Hey Meiden! @ Jamie: Hoe is het met Quinn? @ hier: Luca kan de bank opklimmen ppffff word er gek van!! Kan hem er steeds vanaf plukken wat hij uiteraard weer een leuk spelletje vind
Hoi Hoi @Vivian Ja goed hoor! Alleen wat warm door de benauwdheid die ik het huis niet uit krijg. Verder geen koorts, goede eetlust en alles hahahaha die Luca, die gaat toch ook super hard vooruit he! Quinn heeft nu ontdekt dat hij boos kan worden.. Krijgt hij zijn zin niet, gaat hij strekken en schreeuwen en probeert hij te knijpen of bijten.. echt heel gemeen! Weet ook niet waar hij dat vandaan heeft. Als hij dat doet zet ik hem recht en zeg ik met een serieus gezicht en serieuze toon: NEE! Dat mag niet! Dan issie binnen 2 seconde weer vrolijk. Hij doet ook heel veel kiekeboe... handjes voor zijn oogjes en dan zeg ik : waaar is Quinnie nou? Quinniiieeee waar ben je nou??? Doet hij zijn handen weg en dan zeg ik : OHHH kiekeboeee Dat vind hij prachtig! Vandaag ff mn bijkeuken verder witten.. voor het weer heet wordt. Dochterlief is thuis van dr vader (eindelijk!!) dus die komt me helpen
Aaahhhh wat schattig!!! Luca kan ook boos worden als iets hem niet snel genoeg gaat hahaha! Ja Luca gaat snel en ik verzucht nu wel eens pppffff heb echt mijn handen vol!! Maar ja anders was dat over een paar maanden geweest..
Haha hier nog een driftkopje Vind het af en toe wel schattig Maandag naar cb geweest, woog ruim 9 kg, dus netjes Verder hier, vakantie geboekt! We gaan in september lekker een weekje naar centerparcs. Heb er nu al zin in! Voor de rest, moe, moe en MOE... pff. Zet Julian regelmatig ff voor de tv zodat ik even mn handen vrij heb en even rustig iets voor mezelf kan doen of even languit op de bank kan liggen, voelt wel een beetje slecht maarja, moet toch ook echt even aan mezelf denken Verder al bezig met wat voorbereidend werk voor zijn verjaardag
Morgen. Hahah heb zo gelachen net had voor Fernando pruim met banaan gemaakt en hij trok me toch zure gezichten whahahaha. Heb nog 3 bakjes in de vriezer gedaan.... Straks nog ff perzik klaarmaken en invriezen., vriendlief heeft teveel fruit gekocht en met dit warme weer gaat het zo snel kapot dus dan maar alles invriezen
@ Natascha: Pruim en banaan ik denk dat ik ook zo'n gezicht zou trekken hahahha! @ Augustusmama: Leuk CP!!
@Vivian Ja ik ken het! Wij hebben de box ookal een tijdje niet meer in de woon kamer staan. Dus Quinn tijgert overal heen en trekt zich overal aan op, heeft zo een rondje om de tafel gelopen @Augustusmama Oh lekker!!! ff eruit @Zuur fruit Onze kleine man vindt zuur fruit heerlijk. Geef hem een zure nectarine en een zoete banaan en dan eet hij de nectarine op en de banaan spuugt ie uit.
Vivian haha ik ging er zelf oom zuur van kijken maar ik vond het wel,lekker. Net ff aan stofzuigen en dweilen geweest nu zit ik stil en alles plakt is echt super vochtig joh de lucht
Ik meld mij even hier omdat ik er geen heel topic over wil openen, maar wil het even kwijt, ben namelijk een beetje trots op mijzelf! Heb vandaag voor het eerst echt in het openbaar gevoed Opeens bedacht ik mij toen ook dat ik eigenlijk nog nooit iemand in het openbaar heb zien voeden. Toch best gek, of iedereen doet het hier heel discreet. Dat lukt mij nog niet helemaal.. Stomme tepelhoedje viel er een paar keer af voordat ze hem goed vacuum kon zuigen. Maar toch! Ik ben happy!
A1988, goed hoor! Lekker doen, discreet voeden gaat vast steeds gemakkelijker (tot de fase dat ze alleen maar achterstevoren zitten bij elk geluidje ). Augustusmama, heerlijk CP! Natascha, hihi zou er inderdaad ook een beetje zuur van kijken, gaat het nu wat beter met bijvoeden? I. vandaag erg weinig geslapen (een uurtje in totaal). Net dus helemaal uitgeput in slaap gevallen aan de borst. Ze was niet erg ongezellig van vermoeidheid maar wel zo ontzettend moe dat ze de hele tijd met haar hoofd lag te schudden. Verder boodschappen gedaan en een brood gekocht voor de kleine meid (wij eten vaak met pitjes), vrijdag man vrij en gaan we brood introduceren. Ze heeft net flink zitten eten van de pompoen. Dat was een enorm succes.
A1988 super van je knap hoor.. Arual ja sinds Jesse het weekend heeft gedaan gaat het ineens top. Hij heeft nu 3dagen pompoen gehad van mij dat ging super en het fruit gaat ook beter Hopen dat het doorzet. Aah balen joh zo weinig slaap haha knikkebollen.. Wow vrijdag al brood gaat egt snel.. Ga je brood met boter geven?
Ik was helemaal super happy dat dochterlief van haar vader terug was.. De eerste grote mond is al geweest! "jahaa ik heb je wel gehoord hoor!" Meteen de kop indrukken. Die is zo hard aan het puberen! Ze moet haar kamer opruimen (moet al 4 maanden, het is een zwijnenstal!!!!) en ze mag niets leuks gaan doen tot ie schoon is. En nu heb ik toegevoegd dat ze voor elke grote mond een dag extra niets leuks mag doen. Ben er zo klaar mee!
Super Natascha!!! Ja had de botervraag net even in een ander topic gesteld. Denk eerst een korst zonder boter (ze eet met haar handjes). Momof, hopelijk is je dochter snel weer een beetje minder 'grotemonderig'!
@ Hahaha Jamie ik herken het. Wij houden hier zelf de kamers bij samen met hun. Ze moeten elke dag de bedden opmaken, kleren etc in de was, en na het spelen opruimen. De doe ik wekelijks de bedden en soppen dan blijft het ' in de hand ' want anders hahaha @ Hier: Net de ramen voor en achter gelapt zweet staat in mijn bilnaad! Vanavond gourmetten bij schoonouders wel ff gezellig. Spullen ingepakt want dochterlief gaat nog een week naar Turkije morgen met vader. En wij gaan zondag lekker uit eten in Scheveningen ik ben toch zo gek op die plek!! Nog ff de was doen en dan stop ik ermee voor vandaag