Hoi allemaal, @vivian:wat zonde van het slechte weer tijdens je vakantie.Is toch een domper want daar ga je niet voor.Een collega van mij was een aantal weken terug ook in de Dourdogne geweest en ook helemaal weggeregend. Die Luca al met zijn stapjes. Eva is nog lang niet zover. Ze heeft het karakter van Thijs,Lekker makkelijk en op haar eigen tempo haha. Hier was de kapper ook altijd drama met Thijs.Ging altijd helemaal uit zijn dak en hysterisch.Uiteindelijk ben ik bij een kinderkapper in Delft terecht gekomen en toen was het in ene keer over.Nu gaat die al jaren naar de "grote mensen"kapper. @jamie:er komt mooi weer aan dus je kunt lekker genieten van je tuin. @augustusmama:was de dierentuin gezellig? Gelukkig voej je je alweer iets beter. Hier gaat het ook wel weer de goede kant op.Ik heb overduidelijk last van PMS en dat verklaart een heleboel klachten die ik heb.Nu is mijn menstruatie helemaal door en ga ik me langzaam weer mezelf voelen muv de buikpijn ed. @natascha:gaat het alweer iets beter met de kleine? @arual: Leuk dat lachen.Het worden dan van die echte mensjes.Lekker genieten!! @hier:momenteel zwaar ongesteld pfff.Wat een buikpijn en wat een hoeveelheden bloed.Getver!! Het lijken soms wel weeen. Voor de rest een goed weekend gehad.T had zaterdag en zondag een kinderfeestje.Zaterdag met A en Eva naar de Ikea geweest en daar iets gegeten.Gisteren eerst naar de handbal en toen met zijn vieren in Delft wezen lunchen en een ijsje gegeten.Is dan zo'n verschil.T en A lopen altijd te kibbelen en nu is het gewoon zoveel relaxter.Zou ook zo wezen als T meeging ipv A.Eva gaat voor de rest goed.Lekker aan het brabbelen en kletsen de hele dag.Morgen gaat John voor 10 dgn naar Rusland.Zal weer druk worden.Ik zie er wel een beetje tegenop maar we zien wel hoe het loopt. Tot later.
Anouk hè jeetje wat naar zeg die ongie..Ik ben erg ook erg bang voor die ongie weer na de bevalling hoor zoveel meiden erover dat het heel heftig is... Bah bah.. Hier Charlot nog niet helemaal beter maar wel iets... Ze is nog wel flink aan de diarree maar gelukkig niet meer spugen.. Fernando is zoals gewoonlijk een blije baby met af en toe zijn boze momenten.
Vivian, dat hij maar veel plezier mag hebben van zijn nieuwe stappers! Ingrid, balen zeg van he ongie . Natascha, hopen dat je meid snel weer helemaal opgeknapt is! Momof, is de tuin helemaal af? Augustusmama, wat goed dat je signaleert waar de klachten mee te maken hebben. Even kort hoor want zit op mijn telefoon. Hier alles goed! Man heeft nog vakantie. Heeft vandaag wel zijn contractverlenging getekend weer voor een jaar, dat is wel weer fijn! Verder beetje onrustig weekeind gehad maar dat lijkt zich nu weer op te lossen . Vandaag een beetje aanrommelen en huishouden/klusjes doen. Vanmiddag even naar schoonouders. Vanmorgen even boodschappen gedaan. Vanmorgen even syntocinon spray gevraagd aan de huisarts voor het kolven wat echt ruk gaat soms. Iemand ervaring mee?
Hey meiden, Dierentuin viel wat tegen.. Was echt stervensdruk en ik was/ben zelf niet helemaal in orde, maar de kleine meid heeft een leuke dag gehad en daar gaat het om. En het was héérlijk weer!! @Vivian, Spannend eerste keer kapper! Ben echt benieuwd hoe dat hier zal gaan (kleine stuiterbal, kan écht niet stil zitten, maar dat heeft hij niet van een vreemde ) En al schoenen! Wow Gaat hard met jullie mannetje. @Ingrid, fijn dat je jouw klachten een naam heb kunnen geven. Er vallen dan een hoop dingen op hun plek, of niet? Wel balen dat je je zo beroerd voelt voor en tijdens je menstruatie. @Natascha, Gelukkig gaat het al wat beter met je meisje, hopelijk knapt ze snel helemaal op @Arual, Lekker dat je man vakantie heeft! Geniet ervan. Balen dat het kolven zo beroerd gaat (hier wil het ook echt niet, maar hoeft het gelukkig ook niet) Heb geen ervaringen met die spray. @Jamie, beterschap voor je mannetje! @Hier, gaat langzaamaan steeds beter. Maar vraag me wel af voor hoelang. Het gaat eigenlijk al jaren met behoorlijke ups en downs.. Kan er redelijk mee leven, maar af en toe valt het niet mee J. is echt de boel aan het verkennen hier in huis. Hij is dus aan het buikschuiven/tijgeren, en gaat recht op zijn doel af (precies daar waar hij natuurlijk niet komen mag) Het mooiste is wel dat hij al keihard begint te lachen op het moment dat hij op zijn doel afgaat, dan weet ik al precies hoe laat het is En superschattig: Als je zegt hierperdepiep.. dan gooit hij zijn armpje in de lucht! *HOERA* Echt té lief gewoon
@charlot:vervelend diarree!! Pas maar op want is enorm besmettelijk. Beterschap!! @jamie:Quinn verkouden?? @arual:hier ook geen ervaringen met de neusspray.Hier was kolven ook altijd een verzoeking pff.Ben blij dat ik het niet meer hoeft te doen. @augustusmama:Jammer dat de dierentuin tegenviel.Welke dierentuin zijn jullie geweest? Ik kan ook nooit tegen die drukte.Wordt er sjaggerijnig van. Er vallen nu idd wel veel dingen op hun plek maar er spelen ook andere dingen.Hier gaat het net zoals bij jou met ups en downs.Ik ben een echte binnenvetter en kan het mezelf soms behoorlijk moeilijk maken.Het leven kan soms erg zwaar zijn maar gelukkig gaat het doorgaans redelijk tot goed. Leuk dat J zo aan het ontdekken is.Eva tijgert nog steeds achteruit haha.Komt wel.Ze is niet zo'n vlotte vlgns mij. @hier:voel me niet helemaal fit.Ongesteld en ook verkouden aan het worden pff,Morgen ook nog een lange dag werken en dan 10 dagen zonder man.Die vliegt morgen naar Rusland. T is nu naar de voetbal training en A zit nog even achter de PC.Zodirect maar beginnen om haar op bed te krijgen want anders wordt het weer zo enorm laat.Vanavond vroeg mijn bed in. Tot later.
Hier precies zo Dus wat dat betreft kunnen we elkaar de hand schudden We waren in Amersfoort. Is op zich wel een leuke dierentuin voor kleintjes, maar het was me gisteren gewoon even teveel (en ja, ook ik kan erg slecht tegen die drukte en word daar ook chagrijnig van ) Sterkte de komende dagen als je alleen bent! Ik ben zelf morgen en woensdag alleen(man is 's nachts gelukkig wel thuis) Heb maar 1 kindje om voor te zorgen, maar ik zie daar ook best tegenop...
Ingrid, heel veel sterkte nu je man er niet is! Augustusmama, mooi dat je dochter een fijne dag heeft gehad. Hier ook periodes gehad dat ik erg slecht in mijn vel zat en het mezelf enorm moeilijk kon maken, vanaf mijn vroege adolescentie. Helaas toen ook nog niet de vaardigheden om daar zelf uit te komen. Gelukkig gaat het nu al jaren goed en ben ik daar uitgeklommen maar de littekens uit die periode zullen wel altijd bij mij blijven. Ik hoop dat ik sommige eigenschappen die het mij niet makkelijk hebben gemaakt niet zo sterk bij onze kleine meid zal terugzien en wij haar de juiste handvatten kunnen geven in het leven. Kolven gaat aan 1 kant prima maar heb wel wat problemen met mijn tsr en links krijg ik vaak de melk er niet uit. Dit is pas later ontstaan, hopelijk gaat dat met de spray beter . Vandaag bij schoonmoeder geweest. En heerlijk thuis op de grond liggen spelen met de kleine meid. Ze probeert op haar buik te rollen maar het lukt op een haartje na niet. Morgen naar mijn opaatje als hij bezoek wil ontvangen.
@Vivian Nou tuin is nog niet helemaal af hoor!! @Ingrid pfoee voor 10 dagen alleen met 3 kids. Wel zwaar hoor! ja Quinn is nu ietsjes beter. @Natascha Fijn dat ze aan de beterende hand is @Arual geen ervaring met de spray... Fijn dat je man zijn contract verlengd is!! @Augustusmama haaahahaha dus jehoort het als ie wat gaat uitvreten @Hier Gigantisch dramaweekend gehad met schoonouders.. Onze kleine vent was al niet lekker vrijdag en heeft 5!!!! slaapjes gedaan. Ik ben ook steed super moe dus toen we zaterdag bij schoonouders waren en onze kleine man zich gewoon niet fijn voelde en dus niet wilde slapen was ik natuurlijk ook mega moe.. Wilde ik naar huis, kwam s-ma me ff een schuldgevoel aanpraten Ik was zo woedend! Manlief heeft me naar huis gebracht en mocht toen van mij terug naar s-oudjes omdat het s-ma dr verjaardagsviering was. Vanavond komt s-ma oppassen want we moeten uit eten (hebben tegoed bon van 100 euro die we op moeten maken voor 7 juni). Voel me niet geweldig vandaag.. Heel raar gevoel in mn hoofd, drukkende hoofdpijn ofzo. Onze kleine man is flink aan het snotteren maar met neusspray,tissues en een neuszuigertje komen we er wel. Heeeeel gezeik gehad met vader van onze meid. Drama van hier tot ginder en sinds gister gaat t goed en maken we afspraken. Hij is door school maatschappelijk werk tot inkeer gekomen en heeft eindelijk gezien dat zijn gedrag dochter beïnvloed. Ik ga ff aan de koffie want moet echt werkelijk alles poetsen voor s-ma hier is vanavond en als dat klaar is mag ik van mezelf ff een dutje doen.
@ Arual: Ja ik heb de spray gehad voor mijn tsr anders kwam er bijna niks. Hielp bij mij erg goed! Kreeg er alleen wel een beetje een 'high' gevoel van @ Augustusmama: Herkenbaar ik kan ook zwaar de kriebels krijgen als het ergens zo giga druk is! En als je niet helemaal fit bent is het helemaal niks. Wel leuk dat de kleine zo'n leuke dag heeft gehad!! Daar doe je het voor toch! @ Ingrid: Hoe voel jij je nu? @ Jamie: Wow ben al moe als ik je verhaal alleen lees!! Zouden jou klachten niet kunnen komen door alles wat er speelt? Vaak heeft dat ook zijn weerslag op je lichaam bij mij wel iig. @ Hier: Luca gaat af en toe los staan .. Adem in adem uit!!!! Het gezegde met vallen en opstaan is er natuurlijk niet voor niks...
@ Augustusmama: De rust is bij jullie dus ook voorbij! Geweldig hè! Straks komt ie je overal achter na @ Natascha: Hoe is het met de kleine meid?
Morgen dames.. Momof jeetje klinkt idd als een compleet drama heel naar dat je er een schuldgevoel werd aangepraat. Hoop dat snel beter met je gaat en dat je vnaaf wel van etentje kan genieten. Vivian oooeeehhhh die spray moet ik ook hebben hahahaahahahahah... Wat gaaf joh dat Luca gaat staan hihi ach wrs dragen baby's daarom luiers hè om de val om te vangen haha.. Gister toen Charlot van PSz kwam was ze weer mega vervelend toen hing ze huilend over de bank stond met voeten op grond maar bovenlichaam lag op bank en ineens was ze stil.. Stond/lag ze gewoon te slapen haha dus heb haar maar op bank gelegd deken over en ze sliep van 13tot16.15,, vandaag is ze erg vrolijk dus hoop dat alles weer oké is.. Fernando net in bed gedaan. Hopen dat hij vandaag wat meer slaapt dan gister hij heeft maar 1uurtje geslapen overdag. Wij zitten al heerlijk in de tuin is echt lekker weer zeg
@vivian Ik weet t niet..Zou kunnen. T ligt iig niet aan mn eten, vitamine krijg ik voldoende binnen,slaap in principe 6 a 7 uur per nacht,mn bloed is goed. Ik zou t niet weten. Heb iig besloten on nu eens voor eens en altijd mijn huis fatsoenlijk op te ruimen (ga straks echt rigoreus opruimen met een vuilniszak) en hopelijk neemt dat iig een ergenis weg en zit ik in ieder geval lekkerder in mn vel. (al roep ik dat elke maand hahahahaha) Maar we blijven gewoon vrolijk en positief De zon schijnt whoeiiii @Natascha Thnx! Oh dat zal wel lukken met dit prachtige weer heb er echt zin in, lekker eten met mn man <3 Onze kleine man slaapt ook veel meer met zijn verkoudheid.
@ Jamie: Hahahahahaha! Hebben we nog nooit gehoord.. Het is indd zo als je huis opgeruimd is je humeur ook. Have fun straks hè! @ Natascha: Fijn zeg! Heerlijk hè het weer. Ik ga zo ook de tuin in maar ben eerst de bedden aan het afhalen etc. Ruikt het allemaal zo lekker straks. Wat heb je besteld? Die van mij krijgt een koffiezet apparaat stiekem ook voor mezelf hahaha. Wij willen graag zo'n nespresso apparaat. Dan kan de senseo en de pot koffie weg.
Viviane hahahaahahahahah slm van je.Ik heb zondag alle bedden al verschoon hihihi... Ik kwam hier op de site een topic tegen voor vaderdag cadeaus en toen zag ik dat iemand een voorleesboekje had besteld waar de naam van papa en kind in worden verwerkt erg leuk dus die besteld en nog een klein canvasdoek. En Charlot maakt op de PSz ook wat dus genoeg cadeaus haha.. Jesse is 10juli jarig en dan krijgt een een koffie apparaat alleen met verse bonen melk opschuimer etc zodat je alle soorten koffie kan zetten en ook heet water voor de thee.