Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Omg wat een knappe kids!! Zal er binnenkort ook weer 1 van Luca plaatsen. Gaat nu niet want ik zit op de iPad en daar heb ik nog niks opstaan aan foto's.

Heb het idee dat Luca weer tanden krijgt 1 kant van zijn wang is ook rood en hij heeft wat verhoging..

Maar echtvgeweldig leuke en mooie foto's! Jamie jou dochter is ook echt een knappe meid hoor! Heel gaaf om te zien hoe ze gegroeid zijn!

Aanstaande maandag bezichtiging van het huis ben benieuwd!

2. vivianbraak

3. vivianbraak

Ik ben echt verliefd wat vinden jullie ervan? Iedereen heeft natuurlijk een eigen smaak maar het is echt een aanbieding hij is 30.000 gezakt in vraagprijs ik ben heel benieuwd!

4. vivianbraak

Ging fout bij de andere foto dus bij deze!

5. vivianbraak

En nog 1 i'm in la la la love :D

6. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Sorry ik verwaarloos jullie een beetje. Hier eerst druk gehad met werken, nu wel vrij maar gun me de tijd niet echt om uitgebreid te reageren. Lees wel mee. Komt ook een beetje doordat ik een paar keer per dag extra kolf (voor doneren) en dat zijn even de momentjes dat ik hier kijk alleen gaat uitgebreid reageren niet zo met 1 hand dus blijft het er wat bij. Maar ik zal proberen m'n leven te beteren ;)
    Ondertussen bezig met een digitaal fotoalbum voor beide meiden, wordt wel eens tijd.

Wat een knappe kindjes zeg!!
    Hier alles goed. R. kruipt rond en trekt zich op tot staan. Begint nu wat meer te brabbelen. Tandje 3 komt door. 's Avonds de laatste dagen vaak dat ze ineens heel hard gaat huilen. Maar verder geen gekke dingen ;)

@Vivian, wauw!! Spannend!!

7. red88

red88 VIP lid

Dec 3, 2008
    13,137
    0
    0
    Recentste foto's heb ik er nog niet op staan, deze is van 1,5 maand geleden maar zoveel veranderd ze nu niet.

Attached Files:

8. vivianbraak

@ Red: Ook ik kom niet zo heel vaak meer ik kom er gewoon niet toe... Maar ik probeer wat vaker te komen :cool: Die kleine van jou is ook al zo'n mopke!! Knapperd hoor!

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Leuke foto's, mooie kinderen :)

Prachtig huis Vivian! Kan me voorstellen dat je verliefd bent :D
    Hebben jullie nu ook een koophuis?

10. vivianbraak

@ Augustusmama: ja we hebben nu ook een koopwoning deze zal dan ook verkocht moeten worden.. Gezien de huidige woningmarkt zal dat misschien niet meevallen. Maar we kunnen de hypotheekkantoor van beide woningen betalen dus dat zou ons niet tegen hoeven te houden. Kunnen er dan ook voor kiezen om het te verhuren we kijken wel. Eerst de bezichtiging maandag ben heel benieuwd! :D

11. vivianbraak

Hypotheeklasten bedoelde ik

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Viviaaaannn wat een mooi huis :$:$:$:$

Ik vind t echt super leuk zo die fotos van de kids :D

@Tandjes
    Onze kleine man heeft nu 2 hoektanden doorkomend boven en vanmorgen zag ik de voortandjes al doorschijnen dus dat duurt ook niet lang meer!!!
    En hij is super vrolijk, nergens last van (behalve dan gebroken nachten en heel veel willen drinken bij me).

Verder gaat het hier goed.. lekker chillen eigenlijk!!
    Hondjes doen nog steeds moeilijk maar ben er hard aan aan het werken.

13. vivianbraak

Ok ik ook ff stammen echter zijn wel foto's vanaf mijn telefoon dus niet heel scherp.

14. vivianbraak

15. vivianbraak

En toen jij geboren was...

16. vivianbraak

Oké de laatste! @ Jamie quine gaat snel met zijn tandjes Luca niet hoor!

17. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Vivian, Leuke foto's! Ook al zo'n lekker ding ;)
    Fijn dat het met de hypotheeklasten zou kunnen. Dat scheelt toch weer. Zijn de huizen beetje betaalbaar in jou regio?

@Jamie, hoeveel tandjes heeft Quinn nu? En een beetje 'afwijkende' volgorde?

Hier vanochtend het 7e tandje gesignaleerd. J. had met nét 4 maanden den eerste 2, toen maanden niks en nu 5 in één week.
    Hij is er (vooral 's nachts) verschrikkelijk onrustig van. Overdag is hij echt goed te genieten gelukkig :)

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Pfoe stevige nacht! Quinn werd elke 2uur wakker.
    Ja hij gaat erg snel met tandjes.
    Idd afwijkende volgorde. Eerst een deel kies je,toen 2 voortanden onder,toen 2 hoektanden boven en tegelijk 2voortanden boven

Nog ff door bijten..gok dat mijn slaapgebrek door zijn tandjes komt.
    Bij jou dus ook augustusmama

19. vivianbraak

Hey meiden,

Pittige nachten! Sterkte nog even doorbijten! Kan me voorstellen dat jullie erg moe zijn.

@Augustusmama: Ligt eraan wat iemand betaalbaar vind natuurlijk :( Maar hier liggen de prijzen niet laaf of zo en het huis dat we gaan bezichtigen ligt ook niet in ons dorp maar 100 KLM verder...

@ Hier: gaat allemaal zijn rustige gangetje geen bijzonderheden. We hebben traphekjes opgehangen want Luca gaat heel de kamer door stopcontacten e.d hebben we ook allemaal gedaan helemaal baby prof dus hij kan alle kanten opkruipen. Veilig dan :D

Tot later!

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian..waar ligt t huis dan?

Quinn heeft gisteravond meerdere keren in kruippositie gezeten maar is nog niet zo ver dat hij zich weet voort te bewegen.
    Vanmorgen was ik zo brak van deze nacht..legde hem naast me neer en hij keek me aan met zijn mooie grote ogen en zijn mooie lach *smelt* en de verstoorde nacht was ineens vergeven en vergeten :D

Share This Page