@ Augustusmama: Lekker hè fietsen!! Mopke hoor!!! Enne kei mooie fiets! Have fun in Scheveningen! @ Jamie: Leuk gedaan hoor ze is vast helemaal happy @ Natascha: Lastig soms die regendagen hè. @ Hier: Ook wij zijn druk aan het inpakken. Dankoffer gaat vandaag op het dak dus laden maar!
@ Jamie: Fijn hè zo'n opgeruimd huis word het ook opgeruimd van in je hoofd zeg ik altijd. Fijn dat het veel goede doet voor jullie xx
Vivian ik word zo onzeker van die regeldagen bang dat ik niet genoeg melk krijg.. Ooh is dat wat zown dakkoffer?.. Willen wij ook maar mijn vriend denkt dat er niet zoveel inpast
@ Natascha: Ik ging altijd gewoon rustig zitten en tv kijken of zo. Kwam het vanzelf weer goed. Ja onze dak koffer heeft 4 tassen. Die vul ik helemaal en zet ze er weer in. Wij vinden het ideaal geeft echt heel veel extra ruimte.
Lijkt me ideaal zo'n dakkoffer! Wat een ruimte geeft dat, mijn ouders gebruikten er ook altijd 1 als we op vakantie gingen. Augustusmama, wat ziet dat er gezellig uit!!! Natascha, ken dat gevoel maar als jij al meer dan 5 maanden zo'n goede productie hebt gehad dan sta je echt niet ineens droog, ze regelen het echt wel! Wow alweer 8160 gram bij 67 cm. Ze was natuurlijk doodmoe dus ze kon de ogentest niet goed uitvoeren dus dat doet ze met 9 of 11 maanden nog een keer. Haar schaamlipjes zijn wel verkleefd maar daar hoefden we ons geen zorgen over te maken. Ik was er van overtuigd dat ze vandaag ook prikjes zou krijgen maar ik was blijkbaar erg in de war , over een paar maanden pas weer haha. Jaaaa tijd voor de groenten en fruit! Hebben een schema meegekregen wat neer zou komen op 4x bv en wat groenten en 4 lepels fruit. We hadden van de week al gekeken welke momenten het beste in haar slaapschema zouden passen qua groenten en fruitmomenten dus dat gaan we voorlopig maar even aanhouden en kijken hoe het uitkomt.
Arual flink puzzelen is dat het die fruit en groente momente.Begin je direct met fruit en groente? Ik dacht eerst groente en daarna de borst? Het is toch niet de bedoeling dat de bijvoeding ineens al de borst vervangt? Schaamlippen verkleefd? Doet het geen pijn?
Zooo alles klaar voor het kinderfeestje.. 2 vriendinnen met hun kids komen zo hierheen.. een daarvan rijdt met dr eigen auto, de ander rijdt met mij mee... Let the chaos begin!!! Tot vanavond!!! xxxx
Hier eerst borst en dan groente. Vanaf 6 maanden mag het wel wat aan voeding uit de borst gaan vervangen maar als ze maar een paar hapjes eten dan vervangt dat geen hele voeding. Ik hou het introductieschema van borstvoeding.com een beetje aan. Wij starten nu lekker met groenten omdat dat wat milder is en minder zoet en we zien wel hoe dat gaat. Ik begin even met 1 ding tegelijk om te kijken hoe ze reageert. Ik bied het aan tussen 2 bv door, dus niet op een moment dat ze de borst krijgt normaal gesproken. Die verkleefde schaamlipjes schijnen vaak vanzelf los te gaan laten en anders kan er op latere leeftijd eventueel geloof ik met een hormoonzalfje gesmeerd worden oid. Ze heeft er geen last van en met verschonen zie je het ook niet, het is zo dat de vagina dus gedeeltelijk (ga ik vanuit omdat ze wel last van pseudomenstruatie heeft gehad in de kraamtijd) afgesloten is.
Arual oke dan ga ik het ook op die manier doen.. Moet vandaag eigelijk op zoek naar badpak of bikini (lange top) maar heb geen zin haha
Natascha, heb van de week een bikini staan passen maar werd er nou niet heel blij van en ben dus zonder bikini weer naar huis gegaan haha . Waarom wil je een lange top, door je zwangerschappen? De worteltjes waren leuk! Haha, grootste gedeelte hebben we gefilmd en ook foto's gemaakt. Of ze nou daadwerkelijk iets heeft doorgeslikt moeten we nog aan de luier zien maar ze vond het wel lekker smaken en heeft het wel naar haar mond gebracht en gehapt en gekauwd. Was een ravage erna op het blad van de kinderstoel maar was wel erg leuk. We houden het vooral leuk en relaxed en wil er geen druk achter zetten. Als ze bij ons op schoot zit vind ze het des te leuker om mee te doen met eten en probeert ze steeds mijn eten vast te pakken.
Worteltjes zijn echt leuk ja! Onze kleine man vond het heeerlijk! T gaat zo hard.. nu eet ie gewoon hamburger met aardappel en groente en pasta met gehakt en noem t maar op.
Arual ja precies om die reden hahah me buik ziet er nog niet mooi genoeg uit voor bikini.. Ben van plan om binnenkort weer te beginnen met sporten.. Oohh leukkkkk haha lekkere oranje poep
@ Arual: Geweldig hahaha! @ Natascha: Ik moet vandaag ook voor een badpak of zoiets ... Ook geen zin in! @ Hier: Vak stressssssss!!! Ben aan het inpakken,wassen etc etc. Straks nog ff naar het CB. Heb er wel super zin in. Straks nog even naar de stad nog wat nieuwe jurken halen je moet wat dragen bij een gemiddelde 30 graden
Hahahahahahahha! Nou CB alles was goed 10,5 kilo alweer en 74 cm! Verder het praatje hij is zo snel jaaaaa dat weten we nu wel pppfffff. Vakantiestress kon het ff niet hebben..
Ik vind jouw Avatar zo leuk Vivian!!! Mooi dat alles goed was op het cb. Volgende week krijgen wij ook mooier weer dames!!! Ze heeft vandaag ook banaan geproefd, nou dat is toch wel het einde! Verder lekker banaan fijngeknepen, ook erg grappig vond ze haha. Ze kwam als een soort piranha op de banaan af . Het is wel even een klein beetje zoeken nu naar wanneer fruit/groente en wanneer bv omdat ze ook niet altijd even lang slaapt maar zoals we het nu doen gaat het geloof ik wel goed! Natascha, wij kregen van het cb een kaart over voeding mee. Je vroeg gisteren naar hoeveelheden maar daar staat vanaf 6 maanden als voorbeeld: ontbijt bv, tussendoor langzaam wennen aan fruit (1 a 2 eetlepels), lunch bv, tussendoor bv, avondeten wennen aan 1 a 2 eetlepels groente (evt. aardappel of rijst en klein beetje vlees of vis), voor het slapen bv. Vlees en vis laten wij voorlopig nog achterwege. Eerst wennen aan fruit en groenten en straks aardappel/rijst. Zijn dus maar kleine hoeveelheden dus halen nog erg veel uit je melk. Ik blijf op verzoek voeden, nu met de fruit zal er wel iets meer tijd tussen de voedingen in de ochtend komen vermoed ik. Ervaringen van anderen? Voedde nu nog om en nabij de 3 uur zelf (ongeveer 8-11-14-17-19.30 en soms droomvoeding savonds).
@ Arual: Thanks! Je avatar is ook erg mooi, knap kind! Hahahaha! Word soms zo irri! @ Hier: Nou shop till you drop gold hier vanmiddag ben kapot!! Wel mooie bikini, 3 jurken, 2 paar schoenen gekocht! Nou dat is niks voor mij maar ben helemaal happy
Morgen. Ppfft Fernando blijft om veel voedingen vragen we hadden zo mooi 5voedingen en de nachten sliep hij door. Nu neemt hij de nacht 2voedingen dus intotaal 7voedingen hellup hahah