Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Ik denk dat hij teveel lucht gehapt had en daarom lucht dwars zat en teveel voeding mee terug kwam.(hij had maar 1 x gespuugd)
    Neuh schoonoudjes willen niet de hele dag in ons huis zitten.
    alleen als ze een uurtje of 2 moeten oppassen.
    (en Quinn vind bij hun naar bed gaan echt verschrikkelijk, maar ja hun willen het zo).

@Hier
    Onze soep was heerlijk. Ik ben nu echt gesloopt!
    Ik wilde een taart maken nog deze avond maar dat gaat m echt niet worden.Pak zo een bak thee en ga wat wasjes vouwen en dan met de laptop in bed film kijken denk ik.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Jullie hebben allemaal lekker gegeten! Wij hadden gisteren gebakken aardappelen, salade en gehaktbal.

@ Ingrid: Alleen Luca gaat met ons mee. De andere gaan naar Opa en Oma die wonen 1 straat verder als ons dus heel makkelijk met school etc. Wat gaaf die lammetjes!! Zullen de kids wel te gek vinden! Wel zielig voor de moeder. Fijn is het hè als je weg gaat en het gaat zo goed!

@ Jamie: Dat is wel minder dat ze niet bij jullie in huis willen zolang gelukkig mijn schoonouders dat wel.

@ Hier: Luca dacht vanmorgen ik kan niet achter blijven om ook wel eens vroeg wakker te worden dus ik maak er 05:00 uur van vandaag!! :p Dus ik zeg ik ben al een tijdje in de running! Ach heb al heel wat gedaan en hij is kei lief dus ach :D

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    hahhahahaa wat is dat toch met die kinders. Quinn heeft me ook al 2x gewekt vanacht. Ik lag gister om 20:45 al in bed.. ik was gebroken.
    Nu nog moe.

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian 5uur whooooooww das vroeg.

Hier om 3uur nachtvoeding gehad om 8.00 voeding gehad en hij slaapt nog steeds alhoewel hij word nu wakker

5. vivianbraak

@ Jamie: Geen idee Hahahaha!

@ Natascha: Ach 1 nacht vind ik niet zo erg als het er maar niet meer worden ...:cool:

@ Heeft ook voordelen zo vroeg wakker heb al heel wat gedaan. Ga nu nog even strijken en dan lekker ff niksen :D

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje dat is vroeg Vivian, wel een voordeel dat je al zo lekker veel hebt kunnen doen.

Vanmiddag ga ik op mijn baby-nichtje passen samen met I.
    2 baby's, ben benieuwd. Ze gaat alleen even naar de tandarts.

Jamie, savonds nog even een taart bakken? Nee daar zou ik ook geen energie voor hebben.
    Quinn niet meer gespuugd?

Ingrid, fijn dat alles zo goed is gegaan terwijl jij bent gaan eten met vriendinnen!
    Het weer was gisteren inderdaad gelukkig een stuk vriendelijker. Nu ziet het er ook wel aardig uit.

I. nog steeds snotterig, ben maar weer even lekker in de weer met zoutoplossing, hopelijk waait het nu wat sneller voorbij.
    Ze is ook wat hangerig maar temp is gewoon goed. Was na een uurtje wakker alweer moe en voor het eerste slaapje is ze ook krap een uurtje wakker geweest dus heb haar net in bed gelegd en ze is stil, ze zal het wel even nodig hebben. Vannacht heeft ze ook flink geslapen tot vanmorgen 8.30 :).

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Nee niet meer gedaan.. dat ga ik vandaag doen..
    Quinn ligt nu in bed dus eerst ff zeker weten dat hij slaapt.
    Nee hij had niet meer gespuugd.

Lekker dat ze zo lang sliep!

8. vivianbraak

@ Arual: Spannend 2 baby's! Ach ja Luca heeft wel eens vaker dat hij ineens een nachtje zo vroeg wakker is. Andere dagen slaapt hij gewoon goed.

@ Jamie: Taart jummie!!

@ Hier: Ik begin echt sjago te worden van het weer!! Het is echt niet leuk meer!! Einde geklaag! :D

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Quinn slaapt dus ik ga maar eens beginnen :p
    Heb niet echt veel zin om te bakken maar ik moet echt oefenen voor ons Dani dr verjaardag

10. vivianbraak

Nou hop dan! Ik ben er echt geen ster in hoor! Een appeltaart met behulp van een pakje lukt nog maar that's it ;)

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    oh hemel ik heb me rot gelachen daarstraks!
    Onze Quinn doet de honden na.
    Lag hij op de grond om kruipen te oefenen... gaat ie hijgen als een hond, ik natuurlijk meteen denken dat er iets aan de hand is. Maar hij houd meteen op als hij afgeleid is.

Na wat observatie kwam ik erachter dat hij gewoon expres gaat lopen hijgen en dat zelf super lollig vind hahaha

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    En Jamie, gebakken?

Vivian, hier schijnt de zon nu!

Top gegaan! Toen mijn zusje weg ging waren er 2 baby's wakker, mijn nichtje lag al in de wieg en sliep vrij snel terwijl I. zich in de box vermaakte (ondanks dat ze erg moe was, had eigenlijk 'gepland' dat die al zou slapen, sja plannen en baby's dat werkt natuurlijk niet ;) ). Toen mijn nichtje sliep heb ik I. op bed (kinderwagenbak want ik was bij mijn zus) gelegd en die sliep ook vrij snel na de eerste mislukte poging.
    Toen heb ik een uur zitten lezen met 1 pauze omdat mijn nichtje eventjes wakker werd met krampjes.
    Heb het boek 'baby in een droomritme' gelezen, dat had mijn moeder besteld, vind er wel hele nuttige dingen instaan.
    Vind het wel lief dat mijn moeder zich er ook mee bezig houdt en ons weer tot steun kan zijn. Zo heeft ze ook in mijn borstvoedingsboek zitten lezen. In tegenstelling tot mijn schoonmoeder die vaak haar mening al heeft en geeft voordat ze zich er uberhaupt in verdiept heeft (die mening mag ze hebben maar tijdens mijn zwangerschap deed ze al niet positief over langer dan 6 maanden borstvoeding... met handen eten, ohjee en je kind gebaren leren is al helemaal vreemd, hoop dus ook dat onze verschillende meningen en opvattingen niet tussen haar en mij in komen te staan want dat zou jammer zijn want we gaan wel goed met elkaar om en ze toont vaak ook wel interesse).

Kleine meid heeft even een slaapje gedaan in bed en ik heb broodjes mozzarella en salade gegeten. Nu hoor ik haar wakker worden dus ik ga weer!

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof hahahaahahahahah geweldig ..

Arual klinkt als heerlijke middag.

Ik zit ff boven iPad muziek in. Me oren.
    Zit er ff doorheen flinke discussie met manlief gehad toen ben ik naar boven gevlucht en heb ik hè. Met de 2kds beneden gelaten.
    Liefste had ik Fernando nu mee naar boven want sinds manlief thuis is heb ik veel minder tijd voor Fernando kom niet meer toe aan knuffelen omdat ik continu heen en weer ren

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Oh dat mening klaarhebben ken ik!! grrr

Schoonpa vind dat als ons mannetje daar in bedje ligt.. ik hem even moet laten huilen als hij net wakker is. Terwijl ik absoluut vind van niet omdat het een vreemd bedje, vreemde kamer,vreemde geur etc is. Er barste toen toch een discussie los! Normaal klap ik dan echt dicht maar nou was ik het zo ontzettend beu dat ik zei : wat jij zegt is bullshit!!! Thuis word ie heus niet meteen uit bed geplukt maar hier is het een vreemde situatie.
    Mijn schoonpa zat me ff raar aan te kijken. Ben dat gemoei zo ontzettend beu.

Heel lief dat je moeder zich verdiept!

@Hier
    Neuh niet gebakken.. ben vol op bezig geweest met van alles. Nu net Quinn op bed gelegd maar hij heeft niet echt zin om te slapen terwijl hij zo moe is. Ik ga kapot van de rugpijn dus zodadelijk lekker een kussen in mijn rug en wachten tot manlief belt (ik maak altijd vers eten voor hem ipv eten opwarmen in de magnetron dus hij belt als ik kan beginnen met zijn lasagne.)

15. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wel goed dat je duidelijk hebt gemaakt dat je het bemoei een beetje zat bent, Jamie!
    Als mijn dochtertje in een vreemd huis slaapt dan ben ik er ook meteen bij als ze wakker wordt, merk dan ook dat ze anders wakker wordt dan in haar eigen bedje/eigen kamer.

Ik twijfel of ik mijn ramen nog even zal zemen... eigenlijk moet het wel (van mezelf)... Weet je wat? Ik ga het gewoon doen! Net goed nieuws gekregen van nog een vriendinnetje dat een kleintje mag verwachten over 8 maanden na een miskraam dus ik ben helemaal hyper. Ik ga aan de sop als ik heb gekeken of de kleine meid echt diep slaapt!

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat lief dat je verse lasagne gaat maken trouwens!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @arual
    Wat leuk voor je vriendin :D
    Ramen ze men? Binnen of buiten? Buiten heeft niet echt veel nut met dit weer.

Ja manlief vind het ook fijn.en ik vind het fijn dat hij het fijn vind hahaha
    Ik lig alweer in bed..wil n uur geleden al in bed liggen eigenlijk.

Slaap lekker dames!!

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    buiten en binnen, en toen ging de telefoon en nu is de helft gedaan :), geen gezicht natuurlijk morgen als het licht is. Zo snel mogelijk maar afmaken haha.

Even nog wat drinken met man, die komt nu net thuis en dan naar bed, wekker van manlief gaat om 4.30 weer.
    Morgen zijn mijn ouders 36 jaar getrouwd dus gaan we daar eten, mijn broer en zus (met aanhang en kleintje) komen ook gezellig. Morgen dus eerst nog even op pad voor een cadeautje.

19. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Goeiemorgen allemaal !

Momof , hahaha hilarisch dat hijgen !!! Kun leuk filmen voor later :)

Aruel , Onze schoonmoeders lijken wel een beetje op elkaar , ik krijg vaak vragen of ik wel genoeg melk heb/hij wel genoeg krijgt omdat hij bijna altijd trek heeft. Wel lief dat je moeder zelf een borstvoedingsboek erbij heeft gepakt !

Natascha , Misschien kun je lekker een knuffeluurtje in lassen om fernando lekker te vertroetelen als je de tijd met hem mist.

Ik heb ook z,n hekel aan mensen met z,n uitgesproken mening , laten huilen in bed (zeker in een andere omgeving) is echt vreselijk. Thuis doe ik dat niet en ergens anders ook niet. Als ik al hoor dat anton wakker word ga ik rustig naar boven. Anton huilt dan ook praktisch niet dus daar heb ik wel mazzel mee , maar het lijkt me erg vervelend als iemand dat zo zegt tegen je.
    Heel goed dat je voor jullie opgekomen bent Arual !

Hier gaat allles rustig z,n gangetjes , zoals ik net al zei krijg ik soms opmerkingen of bezorgde opmerkingen of Anton wel genoeg krijgt. Ik denk dat het voortkomt uit het kolven , waar ik geen ster in ben haha.
    Voeden in het openbaar in het bijzijn van mannen is echt not done , daarom als wij op visite gaat probeer ik altijd af te kolven en ook omdat oma het leuk vind om eens en flesje te geven.
    Alleen is het vaak een uurtje van te voren voordat we weten dat we ergens heengaan en lukt het mij niet meer om te kolven.
    Hij drinkt overdag om het uur ongeveer dus alles loopt niet echt vol...
    Nu heb ik dus meerdere keren gezegt toen ze het vroeg : ik heb geprobeerd te kolven maar er kwam niets uit... (terwijl anton er natuurlijk genoeg uit krijgt omdat live drinken heel anders is dan kolven).
    Maar nu denken ze dus dat mijn melk zo goed als op is en het een goed idee is om kv ernaast te geven ... (waar ik absoluut tegen ben want ik vind bv echt geweldig )
    Ik denk dat met kv je eigen voeding flink gaat terug lopen , maar als ik dat zeg dat hoor ik : ja maar hij gaat toch al aan de fruithap en zal soiezo minder gaan drinken en je heb het toch al 4 maanden volgehouden .....
    Ik word soms een beetje onzeker over dit soort uitspraken ... dat is heel jammer...

(Bij oma is overigens wel een ruimte waar ik lekker kan ligen voeden dus dat is niet z,n probleem)

Anton wil niet ECHT drinken als hij overdag zo veel aan de borst ligt ,hij wil gewoon knuffelen en troost en af en toe een slokje. Ik vind het prachtig en het voelt zo fijn dat ik hoop nog een hele lange tijd door te gaan met de bv.

20. vivianbraak

Goedemorgen meiden!

@ Jamie: Hahahaha! Lijkt me een hilarisch gezicht! :D

@ Arual: Fijn dat het zo goed ging en gefeliciteerd met je ouders!

@ Natascha: De lucht weer geklaard?

@ Hier: Luca heeft vannacht weer goed geslapen. Gisteren zijn we naar onze feestlocatie geweest en we hebben het vast gelegd. Even voor de goede orde ik zeg altijd wel mijn man maar we zijn nog niet getrouwd :D We trouwen in December. We hebben van de week de dj geboekt komt echt een topper hij draait ook in het buitenland , hij is nu voor 6 weken naar Turkije om te draaien. Gisteren dus ook de feestlocatie vast gelegd!! Augustus de jurk uitkiezen en dan zijn we al een heel eind!!:D

Omg heb er zin in!!!!!

Deel Deze Pagina