Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Muizen hè dat wil je liever niet in je huis hebben nee.

Hier heeft het ook ff geregend nu maar nieuwe poging me was buiten te hangen.

Augustusmama waaaauuuwwwwww waarvoor klachten heb je dat je je zwanger voelt?

Zal zo me ventje Es' wakker maken me boobbie staat op knappen ik wil verlossing hahah

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    hahahaha kan ook niet anders he :p
    ben heel hard manlief aan het overtuigen om eerder te beginnen hahahaha

Hier schijnt de zon ook weer :D jeej

3. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Vanavond negatieve test ;), maarja had vet veel water/thee gedronken vandaag, dus gooi ik er morgenvroeg nog maar een testje tegenaan :p

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Spannend Augustusmama!

Hier we hebben net de bezichtiging gehad twijfel twijfel! Huis buiten is supern binnen ook maar we moeten alles maar dan ook echt alles aanpakken.....

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Niet mij aansteken met jullie kriebels, hier voorlopig niet... als er uberhaubt een 3e komt (man is niet overtuigd geloof ik).

@augustusmama, spannend!
    @Vivian, lastige keus!

R. wil hier s avonds slecht slapen. Nadeel is alleen dat ze niet wakker kan blijven als ze moe is, dan raakt ze overprikkeld. Op schoot valt ze niet in slaap dus beetje zoeken.
    Maar goed ze slaapt nu al 3 kwartier, gisteravond pas na 22u dus wat verbetering haha.

Net gekolfd, zal m'n melk ff in de vriezer gaan doen, is voor 't doneren.

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivianbraak lastig hè die twijfel

Red balen zeg dat de kleine zo slecht slaapt.

Hier f.man gister aaf om 20.45 in bed gelegd hem vanmorgen om 7,30 maar eens wakker gemaakt want ik stond op knappen neemt hij paar slokke en slaapt weer verder. Ggrrrr nu mega volle boobies dus..
    Ben ik niet gewend dat hij heel de nacht doorslaapt.
    Voeden jullie 2 borsten per x? F.man drinkt maar 1 borst per voeding

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hahahahhahahha Natascha dit is een luxe probleem voor jou toch! Kan je niet wat afkolven?

@ Hier: We hebben besloten het niet te doen.. Heel jammer maar om het binnen naar ons zin te maken moeten we er zeker 70.000 spaargeld tegen aan gooien en dat heb ik er niet voor over. Ons huis is helemaal af dus nee de aanbieding was duidelijk en er is ook zeker winst te behalen op het pand maar nee helaas..

8. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Viviane ben gister ook al aan afkolven geweest dus vandaag ff niet anders blijf ik me productie maar ophogen..Zeker een luxe probleem haah gelukkig maar..

Oké verstandige keuze als te twijfelt het niet te doen. Goeie argumenten

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dames, mag ik hier ook meekletsen?

(Hey Natascha, jij ook hier ;)).

Mijn dochtertje is 3 maanden en 3 weken en krijgt volledige borstvoeding. Ik hoop dat we daar voorlopig mee door kunnen gaan :).

Natascha, ik leg haar nu aan 2 kanten aan in de ochtend in plaats van 1. Hier dronk ze vanmorgen ook maar een paar slokken dus heb haar nog wat aangeboden voor haar slaapje (ze is snel afgeleid sinds een week, ligt veel te lachen aan de borst en rond te kijken, zelfs in een donkere slaapkamer ;)).

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Welkom! Gezellig :D

@Vivian
    He jammer!
    Dus nog maar ff blijven waar je nu woont

@Hier
    JAAAAA
    Kleine man sliep van 19:30 tot 7:30
    whoeiii
    Dikke buikslaper dus he

11. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual hij krijgt 1borst niet eens leeg dus 2de aanbieden heeft geen nut ;)..

Lastig zeg dat ze zo snel afgeleid is. Ik las op borstvoeding.com dat Beebs rond de 4maand zowieso moeilijk doen aan de borst.. Maar dat ook weer over gaat.

12. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Natascha, geniet er maar van dat ie lekker doorslaapt ;)
    Geef hier altijd 2 borsten. J. laat namelijk luid en duidelijk merken dat hij nog niet genoeg heeft gehad :D (klinkt overigens wel superschattig :p)

@Vivian, nou dat snap ik, dan is het de 'aanbieding' niet waard.
    wij zijn toen wij een huis gingen kopen ook bij meerdere huizen wezen kijken. Onder andere eentje die veel goedkoper was als dit huis, maar daar moesten we ook echt ALLES aanpakken.
    Dus uiteindelijk voor een wat duurder huis gekozen, met veel minder kosten in het begin (en geen onderhoud aan de buitenkant)
    Tot op de dag van vandaag geen spijt van gehad! (We wonen nu ook in een veel leukere wijk)

@Red, denk dat het 'vanzelf' overgaat.. Hier hadden we dat dus ook, maar de laatste 2 nachten zit er verbetering in, J. gaat gewoon lekker slapen in zijn eigen bedje :)

@Arual, natuurlijk! Het wordt hier steeds gezelliger :D

@Jamie, wat heerlijk!! Ik ga ook proberen of J. op zijn buik misschien beter gaat slapen. Had alleen tot van de week geen zin, omdat hij al mega overstuur was steeds.
    Ga eens kijken of het werkt!

@Hier... Vanochtend weer negatief. Maar ook nog geen 'rood' gespot :p We wachten het wel af! haha. Moet wel zeggen dat we er nog niet bewust voor gingen hoor (de 'planning' was om er vanaf mei weer voor te gaan, en dan maar afwachten hoe snel het zou gaan). Maar áls het nu wel zo is, is het wel heeeeel erg welkom!
    Dus als jullie me kwijt zijn vandaag, dan zit ik op de wc om te kijken of ik al ongesteld ben :cool: hahaha :D :p

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustusmama

ja bij ons gaattie zelf op zijn buik liggen.
    oh tis wel heel spannend bij jou he nu!
    ik wil ook ik wil ook ik wil ook!!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    AugustusmAma hahahaahahahahah geweldig als we je kwijt zijn zit je oogde wc briljant..Maar als je bv geeft dat blijft je orgie toch ook meestal weg?

15. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Jamie, ik vind het nu spannender dan gisteren (en de afgelopen week)
    En ik zou je man maar gaan verleiden als ik jou was. hahaha

@Natascha, :D. Ik was na 5 weken alweer ongesteld, en na 3 maanden kon ik de klok er weer op gelijk zetten. Helaas voor mij, want ik zat er nog niet echt op te wachten. Maar nu is het wel makkelijk, ik hoef dus niet mijn cyclus af te wachten voordat we voor een tweede gaan :)

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jaaaa ik doe echt heeel erg hard mijn best!!!
    Maar hij trapt er echt niet in.. t komt wel voor de zomer maar ja technisch gezien begint die pas 22 Juni.

@Ongi
    Ik ben nog steeds niets ongesteld geweest.. mn laatste menstruatie was rond 15 november 2011.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Augustusmama ach elk nadeel heeft zijn voordeel hè ;)

Hier maart 2012 voor laatst orgie geweest.

Momof. Jij ook al poos geleden ongie geweest dus

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Natascha
    Ja idd
    Aan de ene kant heel fijn natuurlijk.
    Maar aan de andere kant zou ik het wel fijn vinden als mijn cyclus weer eens opstart want ik heb soms echt hele erge ongesteldheidsklachten maar er komt dan niks

19. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend zeg augustusmama!!!

Natascha, sja lastig als hij borst 1 niet leeg drinkt. Vanmorgen wilde I. alleen een paar slokken uit 1 borst en toen heb ik haar een uur later aan de andere kant aangelegd, was ik in ieder geval van de druk af (korte uitleg: ik kolfde iedere ochtend maar heb nu een overvolle vriezer en kolf nu als I. rond een uur of 20.00 gaat slapen nog een keer voor het naar bed gaan en als ze later op de avond nog een keer drinkt kolf ik niet, ze slaapt momenteel klokje rond en in overleg met lk doe ik het nu zo, droomvoeding werkt hier niet omdat ze dan heel de nacht onrustig blijft).

Ze is erg afgeleid met drinken ja, ik kijk haar maar even zo min mogelijk aan tijdens het drinken want als ik haar aankijk gaat ze heel erg lachen en hoe lief ik dat ook vind, handig is het niet (melkballet en mevrouw drinkt niet verder ;)).

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nog geen ongie hier, wel een zeurderige buik sinds een week. Heb nu al een paar weken geen nachtvoedingen dus wie weet komt het hier wel op gang binnenkort.

Deel Deze Pagina