Vivian, uploaden via youtube en de link posten? Wow, wat een snellerd heb je zeg!!! Ja, ze heeft lekker geslapen en slaapt nu ook alweer 1,5 uur. Heb haar wel gehoord net over de babyfoon, lag een beetje te brabbelen en te knisperen met haar knuffel maar nu is het weer stil. Zo lekker de kleine meid aankleden (doen we meestal na het eerste ochtendslaapje) en even met de hond naar buiten. Zusje was bij de vk geweest en het ziet er nog steeds goed uit, donderdag naar het ziekenhuis omdat ze dan 41 weken is. Hopelijk kan ze gewoon thuis bevallen!
@Vivian Wat gaaf zeg Ja via youtube denk ik dan @Arual Die baby wil nog lekker van zijn/haar tijd met mama genieten. Die is nog niet klaar voor de buiten wereld hahaha
Vivian heerlijke foto zeg.... Arual Spannend hoor van je zus.. Hier vandaag begonnen met proberen Charlot zindelijk te krijgen
Hey Meiden, Hoe is het hier? Gisteren een leuke verjaardag gehad tot mijn man en ik ruzie kregen erg gezellig.. Hebben we echt bijna nooit en uitgerekend gisteren wel. We waren elkaar gisteren kwijtgeraakt in de menigte daar was hij zo van over de zeik hij was dus ongerust om vervolgens tegen mij uit te vallen. Dat pikte ik dus ff niet Jullie gisteren een leuke dag gehad? Wel jammer dit was mijn laatste koninginnedag vond het altijd zo leuk! Wij hebben igg de hele dag lekker lopen struinen i love it!!! Visite doen we een andere keer weer even geen zin in dit jaar. Voor de kids ook nog wat leuke dingen gescoord kei leuk. Nou Luca gaat hier de hele tijd aan alles staan de bank , tafel etc. Hij pakt ook over. Heel leuk maar ook heel vermoeiend af en toe dat opletten. Kruipen doet hij ook niet meer enkel naar een plek waar hij wil gaan staan.. Ti's me er 1!! Nou ik ga hier aan de schoonmaak beginnen. Trouwens wel een onwijs mooi kadotje gekregen van mijn man 2 grote schalen van blond Amsterdam ik spaar dat servies ben er gek op. Dus helemaal blij!!
Vivian klinkt als een heerlijke dag...Hihi je ogen moeten nu overal zijn hè... Gaaf ik spaar ook *blond* servies.... Jammer van die ruzie met je man hier ook 1 die zo para is... Erg vervelend soms en dan bedoelen ze het goed hahahaahahahahah.. Hier dag 3 zonder luier maandag 3 x ongelukje gehad. Gister bij schoonouders geen enkel ongelukje gehad.. Nu net lopend naar supermarkt geweest ook dat ging goed nu rent ze net weer de wc voor een poepje.. Ben benieuwd want ze heeft nogal moeite met poepen is vaak erg hard en durft ze niet te drukken
Wat knap Natascha! Vivian, klinkt als een heerlijke dag op de ruzie na. Wij zijn met de kleine alleen bij de oma's en opa's geweest en ml is nog even wat gaan drinken. Nu zonder stroom. Lekker handig. Vriezer dichtgelaten en hopen dat mijn melkvoorraad bevroren blijft! Zijn toch wel een paar litertjes. Maar ik denk dat zolang het deurtje dicht blijft dat het wel bevroren blijft. Kan dus ook niks in het huishouden doen van wat zou moeten gebeuren (stofzuigen) maar dat doe ik vanavond dan wel even. Nu wachten tot de kleine meid wakker wordt en dan even weg hier want ik heb trek in koffie .
@ Natascha: Wat goed zeg! Gaat dus heel goed! Ja hij bedoelt het goed maar is soms wel eens te beschermend maar ja. @ Arual: Wij gaan er straks ook even op uit denk ik, ziet er lekker uit buiten Wil nog ff een foto delen boefje! Hij heeft echt de grootste lol Foto is met de iPad gemaakt dus niet heel scherp.
Arual aahhh neeeeeeeeeee stroom eraf wat een ramp hahahaahahahahah. Vivian beide mooie foto's zeg.... Oog mijn broer komt morgen hier heb er zown zin aan heb hem alweer 2 jaar niet gezien...
Goedemiddag meiden, ben er ook weer @Arual, hoe is het inmiddels met je zusje? Spannend hoor! Oh wat balen dat je geen stroom hebt.. @natascha, wow! Wat goed van het zindelijk worden! @Jamie, haha, eindelijk begonnen?? Leuk!! @Vivian, nog gefeliciteerd! En wat een heerlijk ventje heb je! En wat is hij snel!! @de rest, zwaai! Alles goed? @hier, voel me beter dan ik verwacht had! Heb wel wat pijn, maar die is goed te behandelen met paracetamol. Vandaag nog niet nodig gehad Kan alleen niet goed eten ben sinds vrijdag al ruim 2 kilo afgevallen (dat is dan weer een voordeel, wat er zaten nog wat stoppen-met-roken en zwangerschapskilos aan die er nog af mochten ) Hoop alleen niet dat ik te snel te veel afval Maar we zien het wel.
Augustusmama, gelukkig helpt de pcm! Als het te hard gaat misschien wat vloeibare dingen proberen te 'eten'. Misschien dan even niet de ideale verhouding aan voedingsstoffen maar dan krijg je wel wat meer energie binnen, niet onbelangrijk. We hebben weer stroom en mijn melkvoorraad was ook nog diep bevroren gelukkig. Zusje nog niks, morgen 41 weken en naar de gyn. Ben benieuwd hoe het gaat lopen als de kleine dame zich niet heel snel aandient (heb haar al even streng toegesproken maar ze is nu al eigenwijs). Ze vult haar tijd wel lekker met boodschapjes en kleine activiteiten maar het mag nu wel komen . Vandaag koffie gedronken bij een vriendin en haar poppetje van 3 weken. Zo klein in vergelijking met ons meisje. Toen weer naar huis en na de voeding is ze weer gaan slapen. Als ze wakker is straks nog eventjes een ommetje in het avondzonnetje maken met de hond. Ml werkt tot laat vandaag.
Vloeibaar is niet direct nodig, maar het moet wel zacht zijn. Eet dus veel (geblenderd/gepureerd) fruit en soep. Drink veel thee en water. Met (teveel) zuivel ben ik voorzichtig, maar eet ook wel wat yoghurt/kwark. Moet zeggen dat hard (een cracotte bijvoorbeeld) beter eet dan taai (brood). Dus tsja, even behelpen, maar het komt goed. Spannend hoor van je zusje! Mijn schoonzusje moet nog een week of 6, maar we weten al bijna zeker dat hij zeker een week eerder wordt geboren.
@ Augustusmama: Hoe is het nu met je? @ Arual: En en en? Ik ging ook zover over tijd op een gegeven moment ben je het zo zat!! Ja ah 3 weken is ook nog zoo klein, lief hè. @ Natascha: Veel plezier vandaag!! Woont hij ver weg omdat jullie elkaar zo weinig zien? @ Hier: Luca slaapt al enkele nachten door Ik word nog wel steeds wakker .. Is een ritme geworden. Maar hopelijk zet hij de trend voort want het is echt lekker dat hij klokje rond slaapt! Tot later meiden! @ Ingrid: Hoe is het bij jou?
Nee nog niks, krijg plaatsvervangende nesteldrang ervan (gisterenavond toen de kleine sliep even flink gesopt). Ik ga er straks wel even heen om even een hartig woordje te spreken met bib want dit was niet de afspraak natuurlijk . Die kraamcadeaus staan een partij in de weg en er komt steeds meer bij haha. Vandaag gaat ze naar de gyn, spannend! Volgens mij gaat zusje zo eerst nog even met mijn moeder naar het tuincentrum vor de afleiding haha. Lekker Vivian, dat Luca zo goed slaapt (leuk, dat was de naam voor een jongen van mijn zusje!), geniet ervan! Hier om 23.00 Isa slapend nog even aangelegd en ze heeft slapend gedronken en kon haar zo terugleggen in bed. Augustusmama, hoe is het met de pijn? Wordt je s-zusje eerder ingeleid? Natascha, hoe gaat het met F-man en Charlotte haar zindelijkheid? Momof, tuinhuis af?
Hoi meiden, Even snel een berichtje van mij want zit momenteel op mijn werkplek. @vivian:nog gefeliciteerd met je verjaardag!! @augustusmama:alweer iets opgeknapt? Ik ga vanavond verder op iedereen reageren. Ben helemaal gestopt met de BV. Eva heeft 8 maanden bij me mogen drinken en nu is het klaar.Ze drinkt 3 flessen van 200 cc en daarbij eet ze fruit en groente.Brood gaat steeds beter en 's middags mag ze een Nijntje koekje of rijstwafeltje en om de dag een toetje na het eten. Ze slaapt enorm goed.Soms al klokje rond.21 uur erin en tot de volgende morgen 9 uur.Wel nu soms wakker omdat ze erg verkouden is en dan een hoestbui krijgt midden in de nacht maar zal ook wel een keer beter worden. Momenteel vooral druk met thuis alles wassen ed want bij Anouk heb ik afgelopen vrijdag hoofdluis gevonden.Wordt je niet blij van kan ik jullie zeggen.Heel het gezin behandeld op uitzondering van Eva want daar heb ik niets kunnen vinden whaah.Thijs ook niets kunnen vinden maar wel behandeld en hetzelde geld voor mij en mijn man.Niets kunnen vinden maar wel behandeld want je weet maar nooit.Bij A had ik ook al meerdere malen gekeken omdat ze steeds aan het kriebelen was maar toen zag ik ook niets tot afgelopen vrijdag.Nu vooral veel kammen pff Wat een gedoe is dat en nu komende weekend nogmaals behandelen en dan hopelijk luisvrij.Is echt de 1ste keer in al die jaren dat kinderen naar kdv en school gaan en ik hoop de laatste keer.Jas hangt altijd in luizenzak maar ook dat maakt dus niets uit want ze stappen gewoon van het ene hoofd op het andere hoofd.Ik weet ook via wie ze ze heeft gekregen.Maar geod doet er allemaal niet toe. Ga nu weer verder met mijn patienten want die zitten smachtend op me te wachten haha. Gr Ingrid.
Hallo hallooooo @Ingrid he bah luizen! @Hier Vandaag bij vriendin geweest en nu kei ram gaar op de bank. Manlief is naar de kapper en ik heb 0,0 puf om wat te doen. Tis hier een enorme bende dus zo maar ff met hoge uitzondering een kop koffie drinken en gaan met die banaan. Ben onderhand elke dag misselijk en moe. Vanacht werd ik hoestend wakker, heel eng want kreeg geen lucht. AAAAHHHH ik wil zommeeerrrrrr
Avond .. Hier alles prima Charlot doet het top loopt zelf continu naar de wc.. Mijn broertje woont in Breda ... F*ck me hele gezicht is rood en bont aauuwww
Zo Fernando heeft er vNacht een extra voeding tussen geplakt...En heel me bed was zeiknat blijkbaar zijn me borsten vreselijk gaan lekken. Dat gebeurd me snachts nooit
@Natascha wat heb je met je gezicht gedaan dan? @Hier wat een mooie ochtend.. maakt meteen goed dat ons manneke me om half 6 liet opstaan hahahahaha Nog 20 dagen en dan mag ik van mezelf weer testen jeeej