@ Ingrid: Wij hebben meerdere oppassen Opa en Oma, 2 nichtjes van ons, nog een oma en opa, 2 zussen.... Dus keuze genoeg! Zelfs nog een oppas die we kunnen bellen die ook al jaren hier komt. Hier ook een lekkere dag gehad net als gisteren lekker gewandeld en een terrasje gepakt. Ik wil de bv ook gaan afbouwen dus ik herken het. @ Arual: Spannend voor je zus!!!!
Hey meiden, Hoe is het hier? Heb net het id van Luca opgehaald we gaan volgende maand met zijn 3en weg heb er echt zin in!! Luca zijn 1e keer vliegen!
@Red Nee klopt. Maar ja als ik daarop ga wachten kan ik wachten tot ik een ons weeg. Heb wel vaak menstruatieklachten alleen dan zonder het bloed. @Natascha Gefeliciteerd @Ingrid Hahahaha mooie beschrijving Kind dat gaat jengelen als je in de buurt bent @Arual Oei rondje ikea met 39,5 weken? Daar kon ik echt niet aan beginnen. Wel lekker van die cake @Vivian JAAAA ik mag ik mag @Hier Heeeeeerlijk weer!!!! Vandaag de badkamer helemaal van top tot teen gepoetst en dit keer dus mooi goed bijhouden!!! Heb onze slaapkamer (hoogpolig tapijt) een keer flink goed onder handen genomen. Moet alleen de kast nog. Morgen ga ik aan Quinn zijn kamer beginnen want die moet ook hoog nodig een keer goed gepoetst worden. Dan ga ik meteen alllllleeee kleren uitzoeken en nog eens beneden grondig poetsen. Heb voortaan elke dag de ramen en deuren open.. heerlijk
Zo dan Momof! Voorjaarsschoonmaakwaanzin? Lekker hoor, een schoon huis! Met een opgeruimd huis voel ik me meteen opgeruimd in mijn hoofd! Andersom werkt het hier ook zo dus kun je je wel voorstellen hoe het huis eruit ziet als ik me chaotisch voel . Ze heeft het rondje Ikea erg goed doorstaan. Ze heeft zelfs nog nieuwe nachtkastjes gekocht haha. Lekker geluncht daar en kleine meid heeft zich ook voorbeeldig gedragen. We gaan zo even game of thrones opfrissen (had nogal een slechte concentratie tijdens de zwangerschap ), kleine meid slaapt.
Daar was ineens weer een late voeding, die hadden we al een paar weken niet gezien. Ze sliep meteen weer verder. Ze zal het wel weer nodig hebben .
@Hier Zwaaaaaar gebroken! Manneke werd onderhand elk uur wakker. We zitten echt in de 8 maanden sprong. Lijkt alsof hij ineens niet meer weet hoe hij rechtop moet zitten,snachts super vaak wakker,ineens huilen tijdens eten. Van het weekend was ik met schoonmoeder,schoonzus en vriendin van schoonbroertje naar de stad en Quinn was flink aan het brullen buiten en in de winkels.. Dat heeft ie nooit eerder gedaan.
@ Jamie: Fijn hè zo'n opgeruimd huis. Zal wel even pittig zijn met de kleine nu! Hoe ging de nacht? @ Arual: Fijn dat het zo goed ging! Kan je dan zo van genieten hè! @ Hier: Luca slaapt gelukkig elke nacht steeds goed. Jullie weten dat mijn man sarcoidose heeft hè hij heeft een scan gehad en daar uit blijkt dat de longen schoon zijn maar dat het wel nog in de mild en lymfen zit. Hij baalt echt hij loopt er al zoveel jaren mee hij had gehoopt dat het nu wel weg zou zijn maar helaas. Hij is er echt even stuk van. Vanavond lekker koken voor hem en een beetje verwennen!! Ik ga de bedden hier verschonen tot later!
Momof, ik kan er nog niet over meepraten maar sterkte ermee! Dat is niet fijn winkelen. Vivian, wat vervelend voor je man . Lekker verwennen! Hier na de late voeding (ze kwam rond 22.30) heeft ze lekker verder geslapen. Om half 5 helaas wel wakker doordat de hond ging overgeven (ze zit in mijn man zijn ritme van vroege diensten en had honger). Toen helaas pas weer tegen 7.00 in slaap gevallen. Kleine meid sliep uit vanmorgen tot half 9 dus heb nog wel even kunnen slapen gelukkig. Ml met de auto naar het werk gestuurd want dat ging ik wel in het zonnetje wandelen... uhmmm weet niet hoe het bij jullie is maar hier regent het.
@Vivian Balen!!!!!! Lekker ff in de watten leggen ja Zal hem vast goed doen! Najaa kan het goed hebben hoor. Als ik maar ff rustig aan doe sochtends, ff goed ontbijten en wat drinken en mn vitamine slikken. Als er binnenkort weer een nacht doorslapen tussendoor komt, komt het wel goed @Arual Nee idd. Jup heeeeeleee licht miezer hier. Bah Ik wilde als een idioot verder gaan met het huis poetsen.. maar tis bewolkt.. weg zin om te poetsen. @hier als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik zwanger ben.. serieus. Opgeblazen buik(4e dag),hoofdpijn (al 7e dag), Veel last van mn onderrug en soms echt steken in mijn zij.
Momof, ik ben er pas kortgeleden bijgekomen dus heb niet alles gevolgd (wel dat jullie willen beginnen binnenkort) maar zou het zo kunnen zijn? Hier dus ook zin om wat te doen weg. hier ook miezer maar het ziet er meteen ook zo grijs uit. Kleine meid doet haar ochtenddut dus ik ga toch maar even aan de slag met mijn wasgoed.
hoi meiden! echt super drukke tijden hier! zit niet meer vaak achter de laptop en bijlezen lukt me niet steeds! Maar kom even zwaaien, hier alles goed! Zoon nog steeds aan de borst, alleen wat slokjes voor dat hij gaat slapen.. Als ik zo terug kijk, sliep hij al super snel door met 5/6 wkn...daarna die schildklierproblemen die alles in de war schopte, maar uiteindelijk slaapt hij echt goed structureel door vanaf 9/10 mnd ... En toevallig vannacht huilend wakker ( gister prikjes op cb gehad) en paar slokjes gedronken...Maar verder slaapt ie heerlijk klokje rond vanaf 1830 tot varierend 0700-0830.. Oudste doet het super op de psz, gaat 4x dus ben er maar druk mee! rijlessen gaan eidnelijk veel beter Met mij ook beter, vitamine d tekort ben ik aan het bijslikken en schildklier is stabiel! @vivian, sterkte met je man, kan me voorstellen dat ie er dan echt doorheen zit, lekker verwennen en er voor hem zijn, meer kun je helaa sniet doen! @momof, altijd lekker aan de schoonmaak zo te lezen hihih @red, ingrid, augustusmama, hummeltje meiden alles goed? als ik iemand vergeten ben, sorry, ik kwma alleen even langs! tot snel meiden! fijne dag! regent hier, erg irritant
@Arual Ja vind ik moeilijk... Doen eigenlijk beschermd maar 1 keer een paar minuten zonder condoom. Dus dan zou het voorvocht moeten wezen. Volgens een hoop sites kan je helemaal niet zwanger raken van voorvocht. @Miis Lekker druk dus
Middag Hier ff chaos na 3dagen visite en drukte is me ventje compleet overstuur, ik kan hem niet wegleggen..
Momof, geen idee, dacht dat het wel kon maar dat de kans kleiner was. Natascha, och wat sneu . Is je meisje erg verwend?
@ Natascha : Luca kon daar ook zo'n last van hebben! Ik trok toen en nu nog steeds grenzen. En dat gelul van daar moeten ze maar aan wennen lekker links laten liggen. Succes meis! @ Miis: Fijn dat het zo goed gaat! Zwaai zwaai terug! @ Jamie: Heerlijk al die details
Jaa Charlotte heeft vreselijk veel kado's gekregen vooral veel voor buiten spelen.. Ik dacht dus dat Fernando de drukte prima aankon hij was zo blij aan het kletsen tegen iedereen. Ik had al duidelijk gemaakt dat alleen mijn vriend en ik Fernando zouden vast houden en verder niemand... Maar goed verkeerd ingeschat.. Jaaaaaa ik zie de zon
@Vivian Ja he @Natascha Het zijn waarschijnlijk gewoon veel indrukken. @Hier Pfff Quinn zijn kleren aan het uitzoeken. Nondepie wat een hoop kleren!
mn oudste kon ook echt niet tegen drukte, zat altijd in een andere kamer met hem ( of om de beurten met familieleden) Vaaf 9 mnd kon hij het pas waarderen... jongste kan er wel heel goed tegen...tja je kan het proberen, maar tis wel echt sneu...ze moeten daar dan echt van bijkomen...proberen zoveel mogelijk rust te creeere komende dagen..
Natascha, had je het niet geprobeerd dan had je het niet geweten. Voor hetzelfde geld was het wel goed gegaan. Sneu is het inderdaad wel. Hopelijk is F. snel weer 'de oude'. Vivian, heb je je man kunnen verwennen met je kookkunsten? Morgen heeft ml zijn roostervrije dag en gezien er vraag is naar gedecoreerde taarten vanuit mijn vriendenkring voor een speciale gelegenheid ga ik even inkopen doen morgen (marsepein etc). Geen idee hoe ik het voor elkaar ga krijgen om die 3 taarten op 1 dag af te krijgen icm baby en bv maar dat komt vast goed, ik heb nog 3 weken om te plannen . Gaan we meteen maar gezellig met z'n drieën lunchen daar in het winkelcentrum gezien ik ml van het weekeind weinig zal zien. Zit ook een winkel met z8 kleding en heb nog een cadeaubon, wie weet kan ik nog iets voor de kleine meid scoren . Mijn haar valt trouwens enorm uit, kon net de douche ontstoppen , heel de badkamer stond blank.