Okee, bedankt! Mag ik het ook bij elkaar gieten? Dus het 's ochtends bij elkaar in hetzelfde flesje doen en dat meegeven naar het kdv? @Hummeltje, lastig, twee afspraken op het cb... Zo blijf je lekker bezig Hier kunnen ze gelukkig altijd samen, als het nodig is.
@hummeltje ja verder zijn we gezond en gelukkig ik heb weer heeerlijke tuinideeen opgedaan net. Dat worden weer gauw ikea Babbelen jullie kids ook zo? Quinn verteld hele verhalen
Hey meiden! Nou ik kan al vanaf 1 uur niet slapen pppffff. Luca knapt kei goed op! Ik ga ff terug lezen heb ik nu de tijd voor
@Ingrid:Wat een knapperd is Eva toch ook! @Jamie: Aaahhh kijk die 2 tandjes ineens! Kei lief! @Eefje: Super lief die twee mannekes! Wat een mopjes! @Inge: Fijn hoor lekker genieten!! @Miis: Beterschap meis! @ Hummeltje: Succes met de drukte @Jamie: Ja luca voert gesprekken als of hij weet wat hij zegt Hahaha Tot later!
@Vivian Leuk he!!! Hele dag Deh dah bah pah Eu aaaaa Gister zei ie mama (per ongeluk natuurlijk) In de ikea was hij flink aant vertwllen.. Liepen samen rond en ik gekke bekken trekken en hij helemaal in een deuk,staat er zo'n kakmadam me stom aan te kijken...mijn zoon had lol dus ik ging vrolijk door hahaha
@eefje:wat een heerlijke mannetjes heb jij!!. Is Daniel alweer een beetje opgeknapt? Geen verhoging meer?. Ik ben gelukkig niet ziek geworden.Had woensdag een pcm ingenomen en mijn hoofdpijn was toen vrijwel direct verdwenen.Kon gisteren gewoon lekker werken. @hummeltje:leuk psz!! Hier zijn T en A nooit geweest want gingen altijd al 2 volle dagen naar het kdv en daar waren ze al druk genoeg mee. Onhandig verschillende tijden op het cb.Hier kon ik destijds met T en A altijd wel goed combineren.Misschien lukt het de volgende keer wel. @vivian:gelukkig begint Luca op te knappen.Wilt die de antibiotica wel een beetje binnen houden?. Nog geen diarree want is vaak een bijwerking. @jamie:hier ligt Eva ook volop te kletsen,echt heel leuk.Soms gaat ze op een steeds hoger volume en schrikt ze van zichzelf en gaat ze huilen hihi @hier:gisteren lekker dagje gewerkt.Mijn moeder heeft op Eva gepast.Ging goed.Volgende week gaat ze 2 dgn per week naar de creche.Ik hoop dat ze het een beetje zal trekken.Mijn moeder gaf wel aan dat ze evt om de week zou willen oppassen want ze wilt Eva wel graag blijven zien.Het zou wel fijn zijn.Ik zou dan minder opvang nodig hebben en dat scheelt toch zeker meer dan 100 euro per maand.Nu gaat er iedere maand 1200 euro van mijn rekening naar de opvang,2 dagen BSO voor T en A en 2 dgn creche voor Eva.Ik krijg natuurlijk wel een aardig bedrag terug van de belasting maar het zijn natuurlijk absurde bedragen. Eens horen of het mogelijk is om het op deze manier te regelen bij de opvang. Gisteren is Anouk nog op haar mond gevallen bij de BSO.Ze waren spelletjes aan het doen in de gymzaal en is toen op een ijzeren steunpootje van het een of ander gevallen.Is nog goed uitgekomen.Wel een flinke dikke lip en een sneetje in haar lip maar gelukkig zijn haar tanden niet beschadigd.Zou niet fijn zijn met haar blijvende tanden.Ze ziet er nu uit alsof ze een mislukte botox-behandeling achter de rug heeft,Gelukkig is het niet al te pijnlijk. Vanmorgen met de kinderen naar de baby-dump gereden.Ik heb een ander matras voor Eva gekocht,Was niet tevreden over het huidige matras want zitten gewoon al ligplekken in.Dit is een Abz matras van koudschuim dus ik hoop dat deze beter zal bevallen. Wat voor matrasje hebben jullie in het ledikant liggen?. Straks A even naar de handbal training brengen.Eva ligt te slapen.Ben nu bezig met uitbakeren.Ze lag nog steeds ingebakerd en nu sinds een aantal dagen met een slaapzakje lange mouwen.Gaat redelijk met slapen maar is wel snel wakker.'s nachts laat ik haar nog even ingebakerd liggen want ik heb die nachten gewoon nodig en ze slaapt juist zo lekker door momenteel. Ga even tasje voor handbal pakken. tot later.
@Ingrid Arm kind met dr mondje..de mijne heeft ook n dikke lip nog. Jaaa opvang is belachelijk duur..ik heb onze bos in mei stopgezet en kreeg gister een jaar overzicht. 18000 euro aan opvang betaald..pffff @hier De honden zijn weer op spanning. Gister vochten ze en het was menis. Toen ik ze met alles wat ik in me had uit elkaar haalde werd ik gebeten. Deze keer expres. Dat was gelukkig niet door. Ik ga nu gewoon elke dag een stuk fietsen met beide honden apart. Ik weet t anders ook niet.ik kan hun overdag de beweging niet bieden als ik alleen met de kids ben en als manlief savonda thuis komt kan ik nog ff fietsen. En daarnaast wil ik cursus gaan dien met de groenendaeler. Mijn man begon al over honden wegdoen..ja daaaaaaaaaaag. Hij heeft dr 0,0moeite ingestopt om t beter te maken..
Het meiden @Ingrid: Ja Luca heeft heel veel last van diarree maar verder nergens van hij knapt aardig op! Aaahhhhh arme Anouk gaat het al beter? De bedragen voor opvang gaan indd nergens over! @Jamie: Hebben jullie ook nog twee honden joh pittig! @Hier we zijn op feest maar ik ben ff thuis om Luca te laten slapen ik ga zo weer terug. Vandaag lekker geshopt en zeer goed geslaagd! Tot later!
@Vivian Ja en 3 Vogels (waaronder een kaketoe). Allemaal heel lief en leuk maar 2 vechtende honden is minder leuk. @hier Gister naar de stad geweest en 4 extra lange shirts gehaald voor de volgende zwangerschap (hoef ik lekker geen positieshirts te kopen ) Manlief nieuwe schoenen en daarna hebben we bij schoonouders gegeten. Vandaag grote schoonmaak..het is heeeeeeeel hoooog nodig!!
Hoi Allemaal. @ Vivian, lekker he als je gaat shoppen en goed kan slagen. Soms wil ik echt shoppen, mag ik van mezelf geld uitgeven en dan kan ik niets vinden. @ Momof3, Hier ook grote schoonmaak. Had was ( dus ook de strijk ) van de hele week liggen. Uitvoerig gestofzuigt en gedwijld. Nu nog even de wc en de bedden verschonen en san vind ik het wel weer best Nachten hier? Oh wat vind Ukkie zn papa en mama gezellig . Wij mogen niet slapen.
Het Meiden! @ Hummeltje: Daarom zei ik ook geslaagd ik heb ook regelmatig dat ik met niks terug kom! Zo irri dan hahahah! Dus ik herken het @Jamie: Rammelende eierstok ! poeh lkkr druk ! Hier niet veel bijzonders een lekkere rustige zondag. Tot later!
@jamie:idd wel een beestenboel bij jou thuis.2 vechtende honden lijkt mij idd niet fijn. @hummeltje:alles weer een beetje opgeruimd gekregen? Hier in huis is een grote schoonmaak ook dringend nodig maar ik heb er echt de puf en energie niet voor moet ik zeggen.Zal wel weer een keer komen ( hoop ik) @vivian:leuk is dat idd wanneer je leuk hebt kunnen slagen.Ik ga binnenkort maar eens op stap voor een nieuwe zomerjas en wat nieuwe broeken,schoenen etc.Ik heb nog wat kado bonnen liggen dus die ga ik binnenkort maar eens opmaken. @hier:hier is de eerste menstruatie na een 1/2 jaar ook eindelijk doorgebroken,letterlijk en figuurlijk blehhh. Veel en ontzettende buikpijn.Het lijken wel weeen moet ik zeggen.Het verklaart ieder geval waarom ik de afgelopen dagen niet in orde was en steeds met rugpijn rondliep.Gelukkig had ik nog wat verband liggen.Ik hoop dat het weer snel voorbij zal zijn. Vanmorgen naar schoonouders geweest.Wij lopen en T en A op de skeelers.John werd opgeroepen voor zijn dienst en moest eerder naar huis want moest naar Belgie.Ik heb vanmiddag alvast een pan macaronie klaargemaakt en ga nu lekker met de kinderen eten,Morgen met Eva naar cb,Ben benieuwd wat ze weegt en meet. Prettige avond allemaal.
@Ingrid Bleegh Nou ik wil ook wel ongesteld worden want ik had al last van rug en buikpijn. Maar sinds 20 februari heb ik nu echt last!!! Dat ik er echt heilig van overtuigd ben dat ik ongesteld moet worden. Eergister voelde ik me heel zielig, op de bank met een dekentje en pijn Dadelijk maak lekker mn bedje in. Hoop echt dat ik snel ongesteld word want ik voel me echt rot
hoi dames ik had per ongeluk dit topic afgemeld ...ik spring even in, als jullie het niet erg vinden. ga vanaf nu weer goed bijhouden! hoop dat alles goed is met iedereen? @hier speen afgeleerd, heerlijk be n blij dat ik er vanaf ben...geef nog steeds 1 voeding, laatste 2 dgn is dat om 0530...maar van de week was het om 23u ...dus ja .. verder kindjes nog steeds wat verkouden, allebei niet echt ziek gewordne trouwens alleen snottebellen en hoest en niezen.. morgen de oudste naar de psz, ben benieuwd! tot later!
@Miis Goed bezig! Zal wel fijn zijn, zonder fiep. Hier hebben we ook alleen snachts nog een fiepje. @Hier Dani ziek Die tot nu toe geslapen en nu mag ze even een uurtje op de bank liggen en tv kijken en daarna gaat ze weer naar bed. Ze heeft lekker een kopje thee en een dekentje. Heb haar net een kinderparacetamolletje gegeven tegen de keelpijn, heb zelf ook keelpijn dus ff flink veel drinken. Ik hoop hooooooop hooop dat de kleine man niet ziek word.
@miis:speentje afgeleerd,super!! Wel blijven schrijven meid. @jamie:Ook al een zieke meid thuis.Hier hebben T en A het een aantal weken terug al gehad en Eva heeft er niets van mee gekregen.Ik hoop dat Quinn er ook zo makkelijk doorheen rolt. Jij ook beterschap met je keel. @hier:met Eva op cb geweest,alles goed.Ik vind alleen dat ze weinig aankomt.In de lengte groeit ze snel en het hoofdje groeit ook goed.Ze weegt nu 6860 gram.Cb arts is tevreden want zij ziet een gezonde hollandse baby.Dit zie ik overigens ook wel want het meisje is gewoon kerngezond en nooit ziek maar ik zou het toch wel fijn vinden als ze iets meer aan zou komen.Ik ben toch huiverig dat de BV niet meer voldoende voedingsstoffen bevat om goed op aan te komen.Ik hoef pas over ruim 2 maanden terug te komen maar over 4 weken laat ik haar tussendoor nog wel een keertje wegen.Het was wel een huiluurtje vanmorgen bij het Cb.De meeste kindjes kwamen voor hun prikjes en waren echt ontroostbaar aan het gillen.Eva lag overigens te kraaien van plezier haha. Ik verrek echt van de buikpijn met mijn menstruatie blehh.Ik voel me echt vies moet ik zeggen. Kinderen zijn weer lekker naar school dus even rust in de tent en het is heerlijk weer buiten.Straks nog even lekker een stuk lopen met kleine meid.Ze ligt nu nog in de wagen te slapen.Nu even opruimen. Tot later.
Hey meiden, Ben er ook nog. Gaat hier alleen niet zo goed op het moment Met J. gelukkig wel, behalve dat hij liever bij mij slaapt dan in zijn eigen bed Maar zit zelf even in een rotsituatie. Kan er nog niet te veel over zeggen verder. @allen, succes met de zieken, menstruaties (bah) en andere kwaaltjes