Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @miis
    Hahaha ja hoor
    Dochter 1 woont bij haar vader,dochter 2 heeft andere vader en die een omgangsregeling heeft en zoon is van.mijn man.
    Nooit zo voor gekozen,is gewoon zo gebeurt

Ben benieuwd wat maatschappelijk werk ervan zegt

2. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    momo, en dochter 2 wordt geslaegn door vader? was het eenmalig? of gebeurd het vaker?:(

nare situatie zo heh...pff

@hier

Zoon erg onrustg...echt die tandjes, maa nog niks te zien, maar hij is ook mega huilerig....heb hem 2x laten drinken bij me, maar t hielp niet echt, bleef vrij jenglig..
    werd wakker om 2030, 22, 2330, 0530 en uiteindelijk 0630 opgestaan...is nu steeds maar jammerig...ach ach ach hihih

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja en dat gebeurt vaker
    Ze zegt dat t vaker wel gebeurt dan niet gebeurt.
    Vooral als hij boos wordt omdat zij hem verkeerd verstaat en hem tegen spreekt. Dat hoort gewoon bij haar puberale gedrag. Heb dr ook gezegd dat slaan nooit goed is..door helemaal niemand!
    We hebben op advies van t amk met school gepraat...zij praten vandaag met school maatschappelijk werk en mag ze ook met die vrouw praten. Ik vind t zo sneu voor dr want t schijnt al langer aan de gang te zijn

@tandjes
    Vervelend, vooral als ze nog niet in zicht zijn! Onze man heeft me al verschillende keren gebeten

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

@ Jamie: Tjee wat een ellende... Wat moet je daar nu weer mee?

@ Miis: Succes met de tandjes!

@ Hier: Gisteren was Luca ok maar hij heeft nu WEER koorts!!! :( Om half 12 zit ik bij de huisarts. Luca heeft best vaak koorts kan niet goed zijn.

Tot later!

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even snel!!
    Gisteren middag thuis gekomen van een heerlijk weekend naar Center Parcs.Het is enorm gezellig geweest.Eva voor het eerst gezwommen,ging echt super!!.
    Ze vond het fantastisch.
    Bowlen,zaalvoetbal,gourmetten,binnenspeeltuin.Helemaal leuk.Eva deed het hartstikke goed.Liet zich lekker rondrijden en lag lekker te slapen in de wagenbak.De 1ste nacht was ze wat onrustig maar de andere 2 nachten heeft ze heerlijk liggen slapen.
    Gaan we zeker nog een keertje doen.
    Vandaag lekker een vrije dag opgenomen.T en A zijn naar de vakantie opvang van de BSO en Eva houdt ik vandaag thuis uit de creche.Ze is toch wel moe en kan ze thuis een beetje bijkomen.Op de creche slaapt ze zo weinig dus dat schiet ook niet op.Ik ga zo lekker een stuk met haar wandelen.

@vivian.Wat een enorme gave canvas doeken,super!!.
    Luca is echt een kanjer maar die van jullie drietjes vind ik ook prachtig.Dat prille gelukzalige gevoel van hij is er eindelijk,Dat straalt er gewoon vanaf.
    Vervelend dat Luca weer ziek is.Het valt mij ook op dat hij idd wel vaker koorts heeft.Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter.Moet je altijd doen wanneer een kindje even koortsvrij is geweest en toch weer opnieuw koorts gaat krijgen want kan wijzen op een infectie.Misschien een idee om wat urine mee te nemen.Bij de apotheek kun je plaszakjes kopen om in de luier te doen.Dan kunnen ze een eventuele urineweginfectie uitsluiten.Wij controleren altijd de urine bij onbegrepen koorts.
    Laat je even weten hoe het is gegaan.
    Beterschap voor je mannetje!!.

PS;super spannend een nieuwe baan.Nieuwe uitdaging,heerlijk toch!!

@jamie:wat een rot situatie met je dochter.Goed dat je direct stappen hebt ondernomen.Weet je wel 100% zeker dat haar verhaal helemaal klopt?.Niet dat ik erover twijfel maar kinderen in deze leeftijd kunnen ook nogal eens het een en ander verzinnen of uit hun verband rukken.Ik geloof je direct maar ik houd wel altijd een slag om de arm bij dit soort situaties.
    Sterkte!!.

Ik kom later terug om verder te reageren.Nu even lekker naar buiten met kleine meid.

Gr Ingrid.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Geen idee

Weer koorts..misschien flink verlaagde weerstand dan door de tandjes?

@Ingrid
    Ja ik geloof haar wel.
    Haar vader heeft altijd al een kort lontje gehad.
    Ik ben net ff lekker buiten geweest met t manneke. Nu lekker ff eten en naar bedje

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Ingrid: Dank je ik heb precies het zelfde gevoel bij de doeken! Fijn dat CP goed is bevallen echt ff bij komen he!:D

@ Hier: Luca heeft een kuur gekregen. Nu maar ff afwachten.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:heeft de dokter wel iets kunnen vinden? Met het kuurtje zal die net het duwtje krijgen om er doorheen te komen.
    Voelt die zich erg naar?

@hier:lekker stuk buiten gelopen.Ik heb zin in het voorjaar en zomerkleding😊Eva ligt lekker te kletsen in de box dus een heerlijk dagje.

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ohhh trouwens.. vandaag precies een half jaar bv geven!!! :D:D:D:D
    Trotsheid!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier nog even een foto van kleine Eva,gisteren gemaakt.

11. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    ingrid, nou wat een schatje zeg!
    Lekekr ff cp geweest wat leuk!

vivian, ah hoopelijk knapt ie nu op en blijft het zo! nog enige verklaring van de koorts? zeker een bepaald virus dan die probeert door te komen?
    beterschap! en gefeliciteerd met je mijlpaal!

Momo, nou meid ik ben beneiuwd heftig hoor..

@hier

nou kindjes allebei snot verkouden, voor het eerst dat we allemaal elkaar hebben aagestoken, ik nies me ook ongeluk en loopneuzen allemaal pfff!

vannacht rot nacht, jongste bleef maar wakker worden van zn snotneusje echt zielig! het blijft lopen en doordat hij ligt en dus ook weer gaat huilen zit zn neusje dicht en kan hij dus geen speentje zuigen..Dus moest hem steeds optillen, dan ging zn neus weer open en kon hij tegen mn aan met zn speen weer in...pfff denk 10x uit bed geweest.

Maarja dus vanaf vandaga hup speen afleren, wnat dit is niks.
    Kreeg hem wiegend in slaap zonder speen, natuurlijk wle btj huilen enz, maar met zn mond open en 1 vingertje erin ging het prima, dus dat kotm wel goed, ik moet gewoon doorzetten

dit is precies zo gegaan als met mn oudste, die was toen 8 mnd. En ik leer het liever nu af, nu heeft ie het niet door!

vanavond lekkr naar de bios met mn nichtjes en tantes, gezelig!

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Zoo lief!

@Miis
    Pffff zwaar..beterschap!

@Hier
    Dochter gister gevallen, kin blauw :(
    Heb dr gister als verrassing een kinderkookboek gegeven,zij blij :D

Hier een foto van Quinn (gister gemaakt met dekbedovertrekken als achtergrond hahaha)

13. IngeM

IngeM Fanatiek lid

Dec 17, 2011
    1,590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Jeeeeeeeeh!!! Ik heb m'n ventje sinds maandag alleen maar op verzoek aangelegd, niet meer gewogen voor en na een voeding, geen afgekolfde bijvoeding of kunstvoeding als bijvoeding gegeven, hij was gister 20gr en vandaag 30gr aangekomen!! Contact gehad met de Lactatiekundige, ze was erg blij voor me, geen nieuw plan van aanpak, zo doorgaan!! Ik hoop dat we er nu zijn, productie mag nog wel iets omhoog van mij maar het gaat de goede kant op!! Ben zo trots dat ik het heb volgehouden!!

14. dolfijntje83

dolfijntje83 Nieuw lid

Feb 27, 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo ik ben zwanger van mijn 3de kindje en heb nog nooit borstvoeding gedaan maar met deze wil ik het wel doen kunnen jullie die dat wel gedaan hebben mij tips geven

groeten

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,183
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @miis;wordt je idd niet goed van met die verkoudheden.Kindjes kunnen er flink last van hebben.
    Welke film ga je vanavond?
    Veel plezier!

@jamie;ook al zo'n knappe vent jullie Quinn.
    Is je dochter met de fiets gevallen?
    Is behoorlijk pijnlijk op je kin vallen.

@inge;gaat helemaal goedkomen met je bv,hier ging het aan het begin ook met vallen en opstaan maar morgen alweer een half jaar.

@dolfijntje;je zou een bv cursus kunnen bezoeken en het valt of staat met een goede begeleiding.Hier lukte het ook niet met mijn andere 2 kinderen maar nu met nummer 3 gaat het als vanzelf.

@hier;ben vandaag niet vooruit te branden en barst echt van de koppijn en heel mijn nek zit vast.Vanmorgen met Anouk bij de kapper geweest en alvast de boodschappen gedaan.Het is ook weer enorm koud buiten en ben echt hondsmoe pff.Ik hoop dat ik me morgen wat beter voel want moet dan de hele dag werken maar misschien knap ik dan juist een beetje op.Eva is ook ongedurig en begint iedere keer te jengelen wanneer het iets te lang duurt,vermoeiend.

Ga haar even op bed leggen,tot straks.

16. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Ach wat een lieve foto's komen er weer voorbij!
    @Ingrid, wat wordt jullie meid ineens groot! Vervelend dat je niet lekker bent. En dat na zo'n fijne vakantie... Vroeg naar bed dus maar!
    @Jamie, ook al zo'n lekker ding. Mooie foto's maakt je camera :) Al iets van maatschappelijk werk gehoord? Naar hoor, voor je dochter. En voor jou natuurlijk!
    @Vivian, wat een mooie doeken. Waar hangen ze? Het geluk straalt ervan af. Fijn dat je man een nieuwe baan heeft. Hopelijk heeft hij het beter naar zijn zin! Hoe is het met Luca, slaat de kuur al aan?
    @Inge, wat goed, gefeliciteerd! En respect dat je zo hebt doorgezet :)
    @Miis, ook al ziek... Blegh. Zielig voor je mannen. Pikt je jongste het, zo zonder speen?
    @Dolfijntje, goed dat je bv wil geven! Wat wil je weten?

Hier, alles zijn gangetje. Jongste kwakkelt ook wat, af en toe een dagje verhoging, wat huilerig... Met slapen ook wat onrustig. Oudste is heel lief voor zijn broertje, hij neemt hem steeds op sleeptouw, zo leuk om te zien! Zal ook even een recente foto showen :)

Attached Files:

17. eefje85

eefje85 Bekend lid

Dec 28, 2009
    592
    4
    18
    Weten jullie trouwens of ik gekolfde melk mag aanvullen met volle koemelk? Kom vaak zo'n 30 cc "tekort"... Zoontje eet al kwark en dat gaat prima. Gebruik ook al melk in bijv. aardappelpuree en daar reageert hij ook niet op. Hij is nu 10 maanden...

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Inge
    Goed bezig!!

@Ingrid
    Dank je
    Nee op t schoolplein :(
    Oei! Griepje?

@Eefje
    Nee nog niet.
    Ja super trots op mn foto's

Leuke foto van je kids! Lief dat de oudste hem op sleeptouw neemt! :D

@dolfijntje
    Ik wist niks over borstvoeding en heb alles geleerd van mijn kraamhulp. Bij mij is het haast vlekkeloos gegaan. Geeft inmiddels al een half jaar borstvoeding en geniet nog steeds van dat ik mn kleine man zo kan geven wat hij nodig heeft.
    Je kunt op borstvoeding.com ook eens kijken en een cursus kan inderdaad ook.
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier!

@hier
    Vandaag naar Ikea geweest met mn zusje en mijn kids. Heb al mn ikearommel van haar kado gekregen :D super lief!
    Zo lekker naar bedje,morgen krijgen ik van mn pa een "nieuwe" fiets (2e hand oma fiets ).
    Mijn huidige fiets is echt op en is de fiets waarop mijn man nog naar de middelbare school reed dus hooooooog tijd!
    Ga deze fiets mooi een leuke kleur verven ofzo. Koop ik een mooi stoeltje voor van de zomer,kan t manneke lekker voorop de wereld verkennen!

19. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    :(
    Met tien maanden mag een beetje wel hoor! Liefst wel aanlengn met wat water.

20. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

Feb 11, 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beetje druk hier zo!

Maar wat een mooie fotos allemaal van jullie kindjes.

@ Vivian mooie doeken hoor, zou ik ook trots op zijn.

@ Inge, wat goed dat hij groeit zonder bijvoeding. Ik weet uit ervaring hoe geweldig dat is!

@ Momof3, bij jou blijven er dingen om de hoek komen :). Gaat het wel oke?

@ Ingrid, alweer wat opgeknapt?

@ Miss, beterschap!

@ Hier, alles lijkt weer zo goed als opgeknapt.

Veel bezig met allerlei dingen zoals cb, moesten allebei maar kon niet in hetzelfde spreekuur ;).
    Eerste keer psz oudste ( Wat vond hij het leuk :p).

Share This Page