Nee!!!!! Ik kan dr ook echt niet tegen. En dan gaat mijn dochter ook nog liggen etteren omdat ze niet naar buiten mag (die gaat dus gewoon serieus buiten spelen met dit weer). Anders wil ze wel bij haar vriendin binnen spelen. Nou denk het niet.. (die ouders blowen de hele dag door)
Hier nog een die verschrikkelijk chaggie wordt van dit weer En zit al in een mega dip de laatste dagen, dus dat wordt er zo niet beter op. Gelukkig net nog ff een peptalk gehad van mijn fysio, dus kan er weer even tegenaan J. doet het gelukkig redelijk in de nachten (en dat is waarschijnlijk mede oorzaak van mijn dip) Alleen vandaag niet helemaal fit. Beetje hangerig en hij had iets verhoging. Denk door de tandjes.. @Jamie, ah getsie wat vervelend van je dochter.. En lekker dan dat blowen :x
@ Jamie: Geweldig dat ze met dit weer nog naar buiten wil Zulke ouders snap ik echt niet hè ! @ Augustusmama: Ik heb niet zo snel een dip maar ik deel hem met je van dit weer krijg ik het echt! Fijn dat de fysio je een beetje op kon peppen. Gelukkig gaan de nachten een beetje beter meis. @ Hier: Luca ligt erin en ik ga lekker relaxen!! Ik hoop dat we morgen even naar buiten kunnen gaan. Vandaag regent het hier al de gehele dag pppfffff
Augustusmama, hopelijk voel je je na een aantal goede nachten weer wat beter. Fijn dat je fysio je even een peptalk kon geven. &@)(@"!!!! Weer... Nee van die regen word ik ook niet bepaald blij. Blegh! Nou werd gebeld dat het tweede slaapje niet lukte dus ben ik er maar heengegaan. Dat is al wel heel de week haar moeilijkste slaapje dus het was ook wel heel wat geweest als dat vlekkeloos was gegaan. Mijn zusje wilde ook graag even de deur uit met haar kleine dus we hebben met zijn allen bij mijn ouders pizza gegeten. Als de kleine meid echt in slaap is gevallen maar weer snel verder met de taarten. Ben zoooooooo moe. Nog even bikkelen en morgenochtend naar de kapper!
Hee meiden, Ik ga morgen reageren. Vandaag gewerkt en ben erg moe.Ik ga zo lekker naar bed. Hier ook de hele dag geregend en word er ook knap somber van temeer omdat de vooruitzichten ook bagger zijn. Zal toch een keer beter moeten worden??? Tot morgen en welterusten allemaal. Gr. Ingrid
Hey Meiden hoe is het hier? @ Anouk: Gelukkig gaan wij volgende week naar Frankrijk. Het vooruitzicht is 22 tot 25 graden!! Heerlijk!!! @ Arual: Nog gelukt met de taarten? Lekker zo naar de kapper! @ Hier: Hopelijk kunnen we fietsen vandaag!
@vivian doe maar zo.. @hier redelijk lekker geslapen... kei verslapen. Ik baal.. we hebben al een tijd geen UPC meer maar een andere aanbieder en heb ik dus geen 24kitchen. Heb ik gister op internet naar een recept van Rudolph zitten kijken voor een slagroomtaart. Dat ga ik maken vandaag!!!!!!! lekker! Quinn probeerde zich zojuist op te trekken aan zijn babygym van little tikes (zon plastic herrie ding). Ik was aant plassen.. hoor boem en huilen. Ik nog net niet met mijn broek op mijn enkels naar de woonkamer gerend. Had hij zijn hoofdje gestoten aan de box want dat ding is niet zwaar genoeg om aan op te trekken. Heb voor de zekerheid meteen de box naar beneden gezet en ga dit straks ook bij zijn bedje doen. Heb de box meteen op een andere plek gezet want hij stond tussen de bank en het dressoir en als ie hoog staat is dat perfect maar als ie lasag staat ziet hij niks. Nu staat ie tussen de tv meubel en de bank (ook niet ideaal want zo kan ik niet bij de lade's van het dressoir maar t moet maar).
Oh help! Is het al zo laat? Ze werd net pas wakker! Vanaf gisteren 19.30. Misschien had ik wat veel melk meegegeven gisteren (kreeg het ook niet bij elkaar gekolfd). Ik kom straks reageren op iedereen maar moet om 10.00 bij de kapper zijn. Taarten schieten op. Nog 1 dagje bikkelen.
@arual:even lekker genieten bij de kapper. @jamie:schrikken zeg met Quinn!! Eva trekt zich ook op en hier gaat het ledikant ook snel naar beneden. @vivian:waar ga je heen in Frankrijk? Ik doe even kort want zit nu op de mobiel want de pc heeft weer kuren en kan niet worden opgestart.Dat gezeik hadden we een aantal maanden terug ook al.Eva heeft geslapen van 20.30 tot vanmorgen 7 uur dus heerlijk. Kom later terug. Gr. Ingrid
Jaloers op jullie nachten.. Wakker gelegen tot 4.15u, J. sliep wel, maar was heel onrustig. Om 4.15u nog even gevoed en toen geslapen tot 8.15u Vervolgens wordt mijn man gesmst door de vrouw van mijn rijinstructeur (logisch hè? ) dat ik een half uur eerder rijles heb dan gepland. Ga zo mijn mannetje naar mijn ouders brengen en dan even een uurtje rijden. Ben benieuwd hoe het gaat. Ging vorige week al wel redelijk. En vanaf volgende week ga ik 2 keer in de week 1,5 uur lessen, dus ff het gas erop Geen zin om maaaaaaaaaaaaaaaanden te moeten lessen.
Vervolgens wordt mijn man gesmst door de vrouw van mijn rijinstructeur (logisch hè? ) dat ik een half uur eerder rijles heb dan gepland. Ga zo mijn mannetje naar mijn ouders brengen en dan even een uurtje rijden. Ben benieuwd hoe het gaat. Ging vorige week al wel redelijk. En vanaf volgende week ga ik 2 keer in de week 1,5 uur lessen, dus ff het gas erop Geen zin om maaaaaaaaaaaaaaaanden te moeten lessen. [/QUOTE] Idd logisch maar niet heus haha, Succes met lessen straks!! @hierC doet het weer(voor hoe lang?) Vandaag een lekker dagje. Eva is naar de creche.Mijn moeder is gisteren wezen oppassen en dan kan ik de dag ruilen met de vrijdag.T en A blijven over vandaag.Ik heb zo'n dagje gewoon nodig.Ik ga ook niets bijzonders doen vandaag.Beetje opruimen en de was opruimen en lekker rustig aan doen. Ik hoef de kinderen pas om 15.30 op te halen. Ben weer weg. Gr Ingrid.
Hier ook druk manlief gister operatie gehad. Fernando goed gekeurd op cb 7,5 kilo en 67 cm.. Hij was alleen doodziek van de prikken 39graden koorts.. Flinke diaree. Hij heeft veel bij me gedronken en aan me borst geslapen mja ondertussen moest ik ook veel lopen voor manlief dus voor mij heel druk. Heb Fernando om 21,00 in bed gelegd en hem vanmorgen om 8.00 zelf wakker gemaakt voor een voeding. Maar hij kon moeilijk drinke zijn neusje zit vol met snot. Heb hem na de voeding in. Bed gelegd en hij slaapt nog. Duidelijk niet fit dus arm menneke.. *sorry voor me ego briggie*
Haartjes zijn gewassen dus nu even wachten op mijn kapster. Zit op mijn telefoon dus kan niet alles teruglezen maar even kort: Augustusmama, fijn dat je 2x per week kan lessen! Ingrid, geniet van je dag! Hopelijk kan je een beetje bijtrekken. Natascha, ahhhh wat sneu en dat dan tegelijk met de operatie van je man. Pittige daagjes dus! Vivian, Frankrijk wat heerlijk!!! Oh volgens mij mag ik naar de stoel zo. Geef de kapster carte blanche, benieuwd hoe ik naar buiten loop straks!
@ Jamie: Hahahaha dat herrie ding hebben wij ook Nou dan gaat het bij jou ook beginnen voorbij met de rust! Lekker die taarten jammieeee! @ Arual: Racen! @ Ingrid: Lekker geslapen dus! Wij gaan naar Bergerac. Net de voorspellingen gezien ik ben blij! Ben echt toe aan wat zon weer! Geniet van je dagje!! @ Natascha: Hoe is het met je man? Arme Fernado hij krijgt wel alles in één he!
Arual ben benieuwd naar je kapsel Vivian gaat vandaag best prima met hem hij loopt al wat meer rechtop. Hij wil alweer van alles doen dus moet hem wel afremmen.. Gelukkig luistert hij wel Hahah
@ Natascha: 1 Ding is wel heel fijn dan loopt hij niet te piepen! Fijn dat je hem kan afremmen. @ Hier: Nou we zijn ff gaan fietsen en hebben het droog gehouden!!! Joehoeeeeee