Hoi Hoi, @vivian:gaaf dat je je trouwjurk hebt gevonden. Welke datum gaan jullie trouwen in december? Heerlijk op vakantie!! Vakanties vallen vroeg bij jullie. Hier krijgen ze over 3 weken vakantie. Alvast een super leuke vakantie gewenst. @jamie:nog gefeliciteerd met je dochter!! Een echt tiener. T wordt in december 10 jaar,lekker puberen pfff @arual:badkleding passen is sowieso een crime. Ik bestel altijd via de wehkamp en kan dan thuis op het gemakkie passen zonder dat vreselijke licht in de winkel. @natascha,ik draag tegenwoordig corrigerende hempjes.Het scheelt echt enorm moet ik zeggen.Ik heb anders steeds het idee dat ik mijn buik moet inhouden.Ik draag ze ieder geval naar mijn werk en bij gelegenheden.Thuis niet zo heel vaak want ik krijg vaak het idee van een corset haha @ hier:Anouk gaat vanmiddag op handbalkamp.Ze is er helemaal vol van en druk de tas aan het pakken.2 nachtjes dus best spannend. Zelf gaan we morgen een dagje/nacht weg naar Den Bosch mits Eva niet ziek gaat worden.Ze is vanmorgen enorm huilerig haar bed uitgekomen en is alleen maar aan het huilen.Koorts heeft ze niet.Misschien toch tandjes die er weer aan komen en oorpijn.Het klinkt heel egoistisch maar ik hoop echt niet dat ze ziek gaat worden want ik ben enorm toe aan even een adempauze.We zien wel even en misschien valt het mee. Hier voor de rest alles zijn gangetje.Ben met Eva begonnen bij de fysio omdat ze toch motorisch wat achter blijft.Ze heeft een lage spierspanning(minimaal) en ze zit los in haar gewrichten en daardoor kost het allemaal net wat meer moeite om bepaalde ontwikkelingen door te krijgen.Motorisch loopt ze 1 maandje achter op leeftijdsgenootjes dus zeer minimaal.We moeten nu oefeningen doen en over 2 weekjes weer terug en dan willen ze haar het komende jaar blijven vervolgen totdat ze gaat lopen en dan met een interval van 4-6 weken.We hadden ook nog een heupfoto laten maken maar die was gelukkig goed.Ze heeft steeds een knakje in haar linker been en de huisarts vond het toch wel zinvol om te laten beoordelen maar gelukkig alles goed.Dat knakken komt dus doordat ze los in haar gewrichten zit.Anouk had dit ook altijd als baby maar dan nog een graadje erger en dan vooral met verschonen brrr.Zij was juist vlot met ontwikkelen zowel motorisch als spraak/taal maar die had wel weer problemen met haar evenwicht maar ik ook middels fysiotherapie goed gekomen, Komt later nog even kijken.Nu even verder A haar tas pakken.WIlde eigenlijk boodschappen doen maar leek me niet zo'n strak plan met een huilende Eva. Gr Ingrid.
@ Natascha: Sterkte!! @ Ingrid: Dank je wel! Nee dat is niet egoïstisch ! Heel begrijpelijk en dan zal je net zien dat ze juist nu ziek word... Hoop voor je dat jullie even kunnen genieten!! @ Hier: Nou ben zo goed als klaar met inpakken en schoonmaken. Alleen de laatste dingen nog ben blij als we onderweg zijn.. Volgende week vrijdag vlieg ik al weer terug voor de bruiloft van mijn broer dus dan spreek ik jullie nog wel even! Miss tot straks!
@Ingrid Nou hopelijk kun je toch naar Den Bosch!! @Hier Gister gras gelegd in mn uppie en het resultaat mag er zijn.. nu nog de rest van de tuin! Ik ben best behoorlijk boos en teleurgesteld.. Had kei veel mensen uitgenodigd voor mijn dochter haar 10 verjaardag die we vandaag vieren. Hadden ook een hoop toegezegd en nu zegt iedereen af..Er komt zelfs niemand van mijn eigen familie!! Alleen mijn schoonouders en mijn man zijn oom en tante en 2 vriendinnen van me. Heb tegen dochter gezegd dat ze ook vriendinnetjes mag uitnodigen. Mijn zusje zou vrijnemen maar nu is er een festivalletje op haar werk (in de kroeg) dus komt ze niet en mijn broertje komt niet omdat mijn zusje niet komt.Mijn pa zit in Frankrijk, mijn andere vriendinnen hebben verjaardagen of zijn op vakantie. Terwijl echt veel mensen hadden toegezegd Ik ga zo maar taart bakken.. maak er lekker eigenwijs toch 2. Fijne dag! Hopelijk vind dochter het niet erg dat er amper bezoek komt.
Momof hè wat naar zeg zulke dingen zijn echt niet leuk. Anouk oohh die heb ik ook nog thnx voor de tip. Ik ben flink sjaggo we gaan morgen voor eerste x zwemmen met Fernando. En raad eens ja ik heb ineens bruinverlies en inmiddels ook buik en rugpijn dus me ongie zal wel door gaan breken ook me 1ste ongie.. Durf eigenlijk niet te zwemmen dan morgen.. Zal Fernando daarom ook zo aan het kloten zijjn aan de borst? *sorry voor ego*
Ingrid, hoe gaat het nu met Eva? Hopelijk niet ziek! Momof, och wat sneu is dat. Ook wel heel jammer dat mensen eerst toezeggen en dan toch afzeggen. Natascha, Isa deed ook moeilijk aan de borst hoor vlak voor mijn eerste ongie. Zou goed kunnen dus! Eerste keer viel hier mee, eigenlijk maar 1 dag. Exact een maand daarna werd ik echt goed ongesteld en dat is nu net weer voorbij. Geen sorry, kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Tampon een optie? Vandaag met mijn zusje, baby's en hond naar onze ouders gewandeld. Nu weer thuis. Man moet laat werken vandaag en daarna een verjaardag, gezellige zaterdagavond dus . Duik denk ik maar vroeg mijn bed in. Kleine meid ligt lekker te slapen dus ik ga vast even koken.
Arual omdat ik zoveel mensen om mij heen hoor dat het zo heftig moet zijn dacht ik dat tampon geen optie zou zijn.Maar als ik jou zo hoor moet dat dus wel te doen zijn. Neem wel doosje mee hahahaahahahahah.. Lekkere wandeling gehad dus. Hoe gaat het bijvoeden????? Heb je jou meissie nog in wagenbak of al in wandelwagen?
Natascha, eerste keer viel mee. Keer daarna was wel heftig en liet het nou net zo zijn dat ik gezwommen had en niks in had ter bescherming en onderweg naar huis ongesteld werd . Het kan meevallen maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. Hopelijk kan je lekker gaan zwemmen! Ze ligt hier nog in de wagenbak, het past nog makkelijk en gezien ze vaak in slaap valt tijdens het wandelen heb ik liever dat ze dan helemaal plat ligt dan in de kuil van de buggyinzet zeg maar. Heb de inzet wel vast opgehaald bij mijn ouders dus kunnen we er af en toe mee oefenen als we de hond gaan uitlaten. Bijvoeden gaat goed. Ze krijgt al echt wat binnen want ik vond wortel in de luier en de spuitluiers zijn ook ineens over (denk door de banaan). Ze kreeg wel wat krampjes en vooral rond een uur of 20.00, dan poept ze ook. Ze heeft er reuze lol in, ze krijgt en grote stukken en hapjes geprakt en vooral op banaan valt ze echt aan. Ze lacht er enorm bij dus het is feest. Wel een zooitje trouwens maar we hebben een hond die de vloer weer schoonlikt . Hoe gaat het met jullie kitten?
Morgen dames. Heerlijk gezwommen net weer thuis Fernando voeding gedaan en nu ligt nu KO hahah. Ooohhhhh Arual das erg hahah in de auto ongie worden.. Hier breekt het nu wel echt door. Vind het helemaal niet erg hoor dan weet ik dat me lichaam het weer doet haha.. Ja Fernando past ook nog prima in de wagenbak wil hem vanmiddag eens in de buggy-inzet doen eens kijken hoe dat gaat. Wat top dat bijvoeden al zo goed gaat zeg.. We zielig hè dat die krampjes nu weerbeginnen.. Denk dat wij eerst een week alleen groente gaan doen en dan ook met fruit gaat beginnen. Gaat goed met de kitten alleen onze poes weigert nog steeds binnen te komen daar baal ik wel van
Ja was mijn plan ook, alleen groenten. Ging zo goed dat we de dag erna banaan hebben laten proeven maar toen dus idd wel last. Een week alleen groenten was inderdaad misschien verstandiger geweest ookal was het alleen proeven. Super dat je kon gaan zwemmen!!!
@Natascha Balen van de ongi. Raar dat de kat niet binnen komt! @Arual Handig he zo'n hond? Ik heb er 2 dus voor het op de grond ligt is het al opgeruimd hahahaha @Hier Afgelopen vrijdag gras gelegd en zaterdag dochter haar verjaardag gevierd (uiteindelijk met ons erbij maar 10 man maar was wel even leuk voor dochter). Gister heb ik mijn meissie naar Maaseik gebracht. Daar heeft ze scouting kamp en daar wordt ze 7 Juli opgehaald door haar vader en zijn zus en dan komt ze waarschijnlijk 21 Juni terug. Ben nu bezig met de tuin schoonmaken want er lag overal nog zand enzo. Als het weer meezit vandaag gaan Quinnie en ik een beetje rondwandelen en naar de kinderboerderij. Ik wil eigenlijk naar de dierentuin ofzo maar ja we hebben hier alleen Dierenrijk en ik heb geen auto vandaag dus helaas pindakaas
Hee meiden, Hier weer even een berichtje van mij. We hebben een heerlijk weekend Den Bosch gedaan. Is natuurlijk weer veel te snel voorbij en had liever 2 nachtjes gegaan maar ben allang blij dat we konden gaan. Thuis is het ook allemaal goed gegaan.Eva is niet ziek geworden en het oppassen ging ook heel goed. Anouk gisteren weer thuisgekomen van handbalkamp.Ze heeft het geweldig naar haar zin gehad.Is vol met verhalen.Vanmorgen heb ik haar lekker laten liggen en ze heeft tot 10.15 liggen slapen.Straks gaat ze nog even een paar uurtjes naar school.Nu nog even chillen. @jamie:gefeliciteerd met je dochter haar 10de verjaardag!! Gelukkig is het toch nog gezellig geworden. Gaat ze met haar vader op vakantie?. @natascha:hier was de 1ste menstruatie ook een ware hel.Enorme buikpijn en enorm veel bloedverlies.De keren erop waren helaas hetzelfde. Ik hoop dat het allemaal een beetje zal meevallen. Leuk dat zwemmen met je kleine.Zou ik met Eva ook moeten doen want is voor haar ook heel goed vertelde de fysio,Kan ze haar spieren wat sterker maken. Straks in Spanje kunnen we volop zwemmen.Heb daar zo'n zin in. @arual:fijn dat het bijvoeden zo goed gaat.Eva is ook een enorme hongerlap haha. Eva heeft tot ruim 7 maanden in de kinderwagenbak gelegen.Ik vond het een uitkomst en vooral met slapen.Nu slaapt ze nooit meer als we onderweg zijn haha Nu even wat vuile was wegwassen van het handbalkamp.Voor de rest een rustige dag vandaag en morgen weer werken. Tot later.
@Ingrid Wat goed!!! Ja ze gaan een weekje naar België recht na de scouting. Super leuk AAAhhh mijn tuin wordt nog wat moois!! Dadelijk als de kleine man wakker wordt gaan we ff naar het tuincentrum.. Kijken of we nog wat leuks kunnen vinden voor de tuin. Zo ook ff zorgen dat mijn Clementis iets heeft om tegen op te groeien. (heb 3 weken terug mijn bamboe gesnoeid dus kan mooi de bamboetakken daarvoor gebruiken
Ingrid, fijn zeg dat je een fijn weekeind hebt gehad! Momof, veel plezier bij het tuincentrum! Hier vanmorgen soep gemaakt, huishouden gedaan en toen kwam mijn zusje even een kop thee drinken. Vannacht heeft I voor het eerst ook de nacht doorgebracht in haar ledikant op haar eigen kamer. Heb zitten brullen gisterenavond, eigenlijk ligt ze maar een paar meter verder maar gevoelsmatig vind ik het wel anders. Eerst 9 maanden in mijn buik en vervolgens 6 maanden snachts in de wieg direct naast me, nu zo ver weg voor mijn gevoel. Ze heeft er niet minder om geslapen. Gewoon de hele nacht door vanaf de laatste voeding rond 20.00 en we hebben ons zelfs nog verslapen met z'n allen (man had gelukkig late dienst) tot 8.30. Toen we haar kamertje binnenkwamen lag ze heel stil te spelen met haar beer . Ik ben wel vaak wakker geweest, zal wel even moeten wennen. Nu ligt ze de stippels van haar jurk te bestuderen en gaan we zo maar even wandelen met de hond en een boodschap doen. Vanavond weer broccoli voor haar net als gisteren. Ze leek het zelfs nog meer te waarderen dan wortel. Verder aankomend weekeind een erg druk weekeind met 4 verjaardagen. Even puzzelen hoe we dat gaan doen (3 ervan zijn op 1 avond). Wel gezellig.
Arual gezellig dag dus. Oohh broccoli Jamie is Miss wt soppiger dan wortel?.. Anouk heerlijk zeg weekendje weg.. Momof krijgen we ook spam van je tuin.?? Hier vandaag bedhekje gekocht want Charlot valt de laatste tijd nogal vaak uit haar bedje.. Hopen dat dit werkt. Maar manlief moet de boel in elkaar zetten en das weer drama hahah. Nu ff snel snel want hij moet zo naar voetbal blugh druk altijd de maandag avond
Haha, moet een beetje lachen om hoe je dat zegt van je man. Als mijn man handig moet doen dan gaat dat ook niet altijd zonder slag of stoot. Ja broccoli is wat soppiger inderdaad, misschien bevalt dat haar beter. Had wat stronken op het blad van de kinderstoel gelegd en die pakte ze zelf op om van te happen (de hond kreeg er ook 1 van haar dus die was helemaal blij haha). Ze is vandaag wel huilerig, ongeduldig en komt moeilijk in slaap. Volgens mij heeft ze echt even erg last van de ontwikkelingen die ze nu doormaakt. Normaal is aan en uitkleden geen probleem, liedje erbij en alles gaat met een grote lach maar nu gaat ze ineens enorm huilen bij pyjama aan doen en kleding verwisselen. Zal wel even een fase zijn. Ook als ik uit beeld verdwijn gaat ze huilen en ook dat is normaal gesproken echt geen probleem. Ze had niet zoveel geslapen vandaag overdag dus is er al vroeg ingegaan. Hoor wel dat ze erg onrustig is nu in bed dus ben benieuwd of ze nog wakker wordt (oh hoor haar al).
Arual haah die hond van jullie die gaat het goed krijgen komend jaren....Ooh aan en uitkleden altijd drama hier Fernando word gek als iets over zijn hoofdje moet gieren dan arm menneke. Hier kon hij niet in slaap komen had hem net in bed gevoed en hij liet me borst los dus ik dacht dat hij klaar was. Op het moment dat ik opsta draait hij zich om en zoek me borst gelijk in paniek. Ik dacht nou dan ga ik wel weer liggen maar toen begon hij te sputteren en bellen te blazen. Dus heb hem boos in zijn bedje gelegd. Gelukkig slaapt hij nu, zal rond 24.00 wel eer voor een voeding komen
Mijn man las mijn bericht net (stond nog op het scherm van de computer) en was wel een beetje in zijn eer aangetast . Hij heeft laatst wel heel knap een plank opgehangen in de gangkast. Ben uiteindelijk nog 3 uur bezig geweest. Ze heeft 2,5 uur liggen persen voor een keuteltje, zat echt dwars, zo sneu! Even geen banaan maar morgen. Wel vreemd na 6 maanden spuitluiers.
Morge.. Fernando kwam pas om 3.30 dus 1voeding doorgeslapen heerlijk nu alleen wek wat stuwing maar ach dat regelen ook wel weer. Arual haha mannen en hun eer hihihi ze kunnen ook alles wel het duurd alleen wat langer Oog wat zielig joh die harde poep. Anders geeft je lekker peer of meloen? Fernando heeft week geleden voor laatst gepoept en sinds gister ook flinke kramp dus zal 1 deze dagen wel wat aankomen