Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ja dat weet ik maar een goede kop koffie is wat waard toch :D

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivant ik ben geen koffie drinker maar Jesse dus wel.En zijn ouders hebben ook zown apparaat en ik drink daar dan regelmatig een cappuccino :) is echt heerlijke koffie dan met verse bonen.. Dan is dat het geld zeker waard

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof, lekker opgeruimd?

Natascha, klinkt goed zo'n apparaat!
    Gelukkig gaat het nu wat beter met Charlot.

Uhhhh... ik ben het allemaal weer kwijt. Sorry!

Ik heb de spray in huis, ik heb links geen goede tsr op het moment en hopelijk gaat het beter met kolven met spray. Als ik hier rare berichtjes ga typen dan word ik er ook high van :p.
    Tot 2 maanden was het geen enkel probleem, toen een dipje gehad en ging het wat minder en na het gerommel rond 4 maanden gaat kolven links gewoon ruk (en doordat ik dan ga zitten stressen komt de tsr al helemaal niet dus hopelijk doorbreek ik zo deze cirkel).

Vandaag even gewinkeld. Niks gekocht, alleen wat teruggebracht wat te groot was voor I. Heel fout een patatje gegeten in de stad dus net maar pasta met veeeeel groenten gegeten.
    Niet naar mijn opa geweest, hij zag bezoek niet zitten. Zijn bang dat het einde nu echt wel gaat naderen :(. Mijn moeder gaat wel dagelijks even langs dus we blijven wel goed op de hoogte en zijn lievelingszuster is ook weer terug van vakantie dus misschien doet dat hem goed.

I. weinig geslapen vandaag overdag en slaapt nu al 2 uur. Zo maar eens kijken of ze al een beetje wakker is. Zusje kwam nog even langs met haar frumpie.

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Koffie
    Wij hebben ook zo'n apparaat met bonen. Wij hebben een Severin S2.
    Maakt espresso,koffie,latte macchiato,koffie verkeerd en cappuchino.
    We moesten alleen echt zoeken naar welke bonen we het lekkerst vonden.
    Ik hou van dat apparaat :D:D:D:D

@Arual
    Nou!!!!
    Stofgezogen,gedweild (hard houten vloer moet met speciaal spul gedweild... stomme vloer *zucht*), bank helemaal behandeld,alle meubels gepoetst,wassen gedraaid en gevouwen,vaatwasser gedaan,alle zooi van de kids opgeruimd etc etc.
    Had eergister een rijstevlaai gemaakt.. die is best lekker!!

KLote zo'n dip! Hopelijk werkt de spray goed. Wat vervelend van je opa :(

@Hier
    Gister heb ik mezelf gewogen.... na een maand of 15 weeg ik EINDELIJK weer onder de 60! WHOEIIIIIII :D:D:D:D:D
    Gister uit eten geweest.. Had weer dikke rugpijn en last van een opgezette buik. Word echt gek van mezelf.

5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,192
    16,523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hee meiden,

Even snel!!
    Ik voel me gelukkig alweer een stuk beter.
    Mijn menstruatie is ook op zijn retour en daardoor wordt mijn humeur ook weer beter.
    Gisteravond is mijn beste vriendin geweest en hebben we samen een dvd'tje zitten kijken,
    Rosemary's Baby,
    Kennen jullie deze??
    Fantastische film uit de jaren 70 met Mia Farrow.
    Wel een beetje eng maar daar houd ik wel van.
    Ik kom later op iedereen reageren.
    Ga nu eerst de cavia kooi verschonen en daarna Eva op bed leggen.

Tot later.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Nee ken ik niet.
    Fijn dat je minder last hebt nu!

@Hier
    Nou om half 1 is mn zusje hier omdat we dan naar Den Bosch gaan.
    Ben ik sinds 10 minuten ineens super belachelijk duizelig :S
    Ik word hier echt super chagerijnig van.. 180.000 klachten en niet weten waarom.. zucht!

7. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Anouk zegt me niets die film

Momof oohh fijn dat eten gezellig was.
    Top dat je nu onder de 60 kilo zit...
    Oh shit joh dat je zo duizelig bent niet leuk

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid, ken de film niet. Mijn man wel, is het niet naar een boek?

Spray werkt :), kolven is nu weer zo gepiept. Geniaal spul zeg! Werd niet high trouwens haha.

Momof, zo jij hebt je best gedaan!

Wij zijn vanmorgen gaan zwemmen. Waren een paar weekjes niet geweest, had of geen auto of Isa was verkouden. Het was onder slaapjestijd dus heeft half geslapen tijdens het zwemmen haha.
    Nu ligt ze in bed en ik ga vanmiddag even naar mijn moeder wandelen.
    Opa gaat slecht, mijn moeder moest er vanmorgen ineens heen maar na een half uur ging het ineens iets beter en is de dokter afgebeld. Afwachten maar, als ik heel eerlijk ben dan hoop ik voor hem dat het niet al te lang meer duurt, hij is erg ongelukkig en dat maakt me erg verdrietig.

Nu net geluncht met man die nog vrij is en zo eerst maar even de was wegvouwen voor ik van het weer ga genieten.

9. vivianbraak

Hij meiden ff snel Luca gaat steeds vaker los staan heb net snel even een foto kunnen maken terwijl hij het beschermhoesje van de Wi staat af te lebberen hahahha! :D

10. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian wat een leuke foto zeg..

Fernando zit vreselijk onder de eczeem vuurrode droge plekken op armen benen en in knieholtes ook om zijn oog lijkt het nu te beginnen.

Morgen maar even vaseline kopen..

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    hahahaha cool!!
    Wat een grote man ist toch!!

Ik had laatst een hele mooie foto van de kids genomen!
    Heb m bewerkt en vind het eindresultaat zo prachtig mooi!!

Als we toch aant foto's delen zijn :D

12. vivianbraak

Wow Jamie dat is echt een geweldig mooie foto!! Ik zeg Canvas waardig!! Wow!!!

13. vivianbraak

@ Natascha: Ik heb daar als kind ook vreselijk veel last van gehad, zo irritant!! Die jeuk bbbrrr. Sneu voor het manneke nu al! Ik kon ook niet tegen verzorgings producten met parfum etc wat gebruik je voor hem?

@ Hier: Wij gaan hier vandaag kast beveiligers kopen meneer weet hoe hij lades open moet krijgen!!;) Ik bedoel hallo 9 maanden! Schurkje!

14. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @vivian
    thnx! :D:D
    Dat meen je niet! Wat een boefje!!

15. vivianbraak

Ja echt niet te geloven hè! Hij trekt ook in de keuken de lades open ppfff! We lachen ons wel gek om hem dat wel! Wij zitten lekker in de tuin en onze boef is druk! :D

16. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Leuk!!!
    :D:D:D
    Onze tuin kunnen we nog niet inzitten :(
    Kleine man slaapt nu dus zit te twijfelen of ik verder zal gaan in de tuin met tegels leggen (dat is het volgende dat moet gebeuren namelijk).
    Maar tis ook zo warm he...
    (hebben tot 29 Juni om de tuin af te maken want dan vieren we dochter haar verjaardag)..

17. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof prachtige foto.

Hier zijn schoonpa en manlief tuinhuis aan in elkaar zette dus helaas flinke bende achter het huis.

Vivian voor insmeren gebruiken ik de dikke crème van sebamed en 2x per week onder douche met balneum..
    Ga straks toch maar ff lang de ha want het worden steeds meer plekken :(

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    AARRGGHHH
    Weet niet wat die dochter van me vandaag heeft.
    Knettergek word ik ervan! Die is echt de grenzen aan het opzoeken hier. Nondepie!

19. vivianbraak

@ Natascha: Wat zei de huisarts? Sneu hoor voor hem! Ik weet nog dat ik mij helemaal stuk kon krabben van de jeuk gek werd ik ervan.

@ Jamie: Puberen? Mijn bonus-dochter heeft er hier ook al echt last van. Die van mij nog niet zo maar zij zoekt ook steeds haar grenzen op. Die geven wij ook want we hebben zoiets van nu zijn ze nog 11 jaar maar anders lopen ze straks helemaal over je heen :D

20. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian ha zei dat iik alles al deed wat ik kon doen.Zodra Fernando jeuk krijgt mag ik direct bellen en krijg ik een lichte hormoonzalf..

Ik smeer nu met speciale zalf van ROC en zie serieus nu al verbetering..

Share This Page