Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dit was ook een prachtig huisje.. de fotos doet het echt geen eer aan!
    Huys op den Jeker

We hebben ook besloten om een keer terug te gaan. Dan maak ik fotos en post ik ze hier wel een keer..
    Echt als je van geschiedenis houd dan is Maastricht echt echt echt de moeite waard!!!

2. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Wat een stilte!!!
    Waar zijn jullie??

@hier
    Vanmorgen bij t cb geweest.
    Ons manneke is 74,8 cm en 9700 gram :D

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow, grote vent al zeg!

Het is stil hier ja :).

Hier alles prima, vanmorgen even naar buiten geweest. Weer wat dingen via mp verkocht dus even langs het postkantoor gewandeld.
    Vandaag laatste werkdag van man, dan heeft hij een week vakantie! Lekker hoor! Zaterdag gaat hij naar een festival maar verder is hij gezellig thuis en gaan we leuke uitstapjes maken! Helemaal zin in!

Kleine meid doet haar middagslaapje nu dus ik ga zo mijn kledingkast even uitzoeken en de winterdingen weer achterin leggen.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,192
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zeker stil hier!!

Hier alles goed.
    Eva zojuist lekker op bed gelegd.
    Ze is nog wel verkouden maar ze slaapt ieder geval weer lekker door.
    Ben zelf wel doodmoe momenteel.
    Moet ook weer ongesteld worden en ik word er doorgaans niet vrolijker en fitter door.
    Kinderen afgelopen maandag op schoolreis geweest en hebben een geweldige dag gehad met fantastisch mooi weer.
    's avonds ook nog de 4 daagse gelopen.Gisteren ook en vanavond even niet lopen.
    Volgende week gaat mijn man voor ruim 1,5 week naar Rusland dus het word weer hectisch.
    Ik zie er wel tegenop moet ik zeggen.Het is altijd zo druk en dan vooral de hectiek op mijn werkdagen.De avonden vind ik ook erg druk met 3 kinderen op bed leggen.
    Ik laat het maar een beetje gebeuren.Misschien neem ik wel een middagje vrij zodat ik even een aantal uurtjes kan bijtanken.

@jamie:Quinn is wel een flinkerd.Bijna 10 kilo WoW,Eva weegt 7,5 kilo.Wat een verschil haha.Mijn andere 2 kinderen waren ook rond dat gewicht met 9 maanden en daar zie je vooral bij Thijs niets meer van terug haha.Dat is een gespierde spijker.Anouk is wat grover gebouwd.Is een minder leuk gen wat ze van mij heeft meegekregen en Eva is echt heel fijntjes en slank.Ik ben ook een aantal keren in Maastricht geweest en je hebt echt het gevoel in het buitenland te zijn.Ik vind het een heerlijke stad en ontzettend aardige en vriendelijke mensen.Fijn dat jullie hebben genoten.
    Was het met Quinn ook goed gegaan bij je schoonouders?

@arual:heb je al plannen voor volgende week om leuke dingen te ondernemen?
    Heerlijk hoor!!
    Werk jij trouwens ook naast het moederschap of ben je full time bij je kindje?.

Tot later,

Gr Ingrid.

5. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hey meiden,

Het gaat hier echt k*t op het moment.. :( Zit absoluut niet lekker in m’n vel en weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet :’(
    Slaap erg slecht en ook J.loopt erg te rommelen in de nachten, dus ik slaap dubbel slecht..

Voor de rest, J. zeg nu steeds 'mama' en tijgert sinds vandaag :) Hij ging echt ineens vooruit! Dat maakt me toch weer een beetje blij.

(Sorry voor mijn klaag- en egoberichtje, heb even niet de energie om ergens op te reageren..)

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,192
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @augustusmama:sterkte meid!!

Digiknuff X.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Lekker!
    Weer wat extra centjes

@Ingrid,
    Toevalling, de mijne is maandag ook op schoollreis geweest :D
    Nou ons Dani was ook een dikkert als baby hahahaha
    Bij schoonoudjes was het goed gegaan.. dochter vond het niet leuk, die schijnt er erge moeite mee te hebben dat zij al groter is en dus niet zoveel zorg nodig heeft als Quinn.

@Augustusmama
    Wat vervelend meis!
    Jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik je gewoon ff opvrolijken hoor!!

8. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Augustusmama knuffel voor jou..

Manlief is weer aan het werk dus is weer wat rustiger in huis.
    Fernando heeft vandaag een huildagje en ik wil niet slapen dag :eek: geen goeie combi haha

9. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Dank jullie wel :)

@Ingrid, ook digi knuf voor jou, las je topic in de lounge, ook niet helemaal in je doen..

Waar gingen de schoolreisjes heen? Hebben ze een leuke dag gehad?

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Toverland :D

@HIer
    Vandaag uitslag van mijn bloedonderzoek gehad... Helemaal niets.
    Kei gezond.
    Dus geen verklaring voor mijn klachten.

Oh ja en gister heb ik deze taart gemaakt :D

11. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Ik ga zo even terug lezen. Hier weer terug van vakantie gelukkig!! We zijn echt weg geregend eerlijk ppffff alleen 1 dag mooi weer gehad.. Verder heb ik ook nog de hele week buikgriep gehad..;) Ondanks alles wel veel gezien en gedaan best leuk gehad maar helaas niet zoals we gewild hadden. Over 4 weken naar Italië gaan we vanuit zonder ziek zijn en met zon!! :D Luca deed het trouwens kei goed in het vliegtuig geen kik gelaten!

12. vivianbraak

@ Jamie: Prachtig!! Maastricht is sowieso een heerlijke stad! Lekker die taart hoor jummie!!

@ Augustusmama: Meis wat denk je dat al die nachten slecht slapen met je doen? Ik denk dat je ook gewoon een keertje op bent. Dikke knuff!! Toevallig zegt Luca sinds deze week ook 'Mama'. Bewust zal wel niet maar het klinkt zooooo schattig!! :D En nog een paar niet nader te verklaren woorden Hahahaha!

@ Ingrid: Luca weegt ook 10 kilo big baby :D Maar hè daar zijn het mannen voor ;) Leuk dat de kids het zo naar hun zin hebben gehad! Hoe is het nu met je?

13. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @vivian
    wat een nare vakantie dan zeg :(

@Hier
    Enorme spierpijn van zwaardvechten met de Playstation Move hahaha
    Wat een watje ben ik ook!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian balen zeg..

Momof mooie taart.

Hier echt elk half uur me bed uitgweest vNacht ons meissie is ziek vreselijk buikpijn en vanmorgen heel de keuken eronder gespuugd..

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Natascha
    :(
    Beterschap met je meissie !!

16. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof thnx... Ze ligt nu lekker op de bank met een deken over..Ik probeer er wat eten in te krijgen maar ze wil egt niets..
    Vanmorgen heeft ze 1meelkoekje gehad. Meer nog niet.
    Gister ook al zowat niets en drinken moeten we ook echt ons best voor doen

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen zeg Vivian!!! Hopelijk een zonnige vakantie zonder zieken straks in Italie!

Momof, wat een mooie taart!
    Haha zwaardvechten? wij hebben wel zumba voor de move, misschien moet ik daar maar weer eens mee aan de slag haha.

Natascha, ach beterschap voor Charlot.

Augustusmama, dikke knuffel!!!

Man is naar een festival de hele dag (vanmorgen heel vroeg vertrokken en komt vannacht weer terug) en is morgen heel de dag naar de sport dus ik ben dit weekeind samen met de kleine meid en de hond. Vanmorgen hebben we tot half 9 uitgeslapen en vanavond gaan we bij mijn ouders eten.
    I. heeft enorme interesse in haar voeten/tenen/sokken en ligt de hele dag met haar benen in de lucht. Gisteren zijn we even gaan winkelen met zn drietjes, erg gezellig. Ook nog even bij mijn zusje en nichtje geweest, kleintje lacht nu echt, zo schattig!

18. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hey meiden,

Heb inmiddels wat meer rust in mijn hoofd, weet nu waar de onrust vandaan kwam/komt dus dat maakt het weer wat makkelijker :)
    Moet zeggen dat ik wel behoorlijk (over)vermoeid ben. Ben eigenlijk allang over mijn grens heen, maar verleg hem steeds, en dat kwam dus vorige week tot een uitbarsting. Moet het echt rustig aan gaan doen de komende tijd, maar ik vind dat zooooo moeilijk.. ;) (denk te weinig aan mezelf ;))

@Jamie, mooie taart! Hoe is het met je spierpijn?

@Vivian, balen dat je ziek was in je vakantie :( en balen van het slechte weer. Hopelijk volgende vakantie meer geluk!

@Natascha, beterschap voor je kleine meid, en sterkte voor jou!

@Arual, heerlijk he? Die ontdekkingstocht naar de voeten :) J. vindt ze nu nog steeds machtig interessant :p (en ook die van mij) Leuk dat je nichtje lacht! Hier nog een paar dagen (?) wachten tot mijn neefje geboren wordt, kan niet wachten, heerlijk weer zo’n klein frummeltje :D

Morgen gaan we naar de dierentuin met mijn nichtje. Ze is van de week 2 geworden :) Ben heel benieuwd hoe dat gaat met 2 kleine kindjes (en 1 groot kind ;) :p) En hoop dat het een beetje lekker weer wordt, als het in elk geval maar droog is.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hallo hallo halloooo

Onze tuin komt af! Vandaag weer aan de tuin gewerkt.
    Ons kleine manneke begon vanmorgen met een snotneusje maar is inmiddels flink aan het snotteren en hoesten. Arm kind.
    Dus vandaag lekker veel antistoffen erin. Hij heeft echt super veel bv gehad vandaag :D
    Hij ligt nu heerlijk in zijn bedje.
    Ik duik er ook in.

Truste!!

20. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Augustusmama: Herken de signalen goed, fijn dat jij je er bewust van bent valt niet mee! Dikke knuff!! Hoe was het in de dierentuin?

@ Arual: Schattig dat lachen! Doet ze het verder goed?

@ Natascha: Ach germe! Hoe is het nu?

@ Hier: Luca is voor het eerst naar de kapper geweest ze heeft hem echt netjes geknipt hij wilde niet stil zitten logisch dus alle lof voor de kapster! Van het weekend 'echte' schoenen voor Luca gekocht. Hij stapt al zo rond langs de tafel en achter zijn loopkarretje wij vonden dat daar goede schoenen bij hoorde. Meneer leeft ook nogal op groote voet dus Hahahaha!! :D

Verder van het weekend naar de kermis geweest met de hele Fam. Was gezellig! Nog een te leuke foto gemaakt van Luca die los gaat op de muziek plaats hem straks even :D Tot later!

Share This Page