was even terug aan het lezen en las dat je naar de ontdekhoek zou gaan! Leuk! Ben ik als kind vaak geweest :) Waar zitten ze inmiddels, want uit de Pannenkoekstraat in Rotterdam zijn ze weg... @hier, zoontje ligt lekker naast me te slapen, kwam rond 6.00 voor het eerst vannacht voor een voeding! Jeej! Gisteravond wel een uurtje huilerig geweest, maar toen wilde hij niet drinken, alleen een beetje sabbelen... Werd hij meteen rustig door, zo lief!

6. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    @mom, wat een verhaal! Wanneer spreek je af met je dochter? Het komt vast goed meid, alle partijen moeten ten slotte aan dit nieuws wennen. Het is ook niet zo gek dat jouw ex zijn dochter wil beschermen tegen een teleurstelling. Ze merken snel genoeg dat jouw bedoelingen goed zijn. En het is uiteindelijk aan je dochter om te bepalen wat ze wil, nietwaar? @Inge, hoe loopt de bv nu?

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    eefjuh, aahhh lief is dat zeg
    Ja vannacht wel gedronken geen idee hoelaat..maar het is heel weinig..ik ben echt leeg merk ik nu...
    Vanmorgen ook gedronken, maar het zijn geen grote slokken meer...dus ik denk dat het klaar is...
    Hij wilt niet vaker als dat ie drinkt, dus dat is wel heel jammer..
    hij dirnkt ook niet meer zo gretig..nou ik kijk het even aan allemaal..

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    momo, gefeliciteeerd~!!!!

nichtje geboren??

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

Alweer even niet geweest.

@jamie:Van harte met je verjaardag!!
    Maak er een leuke dag van.

@eefje:de ontdekhoek zit nu in Crooswijk.Ik dacht de Crooswijkse singel of laan oid,Je kunt het terugvinden op de website.Het is idd heel leuk.Er worden ook kinderfeestjes gevierd.De kinderen hadden het ieder geval ontzettend leuk gehad en vooral zelf chippies maken en bakken was een succes.
    Kom jij zelf ook uit de regio Rotterdam?.
    Ik ben zelf geboren en getogen in Vlaardingen maar woon nu al ruim 15 jaar in 't Westland omdat mijn man een echte Westlander is haha.Mijn moeder woont nog wel in Vlaardingen.
    Lief joh je kleine ventje zo lekker bij je in bed.Ik kan daar ook altijd heerlijk van genieten.

@miis:vervelend dat het nu zo gaat met de BV.Het lijkt me ook best frustrerend maar anderzijds je kindje geeft het zelf wel goed aan dat die er klaar mee is en kijk eens hoe ontzettend lang je hem hebt kunnen voeden!!Is toch helemaal fantastisch gewoon!

@hier:gisteren weer gewerkt.Was errug druk moet ik zeggen.Ik kan wel goed merken dat ik er toch een hele poos ben uit geweest want ik kreeg er gewoon stress van.Een collega hebben we ziek naar huis gestuurd dus het was gelijk een stuk drukker want je komt toch mankracht te kort.Ik heb gisteren 2 flesjes Friso mee gegeven naar de creche.Vorige week was er melk in de motor van mijn kolf gekomen en die heb ik schoon gemaakt maar nu was ik maandag aan het kolven en zat er gewoon een zeeplucht aan de melk.Die melk kon ik dus weggooien.Ik heb hem opnieuw doorgespoeld en nu maar binnenkort weer proberen.Gelukkig drinkt ze de kunstvoeding goed en vandaag mag ze gewoon weer alles uit de borst drinken maar het geeft wel rust om nu niet meer te hoeven kolven,Ik had wel enorm gestuwde borsten dus Eva kon gelijk aan de bak toen ik haar uit de creche had gehaald haha.Morgen komt mijn moeder oppassen en dan zal ik ook 2 voedingen klaar zetten.Je merkt wel dat de ontlasting nu een stuk vaster wordt met de flesvoeding en bijvoeding.Ze moet er nu echt voor werken maar het is niet pijnlijk en het is niet heel hard maar niet meer van die spuit luiers die ze normaal heeft.
    Hier voor de rest alles zijn gangetje.Vrijdag lekker een lang weekend naar CP.Heb er veel zin in maar moet nog wel veel doen.
    Ik ga nu maar even een was draaien.Voor Eva ieder geval zwemluiers gekocht dus die hebben we alvast in huis.

Tot later.

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Thnx!!!!

Vanmorgen om 8 uur naar haar gereden.. hun opgepikt en naar t ziekenhuis gebracht.
    Dus krijg op mn vrerjaardag een achternichtje :D:D

11. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Mwah, gaat al wel iets beter maar ik wil gewoon te snel denk ik, geduld is niet mijn sterkste punt. Hij groeit zo'n 60 gram per dag, hij krijgt nog steeds bijvoeding, maar hij krijgt nu meet cc borstvoeding (live en gekolfd) dan kunstvoeding, dus dat is al een fijn idee. Hij dronk vanmorgen 55 cc uit beide borsten samen, dat is meer dan hij ooit heeft gedaan, maar later op de dag komt hij maar aan 30 à 40 cc. De biedingen duren wel behoorlijk lang zo, eerst live aan de borst, dan bijvoeden met gekolfde melk of als dat er niet is kunstvoeding en daarna nakolven... Ben zo anderhalf uur verder... Ach, iedereen in m'n omgeving staat ervan versteld dat ik het volhou en dat ik doorzet. Ik ben gelukkig niet iemand die gemakkelijk opgeeft! Ik heb wel wat branderige tepels, ik wijt het aan het lange voeden en kolven, maar morgen komt er iemand van het cb, die mag voor de zekerheid even controleren op spruw...

Morgwn of overmorgen heb ik weer overleg met de lactatiekundige!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    inge, de voeding van einde van de dag is ook een voeding dat vaak minder heeft...
    En idd heel goed hoor vdat je het zo volhoudt, ik zou het ook doen :p Maar houd in gedachten dat het maar tijdelijk is :p...en al is het bijv ik zeg maar wat 4 weken..
    vraag jezelf dan af, wat is 4 weken nou op een mensenleven HAHAHA...die vraag stel ik mezelf vaak af..en dan is alles vol te houden :p:p succes nog!!! verder goed eten en drinekn zelf! en veel rusten, zo vaak mogelijk!

13. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Even een ego berichtje om te laten weten of we er nog zijn:p
    Hele drukke dagen hier ik kom zo even op iedereen reageren!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @hier
    Nichtje is bevallen gister middag om 16:35 van een gezonde dochter van precies 3500 gram.
    Ze moesten een nachtje blijven omdat ze een liter bloed verloren was en ze geneest langzaam maar ze zijn dolgelukkig.
    Haar ouders hebben de hond van nichtje opgehaald,heb ze een bos roze tulpen meegegeven voor nichtje.
    Heb wat kadootjes voor dr maar vind t op een of andere manier niet genoeg hahahaha

15. vivianbraak

Hey Meiden,

Jamie: Dubbel gefeliciteerd!! :D Hoe was het gesprek met de vader van je dochter? Krijg het maar niet terug gescrold.

@ Inge: Nieuw welkom! Vervelend al die zorgen zo! En wat een kleintje nog gefelciteerd!

@ Ingrid: Kan mij voorstellen dat je weer even helemaal in het werk ritme kan komen. Kan mij het ook nog heel goed heugen bij de 2e en toen ik weer aan het werk moest ik voelde mij soms zo onthand. Oooo ik ben jaloers lekker naar CP heerlijk! Lekker genieten meis!

@ Miis: Hoe is het nu meis?

@ Eefje: Mooi lekker door geslapen dus! Luca doet het de laatste dagen niet meer erug jammer :p

@ Hier: Best drukke dagen gehad met van alles en nog wat! Luna is zo ontzettend ziek geweest echt zielig gewoon maar ze is nu aan het opknappen. De kids zijn hier op Luca na wel erg aan het kwakkelen geweest. Tot later!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian

Pff dom!!!!!
    Hij was te laat (30 minuten) en kwam ff duidelijk maken dat zij wat vragen had en die aan mij wilde stellen maaaaar ik moest wel ff goed in mn oren knopen dat het niet de bedoeling was dat ik haar daarna nog zou zien.
    Ik wilde het wel gaan doen.
    Heb inmiddels contact gezocht met jeugdzorg en zelf goed nagedacht. Heb besloten dat ik het niet ga doen.

Zullen vast mensen zijn die het niet begrijpen. Mijn redenen zijn deze:
    -Ik wil haar leven niet op zn kop zetten door haar 1 keer te zien en daarna niet meer
    -Haar vader zegt dat hij moeite heeft om normaal tegen me te doen en hij wil wel naast haar zitten tijdens het gesprek en dat zorgt voor ongezonde spanningen en wie zegt dat hij mij mijn verhaal laat doen
    -Het zet mijn leven op zijn kop en heeft ook invloed op mijn gedrag en omgang met mijn 2 kids die wel bij mij wonen.
    -Ze krijg niet de antwoorden die ze wil van mij omdat ik haar simpelweg een aantal dingen echt niet kan vertellen.

Doet zeer en is ontzettend rot (om maar geen scheldwoorden te gebruiken). Maar ik geloof en denk echt uit de grond van mijn hart dat het niet wijs is!
    Heb daarom ook eerst jeugdzorg gebeld om te kijken of zij wat voor me kunnen betekenen (neutraal persoon bij gesprek ipv haar vader erbovenop) maar helaas.

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou bloeduitslag is trg...
    Niks aan de hand.schildklier,vitamine,bezinking etc.. allemaal goed.
    Kan een virale infectie van t slakkenhuis zijn of bijwerkingen van de pil en dan ist qua pil nog ff afwachten een extra week.
    Alst een virale infectie van het slakkenhuis is dan moet t vanzelf overgaan

18. vivianbraak

@ Jamie: Ik kan mij vinden in je redenen hoor! Als het iets is voor éénmaligs zou ik er ook voor haar en voor jezelf niet aan beginnen! Misschien is het gewoon nog te vroeg voor alles is een tijd. Vind het wel rot voor je ik weer dat je anders had gehoopt. Dikke knuff voor jou!

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Thnx!! :)
    Heb er ook echt genoeg om gehuild en getwijfeld maar t lijkt mij het beste voor haar.
    Hopelijk zal de tijd uitwijzen of ik gelijk heb

20. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ja hoor, net terug van de huisarts, ventje heeft inderdaad spruw... Ach kan er ook nog wel bij. Hoop wel echt dat hij na de behandeling wel een volledige voeding uit de borst kan drinken, dat het branderige gevoel aan mn tepels weggaat en dat mijn productie wel verder omhoog gaat...

Iemand nog tips voor me wbt spruw? Ik heb een drankje voor het mannetje en zalf voor mezelf.

Deel Deze Pagina