Hier meestal wel meerdere keren per dag poep. Het was niet heel erg hard maar ze moest duidelijk wel heel erg haar best doen. Ah wat sneu voor Fernando, hopelijk is hij het snel kwijt! Mijn man had gisteren de hele meloen schoongemaakt voor mij dus die is op maar heb nog wel rijpe perziken liggen. Peren zijn op. Straks maar even boodschappen doen. Ze sliep wel weer goed vannacht verder, om half 8 hoorden we haar pas een beetje wakker worden.
Hey meiden, Ben ook weer terug Hebben echt heerlijke dagen gehad! Pas zaterdag teruggekomen ipv vrijdag. Was voor mij wel afzien hoor, heb de afgelopen dagen praktisch niks kunnen doen. Vandaag weer voorzichtig naar de supermarkt gelopen. Gaat nu weer ietsje beter. J. heeft zich echt voorbeeldig gedragen Kreeg echt volop aandacht van iedereen. En maar lachen naar iedereen, echt superlief Ook goed geslaagd voor nieuwe kleren, vooral voor J. Nog wat fotootjes van de eerste keer uit eten! Hij vond het errug lekker
Leuke foto's Augustusmama, genieten! Natascha, hoe gaat het nu met Fernando zijn voedingen? Komt jullie Poes alweer binnen? Hier een beetje rommelig. Isa is nogal uit haar doen. Weinig slapen overdag en erg ongeduldig. Zal wel weer een kwestie van een paar dagen zijn dus maar even uitzitten en er voor haar zijn. Wel een vriendin op de thee gehad, beetje genant dat ik geen koekjes/eten in huis had haha maar gisteren liep iets anders dan gepland doordat de kleine meid het duidelijk niet meer naar haar zin had in het winkelcentrum en we ook nog door de file naar huis moesten waardoor er van boodschappen weinig terecht kwam. Was wel even gezellig dat ze met haar dochtertje langskwam! Zo even de deur uit, even wandelen!
Arual gezellig visite van je vriendin. Haha ik zou in vervolg maar zelf koekjes meenemen als. Ik je vriendin was Ah wat sneu dat isa zo uit haar doen is. Fernando is ook een monster haha tandje onder zijn bijna door tandvlees heen maar net laatste stukje moet nog , arm prulleke. Nou de afgelopen 2 nachten kwam hij maar voor 1 voeding heerlijk zeg. Nu onze poes is nog steeds bijna niet binnen. Mar komt wel vaker even binnen lopen is dan wel maar 5minuutjes binnen. Mja ze komt nu dus wel vaker binnen lopen. Charlot is nu op de PSz laatste dagje en dan heeft ze vakantie
@Hier Laatste dagen zo gaar en krampjes en steekjes. Dat die ongi nou gewoon doorzet!!!! Ik zit nu steeds op mijn kont te niksen bah bah Ook in bed krijg ik soms steekjes..tijdens t klussen Zucht
Korte zwaai, kom gauw weer kletsen maar Isa slaapt op het moment overdag niet al te best dus ben al blij als ik even kan douchen/huishouden doen. Momof, vervelend die steekjes en krampjes! Natascha, pakje nog gekomen buiten psz tijden om? Vivian, veel plezier op de bruiloft van je broer!!! Net even verjaardagscadeautjes gekocht voor komend weekeind. Hebben 5 verjaardagen dus erg druk. Vanmorgen schoonmoeder op bezoek gehad.
Even snel. @vivian:veel plezier op je broer zijn bruiloft!! Heb je mooi weer in Italie? @jamie:ben je nog steeds niet ongesteld geweest na de bevalling? @natascha:is je pakketje nog op tijd gekomen? @arual:idd snel je tijd pakken om wat te doen als ze slaapt. @augustusmama:wat een geweldige foto's van je zoon en wat zie hij lekker te eten.Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad.Ben je weer een beetje uitgerust? @hier:vandaag gewerkt maar heb vanmiddag een aantal uren opgenomen.Ben weer enorm ongesteld geworden,Het zat al te rommelen en kreeg vandaag enorme buik en rugpijn.Had ik ook nogeens een witte zomerbroek aangetrokken.We zaten met dubbele bezetting incl stagiare dus kon gemist worden.Kwam ik thuis was ik enorm doorgelopen.Ook een vlek in mijn broek,balen.Gelukkig is het er helemaal uitgegaan met de was.Gelijk gaan douchen en oude kleding aangetrokken.Blehhh ben er echt beroerd van iedere maand met die menstruatie.Lijkt soms net alsof je aan het rommelen bent voor je bevalling. Eva alles goed. Lekker gespeeld op het kdv.Begint steeds meer praatjes te krijgen.Wordt een ondeugend meisje(is ze al) Tot later. Gr Ingrid.
@Arual Ja idd 5verjaardagen?? jeetje zeg das veel!! @Ingrid Nope! Laatste menstruatie was voor ik zwanger was van Quinn. Heb constant steekjes en krampjes maar dr komt niets.. Vervelend dat je doorgelekt was zeg... das echt rot!! @Hier twijfel twijfel.. ga ik wel nog fftjes sporten in de woonkamer of toch maar niet. Vind mezelf echt vreselijk met die love handles.
Arual succes 5verjaardagen ellende haha. Ja pakketje was nog net op tijd binnen... Gister met Charlot geshopt 2gave broeken van vingino gekocht shirt van nickelson en gave sandalen van kippeling.. Ze is er helemaal blij mee.. Wij vieren zondag verjaardag van vriendlief gelukkig mooi weer die dag. Momof ben je nog aan sporten gegaan? Anouk whhhaaaa nee doorlekken in een witte broek is een echte NO GO. Gelukkig heb je je broek schoon gekregen. Hoe voel je je nu?
Sorry weer kort: lees mee maar verjaardag nummer 1 staat zo op de planning dus even snel hier nog gedag komen zeggen. Ja echt bizar veel verjaardagen dit weekeind dus we verdelen het een beetje. ik met de kleine meid morgen naar 2, mijn man alleen naar 1 en ik in de avond alleen naar mijn broer en schoonzus terwijl man thuis blijft met I. Ze slaapt overdag nog steeds niet zo veel en valt moeilijk in slaap dus wil het voor haar zo rustig mogelijk houden. Vooral in de avond wordt ze nu vaak wakker sinds een paar dagen. Vraag me steeds af of het te maken heeft met starten met groenten en fruit. Ze wil dan eigenlijk alleen even aan de borst en dan slaapt ze weer (even). Vandaag maar 1 dus dat moet wel lukken. Klinkt leuk je pakketje Natascha! Heb ook weer leuke dingetjes gezien en heb ik 74 nog wel wat nieuws nodig. 68 is ze nu wel ontgroeit. Ingrid, oh doorlekken is echt heel rot, had ik 2 weken geleden op mijn witte rok pfff... Sterkte ermee!!! Momof, nog gesport?
Arual Fernando kan ook al paar dagen moeilijk slapen vooral overdag is hel. Maar wel veel huilen etc en slapen ho maar.. Hoop dat deze periode snel voorbij is zodat hij wat meer rust kan vinden.. Succes met alle verjaardagen
Goedemorgen! We hebben 2 verjaardagen minder, kregen gisteren het nieuws dat de oma van mijn schoonzusje is overleden . I. werd gisterenavond maar 1x huilend wakker en na de borst heeft ze geslapen tot vanmorgen. Heb de hele avond zitten wachten tot ze weer wakker werd. Gelukkig had ze iets meer rust. Nu even snel de ontbijtzooi opruimen en een mooi jurkje voor vandaag uitzoeken voor de kleine meid voor vandaag. Fijn weekeind allemaal!
Hoi Meiden! Even een vraagje; Onze kerel is bijna 8 weken en weegt ruim 5 kg. Hij drinkt normaal gesproken om de 3 uur, maar de laatste 2 nachten om de 1,5 a 2 uur. Hij krijgt borstvoeding, maar ik heb het idee dat hij niet genoeg krijgt waardoor hij zoveel 'vraagt' . Kun je borstvoeding mengen met kunstvoeding? Dat zou ik nl willen proberen bij zijn laatste voeding (flesje).
Arual aan das naar idd geen leuk nieuws. Nu hebben onze kids contact gehad ?? Ik heb Fernando om 20"00 gevoed toen viel hij in slaap om 21.00 in paniek wakker dus heeft hij half uurtje benden gezeten bij ons. En hij werd vanmorgen pas om 6,30 wakker nou zeg zo ineens van 2 nachtvoedingen naar niets haha heerlijk.. Hij is vandaag alweer 6 maand vnaaf dus beginnen met wortelprakje ben nu de stoel babyproof aan maken net de babysit en kussens erin wil ik het tuigje erop maken doet ik dus heel die stoel uit elkaar draaien. Nou dat doe ik dus wel als Fernando in bedje ligt
Levitabella ik zou je zoontje zo vaak mogelijk aanleggen dan heeft hij je productie zo weer opgehoogd. Ik persoonlijk zou het niet gaan mengen met flesvoeding soms werkt dit averechts en daarbij komt dat hij je melkproductie dan niet zelf omhoog krikt. Want ik neem aan dat je graag wilt dat hij doorslaapt?
@Lavitabella Ik sluit me aan bij het advies van Natascha Mijn zoontje regelt het zelf perfect maar als je langer bv wilt blijven geven, zou ik hem gewoon vaker aanleggen.. Dat krikt de productie op en kun je hopelijk nog lang doorvoeden.