Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustusmama
    Ja echt die tanden maken een wereld van verschil niet normaal!!
    Das vervelend.. slaapt de kleine eindelijk beter, slaap je zelf slecht!!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Fernando heeft vanmorgen van zijn rug naar buik gedraaid.Hij ging continu naar zijn zij maar kwam niet over zijn onderste arm heen dus hij was al eg boos haah .
    En toen ineens floep op zijn buik en verbaasd gezicht dat hij erbij trok helemaal blij haha

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat gaaf :D:D:D
    jij helemaal trots natuurlijk :D

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    @Jamie, slaap al jaren slecht, maar de gebroken nachten door J. waren af en toe echt hels :p ben nu allang blij dat ik langer dan 3 uur achterelkaar kan slapen ;)

@Natascha, wow! Wat goed!!

5. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustusmama
    Ohh dus je nacht was eigenlijk wel goed?

6. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Augustusmama: Heel naar als je zo'n pijn hebt... 9 Maanden netjes!!

@ Jamie: Fijn dat hij het niet meer eng vind! Luca vind dieren ook zo leuk hahaha!

@ Natascha: Joepieeeee!! Een mijlpaal weer! Super!

@ Hier: Was super gezellig bij mijn vriendin. Luca heeft heel de tijd kei lief zitten spelen 2 x drinken omgegooid op tafel ;) Hij was steeds snel en door het kletsen had ik het niet door deugniet! Nou zo hier nog even boodschapjes doen maar het regent nu dus ik wacht nog wel even.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Viviane wat een boef zeg..

Momof ik reageerde iets te blij waardoor hij bijna ging huilen hahah

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    och gossie hahaha

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees en leef mee met jullie.
    Zusje is thuis!

I. heeft prikjes gehad en heeft duidelijk pijn :(. Net even heel er gehuild en heb haar maar een zetpil gegeven. Ze ligt nu te slapen en af en toe te snikken. Zo sneu.

Zag mooie foto's voorbij komen! Even geen puf om inhoudelijk op iedereen te reageren. Ben zoooo moe.

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zusje is trouwens nog erg duizelig en haar kleintje heeft wel last van de vacuüm maar drinkt wel heel goed aan de borst.

11. vivianbraak

@ Arual: Fijn!! Kan me voorstellen dat jij ook op bent! Knuff voor de kleine!

@ Natascha: Heerlijk!! Hier ook altijd hevig juigend als hij weer iets nieuws kan :D

@ Hier: Oppas komt zo ga straks naar Zumba. Daarna nog een feest van de biljart club van mijn man geen zin in!! Maar ja alle vrouwen gaan mee...;)

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian gezellig hoor..

Ik ga zo es lekker douchen dan Charlot in bed doen en dan manlief en Fernando onder de douche. *spitsuur*

13. vivianbraak

Hey meiden,

Hier vandaag vroeg wakker kan de slaap niet meer vatten. Dan er maar uit en mijzelf nuttig maken :D

@ Natascha: Die spitsuren ken ik ;)

@ Hier: Zumba was weer super leuk!! We waren maar met zijn 3en gisteren. We hebben een tijd geleden al moeten doorgeven of we kwamen ja of nee ivm met vakantie maar hebben toch flinke aantallen mensen het aflaten weten... Geef je dan niet op! Anders zou de les nu niet doorgegaan zijn. Maar goed het was leuk en gezellig!!

Feest erna was niks. Na een uurtje lekker naar huis gegaan. Man bleef daar nog. Verder geen bijzonderheden tot later!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @hier
    Ons manneke had t gisteravond maar weer moeilijk om in slaap te vallen. Hij had t kei warm dus had ik hem een broekje en tshirtje aangedaan. Hij heeft de hele nacht heeeerlijk geslapen.
    Ik had het gister zwaar...rennie genomen tegen mijn maagzuur,was super misselijk ,kramp in mn buik,rugpijn (nog steeds). Das niet fijn! Heb geen koorts dus hoop niet dat die nog komt.
    Maandag heeft ons Dani haar eerste meiden club bijeenkomst. Van 18:30 tot 20:00.. vind het Wel laat maar ja ze heeft de kans om nieuwe meiden te leren kennen en te zien dat grotere meidem ook ander gedrag hebben (groep is van 9t/m 12 Jaar)

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow Natascha, hier nog niet eens aanstalten om te rollen! Leuk hoor!

Vivian, jij bent lekker vroeg!

Momof, voel je je al wat beter?

De rest... Ben het een beetje kwijt wat er op de vorige pagina geschreven is, sorry!

Kleine heeft wel goed geslapen en werd vanmorgen weer met een lach wakker. Voorlopig even van vaccinaties af. Had niet verwacht dat ze zon last zou krijgen want de vorige keer merkten we haast niets aan haar.

Voor diegene die het had over verschoven wervels bij een vacuümverlossing, mochten er klachten ontstaan, kun je dan het beste naar een osteopaat? Hopelijk knappen ze snel op!

Even snel ontbijten want moet even met de hond naar buiten!

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Nee nog steeds heel erge rugpijn. :(
    Fijn dat je meisje geen last meer heeft :D

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morge...

Zumba leuk. Ik wil ook graag sporten maar zit er nog niet in...

Momof hè wat naar dat jij je zo voelt zeg...

Arual ik zie ook als een berg op tegen de vaccinaties..

Fernando werd vanmorgen pas om 7.30 wakker heerlijk

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk Natascha! Vorige prikjes vielen me zo mee maar nu had ze echt last.
    Waarom zit sporten er nog niet in voor je als ik vragen mag? (Niet dat ik wel wat doe)

Momof, jeetje balen zeg!!!

Hond naar de kapper gebracht, uk slaapt nog dus ik hoop nog even zelf te kunnen voeden voor de trimster belt.
    Vanavond bij zwager en schoonzus eten en morgen denk ik dat we even gaan winkelen voor moederdag.
    Kwam ik net thuis van de hond wegbrengen had m'n vent bijna alle was weggevouwen en de voorraadkast geordend. Leuke verrassing! Hij zei dat hij ook nog koekjes gaat bakken, haha, nouja ik geniet er maar gewoon van! Van mij mag hij vaker een paar dagen vrij zijn ;).

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hey dames,
    Thnx!
    Heb een paracetamolletje genomen, dat maakt het iig iets lichter.

@arual
    LUXE!
    Kan je je man hier ok niet ff langssturen.. ligt ontzettend achter met de was vouwen en opbergen hahaha

@Hier
    Kalm aan, man ligt nog op 1 oor, kleine man ligt weer in bed.
    Jeetje hebben jullie de giga topic in de lounge gezien? Over ruzie met zus om zwangerschap.
    Dat mensen verontwaardigd zijn oke, maar iedereen gaat alle topics opzoeken waar ze op gereageerd heeft om daar nog ff kritiek te gaan geven!

Ik ga zo eens een lekker ontbijtje op bed maken voor mijn man. Dan word ie vrolijk wakker en staat hij meteen op. Normaal ist altijd mopper mopper en een uur later issie beneden hahahaha

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual goed bezig die man van je..

Nou als ik ga sporten wil ik 3x per week groepsles doen dat is de avonden en dan wil ik flink wat kilo's kwijt..

Afvallen mag nu nog niet en Fernand die drinkt rond 20,00 altijd dus het kan niet :(

Momof ik had gister gelezen toen topic net was gestart.
    Vaag verhaal mja dan reageer ik dus niet zonde van me energie..
    Jammr dat er een reltopic van word gemaakt

Deel Deze Pagina