ff wat vrolijkers! Ons manneke trekt zich overal aan op maar voornamelijk aan bewegelijke dingen dus valt hij steeds. op de foto had manlief hem geholpen, hij was helemaal gelukkig toen hij stond.
Deze vind ik ook heel leuk. Hij heeft sinds een paar dagen ondekt dat de wereld er toch anders uit ziet op zn kant. Dit doet hij de hele dag door en moet hij er ook erg om lachen
Momof mooie foto's zeg wat een schatje.. Ik ga vanmiddag ook ff met Charlotte naar de pinkstermarkt hier. Ff tussen de voedingen van Fernando in..
Wat een schatje, Momof! Natascha, nog op pad geweest? Augustusmama, is het weer beter in het zuiden? Hier is het drama. Net even naar de bouwmarkt geweest en een nieuwe plank in de kast gemaakt voor schoonmaakmiddelen zodat die niet meer laag staan. Rondje babydump gedaan en wat boodschappen voor mijn zusje meegenomen. I. is erg beweeglijk ineens, vond haar net dwars bovenin haar bed op haar zij brabbelend tegen een knuffel, zou me niet verbazen als ze op haar buik gaat rollen binnenkort. Gaat allemaal zo snel die ontwikkelingen! Wel heel erg leuk natuurlijk! Ook alles weggestreken eindelijk, nu even op mijn gat. Geen bloedverlies meer gehad trouwens. I. weigert regelmatig mijn linkerborst, probeer haar nu een beetje te foppen door in de rugbyhouding te voeden of eerst rechts aan te leggen en bij de tsr snel te wisselen. Jullie ook 1 borst (gehad) waarbij de melkstroom anders lijkt en de tsr moeilijker komt? Ze is zo ongeduldig aan die kant. Productie van die borst is altijd al minder geweest.
Arual ja heerlijk op de fiets weggeweest Charlot achterop was gezellig ffff met SNS 2tjes. Hier is mijn productie in me ene borst ook minder dan de andere vlgs mij is dat vrij normaal ...
Wij zijn een dagje naar Eindhoven geweest. Een nichtje van mij woont daar Ook nog ff naar de BabyDump geweest, tsjonge wat een drukte daar zeg!! En ik kon niks vinden. Daarna bij mijn oom en tante wezen eten, was echt supergezellig Net weer terug, J, heeft ongeveer een uur lang liggen krijsen in de auto.. kreeg hem echt niet stil. Gelukkig nog wel ff geslapen daarna, en nu weer klaarwakker Maar ga hem toch maar naar bed brengen. Hopen dat hij vannacht een beetje goed slaapt! Slaap lekker allemaal en tot morgen
Hey Meiden, @ Jamie: Wat een heerlijk mopke is het toch!! Hij kan straks ineens overal goed blijven staan zonder steeds te vallen en dan 2 weken later stapt hij langs de tafel wedden! @ Augustusmama: Eindhoven is een half uurtje hier vandaan. Leuk dat je een leuke dag hebt gehad wat minder van de autorit natuurlijk! @ Natascha: Lekker zo even met zijn 2en toch! @ Hier: Gisteren bij mijn broer op visite geweest ze hebben zo'n huis varkentje gekocht hahahaha! Ik moet eerlijk zeggen het is echt een mopke! Al zou ik het zelf nooooooit willen hebben hahahaha! Was iig ook erg gezellig! Vannacht mijn oudste dochter kei en kei ziek overgeven en ach germe zo zielig. Heb net weer alles gepoetst moest zelf bijna over mijn nek van die lucht. Ze ligt nu lekker op de bank. Luca zijn 2 bovenste tandjes komen nu ook door, hij heeft er niet zoveel last alleen spuit luiers. Nog 5 nachtjes dan gaan we op vakantie met zijn 3en heb er zo'n zin in!!! Hoppa naar de zon rot weer hier! Tot later~!
Huisvarkentje??? in de zin van klein varkentje dat in huis scharrelt of een mopshond? Ach wat sneu Vivian voor je oudste. Even kort want ik hoor I. wakker worden: Augustusmama, beetje geslapen? Wij waren ook bij een babydump, echt heel erg druk!!! Natascha, hoe is het met jou? en met F. man, Charlot en je man? Momof, is je dochter weer thuis? Hier net lekker uitgebreid onder de douche gestaan, wat gesopt in de keuken, de was draait. Ben weer lekker bezig dus. De kleine meid werd gisterenavond een paar keer huilend wakker, geen idee wat er aan de hand was. Uiteindelijk heeft ze toch lekker geslapen toen we het licht uit gedaan hadden. Ik ga haar uit bed halen (al heeft ze het zo te horen wel naar haar zin).
Ja ze is thuis.. Weer een hoop gehoord. Waaruit bleek dat vader loog. Vader zei tegen mij: ze blijft dan maandag mooi hier! Tegen dochter heeft hij gezegd dat hij dat netjes aan me gevraagd had. Vader zegt tegen mij dat dochter de vriend van tante heeel hard geslagen heeft. Dochter zegt dat ze alle 3 lol hadden en flauwe grapjes maakte en ze heel zacht met een slap handje een tikje gaf.. meer zo van : haha wat flauw. Dus dochter beseft zich maar al te goed dat vader liegt. Maar ze durft niet tegen hem te zeggen dat ze geen 3 weken aan een stuk naar hem wil in de zomervakantie. Schoolmaatschappelijk werk heeft me gezegd dat ze snel contact met me opneemt. Ben eigenlijk heel benieuwd wat zij nou vind van de whatsappjes die vader en ik hebben uitgewisselt. Want ze wilde hem vandaag uitnodigen voor een gesprek.
@ Jamie: Moeilijk hoor! Sterkte ermee... @ Arual: Ik plaats even een fototje van mijn bonus dochter met het varkentje hahahaha!
@Vivian, aah geweldig dat varkentje! Woont je bonusdochter eigenlijk (altijd) bij jullie? @Jamie, wat een gezeik zeg, sterkte ermee! *digi knuf* @Arual, goed bezig! @Hier, ja wel goede nacht gehad hij werd even na 5u wakker, heb hem toen bij mij in bed gelegd en heeft toen doorgeslapen tot half 7. Gevoed en nog weer geslapen tot half 9, mag niet klagen dus. Ben zelf wel erg moe en heb echt nergens zin in.. Dus nationale bankhangdag ingevoerd. En bezig om onze 'vakanties' te regelen Wij gaan niet echt op vakantie, is voor mij echt nog te pittig op het moment. Daarom gaan we eind juni een paar dagen naar Scheveningen, doen we elk jaar. Heb er echt vet veel zin in! En in september willen we een paar dagen naar Antwerpen, dat deden we elk jaar 1 of 2 keer (voorjaar en najaar), maar dat is inmiddels alweer even geleden dat we daar waren (denk oktober 2010, want in 2011 zijn we getrouwd en verhuisd en 2012 was ik zwanger (met klachten) en net bevallen (en ziek). Dus ook daar kijk ik erg naar uit! Nou geniet allemaal lekker van het heerlijke voorjaarsweer en tot later
@ Augutusmama: Leuk toch! I love Scheveningen! Heerlijk daar! Bonus dochter is er de helft van de week 50/50 dus
@Vivian, jazeker! Ik hou ook echt van Scheveningen! Vind het altijd heerlijk daar, al is het maar voor een paar dagen.