@Miis Vervelend.. nog steeds verkouden! @Hier Het was koud op het cursusveld dus met een grote groep honden wezen wandelen in het bos... heel leuk. Vervolgens een tip gekregen van een trainer tegen het trekken aan de riem. Dat werkte super goed dus ik heb het thuis meteen uitgetest.. het bos ingedoken met de doggies en dat werkte super!! Dus nu heb ik er weer echt lol in om met ze te wandelen.. normaal wilde ik echt niet omdat het een touw ge-trek werd. Dadelijk lekker naar bedje toe. T was een drukke dag vandaag!!! Word ook een drukke week! Morgen (waarschijnlijk weeeeer ikea), dinsdag komt school maatschappelijk werk praten,woensdag ff naar de stad, donderdag (nog) niks, vrijdag paastaart maken (op verzoek van schoonzusje), zaterdag speelhuisje ophalen via mp,zondag cursus met de hond en daarna naar schoonouders en dan kan ik daarna ff uitpuffen
Hey meiden! Sorry heel weinig geweest ! Druk druk maar alles is weer ok hier. @ Ingrid: tjee wat vreselijk!
momof, lekker druk weekje voor de boeg dus!!! vivian, hoop alles goed verder!? hoe is het met de rest? hier alles goed, korte nacht gehad, tandjespijn, poepluiers, hoesten, snotverkoduen etc etc
Even snel. Eva is ziek. Koorts en diarree en tandenpijn. Ze is echt zielig en is alleen maar aan het huilen en jengelen.Als ze morgen nog zo is dan ga ik langs de huisarts om haar oren te laten nakijken.Ik heb voor morgen een vrije dag genomen zodat ik lekker bij haar kan blijven. Op school veel emoties omtrent het overlijden van het meisje.Morgen is de school ook de hele dag gesloten ivm de uitvaart.Op school is een mooi hoekje voor haar gemaakt.Er staat een prachtige foto met kaarsen en een condeolance register waarin ook de kinderen een laatste groet kunnen schrijven.Lief om te lezen. Ook maken alle leerlingen vlindertjes en die worden opgehangen en allerlei gedichten en knuffels.Haar tafeltje in de klas is omgetoverd tot een vlindertuin.Je houdt het niet droog.Ik weet nu dat ze niet bekend was met hartproblemen dus het kwam volkomen onverwacht.Ik ben er nog steeds beduusd van.Ze ligt thuis opgebaard en als je dan langs haar huis loopt wordt je vanzelf stil.Onvoorstelbaar droevig allemaal. Kom later nog even terug. Gr. Ingrid.
Op dit moment is het afscheid. In gedachten ben ik bij haar ouders en broer en allen die haar lief waren. Het is een mooie dag met een strak blauwe lucht. Rust zacht meisje en wees gelukkig. Een groet van ons allen.
@Ingrid, wat erg! Hopelijk worden de kinderen op school goed opgevangen. Hoe zijn jouw eigen kinderen eronder? @hier, Langzaamaan beetje rust in de tent.. J. was 's nachts beetje erg onrustig de laatste dagen, heb het idee dat er boven een tandje aan het doorkomen is. Gister naar cb geweest. Die hebben me flink onzeker gemaakt wat betreft het eten van J. Maar hij doet het zo ontzettend goed. Hij zat steeds op de -1 lijn op de curve, en zit nu zowat op de gemiddelde lijn. Hoe is het verder met iedereen? Het is hier zo rustig de laatste dagen..
@augustusmama:waarom maakt het cb je onzeker? De kinderen op school en met name in de klas waar het meisje zat worden enorm goed begeleid. Ik sprak zojuist een moeder en haar dochter was de hartsvriendin van het overleden meisje.Thuis gaat het opzich wel goed maar op school is juist de harde confrontatie.Kinderen gaan er toch veel anders mee om dan dat wij als volwassenen doen. Mijn kinderen hoor ik er weinig over.Zij zaten niet bij haar in de klas maar ik praat er zelf wel met ze over.Gisteren waren ze ruzie aan het maken en toen maakte T een lelijke opmerking tegen A en toen ben ik echt even met ze gaan zitten om erover te praten om ze te laten inzien hoe erg het is voor haar ouders,broer en familie en dan worden ze er wel stil van. Ik wil dat mijn kinderen elkaar met respect behandelen en geen rare dingen gaan lopen roepen omdat dit heel erg kwetsend kan zijn. @hier:Eva gaat gelukkig al iets beter.De koorts was vrij snel over.Wel nog vieze luiers maar ze lijken minder te worden.Ik heb mezelf vandaag ziek gemeld.Ik ben gewoon zo enorm moe en heb al dagen hoofdpijn.Eva houd ik vandaag ook thuis en hoeft ze niet naar de creche. Kinderen zijn naar de overblijf en BSO dus even een rustige dag inplannen. Gisteren een staafmixer gekocht zodat ik zelf fruit kan pureren.Gisteren heeft ze haar eerste bananenhapje op en ze vond het heerlijk.Voorheen prakte ik hem maar vond ze de stukjes vies en gaf ik meestal een potje fruit maar dit gaat heel makkelijk. Het word wel steeds stiller hier moet ik zeggen.Ik hoop dat iedereen wel een beetje zal blijven schrijven. Tot later.
@ Ingrid: Heftig hoor! Fijn hè zo'n staafmixer heb ik ook. Ik maak alles altijd vers voor Luca. Zo klaar! Toen mijn man in het Zkh lag heb ik een keer een potje avondeten gekocht maar hij kon het niet waarderen Hahaha! Heb ik snel nog wat staan koken. Arme Eva het blijft ook heersen hè die ellende! @: Jamie: Fijn dat de cursus zo goed is bevallen! @: Augustusmama: Luca heeft ook een tijdje wat zitten rommelen in de nacht. Nu slaapt hij elke dag van 19:00 uur tot 06:00 uur zo fijn hebben we de hele avond samen! Maak je niet te druk over het cb joh die houden zich zo vast aan regeltjes en curves ieder kind is anders hoor! @ Miss: Al wat beter daar? @ Hier: Alles lekker rustig! Ik geniet zo van Luca hij word echt groot! 7 maanden al weer bijna. Kruipen doet hij ook bijna hij kruipt nu via zijn buik dus hij komt er wel zo hilarisch Hahaha! Van de week hebben we traphekjes gekocht worden van de week geplaatst. Stopcontacten zijn ook allemaal beveiligd etc etc! Luca prof dus Gisteren mijn eerste Zumba les gehad was leuk! Tot later!
@cb, hiermee maken ze me onzeker: http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/429778-niet-laten-gebeuren.html maar de diverse dames hebben me alweer uit mijn onzekerheid geholpen Maar vind het zwaar irritant. @Staafmixer, is niet mijn vriendje gebruik hier een rasp en heb mijn oude keukenmachine weer van zolder gehaald. Blijkt te werken @Ingrid, Fijn dat het met Eva beter gaat. Doe zelf ook rustig aan, want aan een zieke moeder hebben jou kindjes niks. @Vivian, wow, al bijna aan het kruipen! Wat goed! J. heeft niet zoveel haast geloof ik. Die tijgert nog niet eens. Maar ach, alles op zijn tijd @Hier, denk dat J. beetje last heeft van verlatingsangst.. Kan hem niet even in zijn bedje leggen om mezelf aan te kleden enzo. Is dan echt vol hard aan het krijsen Het is echt overdag dat hij er last van heeft, 's avonds slaapt hij redelijk makkelijk in... Voor de rest, ben goed moe en heb veel last van mijn rug Zit er weer even goed doorheen Hoop dat het gauw weer wat beter gaat...
Hey ladies, ff terug lezen! @Ingrid Oei iedereen beetje ziekjes bij jullie? @Vivian Zumba! Gaaf! Hahaha Leuk dat kruipen.. Quinn begint nu op zijn buik zijn kont of te tillen en een beetje op zijn teentjes gaan staan dus kruipen duurt niet lang meer.. wij gaan een soort grote afbreekbare box maken op de grond zodat hij veilig kan kruipen waar de honden niet bijkunnen. Die vechten nog steeds. @Augutusmama Hmmz das niet fijn.. hopelijk gaat het vlug beter met je. @Hier Nou honden waren lekker kalm maar sinds gister weer flink aan het vechten. Ik ertussen dus heb nu tandjes in mijn buik staan van onze cocker. zucht! Ben eens flink gaan lezen en kwam tot de ontdekking dat ze gewoon gestresst zijn. Dus vandaag andere brokken kopen voor de grote hond, en wat hersenwerk knutselen (brokjes tussen wc rolletjes in een bak, pvc pijn dichtmaken met een gaatje erin met wat lekkers zodat ze die over de grond moeten rollen om er wat uit te krijgen etc etc). Heb mijn handen dus vol aan ze! Ik merk ook dat ze gestresster zijn als ik gestresst ben (dus bijvoorbeeld over een vies huis) dus vandaag en morgen flink poetsen. Schoolmaatschappelijk werk is hier geweest.. goed gesprek!!! Heel veel aan gehad. Vertel later meer! Ik ben inmiddels weer afgevallen 61,9 nu WHOEIII Morgen ga ik met mijn pa en een maat van hem in Ommel bij iemand een groooottt speelhuis demonteren en hier in de tuin opbouwen.. (glijbaan van 2,80) dochterlief kan zich dus helemaal uit gaan leven Ik ben helemaal blij dus.. ondanks dat het weer zwaaaar crap is. heeeeeeel veeeel liefs van mij
Hoi @momof, succes met je hondjes! klinkt echt lastig! goed van je afvallen!! leuk voor dochter ..idd als het lekkerder weer wordt, haha maar kinderen kennende, die gaan ook dik ingepakt met handschoenen muts sjaal en alles alsnog buiten spelen hihi @vivian, leuk heh zumba, ik ben eigenlijk zumba instructor @augustus, klote dat ej zo onzeker bent gemaakt! verlatingangstfase heel herkenbaar met die leeftijd, oudste begon met 8 mnd, jongste ietsje later...heeft er snachts juist wat last van! Heel veel kiekeboe spelen...bijv als ik moest afwassen en baby in de box deed en hij dus gelijk ging jengelen...geowon tijdens mijn bezigheden hem ineens laten "schrikken" door me om te draai en kiekeboe...vaak was het dan een lach en een traan...maarja ik moet toch door gaan, kan hem moeilijk steeds dragen... Verder hem gewoon overal mee naa toe nemen en steeds afleiden...ook leg ik steeds uit dat ik hem niet kan dragen ofzo en dit en dat moet doen..vaak door mn geklets worden ze dan rustig! tis een lastige fase, maar het gaa over!.. Mn oudste kreeg het ook nog rond 13mnd volgens mij...ben benieuwd wat de jongste doet! @ingrid, je hoofdpijn al over? eva al iets beter? heftig hoor van dat kindje, vreselijk! @hier, borstvoeding moment is heel wisselvallig...maar toch probeer ik het snachts nu wel af te bouwen...ik geef het liever of gewoon savonds of sochtends..maa niet midden in de nacht Hij zit zo met die tandjes, die jeuken en niet doorkomen...en dna wilt hij per se de borst...maar als ik gewoon blijf troosten geeft ie daar ook aan toe...gister heeft man het gedana, en dat werkt wel een stuk makkelijker! nou ik ga verder tot later
Nou, ik had te vroeg gejuicht Vannacht was dus drama.. Was al bij dat hij om 23.30u wakker werd, want toen sliep ikzelf nog niet (vorige week kwam hij steeds als ik echt nét sliep, dat is echt slopend) Uiteindelijk zijn we tot 1 uur bezig geweest om hem stil en in slaap te krijgen
Ellooo elloooo Wat een zonnetje!!! Ik zit met de kids te wachten op de kinderbijslag. Dan gaan we naar de stad wandelen (minuut of 40 lopen) en lekker winkelen voor de kindjes. Dani zit helemaal te knuffen met Quinnie. Heel lief. Ik wil naar buiten.. ik wil shopppeeennnnnn
Nog leuke dingen gekocht van je kinderbijslag? Hier hebben we het maar even op een spaarrekening gezet, voorlopig even niks nodig
Nee kwam pas gister binnen rond 17 uur Vandaag dus maar gaan. Eerst maar boodschappen doen en wachten op s-moeder
Hier weer even wat van mijn kant. De Pasen weer voorbij en het is weer ontzettend koud hier vanmorgen. Waait het bij jullie ook al weken zo enorm? Wij zitten weliswaar aan de kust maar ik vraag me af of dit nu ook elders in het land is. Ben er helemaal klaar mee moet ik zeggen. Gisteren was een mooie dag maar dan zit in de hele dag op mijn werk dus merk er weinig van en als je buiten komt waai je direct omver maar het zonnetje scheen tenminste. Eva is weer goed opgeknapt.Wel een beetje verkouden maar geen diarree meer. Ligt nu flink te slapen want was weer erg moe van een dagje creche pfff @jamie:ga je vandaag winkelen?. Hier gaat de kinderbijslag altijd op mijn mans rekening en ik zie er nooit iets van,lekker dan maar niet heus.Maar alle vaste lasten gaan er dan ook bij hem vanaf en dat is al een flink bedrag. Ik betaal het altijd uit eigen zak maar iets extra's erbij zou soms geen kwaad kunnen of ieder geval apart zetten.Ik ga toch maar eens een praatje met hem maken haha.Heb nu nog weinig zin om dingen te kopen temeer omdat het zo koud is.Had vorige week wel wat dingetjes gekocht maar dan moet het wel een keer een graadje of 20 gaan worden. @augustusmama:met jou alles goed? Je krijgt toch binnenkort een operatie? Spannend! @hier:alles zijn gangetje.Thijs heeft vandaag zijn spreekbeurt over haaien.Hij was enorm nerveus.Ben erg benieuwd.Ze geven ieder geval geen onvoldoendes dus dat scheelt. We zien het wel. Ga kleine meid uit bed halen. Gr Ingrid.
Jaaa :d heb ook al een kado voor man gekocht.. Kadobon om te gaan paragliden. hij gaat echt onderdoor aan de stress van het werk.. Niet leuk! Fijn dat het beter gaat met Eva!!! Ik vind t wel meevallen qua kou maar tis nog steeds geen lente
De zon heeft idd veel kracht maar hier is het vooral die harde wind die nog steeds zo ijzig koud is.Leuk een kadobon voor paragliden.Mijn man gaat komende weekend weer beginnen met de tennis competitie en is voor hem ook weer een stukje ontspanning.Eva ligt nu lekker bij me te drinken en als ze klaar is even naar buiten en boodschappen doen. Doei!
@Jamie, joh zo laat pas? Ik had het al voor 9 uur, dus dacht dat dat bij iedereen zo was. In elk geval veel plezier vandaag! @Ingrid, Fijn dat Eva weer opgeknapt is. Ben benieuwd hoe de spreekbeurt van Thijs is gegaan. Boeiend onderwerp! @hier, al het geld wat met J. te maken heeft (kinderbijslag en kindgebondenbudget) komt op mijn rekening en 'beheer' ik. Eigenlijk zetten we alles op een aparte spaarrekening en als we dan iets nodig hebben, halen we het daar vanaf. Zo is er dus altijd geld beschikbaar voor uitgaven voor J. Met mij gaat het verder redelijk. Ben onwijs moe (slaap niet zo best en dat komt niet alleen door J. ) en heb veel rugpijn de laatste dagen. Pff.. J. is gelukkig in opperbest humeur vandaag Heerlijk ventje Hoe het buiten is weet ik niet, kom (te) weinig buiten. Maandag wel even lekker in de tuin gezeten met J. Had een heerlijk plekje in het zonnetje! @operatie, gisteren een datum doorgekregen. 26 april. Ben nu al bloednerveus En ik mag dus geen oxazepam ivm de borstvoeding. Hoop dat ik er een beetje relaxt doorheen kom.. Oja Ingrid, wou nog even zeggen dat ik het zo leuk vind dat je toch nog steeds bv geeft! Omdat je zei dat je met 6 maanden zou/wou gaan afbouwen. Fijne dag verder allemaal!