Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik kijk tv sssssttttt!!! :D:D:D

2. vivianbraak

Omg!! Hij komt echt overal!! Sleep al steeds de tafel weg zonder succes zoals jullie zien ;) Hij propt zich er gewoon tussen hahahahhahahha :D

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    GEFELICITEEEEEEERRDDDD

@Vivian
    Ja hele mond vol tanden heeft ie hahaha
    Leuke foto van Luca. Vind het echt prachtig om te zien.. zo'n klein manneke aan de tafel staand hahaha

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweeeeeldige foto's! Die tandjes Momof, wow! Vivian, hij staat echt goed zeg! Schattige ventjes allebei!

Daarnet met de hond en de wagen buiten gelopen en toen lag net de hele vloer vol met plakkerige blaadjes/hoesjes bloemen? iets uit bomen denk ik. Net flink staan stofzuigen maar heel de hond zit onder dus het ligt alweer vol. Ze moet deze week toch naar de trimmer dus die wast en knipt het er maar uit want ik krijg het zelfs met de borstel niet voor elkaar.

Dankjewel!!! Zusje nog niet gesproken, schijnt nogal heftig te zijn geweest en zelfs nog even code rood maar ze maken het goed ondanks de vaccuum en bloedverlies bij zusje! Juiste beslissing geweest om naar het ziekenhuis te gaan want het was thuis niet gelukt. Ze heeft al wel goed gedronken aan de borst.

5. vivianbraak

@ Arual: Als de vacuüm erbij te pas heeft moeten komen is het vaak erg heftig ja. Een vriendin van mij heeft ook echt zo'n horror bevallingsverhaal met zo'n ding bbbrrr. Maar ze heeft een gezonde dochter!!

@ Jamie: Ja geinig hè! Ik was het eigenlijk vergeten maar mijn oudste dochter was ook zo snel. Mijn oma vertelde dat ze ook zo snel kon lopen ze was toen 10,11 maanden maar nog zo klein dat ze rennend onder de eettafel door kon Hahahaha! Dat was ook zo dat herinnerde ik mij echt niet meer maar dat is ook alweer 11 jaar geleden hè.

Nou ik zie hier de regenbui al hangen jammer! Ik ga aan het eten beginnen tot later!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Ja echt he!
    6 tanden heeft hij al! en 1 ienieee mienie klein randje van een kiesje (die kwam als eerst door)
    Wat goed van je nichtje dat ze al goed gedronken heeft :)

@Vivian
    Ja mijn dochter liep "pas" met 13 maanden los.
    Quinn begint zich wel op te trekken overal aan (mijn kleren en haren en armen) maar ja Quinn is ook al maaaaanden zitten,staan,zitten,staan,zitten,staan tijdens het voeden dus ja :p
    (foto 13 februari)

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual gefeliciteerd meiss heftig hoor die bevalling.

Vivian geweldig dat ondeugd en leren lopen..

Momof prachtige foto echt waar staan drinken geweldig.

Hier nog steeds zwaar met me ventje heel de middag gehuil kon weer de slaap niet vatten. Op den duur hem om 16.30aanborst gelegd viel hij direct in slaap maar dronk wel door tot 17.30 heb hem om 18,00 slapend in de box gelegd en hij werd rond 19.00 weer wakker nu ligt hi vrolijk op de grond te spelen

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Natascha
    Ja echte vent hahaha
    Wel fijn dat hij nu in ieder geval vrolijk is toch?
    Wel zwaar als ie zo veel huilt

9. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof hahah ja echte vent.

Ja dat huilen is af en toe wel zwaar je word er zo moedeloos van hè.
    Maar ik weet dat het een periode is en het is nu al zeker 5dagen aan de gang dus ik weet dat het beter word. Nja dat hoop ik....

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.195
    16.530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @Arual:gefeliciteerd met je kleine nichtje.Klinkt als een zware bevalling.Baby'tje goed in de gaten houden ivm evt verschoven nekwervels bij een bevalling met de vacuumpomp.Wel fijn dat het eindelijk voorbij is,Super!!

@natascha:sterkte meid.Is dodelijk vermoeiend al dat huilen.Weet je zeker dat er niets anders aan de hand is?

@augustusmama:super dat J zo heerlijk heeft geslapen.Is het afgelopen nacht ook goed gegaan?

@jamie:wat een heerlijk ventje heb je toch.De ondeugd spat er vanaf en die tandjes,geweldig!!

@vivian:blijft gek om te zien zo'n klein mannetje staand aan een tafel haha.Een vriendin van mij haar zoon liep ook al heel vroeg.Ik meen met 10 maanden.Ik was toen zelf nog helemaal niet bezig met kinderen en ik vond het er echt zo raar uitzien.Zo'n klein gedrongen ventje wat aan het rondscharrelen was.Die jongen is ondertussen alweer 13 jaar dus het is echt alweer een hele poos geleden.
    T liep met ruim 17 maanden maar wel direct heel goed en stabiel.A liep met 13 maanden maar wel veel vallen.Haar kon ik echt nog niet meenemen naar buiten aan het handje want dan viel ze iedere keer om.Eva gaat nog niet zo vlot dus die zal er wel ergens tussendoor fietsen.We zien het wel.

@hier:Eva weer flink aan het hoesten geweest afgelopen nacht.Ze sliep er wel gewoon doorheen maar zelf lag ik een uur wakker.D'r neusje zit ook bomvol met snot.Lang leven de creche mwaah.Heb het bij die andere 2 ook allemaal doorstaan dus je weet dat het erbij hoort maar als het dan weer zover is is het wel weer lastig en vervelend.
    Gisteren gewerkt en nu pas volgende week dinsdag weer werken want Hemelvaart valt weg.Anouk gaat straks naar een vriendinnetje om een nachtje te logeren.Ze heeft er enorm veel zin in.Nu even tasje inpakken en dan wachten tot ze wordt opgehaald.

Tot later,

Gr Ingrid.

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.195
    16.530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog even een foto van onze kleine deugniet.

12. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Jamie: Geweldige foto!

@ Ingrid: Kids gaan toch op hun eigen tempo. Wat een heerlijke meisje is Eva ook! Ze kijkt ook echt ondeugend !! :D

@ Natascha: Hoe gaat het met de kleine?

13. vivianbraak

Wat vinden jullie trouwens van deze broek? Net geshopt voor mijn oudste dochter ik vind hem zooooo geweldig!! Ik heb er zelf ook zo 1 maar deze is veel leuker :D

Gelukkig mag ik vanmiddag even gaan shoppen voor het vrijgezellenfeest van het weekend :p

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ahhhh wat een snoeppie!

@Vivian
    Ik vind m echt super gaaf!!
    En wat een knappe dochter heb je!!

@Hier
    Lekker nachtje doorgeslapen.
    Gisteravond dacht ik echt dat ik ongesteld werd, pijn en krampen maar helemaal niks.
    Vandaag verder poetsen waar ik gister gebleven was.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Anouk ja weet zeker dat er niets anders is want dit doet hij tot nu toe bij elk sprongetje alleen nu duurt het wat langer..

Wat een mooie foto zeg..

Vivian hij kwam vNacht al om 2.00 weer voor een voeding. Maar daarna wel direct weer slapen en pas om 9.00 weer een voeding.
    Toen heel stuk met hem gelopen in draagdoek. En net thuis viel hij als een blok in slaap.
    Me dochtertje komt straks ook er thuis na een nachtje bij oma logeren.

Vivian gave broek hoor en prachtige dochter heb je..

Momof aai shit die krampen kan het niet je eisprong zijn geweest?

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.195
    16.530
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:Ik had nog even een vraagje aan jou.
    Jullie gaan binnenkort met Luca vliegen.Hoe gaan jullie Luca vervoeren tijdens het transfer van vliegtuig naar accomodatie?
    Wij overwegen om deze zomer naar Mallorca te vliegen maar we moeten dan 1 uur in de bus zitten eer dat we op de accomodatie zijn en ik vind het niet helemaal verantwoord om haar op schoot te zetten omdat ze vaak ook niet al te rustig rijden in die landen.Weet jij of je een autostoeltje oid kan huren?Ik heb al een mailtje naar Sunweb gestuurd met deze vraag en krijg binnen nu en 2 dagen een antwoord.

@kei mooie dochter heb je trouwens!!

Gr Ingrid.

17. vivianbraak

@ Ingrid: Ja we gaan over twee weken vliegen. We gaan met onze eigen auto naar het vliegveld. Ik heb voor 30 euro zo'n super klein compact buggytje gekocht die mag mee in het vliegtuig. Verder heb ik oortjes gekocht voor Luca voor het opstijgen en landen. Op bestemming hebben we een huurauto klaar staan. Maar bestaat dat? Een zitting in de bus? Geen idee eigenlijk ik doe al jaren alles of met de fiets of auto... Klinkt wel heel logisch eigenlijk!! Ben wel benieuwd hoe hij het zal doen maar we ervaren het wel. Nu gaan we vliegen eind juni gaan we met de auto naar Italië dat lijkt me nog de grootste uitdaging!! :D En dan in de herfst vliegen we nog een keer naar cran canaria. Maar lekker hoor Mallorca!!

@ Meiden bedankt!

Ik ga zo ff een bakje koffie doen bij een vriendin tot later!

18. vivianbraak

@ Natascha: Dan heeft ie wel lekker geslapen toch! Echt sneu hoor als ze zo uit hun doen zijn...

@ Jamie: Best wel spannend toch nu jullie bezig zijn?

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Natascha
    Denk het niet want het was echt mijn hele buik en rug

@Vivian
    Jaaa zeker kei spannend
    koffie ze ;)

@hier
    tis warm buiten zeg!
    Net naar de kinderboerderij geweest met ons manneke :D hij vond t wel leuk.. vorige keer vond hij het doodeng

20. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Goeiemiddag :)

@Arual, Gefeliciteerd met je nichtje!! Hoe is het nu met je zusje? Hoop dat ze gauw naar huis mogen :)

@Vivian, wat staat Luca er wijs bij!! Hier niet zo’n snelle, hij zit nog niet eens zelf ;) maarja alles op z’n tijd ;) Die broek, niet mijn smaak, maar hij staat je dochter geweldig! Mooie meid!

@Jamie, ook al zo’n mond vol tanden! Wijs koppie krijgen ze daarvan hè?
    Zou wel prettig zijn als je weet waar je aan toe bent met je krampen, sterkte! En leuk de kinderboerderij!

@Natascha, sterkte meid! Is een pittige periode hè?

@Ingrid, Zielig voor Eva dat ze zo vol zit, maar gelukkig dat ze er wel doorheen slaapt, scheelt weer :)
    Lekker morgen dagje extra vrij, hoe is het nu op je werk? Nog een beetje vol te houden? En wat een heerlijk ondeugende meid!

@hier, Gisteravond van elf tot twaalf bezig geweest met J. Gelukkig sliep hij daarna tot 6 :) Gaat de goeie kant op. Slaap zelf helaas wat minder, onder andere doordat ik de laatste dagen weer veel pijn heb rond mijn bekken. Niet hele erge pijn, maar wel constante pijn :( Echt zwaar vermoeiend. Kan soms wel janken van de pijn..

Vandaag 9 maanden bv *TROTS* :D

Deel Deze Pagina