Ben weer terug van het cb. Kleine meisje deed het weer super. Netjes aangekomen. Ze weegt nu 7,6 kilo en is ruim 70 cm. Gewicht ligt iets onder het gemiddelde maar ze volgt haar lijntje en dat is het belangrijkste.Lengte en hoofdomtrek iets er boven. Ze wordt gewoon een top model haha.Heeft ze niet van mij met mijn dikke dijen haha. Vlgns mij wordt ze een kopietje van haar grote broer.Lang en slank. De testjes van blokjes pakken en overpakken deed ze ook allemaal goed en ze had het hoogste woord dus dat kon ook gelijk even worden getest.Ik kreeg nog een compliment van de wvp dat Eva en ik zo leuk en ontspannen met elkaar omgaan.Altijd leuk om te horen maar is natuurlijk helemaal niet moeilijk met zo'n toppertje van een dochter. @jamie:leuke foto!! Heerlijk mannetje is Quinn. @natascha:gelukkig heeft je dochter nu minder last van oorontstekingen en duren de verkoudheden minder lang.Gelukkig heeft Eva geen last van haar oren maar ze rolt wel van de ene verkoudheid in de ander.Met Thijs en Anouk was het vooral het 1ste jaar ook altijd zo'n gedoe met die verkoudheden.Ik krijg nu direct een soort flashback.Ik weet dat het beter wordt en dat ze er uiteindelijk op de basisschool profijt van zullen hebben maar nu is het vervelend.Eva lijdt er gelukkig niet onder maar het klinkt gewoon naar zo'n vol koppie en zo'n schorre kuch. @arual:wat ben je al lekker bezig geweest in huis.Hier staat de ontbijtboel nog op tafel haha.Gelukkig is de rest wel opgeruimd moet ik zeggen. @vivian:je bent zeker een lekker ding haha. Je lijkt op een vriendin van mij van vroeger.Zelfde vorm van gezicht en zelfde lach.Leuk om te zien. @augustusmama:nog op het cb geweest?? Wel vervelend dat je zulke nare ervaringen hebt met het Cb en al helemaal met een eerste kindje.Ik hoop dat het is meegevallen. Nu snel de kinderen ophalen want die komen om 12 uur uit school.Het weer is niet veel soeps.Waaien en miezeren,Wanneer wordt het toch eens zomer?? Tot later. Gr Ingrid.
Hoi meiden, Over cb, heb besloten toch maar braaf te gaan.. Heb met moeite iemand kunnen regelen die me kan brengen. Zeggen dat alles naar wens gaat, kan niet, want dat is namelijk (helaas) niet zo, vanaf het begin al niet en dat weten ze daar dus ook.. (Gaat inmiddels wel steeds beter, maar helemaal lekker nog steeds niet) Heb van de vorige keer wel geleerd om geen vragen te gaan stellen. Had toen een vraag gesteld over de BIJvoeding, en kreeg toen een hele preek van hoe ik het MOEST doen (en dus geen concreet antwoord op mijn vraag gehad) @Jamie, beter die goedkope testen! Heb ze hier nog niet zien liggen. En balen dat je na zon goede nacht toch nog zo moe bent Herken dat wel hoor.. Gezellig dat je vader langskomt En leuke foto @Vivian, wat een leuke fotos!! Ideaal toch, dat je dat tasje van je dochter kon lenen @Arual, Geweldig dat ze ineens de box overhoop had Hier ook regelmatig gehad, dan lag J. er in eens onder in plaats van er op (vooral op het kleed wat op de vloer lag) @Ingrid, Zo de rust weer teruggekeerd in huis? En hoe was het op het cb? Fijn trouwens dat het weer beter gaat op je werk! @Natascha, ook lekker nachtje dus Balen van je meisje, heeft ze er veel last van? Wel fijn dat die operatie dus zin heeft gehad! Zo iedereen weer gehad geloof ik en anders sorry @Hier, De nachten gaan hier redelijk op het moment. Hij slaapt nou toch wel een uur of 6 aan één stuk, soms wel even wakker voor een aai over zn bol, maar voedingen niet direct nodig. Dat geeft mij ook weer een stukje meer rust. Of andersom, ik heb meer rust (in mijn hoofd) en daar reageert J. positief op. Gisteren met J. naar het zwembad geweest! Hij vond het eerst maar niks, maar later vond hij het wel leuk. Ik vond het zelf best wel spannend (ook om weer in bikini te verschijnen) maar het is gelukkig allemaal goed gegaan En een hele mooie tekening gehad van J! Echt superleuk, had ik niet aan zien komen, want mijn man is niet zo van de spontane acties/verrassingen (heb zeg maar zaterdag zelf mijn cadeautje mogen uitkiezen ) Voor de rest, J. zit sinds vanochtend steeds op zijn handen en knieën! Denk dat het nu niet heel lang meer gaat duren voordat hij ontdekt dat vooruit kan komen! Fijne dag verder allemaal en tot later!
@Ingrid, fijn dat het in orde was op het cb! Heb mijn afspraak vanmiddag, ben benieuwd hoe hij door de apk komt
@ Augustusmama: Dan is hij zo weg indd. Luca deed dat ook en heel snel daarna kroop hij rond! Fijn dat de nachten beter gaan. En ik geloof ook in een rustige mama heeft uitwerking op de kleine @ Ingrid: Fijn hoor goed gegroeid!! Luca weegt al 10 kilo bij 72 cm hahaha. En ik heb dus een dubbelganger Eva top model geloof ik zo ze heeft kei mooie ogen !! Ik heb echt even nergens zin in.. Ik baal echt giga van het weer!! Ben nu al een paar dagen niet gaan fietsen.. Als het een beetje droog is straks warme kleren aan en hup!
Momof mooie foto zeg. Arual aai das heel lastig... Anouk fijn zown compliment zeg. Mooie maten hoor... Fernando draait ook continu naar zijn buik ook tijdens het verschonen :O hihihih lastig soms. Nu moet hij alleen terug leren draaien. Vlgs mij heeft hij straks ook beste bult op zijn hoofd want hij draait ook in de box en knalt vervolgens mij zijn hoofdje tegen de box aan.
@Vivian Een meisje die een boek schrijf uit het perspectief van de "maid". In de tijd dat negroïde mensen nog voor de blanken werkte en gescheiden in bussen moesten reizen etc.
Ingrid, leuk compliment! Momof, leuke foto! Ken de film niet. Natascha, hier nog niet eens aanstalten tot draaien. Wel haar kont de lucht in en naar boven schuiven, ook niet heel handig met verschonen en denk dat het alleen nog maar minder makkelijk wordt (als ik vriendinnen zie stoeien om een luier om te krijgen bij hun beweeglijke dreumes). I. is vandaag wel wat gezelliger maar nog wel wat meer onrust dan normaal. Ook tijdens het slapen. Toch ligt ze nu alweer ruim 1,5 uur te slapen. Gisteren haalde mijn broer haar uit de maxi-cosi en ging ze meteen pruilen. Wil op dit moment het liefst papa of mama terwijl ze daarvoor bij iedereen wel ging lachen. Zal wel een fase zijn. Vanavond even naar een vriendin als I. gaat slapen. Oh ik wordt uitgedaagd voor een spelletje met de hond, ik ga een bal zoeken .
Arual de 1kenningheid is hier sinds gister ook begonnen huilen bij opa en oma.Alleeën bij papa en mama willen zijn. Hahahaahahahahah ja hoor het verschonen word alleen maar erger hahah..
Nou, het viel mee hoor, op het cb Heb me weer druk gemaakt om niks Maarja, krijg zooooo de kriebels van die cb-arts... J. is nu 8865 gram (gemiddelde lijn) en 72,5 cm (iets boven de gemiddelde lijn) Maar hij heeft wel echt een groeispurtje gehad sinds hij 5-6 maanden oud is, tot die tijd zat hij echt tegen de -1 lijn aan.
Wel even grappig. Eva lag zojuist midden op haar speelkleed in de kamer.Kijk ik een aantal minuten later ligt ze achter de bank.Ze heeft nu dus uitgevonden dat ze zich kan verschuiven in haar achteruit,haha. Ik denk dat het straks in ene heel snel zal gaan met die kleine meid,leuk!!
@ Ingrid: Hahahaha! Ja dat denk ik ook het is over met de rust nu @ Augustusmama: Fijn toch! @ Natascha: Fijn dat niet stil liggen hè @ Arual: Lekker toch even rust @ Jamie: Zegt me nog niks maar een goede tip om eens te kijken! @ Ik ga Luca wakker maken die slaapt ook alweer 2 uur.
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier? Luca is vannacht 2 x wakker geworden. We hadden echt zoiets van huh? Hij heeft beide keren een fles van 180 cc gehad alle 2 de keren op!! En daarna weer verder geslapen Hahahaha! Jos zei hij zal wel een groeispurt maken of zo.
Morge Vivian dat is vast een groeispurt dan.. Fernando kwam om 4uur voor een voeding vlgs mij komt hij uit het sprongetje... Jjeeeeeeeeejjjjjjjjjjjj Ik heb deze sprong vervloekt hahaha Nu druk met van alles regelen voor donderdag dan moet charlot uit logeren. En me schoonma is hier al om 7uur in de ochtend om op te passen zodat ik vriendlief naar zkh kan brengen die moet daar om 7,30 zijn voor operatie. Dan moet ik om 10,00 op cb zijn met fernando.. Lekker chaos ochtend
Ingrid, over met de rust . Vivian, misschien inderdaad een groeispurt, hij zal ook wel veel energie verbruiken nu hij zo beweeglijk is qua staan en lopen. Gisteren heb ik haar rond 19.10 naar bed gebracht en ben ik naar een vriendin gegaan. Kreeg om 19.35 een berichtje dat ze echt sliep (ter geruststelling, ik ben tot nu toe 1x eerder savonds weg geweest en toen was ze pas 6 weken ). Toen ik thuis kwam rond 23.00 was ze een klein beetje wakker geworden en heb ik haar aangelegd en heeft ze tot 7.00 verder geslapen. Vanmorgen lag ze enorm te keten in haar wieg met haar beer, die had ze ineens in 2 handen voor zich en had grote lol. Merk wel dat ze onrustiger slaapt deze week. Hoorde haar rond middernacht ook even onrustig zijn en ging even kort huilen. Normaal hoorden we haar helemaal niet van 20.00-8.00, hoogstens een diepe zucht. Ik hou die late voeding er maar even in omdat ik denk dat ze anders in de nacht komt. Ze doet het natuurlijk nog helemaal netjes maar merk wel verschil. Ze slaapt overdag ook duidelijk moeilijker in. Inmiddels ligt ze weer te slapen dus ik jump onder de douche.