Levitabella, ik zou even blijven aanleggen zodat je productie weer omhoog gaat, sluit me aan bij Natascha als je graag door wilt gaan met borstvoeding. Wel vermoeiend he. Als je productie weer omhoog geschroefd is zal het weer minder worden. Doet hij het echt in de nacht of in de avond? In de avond kan het ook zijn dat hij wil clusteren. Natascha, heb je een tripp trapp? ik heb het tuigje er niet in zitten.
(sorry kwam even iets tussen) Natascha, gefeliciteerd met Fernando!!! Leuk wortel!!! Wij hebben tot nu toe wortel, broccoli en sperziebonen gegeven en allemaal een succes!
Jaa heb een triptrap al 2 jaar in huis het tuigje vorige week erbij gekocht alles is nu klaar voor gebruik hahahaahahahahah. Ik heb wortel voor vnaaf ene morgen en dan voor maandag en dinsdag courgette. Hèhè eindelijk de babybanz is bezorgd alle winkels afgeweeest was nergens meer. Nu maar via bol.com gekocht.. Enne Sophie de giraf erbij besteld nu kan ie daar lekker op kauwen en mee spelen..
Laat hij een zonnebril zitten? Wij hebben er geen een maar dat vroeg ik me af. Ze heeft echt een hekel aan de zon in haar ogen dus span nu met wandelen haar dooky over de wagen maar dan lekker hoog zodat het niet zo gaat broeien. Sophie wordt hier ook helemaal afgekauwd, knarst en piept ook lekker. Eerste keer dacht ik echt 'huh? wat is dat voor geluid?'. Courgette gaan we ook binnenkort proberen! Ze ligt nu even te slapen (alweer!).
Arual ja hij laat de bril zittengelukkg. Zal straks wel ff foto spammen.. Hihi sophie maakt veel lawaai he maar goed die kids vinde dat geweldig.
Zo gister veel visite gehad alvast voor verjaardag van manlief..Woensdag de de familie dan is hij ook jarig. En eindelijk Fernando zijn onderste 2 tandjes zijn door. Hij huilde vrij veel afgelopen nacht. Vanmorgen voelde ik in zijn mond en ik voelde de randjes van zijn 2 tandjes erdoor zijn joepie..
Vandaag digitale taart van mij Wij zijn 2 jaar getrouwd en 5 jaar een 'setje' Heb echt een supergaaf cadeau gekregen van manlief, we gaan zo naar de fotograaf (dezelfde als op onze bruiloft) voor een fotoshoot! En daarna lekker uit eten En J. is vandaag 11 maanden en krijgt ook al zo lang bv! *TROTS *
Gefeliciteerd Augustusmama! Wow 11 maanden alweer! Natascha, jeej eindelijk door!!! Hopelijk heeft hij er nu wat minder last van. Pfff warm hier. Buiten vind ik het goed te doen maar hier in huis is het wel warm. I. ligt in haar rompertje in bed. Slaapt nu net een half uurtje sinds vanmorgen 11.00. Wel heerlijk buiten gewandeld, boodschappen gedaan en de hond uitgelaten. Ze heeft heerlijk zitten snoepen van een perzik vanmorgen. Morgen misschien even winkelen mits mijn moeder kan komen oppassen want zus en ik hebben kleding nodig en haar verlof is alweer bijna voorbij.
Arual lekker shoppen.. Ja is egt warm hè.. Ik ben nu courgette aan koken voor Fernando. Wij hebben zelf rijst gegeten denk dat ik ook wat rijst door de courgette doe voor Fernando kan vast geen kwaad.
Ik heb vandaag ook een courgette gehaald voor haar. Vandaag wortel met een beetje aardappel. Ging er goed in! Hond ook weer blij, viel genoeg. Net op het balkon in het badje geweest, vond ze helemaal te gek met haar eendjes. Ze ligt nu nog even te spelen en straks lekker richting bed. Ze heeft maar 1,5 uur geslapen vandaag overdag dus ze zal wel goed moe zijn.
Arual geen rijst door de courgette doen haha.Het was echt niet lekker. En dus had Fernando niets te eten arm menneke. Stomme mama. Heb direct wat olvarit potjes voor nood gekocht, ben nu broccoli aan koken met wat aardappel. Heb ook nieuwe courgette gekocht haha. Fernando wil niet slapen ligt alleen maar te huilen arm prulleke
Ze ligt nu al vanaf 20.00 te slapen, hopelijk blijft ze lekker slapen en hopen dat ze niet wakker wordt van manlief die heel vroeg weer de deur uit moet. Ze zat zichzelf niet heel erg dwars overdag gelukkig maar wel sneu om te zien dat ze dan moe is en niet in slaap kan komen. Haha ok geen rijst dus door de courgette! Ik had nog over van vandaag dus dat is dan voor morgen. Ze vond het alleen nodig om de wortel in haar haren (nouja pluisjes ) te smeren . Ze brengt het echt super naar haar mond en hapt ook af. Met stukken vindt mijn man het wel eng als ze gaat kokhalzen en heeft dan de neiging te helpen maar het gebeurt weinig en ze lost het prima zelf op. Net snel gestofzuigd en gedweild en het balkon gesopt, kan maar weer gebeurd zijn. Nu lekker naar bed toe.
Sorry voor de afwezigheid!!! @Hier Druk met de tuin en ons kleine manneke... Gister voor het eerst een badje in de tuin Had een dekbedovertrek er in gelegd zodat hij niet uitgleed. Heb inmiddels ook mijn fiets gemaakt en een stoeltje erop gezet dus hij vond het helemaal geweldig! Mijn hondjes zijn een beetje ziekjes helaas dus straks ff lekker rijst en kip voor ze maken. En nog wat aan mn tuintje werken.Als mijn tuin klaar is, zal ik hier een foto neerzetten
Arual leuk hè dat poetsen met dat dat warme weer Momof leuk joh. Geef jij je honden altijd "mensen" eten hahah weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
@Natascha Nee Ze krijgen altijd vers vlees maar zijn aan de diarree dus geef ik de gekookte kip met rijst omdat dat licht verteerbaar is en dat fijner en beter is voor de darmen ipv meteen weer vollop eten geven. Ben afgestudeerd paraveterinair dus ik weet wel wat ik doe
Momof prachtige foto. Haha manlief werkt in dierenwinkel en heeft talloze diploma's certificaten etc etc dus bij hem gaan de nekharen omhoog staan als hij hoort dat honden "mensen" eten krijgen. Maar bij diarree is rijst en kip idd wel ff fijn hè voor die diertjes..