Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

Hier alles goed.

@natascha:Thijs heeft ook altijd zo'n eczeem gehad als baby.Het begon als dauwworm rond 4/5 maanden in zijn gezicht en toen ging het naar zijn borst.Open en natte plekken.Hier toen gestart met de zwakste hormoonzalf (hydrocortison) en direct goed resultaat.Hij is nu 9 jaar en blijft wel gevoelig met zijn huid maar dan alleen nog in de winter maar in vergelijking met voorgaande winters is het afgelopen winter redelijk goed gegaan.Thijs heeft zelfs nog littekens op zijn rug van het vele krabben indertijd.Hij was als dreumes continue met zijn rug tegen de muur ed aan het schuren.Echt zo zielig was dat.
    Nu kan die 's nachts in zijn slaap ook weleens flink liggen krabben.Blijf niet te lang aanmodderen met cremetjes ed want als die niet helpen moet je idd starten met een lichte hormoonzalf.Ik was er toen ook geen voorstander van maar de huisarts zei gewoon eerlijk van je kunt nu blijven aanmodderen en uiteindelijk wordt het erger en moet je alsnog met een zware creme gaan smeren.Had die gewoon gelijk in!!

@vivian:wat is Luca toch snel.
    Eva doet dit echt allemaal niet.
    Ze tijgert een beetje maar dan vrnl achteruit.
    Het is dat het mijn derde kind is want anders zou ik serieus gaan denken dat ze motorisch achterloopt.
    Ik wacht nog even af met Eva en anders ga ik een keer naar de kinderfysiotherapie om te zien of ze ergens een belemmering heeft.Ik wacht nog even totdat ze 10 maanden is.Terugrollen naar haar rug lukt ook niet.Ze probeert het wel maar haar armpje blijft hangen en daardoor kan ze die draai niet maken.
    Zal vast wel goedkomen maar ik houdt het wel in de gaten.De fijne motoriek doet ze geweldig en ook kletsen en klanken maken en zwaaien doet ze ook al.

@arual:hoe is met je opa??

@jamie:geweldige foto!!
    Super mooi!!

@hier;Eva ligt heerlijk te slapen.Creche was gisteren goed gegaan.Ze zit wel onder de warmte uitslag.Is in ene keer zo'n overgang.Vanmorgen even lekker in haar romper laten spelen en lekker in de talkpoeder gezet.Ze heeft er verder geen last van.
    Wel heerlijk dit mooie weer.Eindelijk kan ze met blote beentjes in de wagen zitten.Ik smeer ze wel in want ze zijn nog helemaal niets gewend haha.

Iedereen lekker genieten van het mooie weer.

gr Ingrid.

2. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Anouk thnx voor de tip..Oh ja warmte bultjes zielig hè hier ook mja das ook niet zo gek nu het ineens bloedheet is..
    Ik smeer beide kids 3x per dag in ook al zitten ze niet veel in de zon.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik lees mee hoor! Reageer later uitgebreid op iedereen. Kleine meid slaapt dus zit nu even in de zon. Straks naar het tuincentrum met mijn mams en vanmorgen even met mijn zusje haar ukkie gebadderd terwijl I. lag te spelen. Man is weer aan het werk sinds vandaag en heeft een late dienst.

Hier ook eczeemachtige plekjes in het gezicht en op haar hoofd. Sowieso een gevoelig huidje.

Kom later bij jullie terug dames maar even een korte zwaaaaaaaai!

4. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Natascha: O dat is fijn!

@ Ingrid: Neefje van ons was ook laat met alles die vond alles wel best hahaha Luca is gewoon snel. Maar wat zeggen ze op het cb want dat rollen is dan wel heel laat toch? Luca ligt ,zit ook steeds in zijn romer hoor. Veelste warm anders.

@ Arual: Zwaai terug!! :D

@ Hier: Wat een heerlijk weer!! :D

5. vivianbraak

@ Ingrid: Ik denk trouwens dat het wel mee valt met Eva zwaaien etc zijn ook ontwikkelingen ! Luca geeft wel kusjes op als je het vraagt als hij er zin in heeft natuurlijk maar zwaaien dat krijg ik er niet in !! :cool:

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Resultaat!
    Alleen de kleuren zijn in het echt vele malen feller!

Nu ff grote schoonmaak met dochter.. dan ist allemaal zo klaar.

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    en de voorkant

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:ze rolt wel naar haar buik.Dit doet ze de hele dag en ze draait ook om haar as heen.Het lukt gewoon niet goed om terug te rollen want ze legt haar arm heel ongelukkig neer en daardoor kan ze niet verder rollen.Als ik haar arm goed leg rolt ze wel terug.Op het cb maken ze zich er geen zorgen over en die verwachten dat ze bij de volgende controle zal terug kunnen rollen.Wat een gedoe over iets van rollen haha.Zitten doet ze trouwens ook al aardig stabiel met een rechte rug en niet meer met een bolle rug.
    Zwaaien doet ze momenteel naar iedereen.Ziet er schattig uit.Ook doet ze al blokjes in een emmertje.Voor de rest doet ze het hartstikke goed dus zal wel komen.

Wel even wennen het warme weer.Echt een hele overgang maar echt heerlijk!!

Gr Ingrid.

9. vivianbraak

@ Jamie: Leuk!!

@ Ingrid: Super schattig!!! Zie het al helemaal voor me zwaaiende Eva te lief!!

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dames, sorry ik verwaarloos jullie een beetje maar ik lees wel mee, heb alleen niet altijd tijd om een lang stuk te schrijven.

Ik hoor I. geluid maken dus even snel maar weer:

Jamie, wat een mooie haren!
    Vivian, wow Luca is echt een snellerd!
    Ingrid, ik vind zwaaiende baby's zo lief!
    Natascha, alles goed?
    Augustusmama, hoe gaat het bij jou?

Man is aan het werk en ik heb net even een en ander in huis gedaan. Moet eigenlijk nog stofzuigen maar denk dat ik dat even bewaar tot het volgende slaapje.
    Gisteren was I. overdag erg ongedurig en viel moeilijk in slaap. Uiteindelijk smiddags dan wel 2,5 uur geslapen maar toen was ze al niet al te vrolijk meer doordat ze een slaapje had gemist. Ze kauwt ook de hele tijd op haar vingers dus het zou me niet verbazen als ze ook een beetje last van haar mondje heeft (voel nog geen doorkomend tandje).
    Ze heeft nu toch wel weer ruim een uur geslapen dus hopelijk gaat het weer wat beter vandaag.

Ik hoor haar spelen nu dus even snel mijn koffie opdrinken en dan ga ik haar uit bed halen.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goedemorgen!

Gisteravond nog taart staan bakken en versieren en net cupcakes maken en versieren. Heb de woonkamer versierd.
    Vandaag zijn we een jaar getrouwd!!
    WHOEIII :D:D:D

Nu ff gauw verder om alles op te ruimen hier.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof gefeliciteerd

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual oohh Fernando stopt inmiddels zin complete vuist in zijn mond en kwijlen vreselijk en ook nog geen tandje te bespeuren...

Ik moet eigenlijk ook stofzuigen en dweilen maar kan me er niet toe zetten. Zo eerst maar eens even Fernando gaan voeden.

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof gefeliciteerd!!!

Natascha, ze wil nu niet drinken (drinkt normaal erg goed rond 11 uur). Wandeling was het ook niet helemaal, ligt nu even in de box maar ook dat is geen feest (al vermaakt ze zich nu toch wel met een spuugdoekje). Ze heeft al 4 poepluiers gehad.
    Ze ligt nu bellen te blazen :) en haar tong uit te steken.
    Tijdens het voeden (zowel met een flesje als borst) is ze onrustig en overstrekt ze de hele tijd. Net nog even heel goed in haar mond gevoeld maar voel echt niets.

Ze heeft net tijdens een liedje zingen wel zitten schateren maar toch lijkt ze wat minder lekker in haar vel te zitten afgelopen dagen.

15. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual hè wat vervelend. Er komt ook weer een sprongetje aan hè.Zou dat haar gedrag verklaren???

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ze slaapt nu toch alweer een uur. Heb haar op haar kamertje aan de borst gelegd en toen viel ze toch in slaap.
    Nu net het huis gezogen en gedweild en een boterham gegeten.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual gelukkig...Ik heb het huis toch ook maar gepoetst.
    Get was hier vandaag een stuk frisser dan gister :(

18. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Jamie: Gefeliciteerd!!

@Arual: Hoe is het nu?

@ Natascha: Luca stopte toen ook vaak zijn hele vuist in zijn mond waarna hij weer ging kokken..;) Hahahaha! :D

@ Hier: Gisteren kinderfeest van mijn bonus-dochter gehad zijn we met 3 meiden naar slagharen geweest. Het was echt zo kei leuk!! Weer zat helemaal mee en we hebben onwijs veel lol gehad super dus :D

19. vivianbraak

Even een foto spannen mijn dochter met haar bbf zoals ze dat tegenwoordig noemen :cool:

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Leuke foto!

Mijn dochter heeft elke week een andere bff of 6 tegelijk.
    Die heeft het begrip bff niet begrepen.

Deel Deze Pagina