@ Jamie: Quinn heeft een volledig gebit straks op zijn 1e jaar hahaha Wel echt een tandenman! @ Arual: Vergeet het steeds te zeggen maar wat een leuke foto op je avatar! @ Ingrid: Dat gevoel heb ik normaal ook dus kan je nagaan wat een uurtje extra doet! Fijn dat Eva het zo goed doet, balen van je werk. En dan nog zo doorweekt thuis komen... Thans voor de tip verlatingsangst! Luca moet mij ook horen en of zien of papa trouwens dus is wel logisch. Nou wij gaan naar België nu tot later!
Morgen dames... Hier huishouden ook alweer gedaan.. Fernando kwam om 5,15 voor een voeding gaat steeds beter nu de nachten. Heb alleen Charlot gister aaf een zetpil gedaan die had heel erg kiespijn denk dat haar holtes dicht zaten door verkoudheid... Manlief is wek wat nerveus voor de operatie hij heeft voor ruggenprik gekozen dus hij krijgt alles wel bewust mee dat vind hij spannend...
Ingrid, fijn dat Eva het zo goed doet op de creche. Heerlijk een chill-ochtend. Ik bak taarten puur als hobby dus ook alleen voor vrienden en familie. Natascha, logisch dat hij het spannend vindt! Ah wat sneu voor Charlotte. Vivian, goede reis! Thnx! Nummero 3 staat in de oven nu. I. heeft 2 uur liggen slapen net dus ik kon even snel aan de slag. Morgen gaat ze naar mijn moeder een dagdeel. Zo even flesjes melk klaar gaan zetten. Hopelijk gaat ze daar lief slapen. Als de oven klaar is ga ik eerst maar even wandelen met de hond, het is in ieder geval droog.
Arual goed bezig..Hier nog geen regen gehad. Charlot vanmiddag naar de PSz en natuurlijk zit Fernando vandaag precies op het schema van de breng of haal tijden dat hij wil drinke haha goeie timing..
Hoi meiden, Zo, ook weer bijgelezen @Natascha, heftig van je man zeg.. Hoop dat het allemaal meevalt en goed gaat. @Arual, leuk die taart! Show je even een foto als hij klaar is? Ben wel heel benieuwd naar je resultaat! @Jamie, fijn he die ongesteldheidspijn :S Hier ook, maar ik weet dat ik vandaag ongesteld word.. @Vivian, veel plezier in België! @Ingrid, Pittig dagje dus gisteren, heerlijk om dan even een ochtendje te niksen he? En wat verschrikkelijk van de kleine Vienna.. Daar moet je als ouder toch niet aan denken. @Hier, waar J. vannacht last van had.. geen idee. Van 12 tot ver na 2 uur verschrikkelijk aan het huilen/krijsen Hij lag al bij ons in bed, maar ook dat was niet goed genoeg. Gelukkig uiteindelijk wel in slaap gevallen en doorgeslapen tot 6.45 uur. Denk dat er (weer) een tandje aan komt.. Hij had namelijk ook wat rode billetjes. Maar nu is hij echt weer supervrolijk en ligt lekker op de grond te spelen.
Augustusmama hè wat vervelend zeg,... Gebruik je ook iets tegen de pijn van doorkomende tandjes? Ik heb al 2 flesjes chamodent in huis. Dat spul hielp bij Charlotte echt top .
pfff Anouk heeft een vriendinnetje te spelen en ze liggen niet op 1 lijn.Het is een hartstikke leuk meisje maar vooral mijn dochter kan zo dwars zijn,zucht.Ik word er ontzettend moe van. Anouk wil alleen maar buiten spelen en de ander wil alleen maar binnen spelen.Nu een compromis gesloten,een 1/2 uurtje buiten en dan een 1/2 uurtje binnen en dan is het weer tijd en wordt ze door haar moeder opgehaald.Nu zijn ze lekker in de speeltuin dus even rust in huis.Ik dacht dat we dit tijdperk wel hadden gehad maar met nieuwe meiden blijft het toch weer even wennen en Anouk past zich vaak maar moeilijk aan en doet graag haar eigen zin.Is heel erg confronterend want ik herken mezelf er zo ontzettend in haha. Heb momenteel enorme rugpijn.Is echt mijn zwakke plek.Helemaal onderin en dan straalt het zo uit naar mijn bil.Binnenkort toch weer eens naar de fysio. Kom later weer even terug.
Augustusmama chamodent is van vsm kun je gewoon bi drogist kopen..Dentitox ken ik niet Anouk... Jammer dan hè dat ze ruzie maken ipv spelen zonde
@Vivian hahaha dat heb ik ook wel eens gedacht ja. @Augustusmama Verschrikkelijk die pijn :S @Hier Gister met actiontest negatief getest. Net wakker geworden van de pijn aan mn borsten. Kon er niet op liggen van de pijn.
Momof, misschien over 2 dagen nog eens testen? Augustusmama, sneu die tandjespijn. Ingrid, hoop dat Anouk toch nog fijn gespeeld heeft. Had gisterenavond gekolfd en een half uur later werd I. huilend wakker. Ze heeft toch nog gedronken en is daarna verder gaan slapen. Om 6.30 was ze echt wakker. Net ook weer moeilijk in slaap te krijgen. Zijn we niet gewend. Maar ze slaapt nu toch. Als ze wakker is dan breng ik haar naar mijn moeder zodat ik aan de slag kan. Hoop zo dat het goed gaat! Manlief is niet lekker dus die heb ik voor een uurtje weer zijn bed in gestuurd (late dienst), hopelijk wordt hij niet ziek.
@Arual Ja heb nog 3 action tests maar ga morgen iig kruidvat tests halen. Momenteel wijst allllessssss op zwangerschap. Wat voor taart ga je precies maken? Ik ben zelf beginnend taarten bakster maar ben dr npog niet echt goed in. 7Juni ga ik met dochter op ouder-kind workshop en gaan we samen een taart maken dus wellicht steek ik daar wat van op.
Dan begrijp ik dat je bevestiging zoekt! Lastig als ze negatief zijn en je je zwanger voelt. Ik maak 1 stapel van 2 lagen en 1 losse boltaart. Op de stapel komt een grote lussenstrik en verder ben ik er nog niet helemaal uit, in ieder geval de datum en naam. De basis is wit en verder lentekleuren geel en grasgroen. Ze zijn nu allemaal bekleed. Zo voeden en de kleine meid wegbrengen, dan ga ik weer verder. Wat leuk zon workshop!!!
Wat gaaf! Ik wil dat ook allemaal leren! Maar manlief wil liever dat ik pas over een tijd een cursus ofzo ga doen. Als de kindjes niet meer "baby zijn"
Hey Meiden! @ Jamie: Lastig die onzekerheid! @ Ingrid: Balen is dat hè als er strijd ontstaat als er een vriendinnetje komt spelen. @ Arual: Ze word vast verwend komt goed! @ Hier: Nou gisteren naar het circuit van zolder geweest kei leuk gehad! Man vond het geweldig dus missie geslaagd!
Ja niet leuk! Zo ons Quinneke ligt weer in bedje. Heb net met hem door de woonkamer gedanst op Salsa Hij was kei hard aan het lachen. Ik ga ook vaak met hem op mijn heup en dan pak ik zijn hand en gaan we "stijldansen". Vind hij geweldig hahaha Heb nu wat energie dus heb de honden in de bijkeuken gegooit en ga nu de vogelkooi verschonenn en stofzuigen en dweilen in de woonkamer en dan ist weer mooi geweest voor vandaag.
Momof, ik heb alleen een workshop gedaan bij mijn vrijgezellenparty, voor de rest mijzelf aangeleerd, youtube weet ook heel veel . Heb even kolfpauze. I. heeft net bijna 2 uur liggen slapen bij mijn moeder boven in het campingbed, hoera!!! Nu ging ze een fles geven en als het droog is nog even wandelen. Ook nog even een slaapzak gehaald voor I. want ze blijft niet meer op haar plek liggen, meteen even voor mijn zusje geshopt want die had nog een hele lijst met wat ze nodig had bij de hema dus ik ben lekker productief.