Vivian leuk hè slagharen,,, daar gaan wij elk jaar heen hahahaahahahahah..En dat liedje " slagharen daar kun je veel beleven slagharen daar is het altijd feest" hahahaahahahahah vreselijk. Mooie foto. Momof hihihih elke week een nieuwe bff ach ja dat kan ook al tegenwoordig.
Wow, knappe meiden Vivian! Nog steeds rommelig en brullen als ik haar in bed leg (behalve het eerst slaapje, dan ligt ze even te spelen en valt ze in slaap), op de arm gaat ze ook huilen, bij ons wil ze ook niet liggen. Ze is echt een beetje uit haar doen. Ze drinkt wel weer beter en ligt nu even lief te spelen in de box. Ze heeft hele andere poepluiers, ze kan natuurlijk ook gewoon even niet zo lekker zijn natuurlijk. Vanmorgen ramen gezeemd en nu gaat de zon schijnen!
Even snel een berichtje van mijn kant. Vandaag met Eva in het ziekenhuis geweest. Ik had al verteld dat Eva onder een zgn hitte uitslag zat afgelopen vrijdag.Nu was deze zaterdag uitgebeid naar haar gezicht en vanmorgen zag ze er helemaal vreselijk uit. HAP gebeld en op mijn aandringen kon ik om 12.20 langskomen. Waren direct aan de beurt want het was rustig.HA haar nagekeken en toen zei ze direct al dat ze plekjes had die niet wegdrukbaar waren.Ze vond de huiduitslag heftig en kon het niet goed verklaren.Voor een meningitis was ze niet direct bang omdat ze alert en vrolijk is.Wel zou er een stollingsprobleem kunnen zijn ivm de puntbloedinkjes.Ze moest overleggen met de kinderarts in het Juliana kinderziekenhuis en vervolgens kon ik daarheen.Eerst Thijs en Anouk bij mijn zwager en schoonzus gebracht.Ruim 1 uur later was ik in het JKZ en was vrijwel direct aan de beurt.De arts-assistent heeft haar helemaal nagekeken en in overleg met de kinderarts moest er bloed worden afgenomen ivm de puntbloedinkjes.Ik kon wachten op de uitslag.Die zou max 1 uur duren.Dan zit je hem wel te knijpen want stel je voor dat ze toch iets vinden wat wijst op een ernstig probleem.Ben maar even met Eva buiten gaan wandelen.Na een 1/2 uurtje terug en toen kwamen ze al vertellen dat alles goed was met haar bloed.Wat een opluchting zeg!! De huiduitslag is wschl een virusinfectie.Ze denken aan Gianotti Crosti.Ik had er nooit van gehoord maar het lijkt er veel op en anders is het er een broertje of zusje van. Over 2 dagen belt de kinderarts sowieso om te horen hoe het is.Mocht ze zieker worden of de uitslag wordt nog extremer dan moet ik bellen.Ze ziet er momenteel niet uit.Haar gezicht onder de pukkels en vuurrrood.Op internet lees ik dat het wel 2-8 weken kan duren maar het zou moeten genezen zonder restverschijnselen.Dat hopen we dan maar.Eva was wel weer een toppertje vandaag.Ze heeft niet gehuild,helemaal niks.Ze was zo'n lieverd en ontzettend stoer meisje.Toen ik haar vanuit het ziekenhuis in de auto zette moest ik echt even huilen en heb d'r even flink geknuffeld.Je moet er toch niet aan denken dat door zoiets je hoort dat er iets ernstigs met je kind gaande is. Ben ondertussen wel gesloopt.Kon vanavond bij zwager en schoonzus aanschuiven dus helemaal super.Zal je net zien dat zoiets gebeurt als John weg is. Morgen reageer ik op iedereen maar nu ga ik naar bed want ben ontzettend moe na deze dag. Welterusten allemaal. Gr Ingrid.
Jeetje Ingrid wat heftig.. Sterkte en een digi knuf voor jou en je kleine meid. Ik zit met mijn hoofd in mijn theorieboek (auto). Gisteren cursusdag gehad en morgen ook en dan aansluitend examen! Ben goed voorbereid, weet het allemaal op zich wel. Hoop alleen dat ik dus geen domme fouten ga maken doordat ik in de stress schiet.. Wish me luck
Ingrid hele dikke knuffel das wel heftig zeg deze dag helemaal omdat je toch wel bang bent dat het ernstig kan aflopen.Gelukkig alles oké ik zal Es' even googelen wat het precies is. Augustusmama succes morgen met je theorie
@ Ingrid: Tjee wat schrikken! En indd wat naar als nu precies je man weg is.. Arme Eva! Gelukkig valt het mee al zal je de schrik flink te pakken hebben. Kan me voorstellen dat je helemaal op was. Hoe is het nu met Eva? En met jou? @ Augustusmama: Succes! @ Natascha: Wij kunnen het liedje ook helemaal opdreunen Hahahaha! @ Hier: Echt een heerlijk weekend gehad zaterdag slagharen en gisteren was het hier braderie echt kei gezellig. We hebben lekker tot laat buiten gezeten en hebben allemaal een kleur. Voor Luca een zwembadje gekocht zo cute. Tot later meiden!
Morge dames. Ohh wat een drama nacht Charlot slaapt zo vreselijk slecht altijd al hoor mar dit spant echt de kroon. Kan er elk uur wel uit omdat ze giert of huilt ze droomd zo heftig... Zo ik hoor Fernando nu momenteel zijn luier volpoepen en ik ben bang dat het buiten de luier spuit hihih poepexplosie... Ik zal de boel ff grondig schoon poetsen.
Ingrid, och, zul je net zien als je man weg is. Wat sneu voor Eva en wat is ze dapper! Hoe gaat het nu? Augustusmama, succes!!!!!!!!! Vivian, klinkt als een geslaagd weekeind! Net al I. haar te kleine kleertjes uit de kast gehaald. Staan hier dus 2 dozen vol. Straks even uitzoeken wat er bewaard moet blijven en vanmiddag maar even in de kelder zetten. Word altijd een beetje emo van die pakjes , ze wordt al zo groot. Nachten gaan goed hier, weer tot half 8 geslapen maar ben wel 2 uur in de weer geweest om haar in slaap te krijgen gisterenavond, ze kon zich er niet aan overgeven. Nu net bij de eerste vermoeidheidssignalen in bed gelegd en is ze wel gaan slapen. Verder een rustig dagje vandaag, man is aan het werk en ik ga straks even naar mijn zusje en nog wat boodschappen doen.
Hee meiden, Bedankt voor jullie lieve berichtjes!! Eva heeft afgelopen nacht heerlijk geslapen. De uitslag is nog hetzelfde maar ieder geval niet erger geworden. Ze heeft er gelukkig weinig last van moet ik zeggen. Ik heb ook gelezen dat het wel enige tijd kan duren eer het zal verdwijnen.Morgen heb ik een terugbel afspraak met de kinderarts en dan zal ik eens verder horen.Mocht het nodig zijn dan wilt ze Eva terugzien. Morgen ga ik werken en dan komt mijn moeder oppassen want ik laat haar nu niet naar de creche gaan met deze uitslag.We kunnen niet nog een extra virus erbij hebben momenteel.Ik heb de creche gebeld en ze hebben meerdere kindjes gehad met de vijfde ziekte en dus zal Eva er dus een variant oid van hebben meegepikt.Ze ligt nu op bed.Ze heeft gisteren de hele dag niet geslapen.2x een hazenslaapje in de auto.Vandaag doen we dan ook helemaal niets en blijven lekker thuis.Heb zelf niet al te best geslapen afgelopen nacht.Veel liggen malen en dan mis je toch een wederhelft tegen wie je kunt aanpraten. Ik ga nu eerst de woonkamer opruimen want het lijkt wel of er een tornado is rondgegaan. Gisteren helemaal niets gedaan in huis en gisteravond had ik er gewoon de puf niet meer voor. IK kom straks even terug om op iedereen te reageren. Gr Ingrid.
@ Lekker samen rustig aan doe meis, dikke knuff voor jullie!! @ Natascha: Dat klinkt als een slopende nacht...
@Augustusmama Ist al achter de rug? @Vivian Lekker dagje gehad dus? @natascha hahahaha oh jeeej @Arual Wat gaat dat hard he!! Hier ook al 5 kratten vol te kleine kleren. @Hier Quinn is onrustig..Heb hem na een uur wakker te zijn weer in bed gelegd omdat hij zo chagerijnig is en niets wil. In bed is hij weer blij dus hij zal wel gewoon moe zijn. Hij wil ook constant aan de borst.. hongerlapje hahaha Ik probeer juist de bv af te bouwen. Hij eet nu vlot een boterham en een stuk fruit achter elkaar (soms 2 stuks fruit).En dan wil hij nog bv ook!!!! Maar mijn lijf voelt constant zo vreselijk aan dat ik echt de bv wil afbouwen. Vind het heel sneu voor hem en ik wil 1 voeding zeker nog blijven geven.
Natascha, heftige nachten! Ingrid, rustig aan maar vandaag! Hopelijk slaapt Eva vannacht weer goed en kun jij ook een beetje bijtrekken. Momof, ook al een onrustig kindje dus? Lijkt me lastig dat afbouwen als hij graag aan de borst wil. Nou I. had vanmorgen een uur geslapen en werd supervrolijk wakker. Daarna gewoon gedaan wat we altijd doen (ochtenden zijn hier erg voorspelbaar) maar drinken wilde ze niet echt dus na die paar slokken maar een wandeling gaan maken en thuis wilde ze eigenlijk helemaal niks meer. Geen borst, geen fles met gekolfde melk, niet bij mama, niet in de box, niet in de draagdoek, niet de wipper. Uiteindelijk slaapt ze nu toch maar ons hele "ritme" is zoek.