Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    @inge, wat naar, ook nog spruw! Hebben wij ook vaak gehad. Alle flesjes/spenen dagelijks uitkoken en alles wat met melk in aanraking komt op 60 graden wassen. Verder je tepels na elke voeding insmeren met de miconazolcreme en je zoontje na elke voeding met een halve ml behandelen ipv de 4 keer per dag zoals in de gebruiksaanwijzing staat. Ook kun je probiotica slikken en je handen wassen met lactacyd (heet dat zo? Zure zeep iig) @ Vivian, ik dacht al, waar ben je ;) dochter weer opgeknapt? @miis, vervelend dat je nu alleen nog maar nachtvoedingen geeft... @ingrid, geniet van jullie weekend!

2. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    @jamie, wat een moeilijke beslissing! Goed van je dat je het beste wil voor je dochter...

3. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Hoe kan ik mijn zoontje het best behandelen? Die 0,5 ml gewoon in z'n mondje doen of met een gaasje met 0,5 ml door z'n mondje halen, of nog anders?

4. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Ik gebruikte wattenstaafjes!

5. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Inge, ooohh dat is echt ff heel kut zo tussendoor, heb er geen ervaring mee..maar om mij heen is iedereen er snel vanaf gekomen! denkd at wattenstaafjes of gaasjes beide goed kunnen! Vergeet niet je beha's goed te wassen, en elke dag een schone aan te doen. Nou zet hem op en beterschap! hopelijk loopt het hierna gewoon goed!

Vivian, heh wat balen dat kwakkelen, schiet ook niet op! Geef jij je kids eigenlijk multi vits of extra vit d?
    Anders ff vlierbessensap halen , erg goed voor de weerstand. beterschap nog!

Momof, goh ...nou ik kan me jouw keuze echt wel voorstellen hoor...wat wordt je toch naar behandeld...ik bedoel mss valt jou het een en ander te verwijten, maar ik bedoel het is nou eenmaal zo en zo gelopen, dus so be it...waarom die vijandigheid zo erg. Alsof je een vreselijk slecht mens bent. pfff jammer altijd zo..mensen kunnen zo moeilijk over dingen heen stappen...
    Maar het kotm goed meis. Zoalng je altijd maar 100% achter je keuze staat ! sterkte nog!

@hier,

Nou ik ben nog niet helemaal leef dat niet, maar zoon wilt gewoon alleen snachts drinken.
    Ik heb het gister vanaf 22u 3x aangeboden ( steeds als hij wakker werd, maar na 3x zuigen heeft ie geen geduld meer, wilt speen en toch maar verder slapen. Uiteindelijk om 5u snachts had ie toch maar het geduld op kunnen brengen ...en het duurde ff maar hij heeft wel ff gedronken.
    Linker borst ( altijd het minst qua productie) is wel bijna leeg, echt maar een paar slokken komen daar uit.

Ik vind het nog zo handig die bv, hihi en het is zo gezond voor hem. Hopelijk blijft het nog eventjes..
    's ochtends wilt ie echt bijna niet meer, gister bijv wel..maar vandaag niet..en ik liet hem nog eve wahcten ( ikd ahct mss erge trek of dorst, maar nee)

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Thnx meiden!!
    Vind het heel lief en fijn hoe jullie erop reageren!!!

@hier
    Voorbereiding getroffen voor mn verjaardag morgen
    Zin in!
    Nu slapen met touwtjes in mn haar zodat t morgen mooi krult
    Truste!!!

7. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Jeeeeh, even een klein blij berichtje; ventje heeft net 75 cc uit beide borsten gedronken, dat is voor zijn doen megaveel!! Met de spruw gaat het ook al een stuk beter, zou het dan toch gaan goedkomen?!

8. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Weer bijgelezen nogal drukke dagen gehad.

Uk is goed verkouden hier. Voor de rest alles hetzelfde en nog steeds de gebroken nachtjes nog.
    De keren dat ik 5 a 6 uur achter elkaar heb kunnen slapen kan ik op 1 hooguit 2 handen tellen.
    Lijkt me zo lekker dat hij eens langer zou gaan slapen.

9. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL

Super goed van jullie!
    Komt echt wel goed.

10. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL

Gefeliciteerd!
    Heb je een leuke dag gehad?

11. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat piep dat hij echt moeiilijk drinkt, zeker dat wanneer je zelf nog door wil gaan.

Hoe verschillend kan het toch gaan he bij kindjes? Ik hoop dat hij nog wat bij je wil drinken hoor.

12. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier ook bij de kids.
    Zijn ze nu alweer wat aan het opknappen?

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi hoi

Leuk feest gehad gister...heel veel cupcakespullen gehad en een super super gaaf kado: D een bon voor een ouder-kind taart workshop.
    Zoooo gaaf!!
    En ikea kaart,bol.com kaart,kruidvatkaart.
    had al het eten zelf gemaakt...appelflappen,wraps,chocolade mousse...lekkker lekker
    Ons kleine manneke kan ineens sinds 2 dagen van rug naar buik rollen!!! aaaahhh supertrots!

Word je wakker,wat zie je??? Sneeuw BAH

14. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

@ Miis: Ja extra vit etc maar niks helpt. Is ook echt het weer. Nu is Luca ziek ziek echt ziek! 39,5 graden koorts , snot is niet te stoppen en hij heeft ontstoken oogkjes dus heb al water uitgekookt en heb steriele gaasjes dat werkt wel goed. Maar pppffffffffffffffffffffff!!!!
    Voor mij is ook één van de redenen dat ik nog bv geef omdat ik het zo gemakkelijk vind in de nacht wakker plop tiet erin hahaha!

@ Jamietje: Gefeliciteerd nog! :D Lekker verwend dus!

@ Inge: Fijn hoor! Komt vast goed!!

@ Hummeltje: Nee nog niet echt aan de betere hand hier bij jou?

@ Hier: Nou Luca is deze keer echt ziek ziek. Hij slaapt ook heel veel. Arme ventje wil alleen bij ons zitten en of liggen hij heeft het goed te pakken maar hij drinkt gelukkig wel goed. Thank god voor de bv want ik ben meer dan 2 dagen al een levende troosttiet hahaha!

Nou de canvassen die ik aan mijn man kado had gedaan hangen hoor! Ik maak er zo even een foto van om te showen. Ze zijn prachtig. Luca ligt alleen op ons bed te slapen dus moet even wachten. Eigenlijk zouden wij vrijdag uit eten gaan maar dat ging dus ook niet door omdat Luca ziek was. Ach komt snel weer eerst het ventje maar is opknappen!

Nou verder nog spannend nieuws hier mijn man heeft een andere baan aangnomen. Hij vond het al een tijd niet meer zo fijn werken we hebben er vele gesprekken over gevoerd over wat hij nu het beste kon doen. Ik heb gezegd lieverd jij moet elke dag de deur uit dus echt alleen jij kan de beslissing nemen de kogel is door de kerk hij gaat naar de concurent! Zijn baas nu wil hem koste wat het kost houden. Ze bieden 500 euro netto per maand aan bij het salaris wat hij nu al verdient en een vaste bonus van 10.000 euro op de bonus die ze elk jaar krijgen maar hij doet het niet. Ik zeg mop dan heb je de juiste beslissing genomen. Hij zegt het gaat niet om het geld dat hebben we genoeg ! :p Dat is ook zo we mogen niet klagen.

Maar goed een hele nieuwe uitdaging voor hem. Hij word nu baas over een vestiging vind het echt leuk voor hem!! Nou tot later meiden!

15. vivianbraak

Hey Meiden hierbij een foto van de doeken! :D

16. vivianbraak

Hey Meiden,

Hoe is het hier? De doeken lijken op de foto klein maar ze zijn echt groot in het echt vooral op het doek van Luca ben ik zooooo trots!!!
    Nou Luca had vanmorgen geen koorts maar hij heeft bijna de hele nacht bioj ons gelegen en ik heb toch zeker 4 keer een troosttiet gegeven... Best wel even vermoeiend maar ja niks aan te doen!

Tot later!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Mooooi!!

@hier
    Quinn ligt voortaan op zn buik te spelen in bed als ik m ga halen hahaha
    Hij word nu ineens echt groot

18. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Vivian, wat top van je man, gewoon ehct zn gevoel achterna en niet het geld, wantd at maakt niet gelukkig uiteidnelijk..en als je toch al genoeg had dan is het niet eens belangrijk :p
    Leuk joh die doeken, mooie foto!!
    Kut heh die kou ook idd dat weer, ieders weerstand gaat op punt 0!

Momo, leuk zo verwend!

@hier, alles goed! kleine slaapt onrustig, wordt toch wel altijd ff wakker ..soms om 22u, soms om 2u en soms pas om 5 of gewoon 7u...achja...

druk gehad, kom later weer..zo eten met kids

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    pfff t houdt niet op met de ellende hiero!!
    Zaterdag vertelde mijn dochter dat ze gemept werd door haar vader :(
    Amk geraadpleegd, die adviseerde gesprek met school.
    Gedaan en zij gaan maatschappelijk werk inschakelen.

20. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    HUh, momo wat erg..maar sorry ik begrijp volgens mij je gezinssituatie even niet meer? sorry...wil je het nog es uitleggen...

sterkte!!!

Share This Page