Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou zo op de foto vind ik t echt maar een lelijke taart.
    Maar ja oma is toch al oud en ziet het niet zo scherp als ik :p hahahaha

Nou hier kei en kei hard aant werk geweest.
    Met man lief wat tegels uit de tuin getrokken,border verplaatst,schutting eruit, schuttingpalen verplaatst, toen quinn wakker werd nog ff doodleuk staan poetsen hierbinnen. Dochterlief is de vaatwasser uit aan het ruimen nu dus dat scheelt een hoop. Ze is net ookal voor me naar de winkel geweest. Super lief!!

Morgen naar de verjaardag van oma en daarna weer kei hard aant werk in de tuin!

Natascha waar ergens kom je vandaan?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof3 die taart ziet er heerlijk uit.

Ik woon in emmen

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Thnx! Oh leuk :D
    Ik woon in Brabant :D

Pff onze kleine vent wil echt niet slapen! Buiten zijn kids aant spelen van een jaar of 6 en die maken me toch een herrie. Dadelijk manlief nog even helpen in de tuin en dan cakejes bakken en douchen en naar bed..morgen eerst cursus en dan naar oma

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Zo hèhè, ik zit :)
    Mega druk geweest vandaag :)
    Nog een taart gemaakt (gisteren een appeltaart en vandaag een kwarktaart), laatste boodschappen en cadeautjes in huis gehaald :D
    Tuinset van zolder gehaald en in de tuin gezet, in de tuin aan het werk geweest (manlief vooral, ik heb hem aangemoedigd ;))
    Slingers opgehangen, dus het feestje kan bijna beginnen.
    Vannacht nog een keertje naar beneden sluipen om wat '30' decoratie op te hangen. Mijn man slaapt toch heel vast en ik wordt nog wel een paar keer wakker gok ik ;)

@natascha, welkom! Heb je je oudste ook bv gegeven?

@Jamie, vet irritant van die kindjes, hoop dat ze gauw stil zijn. Mooie taart! Zo crea ben ik niet met bakken.

@Vivian, dat klinkt 'redelijk betaalbaar', ;) Ben je vandaag wezen kijken? Wat vinden je kinderen (op het zwembad na) ervan?

@Red, sterkte met je meisje, hoop niet dat ze ziek wordt

@Ingrid, Denk echt verlatingsangst, want overdag heeft hij echt nergens last van, super vrolijk, lekker aan (alleen) aan het spelen. Het is dus echt alleen 's nachts.
    Heb hier (helaas) al (maanden) last van oververmoeidheid, dus het wordt er niet echt beter op zo. Zit er goed doorheen, kan echt niet meer. Maar ook een slaapprobleem ;) vroeg naar bed gaan heeft geen zin want ik slaap dan niet :( En J. slaapt 1 keer 30-45 minuten overdag, dus overdag bijslapen zit er ook niet in..
    Soort van vicieuze cirkel dus.
    (hoop trouwens niet dat ik mega negatief overkom, want dat ben ik niet;))

Nu dus lekker op de bank ff tv kijken en relaxen en dan morgen feestje :D Ben echt zo blij dat het lekker weer wordt, kunnen we lekker buiten zitten met de visite :)

Nou, hoop dat ik iedereen weer gehad heb en anders sorry :)

Fijne avond verder allemaal!

Liefs

5. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof3 he hopelijk is nu rustig...

Augustusmama leuk he dat stiekem versieren lekker kwarktaart.

Mijn oudste heb ik 6week bv gegeven.. We hadden direct al spruw en voedde met tepelhoedjes charlot dronk heel veel (ik wist niet anders)
    Nu veel spijt dat ik toen zo snel ben gestopt.

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Augutusmama: We hebben maandag een bezichtiging :D Ja voor ons is het goed te betalen de hypotheek is alleen op het salaris van mijn man want ik ben thuis mama natuurlijk en we willen kunnen blijven leven zoals nu. Ik ben zo benieuwd! :cool:

@ Jamie: Uuhhhmmmm ziet er kei mooi en lekker uit hoor!!

@ Natascha: Hier ook een Brabo wij wonen nu nog in het Maaskantje.

Tot later meiden! Luca was lekker om 06:00 uur wakker dus we gaan maar weer wat doen. :p

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goedemorgennnnnnnnn

@augustusmama
    Heeeeeel veel plezier vandaag,gefeliciteerd met je man en geniet van het weer :D
    Hopelijk word t gauw beter met je nachten!

@natascha
    Wat rot van die spruw!!!

@hier
    Mijn handen doen met toch zeer!!! Gister tegels gesjouwd,gaten gegraven met schep en grondboor pfff
    Moet om 11uur op cursus zijn...riem zal lekker schuren in mijn handen.
    Quinn heeft vanacht redelijk goed geslapen. Alleen ik sliep zoooo slecht.

Dr is gister volgens mij ingebroken bij de buurman en we hebben de honden vanacht maar in de woonkamer gedaan zodat ze iig inbrekers kunnen wegjagen.
    Dus ik sliep super licht omdat ik van ieder geluidje wakker werd

8. Martha81

Martha81 Actief lid

Mar 3, 2009
    221
    0
    16
    thuisondersteuning gehandicaptenzorg
    Friesland
    Hallo allemaal,

Mag ik hier ook meekletsen?
    Ik ben sinds 8 maart mama van ons vierde kindje en dit is tevens de 1e die borstvoeding krijgt. Ben dus best onzeker zo nu en dan dus hoop dat ik zo nu en dan mijn hart hier kan luchten! En het lijkt me gewoon gezellig om met andere mama's te kletsen :)

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi allemaal!!

Iedereen genoten van het mooie weer?
    Hier heerlijk gewoon.
    Vanmiddag hadden we een communie feestje en zijn heerlijk wezen lopen.Is zeker 3 km heen en 3 km terug.Anouk op haar skeelers mee.Thijs was met een vriendje mee naar de voetbal.Hij ging vanmorgen om 10 uur weg en om 18 uur was die weer eens een keer terug haha.
    Nu was ik alleen zo impulsief geweest om mijn nieuwe schoenen aan te trekken naar het feestje en wat een spijt heb ik daarvan gekregen.Het laatste stuk kon ik echt niet meer op de terugweg want had 2 grote blaren.Ben in een nabijgelegen eetgelegenheid gaan zitten en John is me met de auto komen halen haha.Ben daar heerlijk met Eva gaan zitten met een groot glas cola en toen wachten op de bezemwagen.Ondanks dat een heerlijke dag gehad en Eva was weer weer een engeltje.Moet wel even wennen met die felle zon en eraan denken om Eva goed in te smeren en niet teveel in zon laten liggen.

Nu de kids op bed gooien want die zijn uitgebreid wezen douchen want waren op en top bezweet en smerig,heerlijk!!

@jamie:eng die inbrekers,Ik ben ook altijd heel gespitst op geluiden want die in de wijk wordt ook met enige regelmaat ingebroken.Lijkt me zo'n nare ervaring.

@augustusmama:Gefeliciteerd!!.Blijf wel aan jezelf denken meid!!

@vivian:ben benieuwd naar de bezichtiging.Veel succes morgen.

@natascha:spruw is idd pijnlijk.Ik had het bij Eva ook en werd er ook helemaal naar van.Die brandende pijn continue en ook weleens de angst voor iets anders.Gelukkig is het hier redelijk snel over gegaan en heb ik zonder problemen het voeden kunnen voortzetten.

@martha:gezellig kom erbij en vraag maar raak haha.

Allemaal een fijne avond.

Gr Ingrid.

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    ja ik slaap heel licht nu en die inbrekers hebben ingebroken terwijl de buurman 2 grote huskys heeft.pfff
    Ik vind het maar moeilijk om quinn aan te kleden met dat warme weer.. gelukkig is hij in de zomer wat groter dus kan ie er hopelijk wat beter tegen.

@Martha
    Welkom!
    Leuk een groot gezin :D gaan wij ook voor.

@Hier
    Verjaardag van oma was wel gezellig maar Quinnieboy was zo moe en kon daar niet slapen dus heel hangerig en huilerig.. zijn we maar naar huis gegaan. Thuis t manneke in bed gelegd en toen daarna bij mn schoonouders gaan bbq-en.
    Wilde ik hem in het logeerbedje leggen.. pikte hij niet. Daarna nog een poging gedaan..maar we zijn maar lekker naar huis gegaan want t manneke had gewoon veel te veel indrukken opgedaan,was moe, tandjes natuurlijk ook die pijn doen.

Helaas word het weer weer slechter maaaaaaaar iig geen vrieskou meer.
    Het is nu al heel aangenaam buiten.
    Zo maar eens ff omkleden en poetsen. de kleine man slaapt want die heeft weer liggen spoken om 5 uur.

11. vivianbraak

Hey Meiden!

@ Ingrid: Hier toevallig gisteren ook een communiefeest gehad :D Ook heerlijk genoten van het mooie weer! Ze hadden een zaaltje gehuurd een een frietkraam laten komen, frietkraam besteld dus alle kids hebben zich vermaakt en wij dus ook!

@ Martha: Tuurlijk gezellig! Ik was ook vaak onzeker hoor dus ik herken het!

@ Jamie: Bbbrrrr kan me voorstellen dat je slecht slaapt!! In ons vorige huis is ingebroken echt ik heb me nooit meer veilig gevoeld! Vandaar dat we nu overal maar dan ook overal rolluiken hebben, gelukkig het nieuwe huis ook is echt een pre voor mij. Je staat echt raar te kijken als al je spullen weg zijn!

12. vivianbraak

@ Ingrid: Ik bedoelde in de tweede zin een springkussen ppffff die iPads af en toe hahaha

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    grrrrr net ontdekt dat we weer muizen hebben..

14. vivianbraak

@ Jamie: Omg daar krijg ik echt kriebels van!! Bbbrrrrr

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ja me 2
    straks ff gif halen!

Ons kleine manneke ligt alweer in bedje. De lucht trekt helemaal dicht :(
    Pff ik zal eens wat wasjes gaan doen ofzo. bah bah bah ik wil nietttt

16. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @allen, bedankt voor de felicitaties :)
    Hebben een geslaagde dag gehad, lekker buiten kunnen zitten! Was ik wel blij om, scheelt een hoop zooi binnen.

Alleen had J. besloten om het feestje al van zaterdag op zondagnacht te laten beginnen.. ;) Echt mega slecht geslapen. Zelfs mijn man had er 'last' van, terwijl hij normaal overal doorheen slaapt.
    Afgelopen nacht is relatief rustig verlopen. Gelukkig.

@Martha, welkom! Klets lekker mee en dump je vragen en onzekerheden :)

@Jamie, o getsie weer muizen.. Hadden wij in ons vorige huis. Hier gelukkig nog niet gehoord/gezien. En bah, inbrekers.. ook lekker slecht voor je nachtrust.. Slaapt Quinn inmiddels weer wat rustiger?

@Vivian, vandaag je bezichtiging! Spannend! Ben benieuwd naar je verhaal straks ;)

@hier, (kan het niet meer voor me houden :) ;)) ik denk dat ik zwanger ben.. Heb al (ruim) een week allerlei vage klachten. Ga vanavond of morgen testen. Ik zou morgen ongesteld moeten worden, ben dus heel benieuwd!
    Ik hou jullie op de hoogte!

17. vivianbraak

Omg Augustusmama spannend!!!!!! :D:D:D

Wel ff laten weten hè! En nog gefeliciteerd!!

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    aaahhhhh super spannnnneeenndd!!!!!
    :D:D:D:D

ik wil ooowwkkkk

19. vivianbraak