Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Arual: Aahhh wat lief!

@ Natascha: Waar moet hij aan geopereerd worden?

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual nou heerlijk zo even een avondje weg....fijn dat goed is gegaan

3. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
  4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Oh wow das heftig!!
    En nu?
    schadevergoeding ofzo?

@Hier
    Het is echt super hard aan het regenen. Wilde juist zand gaan verscheppen in de tuin. Helaas pindakaas.

5. vivianbraak

@ Natascha: Wow dat klinkt heftig! Word je niet vrolijk van succes van de week!

@ Jamie: Vreselijk irri hè die regen ik word er zo niet vrolijk van!! Ik wil nu echt weer een dagje zon!!!!!!

@ Hier: Luca is net goed gevallen. Het gaat gelukkig wel maar hij viel zo hilarisch ! Hij viel om terwijl hij aan de tafel stond maar er stond een blokken doos onder zijn kont dus hij word daar door weer omhoog geveerd om elders neerte komen. Zag er grappig uit! :D Gelukkig niet gaan huilen of letsel.

Nou mijn vriendin komt zo op de koffie gezellig !

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Ja echt he.. kom nergens aan toe zo. Kan ook geen boodschappen doen want heb geen auto.

Ochj gossie arme luca

@Hier
    Verveel me te pletter dus slingers aant fabriceren voor de groene thema verjaardag van dochter. Vieren we 6 Juli.

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje zeg Natascha, gaan ze die nu verwijderen?

Net even snel boodschappen gedaan met mijn moeder, kleine meid was erg moe maar viel niet in slaap, te druk met rondkijken. Nu thuis in haar bedje gelegd en ze was meteen vertrokken.

Morgen aan de slag met alle voorbereidingen voor de taarten die ik ga maken. Zal wel weer even inkomen zijn. Zal hier een paar daagjes wat minder aanwezig zijn denk ik.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben zo naar van het bericht van mamachantal en hun dochtertje Vienna, slik...

Hoe moet je je dan voelen, hoe kan je zo'n verlies dragen...

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    ik heb ff in dat topic gekeken maar zat al bijna te huilen dus snel weggeklikt

10. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof nee verder geen stappen ondernomen..

Viviane hilarisch echt zown filmpje voor funiest home video's...

Arual je ziet nu geen verschil in zijn ballen maar zijn linkerbal is Miss nog kleiner dan een knikker.
    Het lijkt nog zo groot omdat er dus teveel bloed doorstroomt en alle aders dus opgezet zijn..
    Ze gaan donderdag dus die ader afsluiten die voor het teveel bloeddoorstroom zorgt.
    Wel spannend hoor

11. vivianbraak

@ Natascha: Ja indd hahaha! Kan mij voorstellen dat het spannend is!

@ Arual: Waarom ga je taarten maken? Ja vreselijk dat kindje echt je ergste nachtmerrie! Hoe moet je daar ooit mee omgaan volgens mij lukt dat bijna niet...

@ Jamie: Lekker knutselen dus! Balen dat je geen auto hebt ik heb er wel 1 maar gebruik hem echt bijna nooit. Misschien als Luca wat ouder is nu loop of fiets ik vaak. En als ik weg ga een lange afstand neem ik die van mijn man. Maart nog steeds niet ongesteld?

@ Hier: Vriendin is net weg was gezellig! Morgen weer samen naar Zumba en zondag gaan onze mannen naar voetbal dus dan gaan we ook weer samen iets doen.

Ga alvast aan het eten beginnen tot later!

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nope nog steeds niks.

Ja hier zit niks op loopafstand.. ja alleen de em-te.
    Ja nog een paar winkels maar niets boeiends op 10 min loopafstand.

13. vivianbraak

Hahahaha internet shoppen dan maar :p

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vrienden van ons gaan een geregistreerd partnerschap aan en willen een taart zodat de visite, die is uitgenodigd voor zogezegd hun verjaardag, kan zien dat ze deze stap hebben genomen samen. Niemand weet ervan en het wordt dus een soort bruidstaart.

Net een vriendin op de koffie gehad en nu weer tijd om te kleine meid te voeden (nu nog even gek doen met papa die net uit zijn werk is).

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Ben vandaag boodschappen wezen doen.. voor ik weg ging voelde ik me wat futloos.Toen ik terug kwam voelde ik me alsof ik een hele dag geshopt had ofzo. Dat gevoel dat je blij bent dat je zit, je rug wat zeer doet en je moe bent.
    Nou doet mijn rug sinds gister al goed zeer alsof ik ongesteld word. Maar dr komt niets.

Niet fijn!
    Morgen (als manlief thuis werkt) ff weer een berg action testen erbij halen want dan kan ik weer testen.

16. vivianbraak

Arual: Leuk!

Jamie: Dat snap ik ;) Testen!!

En de andere meiden alles oké? Ik ben net wakker ben echt uitgerust voel me zelfs uitgeslapen Hahahaha :D Luca was om 07:00 uur wakker maar hubbie heeft me nog lekker even een uurtje laten liggen lekker hoor.

Mijn man gaat zo racen op het circuit van zolder. Heb ik vorig jaar al kado gedaan maar kwam er steeds niet van, ik ben benieuwd hoe het is vanmiddag!!:)

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Als manlief wakker is en zoonlief slaapt :p
    Dan ga ik tests halen.
    Mijn nacht was weer gebroken. Quinneman vond dat ik hem toch zeker 2 x uit bed moest halen om eten te geven. (volgens mij zag ik net een bobbel op zijn tandvlees dus we zijn er voorlopig niet vanaf!)

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian, wat leuk voor je man!
    Heerlijk, je zo uitgeslapen voelen!

Momof, spannnnnnnend!
    Klinkt als een vermoeiende nacht. Hopelijk krijgt hij niet al teveel last van zijn tandjes.

Hier al bezig in de keuken geweest maar kan nu even niks doen dus ben ik hier weer even te vinden ;).
    I. was lekker vroeg wakker gaaaaaaaaaap. Nog even bij me in bed genomen maar ze had echt honger dus zijn we het ochtendritueel maar wat vroeger gestart.
    Had ineens ook erg gelekt vannacht dus het beddengoed kan ook de was weer in.

Wat een sacherijnig weer trouwens, blegh. Hoop dat het iets beter is als ik met de hond op pad ga.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Nee ik mag echt van geluk spreken met hem.. enige dat ik aan hem merk is moeilijker doen met eten en gebroken nachten. Verder nergens last van.
    Oh het is hier wel donkere lucht maar geen regen en vind het ook niet super koud.

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,194
    16,528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb zoveel mogelijk bij gelezen en ga proberen te reageren op iedereen.

@natascha:sterkte voor je man morgen in het ziekenhuis!
    Is zeker spannend zo'n operatie.
    Is die er zelf ook nerveus over?

@arual:heerlijk zo'n avondje even weg.
    Leuk die taarten maken.Is het een hobby of heb je er ook je werk van gemaakt?
    Dat weer wordt je idd niet goed van.Gisteren toen ik uit mijn werk kwam was ik op de terugweg helemaal zeiknat geregend en ik had blote voeten in mijn schoenen en een zomerjas en ik was gewoon verkleumd toen ik thuiskwam brr.

@jamie:ik heb vannacht gedroomd over zwangeschapstesten haha.
    Ze lagen allemaal in grootverpakkingen in de winkel,Slaat nergens op natuurlijk.
    Ik ben benieuwd wat je gaat testen?!

@vivian:heeft Luca nog een bult of blauwe plek eraan over gehouden?
    Wat kunnen ze toch ongelukkig terechtkomen.
    Op het cb vertelden ze afgelopen maandag ook dat ze juist rond de 8/9 maanden 's nachts ook wakker kunnen worden ivm verlatingsangst.Misschien heeft Luca dat ook wel een beetje.Eva blert nu ook de hele boel bij elkaar wanneer ik uit het zicht ben verdwenen.Ze is sowieso ook een hongerlap en lurkt ook zonder problemen een fles van 200cc naar binnen haha.
    Lekker dat je dan uitgerust wakker wordt.Ik zou dat ook weleens weer een keer willen ervaren dat gevoel.Ik word nu doorgaans wakker met het idee dat ik nog uren en uren zou kunnen blijven liggen.Komt vast wel weer een keertje.

@vienna:eek:ntzettend verdrietig om zo'n klein meisje te moeten verliezen.Ik moest direct denken aan het meisje wat bij de kinderen op school zit die 7 weken geleden zo plotseling is overleden aan een hartafwijking waarvan de ouders niets wisten.
    Blijft ook nog steeds onwerkelijk.
    Niemand zou dit mogen meemaken.

@hier:vandaag en morgen komt de schoolfotograaf bij T en A.Vanmorgen helemaal opgedoft en zul je zien dat ze vandaag niet aan de beurt komen.Anders morgen maar weer opnieuw het hele ritueel.
    Gisteren gewerkt.Was erg druk en rommelig.Er moest nog een ambulance komen omdat we een man met een infarct hadden pfff.Was flink moe gisteren.Toen ik naar huis ging begon het ook nogeens flink te regenen en was doorweekt toen ik thuis kwam.
    Eva gaat gelukkig heel goed op de creche.Ze komt er heel vrolijk vandaan.Ze is wel moe maar niet overprikkeld.
    Afgelopen nacht heeft ze weer heerlijk geslapen.Ligt nu ook weer te pitten.
    Ga zo even de boel opruimen en voor de rest blijf ik vanmorgen lekker thuis.Kinderen vanmiddag vrij en alle boodschappen heb ik maandag al gedaan dus even chillen.

Tot later,

Gr Ingrid.

Share This Page