Thnx! @Augustusmama Lekker geslapen dus!! Oh gezellig paar daagjes weg! Doet een mens goed @ weer Ik vind het wel te doen hoor, dit weer! Niet heel koud ofzo Ik zit ff heel ongezond wit brood met duo penotti te vreten. De eerste 2 boterhammen zijn al achter de kiezen.. op naar de volgende 2
Vivian beterschap daar zo zielig hè dat overgeven.. Ooohhhhh spuitluiers jakkie... Arual goed bezig jij alles te soppen. Hier druk me borstontsteking blijft doorsukkelen alleen is nu wel heel gevoelig net boodschappen gedaan en erg zware tassen getild. Manlief kan nog steeds bijna niets helaas het valt hem vies tegen hij dacht er zo weer bovenop te zijn. Fernando ook prima lekker druk met rollen is nu 1x terug gedraaid weer naar rug maar dat was vlgs mij toeval want hij blijt nog steeds op buikje steken.. En Charlot die vermaakt zich prima.. Speel al heel de dag lekker buiten. Momof jeetje wat heftig allemaal zeg Vivian hahah een varken in huis bizar hoor poept dat beestje niet overal?? Wel een lieve foto. Augusutusmama leuk toch gewoon paar daagjes weg.. Scheveningen is mooi hè ben er ooit 1x geweest maar dat was maar 2uurtjes op het strand hahah.. Zo ben nu op pagina 270 maar kon niet alles onthouden nu de vlg pagina lezen haha
@ Augutusmama: Ik ook hoor. Wij gaan daar 1x per jaar heen samen een hele dag. Gaan we lekker uit eten in de middag en avond en lekker op het terras zitten en genieten van het weer. Scheveningen heeft echt iets @ Natascha: Balen een borstontsteking, gelukkig kan ik daar niet over me praten lijkt me pijnlijk! Fernando zal het straks wel lukken met dat rollen! Nee hij poept of plast niet in huis hij gaat naar zijn "bak" zeg maar hahahahaha Weet eigenlijk niet of ze dat getraind hebben of zo? Geen idee lol @ Jamie: Ja het is niet koud maar ben toch blij dat we volgende week naar de zon vliegen! @ Hier: Net 2 ipad's mini gekocht voor de twee meiden. Ze hebben zelf de helft al bij elkaar gespaard en wij leggen de rest bij. Ook krijgen ze een jaar geen zakgeld meer. Maar ze zijn er erg blij mee!
@Natascha Rot van je ontsteking zeg @Vivian Ja snappik!! Leuk van die ipods! Mijn dochter heeft ook een mp3 speler. Boxjes erbij zodat ze lekker muziek op haar kamer kan luisteren. Vanavond eten wij friet.. ik kan echt geen puf vinden om te gaan koken en poetsen en weet ik t. Quinn krijgt zo lekker worteltjes. Ik voel me niet zo lekker.. al de hele dag een soort spierpijn in mijn liezen. En rugpijn en gaarheid. Vanavond maar weer op tijd onder de wol.
Pfoe sorry hoor maar moet ff klagen T manneke houden me nu al 2maanden bij elke nacht uit bed. Vanacht ook..toen ik hem terug gelegd had,werd ik binnen 10min weer wakker. Hij had heel zijn bed onderhespuugd dus heb zijn hem verschoond en zijn bed. Arm kereltje Maar nu issie super wakker
momof he jeetje das echt ruk zeg.. hopen dat hij snel weer slaapt.. hier net fernando gevoed. wat een woei zeg buiten
Pfoe nou om 3:15 werd hij dus wakker. Bed verschoond en hem verschoond. Toen vertikte hij om te gaan slapen. Toch heel ff laten huilen om te kijken of het niet gewoon vermoeidheid was. Hij bleef bezig.. bij ons in bed wilde hij ook niet slapen. Uiteindelijk na wat knuffelen in zijn bed gelegd.en in mijn badjas ernaast blijven zitten tot hij kalmeerde en toen ben ik in mijn eigen bed gaan liggen. Toen was het rond 4:30 ofzo? De vogeltjes waren al aan het fluiten iig. Ben kapot!
@ Jamie: Ik ken dat als ik niet goed slaap ben ik ook gesloopt. Gelukkig ( ff afkloppen!! ) slaapt Luca wel goed. Van de week wel 1 x tussen ons geslapen na een heel lange tijd ik denk dat het kwam door de tandjes. Vond het wel gezellig
Ik denk dat Natascha bedoelde dat het waaide buiten, tenminste wij hebben het altijd over woei woei buiten . Vivian, wow een ipad mini! Wat zullen ze door het dolle heen zijn! Jamie, klagen mag hier, je deelt toch ook de leuke dingen hier. Isa heeft een flinke snotneus dus het is al 2 dagen net of ik een varkentje aan de borst heb. Ui staat naast haar bedje en gelukkig is ze er niet wakker door geworden. Gisteren liep heel de boodschappenplanning in de soep door het weer en de files op de weg dus heeft man lekker eten bij de toko gehaald en ik zie nu net dat hij ook nog een koffiebroodje had meegenomen dus die ga ik zo maar eens opeten (dan vergeef ik hem maar dat mijn salade voor morgenavond morgen al over de datum is ). Hey... ik zie zon!!! Straks maar even naar buiten met de kinderwagen.
Hoi allemaal ! Graag zou ik willen mee 'typen' in jullie topic ! Mijn jongste zoontje is nu 4 maanden jong en eindelijk loopt de borstvoeding helemaal super ! Niet meer verwacht maar ozo super trots en blij ! Alleen heb ik soms een aantal probleempjes en onzekerheden , hopelijk zouden jullie mij af en toe willen bijstaan met wat wijsheden. Duty calls (Anton is wakker haha) Hopelijk tot snel !
@Vivian Ja Quinn krijgt naast zijn 4 boventanden nog 2 tanden erbij. Onder komt er volgens mij nu ook wat. Dus wie weet dat het slapeloze daardoor komt. @Arual Och gerrum snotterende kindjes zijn altijd zo sneu! File's ja.. vakantie is voorbij he. @Mel Tuurlijk!! Gezellig. Je mag hier ook gewoon kletsen en klagen hoor. Hoeft niet altijd om advies te gaan? @Hier Gemengde gevoelens over zaterdag. Bedrijfs uitje van mijn man zijn werk. Dan ben ik dus vanaf een uur of 11 weg en zijn de kids en honden bij schoonoudjes. Waarschijnlijk ben ik pas tegen 1 uur snachts terug. (ik haal de kids dan ook gewoon op, ookal drong schoonmoeder erop aan dat ik de kids daar liet). Hik er vreselijk tegenop om Quinn zo lang daar te laten. Maar ja de laatste tijd ben ik zo gaar en is het ook echt aan me af te zien dat ik weinig tijd of puf heb voor mij zelf.Mijn dagbesteding bestaat uit wandelen in Maastricht en daarna shoppen. Mijn man zijn activiteit is grotfietsen. Dus helaas zal ik hem weinig zien maar ik ben bang voor het donker en claustrofobisch dus grotfietsen is echt niets voor mij. Bij het diner zie ik hem weer en dan is er een feestavond maar ik ga dan denk ik wel naar huis. Manlief mag kiezen of hij blijft of mee naar huis gaat. (wat ben ik toch lief )
Morgen.. Arual dat bedoelde ik idd woei is wind hahah... Aahhh heb jij de zon gepikt hier is grijs en motregen. Melmel welkom gezellig... Momof ik snap je gevoelens altijd moeilijk hè om je kids zolang te missen.. Ik ga ook nooit zonder Fernando weg maar dat komt omdat ik hem altijd "live" voed en hij heeft nog geen enkele x fles gehad dus ik kan ook niet veel kanten op. Oohh ik ben ook vreselijk claustrofobisch dus Dan zou ik ook voor shoppen gaan
@ Arual: Ach sneu als ze snotteren he! Waar woon jij welke zon?? @ Melmel: Natuurlijk gezellig! Welkom! @ Jamie: Quinn de tanden man Ik ken je gevoel ik laat Luca ook liever niet achter maar weet je als je dan terug komt en het is allemaal goed gegaan ben je ook weer blij dat je er even tussen uit bent geweest. En Maastricht om te shoppen is echt kei leuk! @ Natascha: Fijn dat jij en Arual elkaar begrijpen hahahaha @ Hier: Heb net alles beneden gesopt, was is helemaal blij zo nog even boven stofzuigen en ik ben weer klaar voor vandaag op het koken na dan ... Wat gaan we eten vandaag!!???
@Natascha En shoppen is natuurlijk ook heerlijk @Vivian Echt he!! Voelde net onder ookal ribbeltjes. Pffff kind kan dadelijk goed kauwen en bijten joh (oefent hij ook regelmatig op mij) AAHHHH ik moet echt nog zwaaaaar poetsen. Ben net ff een kleinere springvorm wezen halen en een taartspatel en een fondant gladstrijkdinges. Wij eten zelfgemaakte groentensoep en knoflookbrood heerlijk
@arual:vervelend dat je kleintje zo verkouden is.Hier was het gisteren ook vreselijk vies en koud weer. 7 graden,heel de dag regen en een koude wind.Ik ging 'smorgens om 7.45 in de regen naar mijn werk( op fiets),om 12.30 ging ik in lunchpauze mijn boodschappen doen (in de regen) en om 17.30 fietste ik naar huis in de regen en het was zo enorm koud koud koud. Vandaag is het gelukkig een stuk vriendelijker.Nog wel een frisse wind maar ieder geval droog en een zonnetje. @vivian:is je dochter alweer een beetje opgeknapt? Dat spugen kan ik ook niet tegen. Grappit zo'n varkentje.Ik heb ze weleens vaker gezien maar ik wil ze echt niet in huis haha Momenteel hebben we 3 kleine lammetjes bij de buren.Moeder schaap is gestorven tijdens de geboorte en nu hobbelen ze rond om het huis.Echt heel lief.De kinderen mogen zo nu en dan flesjes geven.Als ze groot er sterk genoeg zijn gaan ze weer terug naar de stallen.Toen ze er net waren dacht ik dat Eva lag te huilen maar was dus een blatend lammetje haha. Lekker over 5 nachten op vakantie,heerlijk!! Waar gaan je andere kinderen heen wanneer jullie weg zijn?. @augustusmama:leuk Antwerpen!! Ben er een aantal jaren terug ook geweest met een vriendin. Scheveningen is ook leuk.We zijn al even niet geweest.Is voor ons hooguit een 1/2 uurtje rijden maar het is er nog geen goed weer voor geweest.Ik hoop snel weer eens te kunnen gaan. @natascha:houd je je borstontsteking wel in de gaten? Als je koorts krijgt of een rode plek moet je wel naar de dokter voor een ab kuur. Vervelend dat je man niet lekker opknapt en dat het tegenvalt.Nu maar hopen dat het snel beter zal worden. @jamie:Waarom moet Quinn zoveel spugen? Ik kan me voorstellen dat het je zwaar valt om een hele dag weg te gaan.Ik geef dingen ook moeilijk uit handen maar een dagje Maastricht zou ik niet laten schieten.Gaat vast wel goed allemaal.Anders vraag je je schoonouders toch bij jullie thuis? Hoef je ook niet enorm te sjouwen en is Quinn gewoon in zijn eigen omgeving? @hier:alles goed hierzo!! Gisteravond met 2 vriendinnen in Delft wezen eten. Was enorm gezellig.Thuis was het allemaal goed gegaan en als lag te slapen toen ik thuiskwam.Is voor herhaling vatbaar.Eva gaat ook goed.Was afgelopen nacht even wakker maar is weer gaan slapen tot vanmorgen 8 uur,heerlijk!! Ga alvast met het avondeten beginnen. Tot later. We eten bloemkool. Gr Ingrid.