Ja misschien loop ik zo even langs de groentenboer. Bij Lidl hadden ze eerst biologische pompoen maar die zijn er nu niet meer. Zit ook nog een Turkse groentenboer en misschien heeft die ze wel. Anders haal ik wel even een bloemkool. Bedankt voor de tip van smikkels, staan leuke combinaties op!
Momof jeeeejj wat goed.. Pct hier gaan de nacht echt bagger niets aan zo mja word vast wel een x weer beter... Afgelopen zondag ook gestart met fruit hij heeft zondag en gister banaan gegeten. Vandaag krijgt hij galia meloen.. Ik ben zelf ook vreselijk verkouden bah wat kun je dan ellendig voelen zeg. Is eerste x sinds dik 9maand dat ik me zo ziek voel bah..
Momof, wat goed!!! Natascha, ach wat rot voor jullie! Heel veel beterschap, hopelijk voelen jullie je snel beter! Hier gisteren zoete aardappel en wortel, dikke pret! Ze heeft enorm zitten smullen. Gisterenavond ging ze voor het slapen erg huilen, tot spugen aan toe (terwijl ze gewoon bij mij was). Volgens mij had ze het ook erg warm dus ze heeft lekker in haar romper geslapen vannacht. Net ruim een uur liggen slapen en hoor haar nu een beetje wakker worden. Ben wel blij dat de zon niet volop schijnt vandaag, was erg warm. Zo lekker insmeren en de buitenlucht in!
@Arual Het is hier ook ellende met het warme weer.. Heb nu standaard een ventilator op zijn kamer, gericht op het plafond. Dat scheelt enorm veel. FOTOspam tijd!!!
Wow Momof, mooi geworden!!! Staat nu een ventilator even in haar kamer maar die gaat er zo weer uit als ze naar bed gaat. Ze werd vannacht wel 1 keer huilend wakker, honger kon het niet zijn want had haar ivm het spoken van de vorige nacht een droomvoeding gegeven. I. is 4 maanden lang niet in de nacht wakker geweest (misschien wel wakker maar viel ze zelf weer in slaap, ze sliep toen bij ons op de kamer), ze huilt dan ook erg hard met tranen en snikken. Hebben jullie kindjes dit ook (gehad)? Ze is niet snel te troosten dan (alleen met de borst valt ze snel weer in slaap en een nachtvoeding vind ik niet erg om te geven als ze dat nodig heeft maar ik wil liever niet dat de borst het enige troostmiddel wordt voor haar (en in dit geval had ze een uur daarvoor effectief gedronken). Heb ook het idee dat ze krampjes heeft sinds de vaste voeding dus heb haar wel de borst gegeven in de hoop dat ze deze zouden verlichten maar ben ergens bang dat hierdoor nachtvoedingen een gewoonte gaan worden, is die angst terecht? Vandaag even een rustige ochtend en in de middag naar mijn ouders. Zaterdag een bbq bij vrienden. Bah moet weer ongesteld worden, zal vandaag of morgen wel doorbreken.
@Arual Thnx!! Misschien aanloop naar een sprong? Onze man slaapt vaak door maar wordt soms toch nog wakker snachts. Misschien zijn het ook droompjes! Rond de 6 maanden kunnen ze toch heel realistisch dromen? Ohhh bbq lekker!!! @Hier Gister kwamen een paar mannen zand ophalen.. Was 1 oude man bij.. die stond me zwaaar aan te staren, voelde me echt heel ongemakkelijk. Godzijdank kwam mijn vader aan en toen hij er was ging die oude starende vent ineens zand scheppen en keek hij me niet meer aan. GODZIJDANK! Voelde me echt niet fijn. Vandaag maar opruimen en verder met het plafond in de bijkeuken witten
Momof heel mooi geworden joh..Ooh ja ik zorg altijd dat mijn vent thuis is al hier wat word opgehaald doodeng zulke vage gasten bij je huis. Arual Fernando heeft dit ook wel eens vlgs mij omdat ze nu dingen veel beter beseffen.. Dus ook erger schrikken en sneller bang zijn..
Ja sneu zeg als ze zo'n verdriet heeft met snikken aan toe na het troosten, pfff dan breekt mn hart echt in duizenden stukjes. Lees veel dat met 6 maanden een baby fysiek vaak in staat is door te slapen en hier wordt ze nu ineens wakker, vandaar dat ik me afvroeg of mensen het herkenden. Momof, eng zeg.
Wow Jamie, wat is het mooi geworden! Kan me voorstellen dat je er helemaal happy mee bent Arual, hier ook een fase gehad dat J. verschrikkelijk liep te spoken in de nacht, heel vervelend, maar het gaat over Hoe gaat het verder met de bijvoeding Arual en Natascha? J. eet hier nu steeds vaker met ons mee, wel zo makkelijk. Vorige week heeft hij gesmuld van pasta met gerookte zalm en wat patatjes Maar hij lust (tot nu toe) echt alles, heeft hij niet van mij, haha Verder gaat hij nu echt heeeeeeeeeeeeel hard in zijn ontwikkeling. Het is een echte klauteraap Maar ik ga weer naar buiten, veel te lekker weer om binnen te zitten Van het weekend gaan we hier het zwembad opzetten, kunnen we lekker poedelen in de tuin
Augustusmama, wat leuk die ontwikkelingen! Wat makkelijk dat hij al zo lekker mee-eet met jullie. Bijvoeden gaat hier goed, smult lekker van fruit, groenten en aardappelen. Met 7 maanden gaan we brood proberen, dus weer een moment erbij dat ze met ons aan tafel zit. Ben benieuwd hoe die stap gaat. Stukken is ze al gewend maar brood heeft wel weer een andere structuur.
Bijvoeding gaat hier niet goed. Fernando wil er niet veel van weten. Hij heeft 2of3x bakje leeggegeten dat wasvzoete aardappel met.bloemkool wortels en brocolli met aardappel.. Heb nu net mango rode biet en pompoen gekocht
Natascha, zou me er niet teveel zorgen over maken, je bent pas 1,5 week bezig toch? Ook wel vreemd ineens iets anders dan moedermelk en misschien nog eventjes wennen voor hem? Wortels en zoete aardappel zijn hier ook wel favoriet. Gisteren aardappel en bloemkool en ze heeft er wel van gegeten maar niet veel (sja ik geef haar geen ongelijk, hou er zelf ook niet van ). Misschien doe je het al maar ik geef haar bijvoorbeeld fruit en eet dan zelf ook fruit en ze krijgt groenten en aardappel als wij ook avondeten en ik leg er vooral geen druk op, eten is gezellig en leuk. Het cb zei bij ons ook met 6 maanden oefenen met 1 a 2 eetlepels, het is vooral kennismaken nu. I. slaapt weer dus ik eventjes met een kop thee op het balkon zitten.
@Natascha Ja mijn man werkt doordeweeks en is pas laat thuis dus ja.. @Augustusmama thnx Ja heerlijk he dat ze mee kunnen eten! Ohh lekker een badje.. onze man is ook alweer in een badje geweest net. @Hier Ik ga weer eens ff wat doen!!
Arual ik heb steeds het idee dat hij MOET eten.. Geen idee waar dat vandaan komt. Misschien omdat Charlot wel direct al goed at?
Even snel een berichtje. Hier gaat alles goed. Kinderen hebben lekker vakantie. Nog 2 weken werken en dan lekker naar Mallorca. Heb er ontzettend veel zin in en we zijn er ontzettend aan toe. Eva eet ook ontzettend goed. Tartaar,gehakt,kipfilet.Alles wat je aanbied verdwijnt in haar mondje haha Pureren en prakken doen we niet meer. Morgen misschien naar het strand want het gaat warm worden.Ik moet dan wel vanavond gaan pakken want anders komt het er niet van. Nu even lekker eten. Tot later.
Jaa tropische temperaturen zei weeronline.nl Heerlijk! Vandaag eens wat in het huis doen en de tuin goed sproeien. Geen strand hier.. wel een natuurplas maar ik hou daar niet van.. hou sowieso eigenlijk helemaal niet van zwemmen LoL Moet straks wel naar cursus met mijn zwarte dik behaarde hond dus hoop niet dat het te warm is.. anders ga ik gewoon niet.