Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof oohh ja daar zou je idd duizelig van kunnen zijn. Hopen dat snel beter gaat....

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hopen dat dat helpt Momof!

Ik zou zwarte fondant gebruiken btw.

Vandaag naar de opa's en oma's gewandeld dus flink gelopen vandaag!
    Deze week even wat voorbereiden voor mijn verjaardag. Op dit moment heb ik er eerlijk gezegd niet zo heel erg veel zin in, van weinig mensen gehoord of ze komen of niet en dan is het wel lastig inschatten waar je op moet rekenen en dan nog de voorbereidingen. Nouja misschien zie ik het morgen wat zonniger in maar nu denk ik even pfffffff waarom vier ik het? Vier het ook bij mijn ouders en voel me wat bezwaard naar hen toe omdat zij met de troep en drukte zitten terwijl het slecht gaat met mijn opa.

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden,

Sorry hoor kei drukke dagen hier, wel leuk! Luca doet het super, gaat met sprongen vooruit. Staat nu ook steeds los!!! En hij heeft een eerste stapje gezet :D:D Dag kleine baby....

Hier gisteren lekker uit eten geweest voor vaderdag. Had hem eerst naar de sauna gestuurd en daarna de oppas gekomen en we zijn 3 uur lang uit eten geweest was kei leuk!

Hoe is het hier verder? Jamie zoete olie druppelen helpt ook om los te maken in je oor. Succes!

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Hier
    Nou bij de huisarts geweest.
    Assistente keek in mn oren, blijken de wanden van mijn gehoorgang gezwollen te zijn en wittig.
    Dus ze kon niet uitspuiten.Ze wilde me speciale druppels voorschrijven en die mogen dus niet met bv. Apotheek gebeld.. die bevestigde dat t niet mag met bv.
    Dus nou wil ze het overleggen met de arts dus moet ik om 3 uur bellen.

5. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    *klaagmodus aan*

Bah bah bah, ben vannacht zwaaaar ongesteld geworden :S
    En dan wordt het ook nog eens tropisch warm de komende dagen pfff...
    Ik voel me dan al zo vies en als het dan ook nog zo warm is..
    Bah.

*klaagmodus uit*

Goeiemiddag :D

@Jamie, balen van je oren, en al helemaal balen dat je druppels niet met bv samen kunnen

@Vivian, klinkt als een geslaagd etentje!

@de rest, zwaai! alles goed?

@hier, vorige week trok J. zich in eens op tot staan. Daarna nog 1 keer gedaan, en verder nog niet. Maar hij weet dus wel hoe het moe ;) *mama super trots :D*

Vanochtend verschrikkelijk geschrokken. J is van ons bed afgedonderd :( Mijn man stond onder de douche en ik sliep (vrij diep). Hoor in eens een harde *boink* waarop flink gehuil volgde. Gelukkig geen schade. Wel een flinke bult op zijn voorhoofd, maar verder is hij supervrolijk ;)

Maar tsjonge, de schrik zat er bij ons goed in...

6. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof hè dat is flink balen zeg.Ben benieuwd wat er uit het overleg komt.

Augustusmama aai das flink schrikken idd gelukkig geen schade...
    Ongie ook vreselijk vooral met dit weer is het ellende *hoop dat hier nog lang geen ongie komt*

Waaaauuuwwwwww wat knap dat staan

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier ben ik ook weer even snel.

Hier alles goed.
    Man is weer thuis.Werd wel een keertje tijd haha.
    Eva is prachtig aan het opknappen.Haar gezichtje is bijna weer helemaal gaaf.Haar lijfje wordt ook met de dag mooier.
    T en A hadden vorige week ook uitslag.Anouk leek alsof ze onder de muggenbulten zat.Was gelukkig de volgende dagen al snel weggetrokken.

@augustusmama:zeker schrikken dat vallen van het bed.Ze bewegen nu echt alle kanten op.Gelukkig niets aan over gehouden.
    Balen die menstruatie.
    Ik ken het helaas maar al te goed.
    Met je neefje alles goed?

@jamie:al iets meer gehoord van de huisarts?
    Heb je vaker last van je oren?.

@vivian:gezellig uit eten.Heerlijk!!
    Luca staan WoW knap hoor.

@arual:ik ben ook niet dol op mijn verjaardag vieren.
    Ik ben helemaal niet gek op verjaardagen haha.Altijd zo'n gedoe en al die drukte haha.

@natascha:met jou ook alles goed?

Morgen weer werken.Geen bal zin in moet ik zeggen.Vorige week weer allemaal van die rare verhalen gehoord.Wat maken mensen soms toch een puinhoop van hun leven en allemaal ten kosten van een ander.Ik moet soms moeite doen om mijn kritiek en afkeer voor me te houden.
    Morgen gaat Eva gewoon weer naar de creche.Ik hoop dat het met de hitte een beetje mee zal vallen.Anders zo sneu om daar zo in die warmte te zitten.
    Over 2 weken lekker een nachtje met zijn tweeen weg.We willen naar Den Bosch.Zaterdagmorgen weg en zondag weer terug.Anouk is dat weekend op handbalkamp en mijn moeder komt dan hier in huis om op Eva en Thijs te passen.Ik hoop dat er geen zieke kinderen tussendoor zullen komen want heb wel even zin in de kinderloze dag en nacht haha.

Ga met het eten beginnen.
    T voor de laatste keer voetbaltrainen.Komende vrijdag een ouder en kind toernooi en zaterdag nog een toernooi en dan klaar voor dit seizoen,

Tot later,
    Gr Ingrid.

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goedemorgen

@Vivian
    Wauwwww hij wordt echt groot

@Augustusmama
    Schrikken!!
    Gelukkig is alles goed!

@Ingrid
    Gezellig weekendje weg!!

@Hier
    HIJ TREKT ZICH OP!!!

mijn orenn pff wan verhaal!
    Nou bij ha om 12 uur...mocht gaan zitten,assistente keek in mn oren en zag dat ik gehoorgangontsteking heb en niet een klein beetje ook!
    Dus niet uitspuiten..:(
    Ik kreeg druppels maar tien ik vroeg of die met bv mochten wist ze t niet.
    Dus belde ze de apotheek, die zeiden na lang zoeken nee.
    ik moet om 3uur maar de praktijk bellen dan wist ze meer.
    om 3 uur praktijk gebeld en de oordruppels mogen wel.Meteen afspraak voor uitspuiten gemaakt voor maandag.
    Heb natuurlijk meteen apotheek gebeld en die legde uit hoe of wat.

Mag ze dus wel gebruiken. Maar de computer gaf dus de melding niet gebruiken omdat ze naar de tabletten keken. De druppels zitten heel weinig ontstekingsremmer in. Maar ik ben nu dus ook echt strikt 3x per dag aant voeden ipv tussendoor nog ff een slokkie.
    hopelijk voelen mn oren snel beter want gisteravond dus zwaar extreem duizelig en doorgaans trekkende oren en pijn bij glimlachen en een "vol" gevoel in mn oren als ik buk enzo.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heerlijk ventje Momof!
    Oh wat rot van je oor. Hopelijk wordt het snel beter!

Ingrid, wat fijn dat het beter gaat met Eva's huid en dat je man er weer is!
    Wat voor werk doe je als ik vragen mag?

Even snel want kleine meid wordt zo wakker en dan gaan we lekker naar mijn ouders huis, zal wel warm worden hier in huis (nu 26 graden op babykamer, zal niet veel warmer worden daar maar bij mijn ouders kunnen we lekker buiten zitten en kan mijn moeder nog even babysitten als ik vast eea ga halen voor mijn verjaardag).

Hier alles goed. Vannacht nare dromen over mijn verjaardag gehad dus werd niet zo heel erg lekker wakker. Vind het natuurlijk supergezellig iedereen te zien en lief dat diegenen die komen zo de moeite voor me nemen etc maar praktisch gezien... pfff... en dan al die prikkels voor I. de hele dag en gepluk aan haar. Denk dat ik volgend jaar maar oversla of gewoon lekker ga lunchen met vriendinnen :).

10. vivianbraak

Hey Meiden!

@ Jamie: Kijk!!! Goed hoor!!

Hier ook klaagmodes aan precies met die weer wie heeft de sluizen open....;)

@ Hier: Ik ben zo blij dat wij vorig jaar een airco hebben laten inbouwen in de slaapkamer zoooo lekker nu!!! :D Ik heb een ik doe niks dagje :cool:

11. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Wj zitten heel de middag al binnen Charlot wil niet naar buiten. En Fernando huilt alleen maar.Vlgs mij proberen tandjes door te breken hij kwijlt wrijft continu over zijn oren en in zijn gezicht en probeert alles in zijn mond te stouwen om erop te bijten.
    Vanacht viel mij al op dat hij anders drinkt hij bijt wat op me tepels en trekt vaak los om weer aan te happen.
    Dus ben maar gestart met chamodent en heb hem net in bedje gelegd.
    Hopen dat hij ff slaapt. Dan ga ik ff de tuin in om te lezen.

12. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Och arme F-man, Natascha!

Even een korte zwaai voor nu, wij gaan zo voorlopig voor de laatste keer babyzwemmen ivm verbouwing zwembad dus alleen nog even mijn tas checken en gaan met die banaan. Verder boodschappen doen en even met de hond naar mijn moeder zodat die nog even in de tuin kan scharrelen in de schaduw.

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian, jaloers op die airco!!!
    Wij hebben nu wel een auto met airco, tot vorig jaar niet dus dat is al luxe voor ons ;)

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hee meiden,

Hoe is het weer bij jullie?
    Hier bewolkt en een graad of 22.
    Niet wat ze hadden voorspeld.
    T is lekker met zijn vriendjes naar het zwembad.
    Wij (de moeders) gaan om toerbeurt even om het hoekje kijken om te zien of alles goed gaat.
    Vanmorgen een buggy gekocht bij de Prenatal.De band van mijn Quinny is kapot en ik heb er toch één nodig.Was weer een aardige uitgave maar ben er wel blij mee.Donkerblauw met witte stippen.Lekker vrolijk ieder geval.
    Wschl moet er een nieuwe buitenband om de Quinny.Wagen is al 10 jaar dus hij is een beetje op aan het raken.Via internet kun je ze gelukkig bestellen.

@natascha:gaat het alweer iets beter met Fernando?

@arual,Leuk babyzwemmen.
    Moet ik eigenlijk ook eens doen met Eva.
    Zal ze fantastisch vinden.
    Ik ben trouwens dokters-assistente,al ruim 15 jaar haha.
    Mbt mijn eigen kinderen heb ik min of meer een blinde vlek.
    Airco in de auto is lekker.Wij hebben het ook maar ik ben het ook snel zat moet ik zeggen.Op mijn werk hebben we gelukkig wel airco want daar was het gisteren ook aardig warm aan het worden.

@vivian:eindelijk toch ongesteld geworden.Ik wilde het pas al vragen omdat je je toch wel ongerust maakte omdat het uitbleef.Wel balen dat het net met die warme luchten komt doorzetten blehh.

@jamie:eek:ordruppels kun je gewoon gebruiken mits in de voorgescheven hoeveelheid.Medicijnen die op de huid worden gebruikt komen niet tot nauwelijks in de bloedbaan.
    Gaat het al beter met de klachten?
    Knap hoor dat Quinn zich al optrekt.
    Super.

Ik ga zo nog even een foto van Eva plaatsten.

Tot later.

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Heerlijke lachebek.

Attached Files:

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ach wat een schatje Ingrid!
    Balen dat je kinderwagen het gaat begeven, hopelijk is het met een nieuw bandje weer even goed!

Vanmorgen gezwommen, Isa vond het erg leuk! Was veel wakkerder dan normaal (slaapjestijd).
    Daarna naar huis en smiddags even naar mijn moeder gegaan met de hond en Isa en toen bleek ik onderweg ongesteld te zijn geworden, blegh. Met als gevolg dat mijn moeder dus schone kleding bij mijn zusje moest gaan halen voor me ;).
    Blegh zul je net zien met dat plakweer en mijn verjaardag. Productie loopt dan ook meteen terug, fijnfijnfijn.
    Mijn nichtje was er ook dus heb ik ook nog even mee geknuffeld.

Nu ga ik de vriezer plunderen, trek in perenijsjes ;).

17. vivianbraak

Hey Meiden!

@ Ingrid: Kanppe meid is die Eva toch! Die ogen *smelt*

@ Natascha: Hoe is het nu met Fernando?

@ Arual: Lekker hè airco in de auto :D

@ Jamie: Hoe is het met je oren?

@ Hier: ik begin al aardig in vakantiesferen te komen :D Volgende week vrijdag naar Italië!!! Zo'n zin in! Daar blijven we 2 weken en ik kom nog een x terug gevlogen ivm trouwerij broer. Maar na die 2 weken rijden we gelijk vanaf Italië naar renesse de Juliana hoeve vorig jaar ook geweest om daar nog een week te vertoeven. Onze vrienden zitten er ook dus helemaal zin in! Helemaal top nog een extra week vak! ;)

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Fpoe hoop geschreven zeg

@Hier
    De hitte doet onze kleine man geen goed... Hij sliep gister pas om 23:00 op ons bed.. zo heet bah bah
    Mijn oren.. ja t gaat wat beter maar hoor nog steeds veel te weinig. De zwelling is een stuk minder.
    Maandag terug om uit te spuiten en hopelijk heb ik dan mijn gehoor weer terug.

Ik heb in ieder geval veeeeeel meer energie nu dus vanmorgen om 8 uur had ik al gezogen in de woonkamer,gang,trap,overloop, wc gepoetst,honden uitgelaten,alle meubels afgedaan hahahahaha
    Probeer nu ff flink bij te wassen.

Zo als ons manneke wakker is ff gauw boodschapjes doen.
    En heb net geknutseld voor de kids hun verjaardagen. dus heb al een hele collectie verjaardagsknutsels hahaha

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    foto 1

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    foto 2

Beetje kleine fotos ahahaha
    De slingers zijn allemaal losse kaartjes dus die kun je zo dicht en zo ver van elkaar afschuiven als je wil

Share This Page