Dat is echt goedkoop! Net zo gevoelig als kv 2v5? Echt geen geld. I. was vanmiddag weer wat hangerig en niet ons lachebekje, net als gisterenmiddag. Wel in het campingbed bij mijn ouders geslapen vanmiddag zonder problemen, dat viel me erg mee. Donderdag gaat mijn moeder oppassen omdat ik voor vrienden een soort bruidstaart ga maken, vrijdag heeft mijn man vrijgenomen dus kan ik even flink knallen. Vrijdag ga ik voor het eerst sinds 7 maanden naar de kapper, kan je zeggen dat het wel nodig is .
Pfff even een egoberichtje hoor.. Moet morgen naar het cb en zie er verschrikkelijk tegenop.. moet bij de kinderarts, en die heeft er een handje van om de mama ook als kind te behandelen en daarbij heeft ze 0% verstand van bv Zit echt te twijfelen of ik wel zal gaan... Sorry voor mijn egoberichtje, kom morgen weet uitgebreider reageren
Jeetje wat vervelend augustusmama dat je er zo tegenop ziet. Kun je niet zeggen dat alles naar wens gaat? Probeer informatie die je niet kunt gebruiken het ene oor in en het andere oor uit te laten gaan. Het is wel vervelend dat je van te voren al weet dat het niet iemand is die op dat gebied erg meedenkend is. Sterkte!
@ Augustusmama: Ik herken je gevoel bij mijn 1e dochter zo voelde ik mij toen ook. Nu laat ik mij gewoon niks meer zeggen ik ben zeker genoeg zeg maar. Ik zou het aangeven dat je dat gevoel hebt!! @ Hier: Geen bijzonderheden hier lekker allemaal wakker. Man werken kids zo weer naar school
Augustusmama knuff wat vervelend zeg.. Idd onnodige info direct weer eruit laten. Fernando is maar voor 1nachtvoeding gekomen wat heerlijk Alleen ons meissie sliep vreselijk slecht want ze is verkouden
@Actiontesten Iets minder gevoelig volgens mij maar meiden in het testtopic hebben er al goed mee getest hoor. @Augustusmama Je hoeft toch niet naar het cb. Alleen als jij zelf wil. @Hier doooooodmoe Heb gewoon 8 uur onafgebroken geslapen maar voel me alsof ik er maar 3 heb geslapen.
@ Test: Volgens mij moeten alle testen aan bepaalde voorwaarden voldoen dus zal hij echt wel goed zijn. Anders zou het niet verkocht mogen worden en er word nu eenmaal goud geld verdient aan testen, baby's de aanschaf in spullen het is goed geld verdienen @ Jamie: Ga je vandaag testen? @ Natascha: Wat fijn! Dus je hebt een beetje kunnen uitrusten! @ Even een feest foto delen
Tijdens het eten Zien jullie trouwens op de tafel mijn roze tasje Hahahaha!! Geleend van mijn dochter!
Goed te weten van de actiontesten, echt heel erg goedkoop. Augustusmama, ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag bij cb. Laatste keer cb hier hebben we alleen prikjes gehad en werd er gevraagd of alles goed ging (was wel de mogelijkheid om vragen te stellen maar die hadden we niet). Vond ik wel relaxed. Overigens geen hele negatieve ervaringen hoor tot nu toe, wel onvolledige adviezen mbt borstvoeding/krampjes en adviezen die niet bij onze situatie pastten (snap wel dat dat in 10 minuten lastig in te schatten is). Momof, kan je niet vandaag nog even een powernapje pakken? Natascha, netjes van F, wel sneu dat C verkouden is en niet lekker kon slapen. Kleine meid slaapt weer. Ze had vanmorgen toen ik in de keuken stond ineens heel de box overhoop gehaald en lag met speelgoed te spelen waar ze eerder nog niet naar omgekeken heeft. Hoe ze er uberhaupt bij kon is me een raadsel haha. Zat gisteren nog te lezen dat ik bij hangerigheid kon letten op nieuwe vaardigheden/ontwikkelingen. Vandaag maar even op zoek naar een slaapzakje want ze schuift het hele bed door richting hoofdeinde en in de wieg is dat niet zo heel erg want kan ze niet zo ver weg maar in haar ledikant krijgt ze het wel koud. Nou mijn koffie is weer bijna op, ik ga even snel douchen en het huishouden doen.
@Vivian Nee Zou graag willen maar de action is hier 40 minuten vandaan lopen. Leuke fotos Je bent een knappe vrouw!! Schattig tasje @Arual Ik zit nu lekker op de bank te chillen met een filmpje en een bak thee. Onze kleine vent slaapt dus ik heb ff rust. @Hier Mijn pa komt vanmiddag gezellig langs. Ff bijkletsen en kan onze meid dr opa weer ff zien.
@vivian:wat een leuke en vrolijke foto's!! Ziet er heel gezellig uit,heerlijk!! @jamie:ik zweer bij de testen van clear blue.Bij alle 3 mijn kinderen testte ik al positief voordat ik overtijd was haha. Kost wel wat maar je weet direct waar je aan toe bent. Gebroken wakker worden,vertel mij wat haha. Ik voel me al ruim 8 maanden alsof ik alleen maar kan slapen blehh.Als ik er eenmaal uit ben en gedoucht en gekleed gaat het allemaal wel weer maar ik hoop dat dit gevoel ook weer eens voorbij zal gaan want is nooit echt een lekkere start van de dag. @augustusmama:vervelend dat je zo baalt van de Cb arts.Je bent niet verplicht om te gaan.Wil je echt niet dan bel je gewoon af en ga je alleen nog voor de vaccinaties. Ik moet over een klein uurtje met Eva maar dan bij de wijkverpleegkundige. @natascha:bij jou ook een verkouden kindje,Eva blijft ook verkouden,zucht. @hier:kinderen weer naar school,hallelujah!! Zo met Eva naar het Cb. Ben benieuwd wat ze gegroeid is. Heb met de kinderen afgesproken dat we vanaf volgende week gaan beginnen dat ze zo nu en dan 's morgens zelf naar school gaan lopen.Dit kunnen ze makkelijk.De school is vlakbij en ze kunnen samen.Ik loop me 's morgens helemaal gek te haasten.Eva moet dan nog een fles drinken want als ik haar meeneem zonder dat ze iets gedronken heeft gaat ze alleen maar gillen en krijsen en dat is ook niet echt ontspannend.Met slecht weer ga ik gewoon mee maar ze mogen nu ook zo nu en dan zelf eens proberen.Hoeft niet 5 dagen per week maar de maandagmorgen zal al een verademing zijn. Ga nu opschieten want moet 10.20 op het cb zijn. Tot later, Gr Ingrid.
Oh ik had de foto's helemaal gemist! Knappe vrouw ben je Vivian! Ik testte al heel vroeg positief met kruidvat maar heb op mijn nod wel de clearblue test gedaan. Nu zit ik weer achter die computer (met mijn tandenborstel in mijn mond en inmiddels wel even snel gedouched), nu ga ik echt even wat doen!
Ik had bij Quinn predictor en om de weken te bepalen een cb test. Maar ja ik zat net zo eens te denken. Op zn vroegst kan ik volgens internet op de 23e testen dus denk dat ik toch negatieve tests blijf krijgen tot die tijd. Misschien toch beter maar geduld hebben. Al vertoon ik wel veel symptomen. Mijn voorgevel gaat ook steeds meer zeer doen. Het zal mij benieuwen Oh ja en ik huil ineens heel snel whahaha
Vivian mooie foto's zeg en je bent een mooie vrouw enne leuk roze tasje hoor hahahaahahahahah Arual ik vraag ook nooit wat op cb ik krijg altijd te horen ja dan moet je maar even naar je HA gaan. Nou dan hoef ik daar dus als niets meer te vragen. Hihih wat leukkkk alles overhoop getrokken in de box.. Ik hoop dat Fernando nu ook eindelijk snel door die sprong heen is is nu bijna al 3 week dus heeft lang genoeg geduurd.. Anouk jij ook succes bij cb.... Moeilijk is dat hè. Kids los te laten... Charlot is vorig naar geopereerd en hebben ze haar neusamandelen eruit gehaald omdat ze bij een verkoudheid ook altijd direct een oorontsteking te pakken had. Gelukkig heeft ze sinds die operatie geen oorontsteking meer gehad en ze is iets minder lang verkouden dus de operatie heeft zeker nut gehad.
Nou meiden dank je wel Gelukkig geen foto hoe ik er nu bij zit lekker nog in pyjama Net beneden alles gesopt zo boven nog even. Weer is toch niks dus denk dat ik het zo hou vandaag @ Arual: Geweldig hè die ontwikkelingen!! En ga nu eens wat doen @ Anouk: Groot gelijk zo gaat het hier ook, scheelt heel veel haasten in de ochtend. Jamie: Veel plezier met je vader! @ Natascha: De sprong duurt indd lang ja!
Haha, toch nog wel wat gedaan. Badkamer glimt ook weer, heb gestoft, vaatwasser gedaan en nu hoor ik dat de kleine meid wakker aan het worden is. Wasje draait ook nog. Nu I. maar eens aankleden want ze heeft haar pyjama nog aan. Beetje trage maandagochtend vandaag . Momof, geduld... moeilijk he? . Spannend hoor! Ingrid, benieuwd hoe Eva is gegroeid! Natascha, ja dan stop je wel met vragen. Arts en verpleegkundige spreken elkaar dikwijls wat tegen en dat vond ik helemaal verwarrend als kersverse mama.
@ Arual: Ben je er nu weer!!! Kijk ik ben natuurlijk ook heel de tijd bezig... @ Jamie: Kei leuke foto!!! Die Quinn wat een mopke!!