Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey meiden,

Even snel mijn man heeft de hele tijd in het Zkh gelegen kantje boord geweest door de griep hij was er bijna aan onder door ze kregen de koorts niet omlaag . Het is allemaal heel hectisch en zwaar geweest maar hij is nu aan de betere hand gelukkig. Door zijn ziekte was zijn systeem niet in staat het virus te weren. Ik prijs me nu nog meer gelukkig met wat ik heb!!

Tot snel meiden xxxx

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jeetje vivian, wat heftig, sterkte meis!!! we dneken aan je!

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Gelukkig weer aan de betere de hand! Fijn!!!!

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Jeetje Vivian,Wat heftig allemaal,

Digiknuff meid!!

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @vivian, wow heftig zeg! Sterkte!!

6. vivianbraak

Bedankt meiden!

7. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Jeetje Vivian, wat heftig! Sterkte de komende tijd. En een digiknuf van deze kant :)

@hier, de 'rust' mbt tot het opzeggen van mijn baan is helaas nog ver te zoeken.. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nog nul reactie van P&O heb gehad (en die hebben me al zo schandalig behandeld sinds ik ziek ben :()

Ben echt wel mega blij dat het financieel uit kan. Stiekem heb ik altijd al geweten (al ver vóór ik mijn man leerde kennen) dat ik het liefste thuis bij mijn kind(eren) wilde zijn als ik die zou krijgen. Dus wat dat betreft heb ik wel echt geluk nu :) (afgezien van het feit dat ik dus nog steeds ziek ben)

@Ingrid, moet een kaakoperatie ondergaan. Niet direct superernstig, maar voor mij wel heftig. Ben een soort van allergisch voor dokters, artsen, tandartsen en therapeuten...
    Maar heb gelukkig sinds het afgelopen jaar wel allemaal fijne artsen (gewisseld van diverse artsen) En ook dat zorgt toch weer voor een stukje rust bij mij.

Dus al met al gaat het langzaamaan steeds beter met me :)

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    augmama, jeetje dat is wel heel vervelend!!! zo erg dat ej zo behandeld bent!
    Goedzo lekker genieten, tis heelrijk om thuis te zijn met je kids..

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustusmama
    Rottig zeg.. schadalig dat ze je zo behandelen!!!!
    Dat kan echt niet!!!!!

@Hier
    Heb gister een cake gebakken. Een echte bescuittaart. Doorgesneden, met vanille botercreme gevuld, verse aardbeien erop,taartlaag erop, botercreme en witte fondant.
    Smaakt best aardig.. die er niet erg professioneel uit hahahahaha

Wil eigenlijk naar Ikea maar voordat ik dan weer thuis ben sta ik al in de file gok ik.
    Er viel hier net alweer wat sneeuw uit de lucht.. blugghhh

10. Hummeltje83

Hummeltje83 Bekend lid

11 feb 2010
    687
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vivian wat schrikken allemaal. Sterkte en hopelijk komen of blijven jullie nu in rustig vaarwater :).

11. vivianbraak

Hey meiden!

Nou alles gaat hier weer zijn gangetje gelukkig !

Augustusmama ik vind het ook heel fijn om thuis te zijn bij de kindjes !

@ hier: Luca zit op handen en voeten en wiegt heen en weer ben benieuwd wanneer hij door heeft hoe hij kan kruipen!

Tot later!

12. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Vivian, fijn dat alles z'n gangetje weer gaat!

R. hier weer langzaam wat herstellende van de waterpokken. In haar gezichtje nog 2 blaasjes en op haar billen nog 1 en de rest is ingedroogd gelukkig.
    Ze kreeg wel last van jeuk dus nog maar even wat gehaald. 2 nachten onrustig geweest en overdag is ze wat jengelig en ze wil veel slapen. Eten gaat er niet zo in maar goed dat komt wel weer.
    Vanmiddag naar 't cb, net even gebeld of ik wel heen mag maar dat mag.
    Ze had nog even gekeken of ze me als laatste kon inplannen maar alles zat al vol. Mocht als ik wilde de afspraak wel verzetten maar dat doe ik vanaf december al dus als 't mag, wil ik wel heen.
    Inetingen stellen we maar wel weer uit. Misschien dat het lukt om volgende week vrijdag naar het inloopspreekuur te gaan maar tot nu toe is ze of snotverkouden of ik moet werken. Schiet niet op hier haha.

Oudste is naar de psz, oppas boodt aan om haar te brengen en te halen dus ik kon lekker thuis blijven. Vanmorgen sliep R. nog tot 9 uur dus even de belastingaangifte gedaan. Was ik laatst al mee bezig geweest maar nog even gecontroleerd en verstuurd. Is dat ook maar weer klaar.
    Zal zo even in huis bezig maar eerst ff naar R die huilt

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    zo!
    Daar zijn we weer.

Heb er helemaal zin in, de lente!!
    Kom maar op!
    Vandaag ga ik naar zeeman om wat kleren te kopen voor mezelf... in de stad kan ik niet slagen en bij zeeman hangt kei veel leuks!
    eerst eens wachten tot ons manneke wakker word. hij is al zijn eerste dutje van vandaag aan het doen. :D

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    En ons manneke kan zelfstandig zitten!!
    Moet ik m wel eerst rechtop zetten hahaha

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:haha die Quinn,Eva zit ook weleens rechtop maar kukelt net zo hard weer om hihi.
    Nog iets leuks voor jezelf kunnen scoren?.

@vivian:fijn dat alles weer de goede kant opgaat?
    Is je man alweer thuis?

@red:gelukkig is ze aan het opknappen van de waterpokken.
    Ik hoop dat we het hier voorlopig nog even buiten de deur kunnen houden.Op school zag ik vanmorgen ook een meisje met waterpokken,Net zo'n krentenbolletje.
    Ook gaat er krentenbaard rond op school en daar ben ik minder gelukkig mee want dat is zo waanzinnig besmettelijk maar ook zeer hardnekkig en vaak moeilijk te behandelen.

@augustusmama:vervelend dat het er nog niet helemaal doorheen is op je werk.Kan me je frustratie goed voorstellen maar komt echt wel in orde allemaal.
    De eerste stap is ieder geval gezet.

@hier:alles zijn gangetje hierzo.
    Eva nog wel lekker verkouden maar dat zal voorlopig wel blijven.Ze heeft er geen last van en het zijn gelukkig geen groene snottebellen.
    Op de creche gaat het nu iedere keer iets beter.Gisteren heeft ze ruim 2 uur achter elkaar geslapen dus het begint ergens op te lijken maar vandaag heeft ze wel nodig om even flink bij te komen.
    Zelf ben ik nog wel steeds ontzettend moe na een werkdag.Ik hoop dat dat snel beter zal worden.

Kom later nog even terug want ga nu even de boodschappen doen.

Gr Ingrid.

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ja Quinn zit behoorlijk goed nu
    Uhuh lekker nieuwe kleren haha
    ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Dames 5-pocket broek (de roze)
    ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Dames blouse ( in donkerblauw en in het wit)
    ZEEMAN Webshop - Webshop - Bovenkleding - Geen - Dames basis t-shirt ( in donkerrood)
    Huidskleurig topje,zwarte legging en een paar demin instappers en een paar oranje instappers :D

Manlief neemt me mee uit shoppen als ik 2 kilo afval :D
    Dus dat doen we ff hahaha

@ Hier
    Ik ben eindelijk weer wat energieker. Als die sneeuw nou weggaat ben ik heeeeleeeemaaal happy :D
    Vandaag een poging gedaan tot een echte regenboogcake maken..
    Gelukt!!! Maar vind m niet lekker hahahaha
    Van de week maar weer een buscuittaart maken

En nu! Nu ga ik lekker op de bank.. wil eigenlijk naar bed maar manlief en ik hebben een afspraak dat we de hele week tegelijk gaan slapen. (normaal lig ik er vroeg in en is hij aan het gamen.)

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even van me afschrijven.
    Vanmiddag slecht nieuws ontvangen.
    Een meisje van T en A hun school is gisteren overleden.Ze mocht slechts 8 jaar oud worden.Gisteren kregen we al een mail van de directeur dat ze afgelopen dinsdag tijdens de zwemles niet lekker is geworden en met hartproblemen op de IC was opgenomen.Nu helaas het bericht dat ze gisteren is overleden.De schade aan haar hartje was blijkbaar al te groot.Ze heeft nog bij Anouk in de kleuterklas gezeten en haar moeder is vaste invalkracht bij ons op school en was altijd enorm belangstellend na de geboorte van Eva.
    Ben er helemaal stil van en heb een potje zitten janken hier op het werk.Morgen met de klas bespreken wat we kunnen doen om onze rouw en medeleven te tonen.
    Zo oneerlijk vind ik dit.
    Het ene moment heb je nog 2 kinderen en dan ben je er van het ene op het andere moment één voor altijd kwijt.Zo uit het leven gerukt.
    Wat is het leven hard en wreed.
    Ik ga zo lekker naar huis en met T en A hierover praten en lekker met mijn kindjes knuffelen.

Kom later weer even terug.

Gr Ingrid.

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wow Ingrid
    Wat heftig!!!!!
    Sterkte ermee...jeetje daar word je stil van

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat is het hier stil zeg?!?

@Hier
    Alles gaat goed :D
    Ga morgen op cursus met de groenendaeler en ben een boek aan het lezen over het gedrag van honden en het werkt nu als als ik een beetje aan mn gedrag werk en op hun gedrag let.
    Dag 1 zonder vechten of grommen.. jeeeej!!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    momof, wat een schatje zeg! succes met de cursus

ingrid, oh nee zeg wat vreselijk...zo heftig!! dat zou mij ook enorm emotioneren! hoe hebben jullie het nu aangepakt op school? hoe zijn je kids eronder?

@hier, jonsgte nog steeds verkouden, hoesten en snotterig...wrdt geregeld wat huilend wakker maar valt weer in slaap zelf sinds 2 dgn ...daarvoor moest ik er steeds heen enz en blijven...> verlatingsangst fase ...
    Maargoed vannacht goed geslapen van 1830 tot 0615! Toen pas hoeven voeden, hoop op nog zo'n nacht...lijkt me wel weer fijn als hij weer es goed gaat slapen...ooit kon hij dat zo goed hihi

hoe gaat het verder alllemaal?

Deel Deze Pagina