Momof ik heb zonne-allergie maar niet zo heftig meegemaakt als gister. Terwijl ik gister bijna niet in de zon ben geweest.. Hier net huis weer schoon gepoetst. Ben benieuwd hoe Fernando te pas is vandaag aangezien hij vanacht een extra voeding heeft gepakt. Kan me niet herrineren wanneer hij dat voor laatst heeft gedaan
Ingrid, wat een ramp luizen! Momof, vandaag is het mooi weer, zomer komt er vast aan! Natascha, oh fijn, kan je je bed weer verschonen. I. gisterenavond nog even slapend aangelegd en sliep tot 8.00. Nu even een kop koffie zetten. Gisteren even naar de stad gegaan in mijn eentje en ml was thuis met de kleine meid die op het moment van weggaan bijna sliep. Dat werd huilen met dikke tranen vanaf het moment dat ik de deur achter me dicht trok. Toch maar even mijn ding gedaan maar toen ik thuis kwam zat ze op papa's arm met dikke kleine oogjes en sliep ze binnen 5 minuten. Hopelijk iets eenmaligs.
Hoi meiden, Het gaat hier steeds beter Vanochtend zijn de hechtingen verwijderd. Zag er allemaal goed uit aldus mijn arts Voel me ook ok, zo goed als pijnvrij. Eten gaat redelijk, moet alleen voorzichtig zijn. Dus toch even blijven opletten met wat ik eet. @Arual, ooo wat vervelend. Hoop ook voor je dat het eenmalig was. @Natascha, bah, zonneallergie, heel irritant. Heb je daar altijd last van? @Momof, mooi op tijd Om de hoeveel tijd ga je testen? Want je hebt nog geen cyclus toch? @Ingrid, vervelend die luizen, daar zal je even goed druk mee zijn. @Vivian, heerlijk dat Luca lekker doorslaapt! @hier, feestnachten Ben zelf goed moe. Ik begin me toch af te vragen of er misschien meer aan de hand is... Zou alleen niet weten wat. Maar heb ergens het gevoel 'dat het niet klopt'. Beetje vaag, ik weet het, maar ik weet het zelf ook niet zo goed...
@augustusmama:gelukkig ziet het er allemaal goed uit nu de hechtingen eruit zijn. Als jij een gevoel hebt dat er meer met je zoontje aan de hand is kun je het misschien toch beter eens overleggen met de huisarts. Heeft hij geen reflux of misschien last van zijn darmen of ergens een beknelling waarvan hij last heeft wanneer hij in bed ligt?? Lastig meid!! @natascha:vervelend die zonne-allergie.Juist in het vroege voorjaar kun je last krijgen.Maar wel vreemd dat je het krijgt wanneer je niet in de zon bent geweest?? @arual:woon jij niet toevallig in Vld?? Ik ben daar geboren en opgegroeid. @momof:heb je al een cyclus? Ik ben benieuwd wanneer het raak zal wezen. @hierndertussen half overspannen van al het wassen.Ben er zo zat van blehhh. Stomme luizen!! Mijn wasmand ed is ieder geval helemaal leeg gewassen en nu alleen nog de zooi die in de vriezer heeft gelegen en die in de schuur staat waaronder knuffels en sportkleding. Komende zondag nog een keer behandelen en dan is het hopelijk voorbij. Wil dit echt niet nog een keer meemaken. Ben in staat om haar ieder geval tm de zomervakantie wekelijks preventief te behandelen. Eva gaat goed.Wel verkouden en iedere nacht een hoestbui.Verder erg vrolijk en tevreden meisje. Ik ga een bordje pap voor de kleine dame maken ipv een boterham met melk. Tot later.
Ingrid, ja ik woon in Vld! Oh wat grappig, in welk jaar ben je geboren? Ik heb in A mbacht gewoond heel mijn jeugd. Mijn ouders wonen nog in het huis waar ik geboren ben. Wat een ramp die luizen . Natascha, oh wat vervelend van je huid! Hoe doet F het vandaag? Augustusmama, wat fijn dat het beter gaat! Momof, ai dat is vroeg! Vandaag even een bakkie gedaan bij een vriendin die aan het oppassen was op het dochtertje van een andere vriendin van ons. Was erg gezellig. Was alleen de deur uitgegaan zonder tas dus maar heel erg netjes gereden haha want ik had ook geen autopapieren en rijbewijs bij me. Slimme actie weer, gelukkig had politie Westland geen controles op mijn route. Misschien zo nog even de zon in, ben alleen bang dat mijn zwangerschapsmasker weer tevoorschijn komt (heb ik al een aantal jaren, draag elke dag zonbescherming) dus maar even proberen met eerst een paar minuutjes.
Luizen aaaaahhh vreselijk ellendige rotbeesten. Heb de afgelopen dagen wel wat in de zon gezeten en gister heel ffies met de was ophangen... Ik heb het dus meestal van april tot september echt vervelend. Heb het al jaren alleen vorig jaar toen ik zwanger was dus niet.. Haha Arual foei zonder je papieren weggaan hihi.. Augustusmama fijn dat alles goed is nu.. Hopen dat je snel weer normaal kan eten.. Fernando doet het goed tot nu toe hij zit op 4 voedingen dus misschien blijft hij wel weer net zoals anders op 6 voedingen per dag
@Arual jaaa gelukkig wel Oei oei.. mamas-kindje? @Augustusmama Fijn Nog ff en je kunt weer eten wat je wilt Nee idd geen cyclus maar voel wel elke maand gewoon mijn eisprong (tot nu toe nog niet gevoeld sinds we begonnen zijn maar ja ik heb onderhand elke week wel rug of buikpijn of kramp dus beetje lastig onderscheiden) Ik ga gewoon om de 30 dagen ofzo testen. @Ingrid Anders ik wel! Maar ja.. tis toch afwachten. Hoor van zoveel mensen dat je gewoon zwanger kunt raken ondanks dat je nog niet ongesteld geweest bent enzo. Bah luizen.. ik ben ook zo'n paniekkipje als er luizen zijn.. alles gaat via het raam in zakken naar buiten, iedereen nagekeken,alles van stof uitgewassen etc. En dan durft school nog te zeggen dat dat helemaal niet nodig is (rivm heeft nieuwe "regels" wat betreft luizen en daar kan ik me absoluuuut NIET in vinden)
@arual:ik kom uit 1975 dus ben alweer iets ouder dan jij bent.Ik ben opgegroeid in de Holy en zelfs geboren in het Holy ziekenhuis.Mijn moeder woont nu nog in de kruidenbuurt.Waar woon jij nu in VLD? In 1996 ben ik naar Wateringen verhuisd want mijn man is een echte Westlander haha.Komt jouw man of vriend ook uit VLD? Gelukkig heb je geen controle gehad onderweg.Ik stap ook weleens zonder rijbewijs in de auto en zit ik ook niet helemaal op mijn gemak. @natascha,vervelend zeg die zonne-allergie.Via de huisarts kun je zonne crème op recept krijgen maar misschien heb je die al eens geprobeerd.Ik hoor er goede verhalen over. @jamie:ik kan me ook niet vinden in dat nieuwe luizenbeleid.Ik zit continue in d'r haren te gluren.Vanavond zag ik een zwart puntje maar was gewoon zand van buiten.Ze is ook enorm blond dus je ziet alles haha. Eva wordt wel een echt boefje ondertussen.Continue te gillen en te lachen om aandacht te krijgen.Ze gooit ook alles op de grond wanneer ze in haar stoel zit en zit dan achterom te kijken of er iemand komt om die zooi weer op te ruimen haha Tot morgen.
Anouk ik gebruik homeopathische pilletjes die halen de scherpe randjes eraf. Mja ik vergeet die die dingen ook regelmatig.. Leukkkkkkkk dat ze zo ondeugend worden h
Wat grappig, ik heb in de kruidenbuurt gewoond tot 2 jaar terug en woon nu in een ander deel van h oly. Mijn man is uit 1980 en komt ook uit vld, zat op de s i ngel. Haha wat een boefje!
Hey Meiden, @ Ingrid: Gruwelijk irritant die luizen hè! Hier vorig jaar mijn bonus dochter ik heb me ook gek gewassen. Nog maar te zwijgen over alle knuffels pppfffff. Ik snap dus wat je bedoelt!! Ik ga met Luca ook de bv afbouwen ik vind het ook mooi geweest. Hij heeft een kei goede start gehad vind ik. @ Arual: Ik heb ook een zwangerschapsmasker maar net op mijn voorhoofd stoort mij niet hoor gelukkig. Het is niet lelijk aanwezig zeg maar. @ Natascha: Fijn dat de kleine het zo goed doet! @ Luizen beleid: Ik houd mij ook aan het oude al is het alleen voor het gevoel bbbrrrr!! Sorry als ik iemand vergeten ben maar er is nogal wat geschreven. @ Hier: vandaag op feest en morgen op feest zo nog even kado's halen dus we zijn onder de pannen En heerlijk weer!! Ga nog even wat soppen en dan weg tot later!!
Ik zou ook graag buiten gaan zitten bij Charlot maar Fernando heeft besloten om alleen maar te huilen vandaag
Vivian thnx ik heb echt geen idee wat er met hem is hij huilt veel vandaag zo zielig vooral net na de voeding arm prulletje..
@Natascha:vervelend dat je kleintje zo van streek is. Misschien zit er iets te rommelen bij hem. Sterkte!! @vivian:ik was ook ineens klaar met de BV.Eva heeft er helemaal geen moeite mee gehad en ik merk ook dat ze nu direct veel minder aan me hangt en minder begint te jengelen wanneer ze me ziet en in de gaten krijgt.Ze is niet meer zo ontzettend gefocust op mijn borsten haha.Voor mezelf is het ook gewoon lekker en ik voel me een stuk vrijer.Ze heeft gewoon een fantastisch start gekregen en nu mag ze het zelf gaan doen.Ik heb nog wel steeds wat stuwing maar dat zal mettertijd ook minder worden.Aanleggen doe ik niet meer.Ik probeer het weg te masseren onder de douche. @hier:net een lekker stuk met de kinderwagen gelopen.Anouk met een buurmeisje mee op hun skeelers en ze mochten een ijsje kopen.Ik moest nog even een nieuwe parasol bij de Hema kopen want die ik had daar mist iets van waardoor die niet goed op de stang blijft zitten. Eva heeft er een hekel aan om met haar gezicht in de zon te liggen dus het is wel nodig om hem te hebben. Morgen gaan we een dagje met het gezin naar Blijdorp.Ik heb er zin in.Thuis is het continue zo druk met al die kinderen die in en uit lopen en nu wil ik even iets met het gezin ondernemen.Volgende week zijn ze ook nog een hele week vrij dus even een onderbreking in de dagelijkse sleur.Ik zal vanavond wel alles klaar maken zodat we morgen op tijd kunnen vertrekken want anders wordt het ook weer een chaos eer dat we de deur een keer uit zijn haha. Tot later.
Hey Meiden, @ Natascha: Hoe is het nu? @ Ingrid: Fijn toch. Ik ben ook aan het afbouwen nu. Hoe was het in blijdorp? @ Hier: Een heerlijk weekend gehad! Lekker op feest geweest heerlijk weer gehad en veel gefietst. Vanmiddag lekker weer even fietsen! Verder geen bijzonderheden hier. Van het weekend vrijgezellenfeest van mijn schoonzus heb er helemaal zin in!!! Van de week nog even wat nieuwe kleren halen in roze wit en dan zijn we klaar Tot later meiden!
Hoi hoi @hier nou bij schoonoudjes heeft Quinn me snachts wakker gehouden, vanacht ook 2 x. Heb de indruk dat er bovern nog een tandje komt :S Vandaag voel ik me beroerd.. heb zo'n vreselijke hoofdpijn. Dus als de kleine man zo in bed ligt ga ik gestrekt op de bank denk ik.
Morge dames.. Vivian oohh heerlijk om nu te fietsen hè *jaloers* Momof beterschap Gister was het een helse dag Fernando kon de slaap niet vatten alleen maar gillen gillen.. Heb dus bijna niet buite gezete op de duur heb ik uit wanhoop hem maar aan me borst gelegd om hem te troosten en toen viel hij drinkend in slaap.. Hem in bed gelegd en toen sliep hij van 15,30 tot18,00 kon ik ff op adem komen.. VNacht trok hij door tot 5uur. En tot nu toe is hij goed te pas , me borsten voelen ook weer voller. Dus ik denk dat toppunt van de sprong voorbij is.. (Ik hoop het)
@vivian:heerlijk dat fietsen!! Het lijkt me ook heel leuk om met Eva te gaan fietsen maar dan moet ze eerst goed en stevig kunnen zitten. Nog even geduld hebben. Lukt het afbouwen? Ik heb momenteel wel enorme stuwing moet ik zeggen.Afgelopen nacht was zelfs mijn bed nat geworden van het lekken pff. Ik wil haar niet meer aanleggen.Ik heb op internet gelezen dat het een optie is om nu de borsten leeg te kolven en dan pas weer te gaan kolven wanneer de borsten weer erg vol zitten. Ik wacht het nog even een dagje af en anders toch even afkolven. Blijdorp was leuk. T en A waren in het begin alleen wel rete irritant.Ze vinden het altijd weer nodig om elkaar op de één of andere manier te treiteren en dwars te zitten.Mijn man is even flink opgetreden en toen is het de rest van de dag goed gegaan.Eva was weer voorbeeldig en heeft haar ogen uitgekeken en zitten lachen en kraaien. Ze blijft makkelijk met weggaan ed.Zal straks ook wel een keer minder worden.T en A werden ook onmogelijk met 1,5 jaar haha. Nu maar even flink genieten van het kleine meisje. @jamie:ik zou maar even lekker een paracetamolletje innemen tegen de hoofdpijn want anders heb je er de hele dag last van.Wanneer ik opsta met hoofdpijn kom ik er ook niet meer vanaf.Vorige week had ik nog een migraine aanval maar die werd vlgns mij uitgelokt omdat ik zo enorm in de weer was geweest met al dat wassen ed ivm die luizen. @hier:voor de rest alles hier zijn gangetje.Kinderen zijn nog een hele week vrij.Morgen ieder geval een dagje werken en gaan ze naar de BSO en Eva naar de creche.Anouk gaat woensdag een nachtje bij een vriendinnetje logeren en T heeft met Hemalvaart een voetbaltournooi.Eva is wel nog steeds enorm verkouden.Ze zit soms helemaal onder het snot.Ziet er wel sneu uit.Gelukkig heeft ze er zelf weinig hinder van.Volgende week maandag weer met Eva naar het Cb.Ben benieuwd wat ze nu zal wegen en meten. Ga die kleine meid er nu uithalen want is alweer wakker van d'r ochtendslaapje. Tot later. Gr Ingrid.