Momof hier dus ook al paar keer flinke rug en buikpijn gehad en toen dacht ik nu word ik ongie maar komt steeds niet.. Arual aahh ik kijk f.man ook niet aan tijdens drinken dan gaat hij ook direct lachen hihi. Idd super schattig maar niet handig
Nou, nog steeds geen rood gespot.. Zit nu beetje te twijfelen wanneer ik weer zal testen. Of morgenochtend of donderdagochtend.
Nou dat valt nog net mee Het is meer dat ik eigenlijk pas donderdag weer wil testen, maar mijn hoofd zegt morgen morgen MORGEN!!! Hahaha
hahahahahahahaha ik had dat toen ik zwanger werd van ons manneke. Ik heb me suf getest en veeeeeeeel te vroeg. (ovulatie rond 20 november en ik was al begin december aan het testen geslagen natuurlijk, vreselijk stuk ongeduld dat ik ben). En ziek dat ik was dus ha bloed laten prikken (7december) (niet op zwangerschap..duh!!!!). Kerngezond dus ja dan zal het wel ontpillen zijn. Ik heb zooo gehuild omdat ik dacht dat het niet gelukt was. 18 Dec ga ik bijna tegen de grond omdat ik dizzy was.. man grapte: doe maar een test.. dat deed ik.. et voila hartstikke zwanger
Hey Meiden, Hoe is het hier? Luca heeft vannacht heel raar geslapen hij werd om de twee uur wakker en na een aai over zijn bol ging ie weer verder slapen Bevestiging zoeken dat we er zijn of zo?
Ik testte 5 dagen voor nod al . Hing de dag ervoor spugend boven het toilet en ja hoor positief! (Had vroege eisprong). Vivian, gelukkig ging hij wel verder slapen. Hier gisterenavond ook ineens wakker en huilen vanuit het niets met dikke tranen. Maar even bij me genomen en toen sliep ze meteen weer verder. Verder loopt mijn gezondheid even te rommelen (neurologische klachten) dus ben nu naar bed gestuurd door ml die een roostervrije dag heeft. Hopen dat het met rust weer wegzakt. Vanmorgen baar babyzwemmen geweest, papa heeft gezwommen en ik foto's gemaakt. Kleine meid ligt nu te slapen, die was erg moe van het zwemmen.
Nou, ik ben vanochtend ongesteld geworden. Ik geloof dat mijn man meer teleurgesteld was dan ikzelf Tuurlijk, vind het jammer, maar ben toch wel enigszins opgelucht.. Maaaaar... Het kriebelt nu wel harder Dubbel gevoel dus @Vivian, denk idd bevestiging zoeken. Maar wees blij dat hij genoeg had aan een aai over zn bol Hier weer feestje gehad vannacht Écht niet in zijn eigen bed willen slapen. En omdat ik zo moe ben maar weer toegegeven en hem bij ons in bed gelegd @Arual, heerlijk dat je man een roostervrije dag heeft, kun jij even lekker slapen/rusten!
Hee meiden, Heb weer even bijgelezen. @augustusmama:kan me voorstellen dat je wel enigszins opgelucht bent dat je niet zwanger bent.Het lijkt me ook wel een zware belasting voor je lichaam op dit moment. Volgende keer weer beter meid. @vivian:goede beslissing om het huis niet te nemen als je er gevoelsmatig niet volledig achter staat. @jamie:nog taarten aan het bakken? @arual:welkom!! @hier:alles zijn gangetje. Gisteren weer gewerkt en voor mijn gevoel begin ik nu eindelijk een beetje mee te draaien.Op de creche gaat het met Eva ook steeds beter en slaapt ze steeds makkelijker op de creche.Ik ben wel helemaal gesloopt aan het einde van de dag maar dat zal ook wel een keer beter worden.Eva is wel steeds vroeg wakker.Ze is sowieso veel wakker en ligt dan te kletsen van tatatadadada,Ze begint steeds ondeugender te worden. Met T en A ook alles goed en volgende week nog 1 weekje school en dan 2 weken meivakantie.We gaan niet weg oid.Op de dagen dat ik werk gaan ze naar de BSO en daar ondernemen ze altijd heel veel met de kinderen. Voor de rest niet veel te melden. Tot laters.
@jamie:Lekker!! Heb je er weleens over nagedacht om er iets commercieels mee te gaan doen? Mijn nichtje doet dat namelijk ook met taarten maken ed.
@Ingrid, ja precies.. Plus daarbij mijn kaakoperatie eind volgende week. Kan dan waarschijnlijk een week of 6 niet (goed) kauwen, dus veel vloeibaar voedsel moeten eten. Dus die combi was ook niet echt geschikt We zien nu wel wat er komt. Mijn man is in elk geval wel enthousiast voor (snel) een tweede
Hey Meiden! @ Augustusmama: Jammer! Wel fijn dat je man dus graag nog een kindje zou willen! En Luca slaapt bijna altijd goed maar als hij niet goed slaapt nemen wij hem ook in bed hoor. Vind ik niks mis mee! @ Arual: Leuk baby zwemmen wil ik ook echt met Luca gaan doen!! Ik ga meteen is even kijken vandaag! @ Ingrid: Fijn dat het zo goed gaat op het werk! Eva zal het ritme op de crèche goed opgepakt hebben fijn! Luca slaapt ook niet altijd veel hoor en die ondeugd herken ik. Luca hangt hier met regelmaat in de gordijnen hahahahhahahha! @ Hier: Gisteren weer lekker naar Zimbabwe geweest ik ga nu standaard elke woensdag sowieso erg leuk en gezellig! Verder hier is de twijfel over het wel of niet kopen van het huis toegeslagen. Mijn man zegt het is een kans die krijgen we niet meer en ja we moeten er veel aan verbouwen maar zie het als een investering.... Twijfel twijfel twijfel!! Tot later meiden!
Vivian ja koophuis is altijd fijner dan huurhuis.. Vind ik dan... Dus voor ons was de keuze niet moeilijk. Dit huis was ook een chaos toen we het kochten.. Maar je knapt het toch op naar je eigen smaak.. Zo dit is de 3de nacht dat fernando lekker heeft doorgeslapen
Hallo hallo hallooooowwww @Vivian Goed wikken en wegen dan! Is altijd lastig. Vooral omdat er zo'n bak geld in gaat zitten. @Natascha Fijn! heb je ook lekker geslapen? @Hier Nou gister oplichter aan de deur. zie dit verhaal: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/434819-oplichters-omgeving-helmond.html Van die stem werd de kleine man wakker en ging pas weer om 10 uur slapen. We hadden de grootste lol samen Mijn man is t/m vrijdag weg dus ben ik alleen met de kids en de dogs. Dus ik zat gister zwaaaar op te hikken tegen de honden uitlaten savonds (hier het huis om, achter huis is uitlaatveldje). Toen ik weer bijna thuis was kwam ik de overbuurman tegen. Die heeft t super moeilijk momenteel dus even hart onder de riem gestoken en gezegd dat als hij iets nodig heeft, hij altijd mag aankloppen. Nog ff met manlief gebeld voor ik ging slapen, dat deed me wel goed! Gister toen hij vertrok stond ik te huilen aan de voordeur hahahaha Is altijd als hij een paar nachten weggaat. Vreselijk vind ik dat! Vandaag nieuwe energie want de kleine man heeft doorgeslapen en morgen komt mijn man weer thuis JeeeeeeeJJJ
Bizar, die oplichter Momof! Natascha, lekker geslapen? Hier een huurhuis. Zouden graag tzt verhuizen maar ml heeft geen vast contract dus kopen is dan sowieso lastig. Sociale huur komen we niet voor in aanmerking qua inkomen dus even afwachten of ml volgend jaar een vast contract krijgt. Beoordelingen zijn heel goed maar ze zijn er niet zo scheutig mee. Gisterenavond lekker homeland in bed gekeken maar de kleine meid (ligt bij ons op de kamer) wilde tot 22.45 steeds even drinken (om vervolgens weer heel erg grappig te gaan doen en te lachen), meestal gaat ze om 20.00 de nacht in. Ook vond ze de tv erg boeiend dus voortaan maar lekker in de woonkamer kijken. Ze is nu net wakker en ligt te spelen dus ga haar uit bed halen.
@ Natascha: We hebben nu ook een koopwoning en al helemaal naar onze smaak. Maar ja we blijven wikken. We kunnen ook een bod doen mits ons huis word verkocht dat is nieuw. Fijn dat de kleine zo goed slaapt! @ Jamie: Waar is je man heen dan? Ik heb je stuk gelezen hij zal hier niet komen wij hebben al een dakkapel