Ja hij komt morgen pas thuis. Maar jaaaa ik heb nu zat tijd om te poetsen en op te ruimen zonder dat hij er een zooi van maakt whahahaha
Hoi meiden Hier kindjes vandaag bij de oppas dus ik ga even door het huis heen vliegen. Gisteren met D. voor het eerst naar de bios geweest, naar nijntje. Waren de enigen in de zaal hihi, ze vond het geweldig! @Vivian, lastig om een goede keuze te maken! Je hebt me aangestoken hihi, hier zitten kijken voor huizen in de buurt en heb een huis gezien wat super voor ons zou zijn. Maar ja, er staat hier al zoveel te koop en blijven dan met een restschuld zitten wat we zelf niet op kunnen vangen. M'n man heeft geen vast werk, dus moet maar even bij dromen blijven. @momo, succes met poetsen!
@ Red: Sorry! Wel lekker om te kijken toch! Wij gaan ons huis ook laten taxeren kijken of we er winst of verlies op maken. Poetse! @ Jamie: Jij ook poetse
Ok, lach me maar uit maaaaaaaaaaaaaaaaaar Ik durf J. niet op de grond te leggen want er loopt hier een spin(netje) over de grond :S (en ja, ik ben bang voor spinnen, ook voor kleintjes ) Zo dat ben ik kwijt (edit: spin is inmiddels dood , sorry voor de dierenliefhebbers) @natascha, ik krijg 2 implantaten in mijn onderkaak. En ik ben een angstpatient dus kan nog leuk gaan worden Heerlijk dat je mannetje lekker doorgeslapen heeft! @Vivian, jaaa, mijn man en ik willen 3 kindjes (als het ons gegund is natuurlijk!) Daar zijn we het over eens J. slaapt praktisch niet door, en ligt dus eigenlijk elke nacht bij ons meestal vanaf de voeding rond 3 uur, maar de laatste tijd regelmatig al vanaf half12. Maar ook hier is mijn man het gelukkig mee eens, en heeft hij er weinig tot geen last van. Ehm.. naar Zimbabwe geweest?? Zou wat betreft je twijfels rond het huis echt goed alle voor - en nadelen van beide huizen en locaties op een rijtje zetten, zodat het overzichtelijk wordt. @Jamie, o getsie, daar zit je niet op te wachten, zeker niet als je alleen thuis bent. Geniet lekker van je kindjes en dan is het zo weer vrijdag en is je man ook weer thuis @red, ow, dat is jammer. Maar lekker blijven dromen is ook niet verkeerd toch? Wij denken echt nog niet aan verhuizen. We wonen hier nog niet zo lang. We denken eerder aan verbouwen (en ja, wij willen dus wel dakkapellen ) Maar ook dat ligt op de langetermijnplanning. @hier, J. vannacht veel aan het huilen geweest, hij lag dus al bij ons in bed, maar toch overstuur/hongerig. Kan zijn dat mijn productie even een dipje heeft vanwege mijn menstruatie, want hij komt best vaak.. Voor de rest, morgen mijn eerste rijles! Schijt nu al 7 kleuren, maar komt vast goed. Rijinstructeur is een bekende (ken hem niet heel goed, maar weet wel wie hij is zeg maar ) We gaan het allemaal wel beleven!
Grrr Oke nu ist voor mij klaar!!! Mijn cocker is al de hele ochtend mijn groenendaeler aan het uitdagen. Ze vechten regelmatig. Nu vochten ze zo lomp dat mijn cocker dr eigen hoektand helemaal door haar lip had. Ze hielden ook niet op, zelfs toen ik ze uit elkaar haalde bleven ze vals doen. Met heel veel pijn in mijn hart heb ik nu besloten dat de cocker echt weggaat.. ze gaat naar schoonouders. Ze worden echt gevaarlijk nu. Manlief wil eerst nog proberen om mij standvastiger te laten worden etc etc.Maar het gaat echt te ver nu.Ik loop op eierschalen hier in huis en het werkt gewoon niet. Eigenlijk moet ik dan de hond weg doen die als laatst kwam maar mijn groenendaeler is heel lief voor de kids en de cocker houdt niet van kinderen. Voel me zo rot *sorry voor mijn ego berichtje
@ Jamie: Tjee meis wat een gedoe met de honden, is echt niet ideaal met een kleine je kan hem zo geen veiligheid bieden vind ik. Snap dat het moeilijk is maar ik denk dat je de beste keuze maakt. @ Augustusmama: Omdat hij het slaap tekort niet opmerkt wil hij er nog 1 hahahahhahahha ! Spinnen houd ik ook niet van bbbrrr @ Hier: Wij gaan vanavond een avondje weg met vrienden. Lekker uit eten en borrelen. Nicht komt oppassen zin in!!! Hoe is het hier?
Augustusmama hoe ging hè rijles? Motof moeilijk beslissing zeg knuffel Gister flink aan het shoppen geweest f.man gedroeg zich voorbeeldig haha.. Nu broodje eten met dochterlief en dan kan ze nog ff naar bed
@Jamie, niet leuk van je hond Maar veiligheid is natuurlijk wel belangrijker voor je kids.. @Vivian, haha ja je zou het haast denken Veel plezier vanavond! Hoop dat je het gezellig hebt gehad @Natascha, mijn rijinstructeur leeft nog, haha. Wel bijna een groep bejaarden omver gereden (nee hoor, viel mee) Maar hij ziet het wel zitten om mij te leren autorijden Vind het zelf nog niet echt wat, maar het is noodzakelijk, dus moet even doorzetten. @Hier, weer drama nachten heel veel huilen s nachts en om de 2,5-3 uur behoefte aan de borst. Dat gaat gelukkig makkelijk nu hij bij me in bed ligt, maar zelfs dan duurt het hem af en toe nog te lang en is dan dik overstuur Arm kind. En hij slaapt nu nóg minder. Ik denk dat hij over de afgelopen 24 uur nog geen 10 uur geslapen heeft pfff Morgen voor de laatste keer naar mijn werk.. spullen inleveren en voor de show nog even trakteren Om een lang verhaal kort te maken: ben niet echt netjes behandeld het afgelopen jaar tijdens mijn zwangerschap/ziek zijn voor de bevalling/na de bevalling/ziek zijn na de bevalling. Heb om verschillende redenen besloten mijn baan op te zeggen en probeer dat nu allemaal netjes af te handelen, zodat ik voor mezelf er met een goed gevoel weg ben gegaan. Maar pfff voel me er af en toe zó rot onder.. Maar daarna Is het klaar kan ik lekker voor mijn kleine mannetje gaan zorgen zonder de stress vanuit mijn werk.
@vivian Hoe was je avond weg? @Natascha Oh shoppen!! Ik wil ook!! @Augustusmama Hoezo noodzaak? Je komt er wel.. dadelijk kom je op een punt dat jede rijlessen echt heel saai gaat vinden.Althans dat had ik. Ik had echt een topvent als instructeur Die belde toen ik mijn rijbewijs precies een jaar had op, hoe het ging en of ik nog iets wilde weten of iets niet goed kon vinden in mijn auto wat me wel lukte in de lesauto. Wel fijn dat je nu lekker thuis kan blijven toch. Anders zit je ook met een rot gevoel op je werk. @Hier De 8 maanden spring is gearriveerd denk ik. Al 3 nachten slecht slapen. Vanacht 5 x eruit geweest voor hem.. lekker geknuffeld tot hij sliep en terug gelegd. Net lekker aant poetsen geweest.Nu lekker de ramen open. Vinden mijn vogeltjes ook lekker. Ennnnnn *tromgeroffel* Man wil over 2 weken "beginnen". AAAAHHH
Augustusmama ik snap precies hoe jij je voelt ik ben als grof vuil behandeld toen ik niet kon werken tijdens mijn zwangerschap ..Het was echt niet leuk... Knap van je dat je ontslag heb genomen. Momof aarrg fijn hè die sprongen. Fman is ook wat onrustig afgelopen dagen en wil veel zuigen... Ooohhh jeeeejjj... Nog 2 weekjes hahahaahahahahah
Momof, och wat een rotbeslissing mbt de honden! Whaaa wat leuk dat je man wil beginnen zo snel ! Natascha, oh heerlijk shoppen met voorbeeldige kindjes . Hier gaat het over het algemeen ook goed alleen laatst in de Zara was ze even iets minder tevreden . Binnenkort maar eens voor mezelf shoppen, nieuwe broeken nodig! Augustusmama, kan me voorstellen dat het een beter gevoel geeft om 'goed' weg te gaan op je werk. Knuf! Vivian, lekker geborreld? Hier, vanmorgen even wat lekkernijtjes naar schoonzus gebracht. Kan moeilijk helpen met klussen als ik alleen ben met de kleine meid dus had maar wat lekkers gemaakt voor de klussers. Kleine meid heeft geslapen. Toen ze wakker begon te worden snel naar huis gegaan zodat ik haar lekker thuis kon voeden en op bed kon leggen en ze ligt nu weer lekker te slapen (duurde eventjes want ze wilde liever met mama's hand knuffelend in slaap vallen). Ml is werken en als hij weer thuis is aan het einde van de middag krijgen we vrienden op bezoek. Misschien kunnen we nog even in de zon wandelen. Vannacht heeft ze erg lekker geslapen! Ze past nu nog maar net in de wieg, erg benieuwd of ze net zo lekker blijft slapen als ze ook de nacht in haar ledikantje doorbrengt (slaapt nu snachts bij ons op de kamer en overdag in haar eigen kamer en dat gaat erg goed).
@Natascha Jaaa nog nog 13 dagen hahahahaha @Hier Manlief gaat kapot van de rugpijn, gister gemasseerd maar tis weer net zo erg De kleine man heeft vanacht weer doorgeslapen whoeii Dadelijk weer cursus. Ben benieuwd.. thuis doet ze het super en daar totaal niet. (zo slaag ik nooit voor mijn examen)
@Natascha, gefeliciteerd!! @Momo, spannend!!! Maar je had nog geen cyclus toch? Hond zich een beetje gedragen? Lekker dat de kleine man doorgeslapen heeft! @augustusmama, hoe is het gegaan op je werk? fijn dat je het nu af kan sluiten! @Vivian, hoe was je avond weg?
Hey meiden, Avondje weg was erg gezellig!! Oppas thuis ging ook super! @ Jamie: Hè hè mag je eindelijk Ben benieuwd! @ Arual: Op een gegeven moment groeien ze er echt uit hè! @ Augustusmama: Meid wat een nachten heb jij zeg! Trek je het nog een beetje? @ Natascha: Lekker shoppen!! Ik wil binnenkort ook!
Bij jullie ook zo'n mooie dag? Heerlijk genieten hierzo al blijft de wind wel frisjes. Vanmorgen eerst met A naar de handbal geweest.Was heerlijk aan de kant in het zonnetje en ze heeft lekker fel gespeeld dus ik was tevreden. Nu is ze met het buurmeisje mee naar de paarden.Hebben een stukje land elders met 3 paarden,kippen,eenden,konijnen,cavia's ed en een grote trampoline.Is altijd een feestje wanneer ze mee mag gaan.T loopt de hele dag al buiten te schooieren.Net lekker samen een stuk wezen wandelen met Eva.Boodschappen gedaan en toen een ijsje wezen eten met zijn drieen.Eva mocht aan het hoorntje sabbelen op het eind en vond het nog lekker ook.Hier was ze afgelopen nacht wel weer wakker rond 5 uur.Heb uiteindelijk wel weer toegegeven om de borst te geven.Voorgaande nachten kon ik haar nog wel sussen met een speen maar nu was ze ontroostbaar.Het voelt dan toch een beetje als weerstand want een nachtvoeding heeft ze natuurlijk allang niet meer nodig maar ach wat moet je anders op zo'n moment.Momenteel krijgt ze ook 2x per dag FV en daar doet ze het goed op en nu langzaam afbouwen.Ik ben er ondertussen wel een beetje klaar mee moet ik zeggen.Mijn streven is om medio mei/juni helemaal klaar te zijn met de BV maar dan moeten eerst de nachten beter gaan.Ben momenteel ook bezig met afvallen en vind ik ook geen denderende combinatie met BV en ik verlang gewoon weer een beetje naar mijn eigen lijf en niet continue een kind wat al begint te huilen wanneer je in de buurt bent. @jamie:ik denk dat het een goed besluit is om de hond weg te doen.Hoe vervelend het ook is maar de veiligheid van je kind gaat voor alles.Je zal het jezelf nooit vergeven wanneer het fout gaat en dat moet je gewoon voor zijn. @augustusmama:de kop is er ieder geval af met je rijlessen.Ik vond het indertijd ook enorm spannend en zat altijd met een trillende voet,heel irritant haha.Uiteindelijk de 2de keer geslaagd en theorie in 1x.Is nu alweer ruim 18 jaar geleden whaaah. @vivian:leuke avond gehad?.Wie past er bij jullie op wanneer jullie weleens uit gaan.Familie of een oppas?. Wij willen in juni een nachtje met zijn tweeen weg.A is dan op handbalkamp en mijn moeder kan dan op Eva passen en T kan ze er makkelijk bij hebben want die gaat toch wel zijn eigen gangetje.Ik hoop dat het allemaal door kan gaan. @arual:ik vond het toen met Eva ook een overgang van wieg naar ledikant.Zij sliep ook bij ons op de kamer en met 4 mnd kon ze niet meer in de wieg en moest echt in het ledikant.Verliep best soepel moet ik zeggen. @natascha:alvast een fijne dag morgen met je dochters verjaardag!! @redok alles goed bij jullie? Ik ga de frituurpan alvast aanzetten.Op de zondag doe ik iets losser en neem ik wat extra's.Ben nu 3 kilo kwijt en moet er nog zeker 10 afvallen.Mijn menstruatie zit er helaas ook weer aan te komen dus houdt momenteel wat meer vocht vast.Dan zit ik weer op hetzelfde gewicht als mijn trouwdag 12,5 jaar geleden.We hebben nog even te gaan maar we doen het rustig aan en gaat lukken want ik heb er zin in. Tot later, Gr Ingrid.
Ingrid, frietjes lekker! Ja hier ook een mooie dag maar ik denk dat jij niet heel ver bij mij uit de buurt woont dus dat we hetzelfde weer hebben (met een kwartier zit ik in het westland met de auto) . Leuk dat je dochter handbalt, heb ik zelf ook jaren gedaan. Natascha, alvast gefeliciteerd! Fijne dag morgen! Hier een beetje thuis aangerommeld, wat gesopt en gewassen. Lekker samen met mijn meisje geweest en ml was sporten. Mijn ouders nog even op bezoek gehad, die kwamen cake brengen die mijn zusje had gebakken (verveelt zich, is nu 39,5 week zwanger ). I. ging enorm schateren naar mijn ouders dus die waren natuurlijk helemaal in de wolken. Misschien morgen even met mijn zusje op pad om haar af te leiden, haar geduld raakt een beetje op namelijk. Rondje Ikea zou wel leuk kunnen zijn.