Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
  2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Jamie: Had het al eens gelezen wat heftig allemaal!! Gelukkig heeft ze even rust nu!

@ Hier: Luca heeft klokje rond geslapen ! Heb hem om 07:30 uur uit bed gehaald nu op naar nog zo'n nacht ! :D

@ Arual: Ja heb hem lekker verwend kon hij erg waarderen! Dat haar uitval ken ik mijn weelderige bos is ook niet meer :(

We gaan zo de zomervakantie betalen doet toch altijd even zeer al die centjes :p

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Dat had ik ook, maar ja ik heb zo'n bos dat t eigenlijk nog t zelfde is.

@Vivian
    ja idd!!
    Heb dr gister ook gezegd: het gaat om jou en niet om wat papa wil!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof, heftig :(.

Ik heb wel een flinke bos haren hoor maar valt wel heel erg uit. Ach er zal vast wel wat blijven zitten ;).

Even wachten tot m'n meisje haar slaapje heeft gedaan. Dan haar lekker wassen en aankleden en even winkelen. Zwemmen hebben we even overgeslagen want anders vind ik het teveel voor haar op 1 dag (en voor mezelf trouwens ook).

Argghhh, wil ik net wat luchtigs aantrekken maar m'n oude kleding zit voor geen meter. Echt het gevoel dat ik een megaflubberbuik heb en met strakke hempjes voelt dat niet zo fijn. Misschien even de h&m induiken voor een maatje groter.

5. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual schrikken als je haar zo uitvalt hè.

Momof ik ga het zo lezen.

Hier Charlotte naar de PSz gebracht ik had Fernando voor eerst mee in de draagdoek en beentjes eruit hij viel direct in slaap heerlijk zeg..

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jeeeeej al 2 nachten maar 1x wakker geweest.
    En toch ben ik nog moe en nog steeds niet lekker.

7. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Jamie: Fijn! Vermoeidheid zal nog wel even blijven denk ik. Is niet zomaar weg.

@ Natascha: Schattig!! Lief als ze zo lekker slapen dan hè!

@ Arual: Nog gaan shoppen?

@ Hier: Luca gaat hier aan de trap en stofzuiger staan ;) Echt niet normaal! Hij probeert de bank e.d ook maar dat is nog te hoog! Nog nooit zo'n snel kind gehad. Als je hem ergens zelf laat staan blijft hij wel staan trouwens.

8. vivianbraak

Kijk zoals hier! Hahahahhahahha! Gisteren een voorzitter voor de fiets gekocht hij kan ook al goed recht zitten straks naar het cb vragen of het al mag ben benieuwd!

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Ja meestal ben ik dr gauw bovenop als hij een nacht doorslaapt of maar 1 x wakker word.

WOOOOWWW staat Luca al????
    Quinn wil het heel graag maar als hij afgeleid raakt valt ie om.
    Luca ziet er wel uit als een veel oudere baby dan bijna 8 maanden zo.

10. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    vivian, haha lijkt mijn jongste wel, stond met precies 7 mnd, echt niet normaal heh!
    Hij is me een partij vaak gevallen! hij heeft er nog steeds een trauma van, maarja hahahahah 1,5 mnd later liep hij langs alles trouwes, dus hou je maar vast! ;) maar goed hoor! :)

Arual, hier ook zo'n haaruitval gehad, bij de 2e super veel!

Momof, vervelend die vermoeidheid heh!

@hier

zoon al 3 nachten huilend wakker snachts, 2 nachten was ik gaan voeden, en vanacht stond ik voor zn deur en hield het huilen al op, dus ben terug naar bed gegaan en heeft ie geslapen tot 0730

Hier is het nog bewolkt, jammergenoeg, zou wle 20 graden worden dus hopelijk met wat zonneschijn!

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Miis
    Heftig zeg...
    wel fijn dat hij door sliep na je deur-bezoek.

Ik hoop ook dat de zon gaat schijnen want ik ben niet vooruit te branden. Moet nog 6 manden (ja 6 hele manden ja!!!) wasgoed wassen en minstens 8 manden vouwen. Dus maar een paar romcoms gedownload en dan maar filmkijkend vouwen.

12. vivianbraak

@ Miis: Poeh heftig!

@ Jamie: Komt vast goed!

@ Hier: Net bij het cb geweest ze kennen hem al helemaal omdat hij zo snel is ze roepen al aahhh daar hebben we Luca :D Hij weegt alweer 10 kilo! Gaat kei goed! Ze verwachten dat hij met 10 maanden zal lopen omdat hij nu al gaat staan :$ Nou ik wacht het maar af we zullen wel zien. Ze vinden wel dat Luca grote voeten heeft maar dat vinden wij ook haha. Klopt hoor Jamie veel mensen vinden hem er ouder uit zien.

Nou ik ga zo maar ff aan de sop tot later!

13. vivianbraak

Hey Meiden,

Hier gisteren voor het eerst gefietst met Luca! Het mocht van het cb want hij is sterk genoeg. Hij vind het geweldig en mama ook!! Wat genieten zeg. Gisteren ook even wat nieuwe zomer setjes geshopt voor hem zo cute!!

Nachten gaan goed hij slaapt steeds klokje rond! :D Vanmorgen heb ik hem weer om 7:30 uur uit bed gehaald. Mijn laatste verjaardag komt eraan in de zin van koninginnedag wel even wennen het was altijd feest op mijn verjaardag!! Vind het jammer dat het voortaan niet meer op 30 April is :cool:

Hoe is het hier verder?

14. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian waaaauuuwwwwww echt een snelle zeg nu al staan.En wat heerlijk ok nu al te fietsen zeg...

AH das wel jammer dat het nu een andere dag word hè en je was natuurlijk ook altijd vrij das wel jammer.

Hier ook alles prima ik heb het idee dat Fernando ook al wel naar 5voedingen kan. Ik voed hem overdag standaard om de 3 uur en de avond om 18 en20.. Vandaag laat ik hem eens bepalen wat hij wil eens kijken hoe dat gaat.

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi!

Vivian, wat een vlotterd zeg! Heerlijk dat je mocht fietsen!

Natascha, ik voed ook (op haar verzoek) ongeveer om de 3 uur overdag en savonds 2 x wat korter op elkaar.
    Vannacht sliep ze trouwens ineens weer klokje rond na een paar avonden een late voeding.
    Ik kwam gisteren op 6 voedingen uit en dat gaat prima, ik laat haar zelf komen (dus als ze 9x aan de borst wil dan is dat ook prima, hier ga ik er dan vanuit dat ze er dan behoefte aan heeft en of dat dan echt om voeding of om mama-honger gaat maakt voor mij niet uit).

Ze ligt nu weer een dutje te doen, heb haar nog een kwartier horen spelen in bed en nu is het stil.

Snel even een bakkie koffie zetten!
    Verder staat er nu nog een was aan en gaan we vanmiddag naar het vliegveld om mijn zwager te halen die een aantal maanden uitgezonden is geweest.
    Het was volle maan maar zusje is nog niet bevallen, er is al besproken wanneer ze eventueel gaan kijken of ze gestript kan worden als ze dat zou willen en wanneer ze eventueel zullen gaan inleiden als de baby echt nog even op zich laat wachten. Vooralsnog hopen we dat het een dezer dagen vanzelf op gang komt, spannend!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    lekker zeg :D:D:D
    Wij willen binnenkort ook gaan kijken voor een stoeltje. Dan kan ik iig nog in de lente en zomer fietsen.. daarna zal ik zo'n dikke pens hebben dat het me niet meer lukt hahahaha

@Arual
    Spannend zeg!!!

@Hier
    Weer een gebroken nacht. Ik begin eraan te wennen eigenlijk.
    Slaap toch al niet optimaal van mezelf de laatste tijd.

Hebben de hond nog niet naar schoonouders gedaan maar ben nu super super consequent en streng voor ze dus er is zowaar niet meer gevochten. Wel een keer dat ze aanstalte deden maar ik stond op en toen hadden ze meteen zo iets van : oh ohwwwwww

Ik wil nog even deze foto met jullie delen.
    Heb m van de week gemaakt en ben zooo trots

17. vivianbraak

@ Natasha: Ja kei jammer dat het dit weer is bleh! Dacht net ik ga toch even naar de winkel wandelen met Luca resultaat mama helemaal door weekt hahahahhahahha :D

@ Arual: Spannend van je zus zeg! Houd ze het nog een beetje uit?

@ Jamie: Prachtige foto!!

18. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual dat deed ik in de eerste paar weken ook Fernando continu aanleggen. Totdat ik doorkreeg dat hij reflux had toen meteen naar de ha om mede te halen.

Motor prachtige foto

19. vivianbraak

Hey meiden net een prachtig kadotje gekregen van mijn lieverd!!! 6 Juli trouwen mijn broer en schoonzus maar dan zijn wij op vakantie in Italië , mijn man heeft net tickets geboekt zodat ik er toch bij kan zijn! Hoe lief!! Ik vlieg dan 5 Juli heen en 7 terug! Ik ben zo blij :D:D:D Baalde al dat ik er niet bij was!!!

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Wat lief!!!!

@hier
    Tromgeroffelllll.....