Kinky hoor zweet in bilnaad.. Nou wat Fernando nu vandaag weer heeft uitgevonden ik geloofde. Me ogen niet. Hij probeerde gewoon te kruipen wat vroegggg. http://i.imgur.com/7Dy6uTD.jpg
Hahahaha ja ok meiden erg kinky ! @ Natascha: Nee hoor kan best kijk maar naar Luca. Ga de beveiliging maar aanschaffen hahaha!! Knap hoor!! Enne bedankt alle we zijn er erg blij mee
Hoi hoi, Hier weer even een berichtje van mij. Hier alles goed. Nog 1 weekje werken en dan eindelijk met vakantie. Heb er zin in maar zie ook een beetje op tegen de hele voorbereiding. Zal wel goedkomen. Met Eva alles goed.Ze heeft het billenschuiven ontdekt en gaat het hele huis door en vooral de DVD speler vind ze erg mooi.Ze probeert zich ook op te trekken aan tafel maar dat wil nog niet helemaal lukken.Volgende week weer even met haar naar de fysio maar ze doet het allemaal ontzettend goed. T en A zij een paar nachtjes logeren bij mijn schoonouders en komen vanmiddag weer thuis. Mijn man zit voor een kleine week in Mexico en komt morgen weer thuis.Wel even relax met 1 kindje thuis en niet die 2 drukte makers erbij haha. Hebben jullie kindjes nog last van de warmte? Eva houdt het wel uit maar wel warmte uitslag en steeds terugkerende luieruitslag.Ik blijf verschonen en billen spoelen met water.Zit lekker te broeien allemaal pff. @vivian:klinkt goed je vakantie,heerlijk hoor!! Wow wat een mooie sta caravan hebben jullie gekocht. Ben niet helemaal gek op camperen maar hier zou ik prima in kunnen bivakkeren haha. Die Luca al lopen.Wat zul jij het druk hebben whaahhh @jamie:hoe is het met Quinn zijn waterpokjes? Heeft hij er veel last van? Ik hoop dat Eva nog even niet aan de beurt is want dan mogen we straks niet vliegen,Zou helemaal wat worden whahhh Ik herken die grote mond. T is ook soms niet te harden.Ik vind het wel moeilijk hoe je daar nu mee om moet gaan.Mijn man en ik irriteren ons steeds vaker aan hem en dat maakt de sfeer er vaak niet beter op. Ik heb hem nu voorgesteld om toch eens te gaan praten met iemand van het opvoedsteunpunt.Hier kun je laagdrempelig heen zonder verwijzing en er wordt geen dossier oid gemaakt maar ze kunnen wel handvaten geven hoe om te gaan met sommige gedragingen. Op het gez centrum waar ik werk hadden we dit ook en die zijn nu naar een andere locatie dus ik ga toch eens bellen voor een afspraak.Hij speelt ook veel met een jongen uit de klas en die 2 samen geeft geheid rottigheid.Ze zijn wel vrienden maar halen niet het beste bij elkaar naar boven maar hij staat hier continue voor de deur.Ben blij als we straks met vakantie zijn en dan hebben ze even een time-out. Het weet wat die kinderen pfff. @augustusmama:voel je je alweer iets beter? Hoe kom je zo moe? Julian zijn verjaardag gaat zeker opschieten. Jeetje het 1ste jaar alweer voorbij. Ik vind dat toch wel emotioneel. Bij mijn andere 2 kinderen had ik dat ook maar nu bij Eva nog iets meer omdat zij ons laatste kindje is. We genieten zo ontzettend van dat kleine lieve mensje maar ze wordt wel steeds ondeugender.Ze speelt soms ook al dat ze verlegen wordt.Dan gaat ze zitten lachen met haar hoofdje tegen haar schouder.Boeffie!! @arual:slaapt je dochter al iets beter? Vermoeiend is het wanneer ze niet willen slapen. Voor je kind maar ook voor jezelf is het intensief. Gaat wel goed met bijvoeden lees ik. Leuk is dat. Eva is gek op galia meloen.Was aan het begin even wennen zo glibberig maar ze vind het heerlijk.Ook aardbeien vind ze heerlijk. Hier ook warm in huis en vooral op zolder waar mijn oudste slaapt.Nu zet ik iedere avond daar de ventilator anders wordt het haast kindermishandeling om je kind daar te laten slapen haha Wij gaan trouwens naar Cala d'or op Mallorca.Vlgns mij is dit het noordelijk deel. 2 jaar terug zaten we zuidelijk in Alcudia. Ben je ook weleens op Mallorca geweest? Het is een heerlijk eiland. @nataschaok een snellen dat die al wil kruipen.Kijk maar naar die kleine van Vivian en het kan allemaal haha. Eva doet alles op haar eigen tempo maar ik denk dat die straks in ene helemaal los gaat. Ook lekker aan het bijvoeden lees is. Heerlijk als ze zo lekker eten.Zeker een stoere zonnebril. Staat leuk en als ze hem ook niet laten zitten helemaal super. @nieuwe leden:allemaal welkom. Afgelopen woensdag vloog er ineens een muisje door de woonkamer. Ik schrok me helemaal wezenloos.Ik denk dat die via de tuindeur is gekomen want alle gaten en kieren zijn 2 jaar terug dichtgemaakt door Rentokil want toen hadden we een muizenplaag.Mijn schoonvader heeft gif neergezet maar er is niet van gegeten.Ik vind geen keutels dus ik hoop dat het een verdwaalde scout is geweest.Ik krijg de kriebels ervan want ze zijn enorm snel.Het was echt een heel kleintje met een vrij kort staartje brrr.Alles nu weer verpakt in curver boxen en 2x per dag stofzuigen.Ik haat die krengen.Ze zijn vies en brengen allerlei ziektes over. Ga zo nog even een foto van Eva plaatsen. Tot later, Gr Ingrid.
Wow Vivian, wat gaaf! Was in Renesse hè? Dan weet jij vast wel of er leuke dingen in die omgeving te doen zijn. Wij gaan namelijk naar cp in Ouddorp, dus redelijk in de buurt @Natascha, ook al zon snelle! Leuk hoor, Julian is nog steeds aan het oefenen, komt nu ook langzaam vooruit. Zal vast niet lang meer duren @Ingrid, oh bah muizen. Daar zit je echt niet op te wachten. Zeker niet vlak voor je op vakantie gaat. Lekker hoor, even quality-time met je jongste Leuke foto! Ben nog steeds erg moe. Komt oa doordat ik (veel) pijn heb en dus slecht slaap. En Julian is af en toe flink aan het spoken in de nacht. Zijn kiezen op komst, en daar heeft hij goed last van @de rest, zwaai! Alles goed?
@ Augustusmama: Ook wij gaan de omgeving ontdekken daar. Balen dat je nog zo moe bent. Als ik zo moe ben ben ik echt niet te genieten.. @ Ingrid: Ook ik ben echt geen kampeertype hoor!! De laatste keer ik denk 4 of 5 jaar terug met rent een tent ergens geweest, ik was ziek, ziek niet normaal. Zwaar aan de diarree je raad het al op en neer naar het toilet wat echt veel verder was!! O had ik de regen al vernoemt?? Doe het nooit meer!!! Lekker dat de oudste even weg zijn. Wat is Eva toch een heerlijk meiske! Komt wel goed met de vakantie ik hikte ook tegen de voorbereidingen etc aan maar is me 100% meegevallen. En wij zijn toch 14 uur in de auto heen en terug geweest en dat is excl. de stops Komt vast goed met vliegen!
Augustusmama, balen dat je pijn hebt en zo moe bent! Ingrid, wat een schatje! Wij zijn ook op Mallorca geweest maar in El Arenal. Wel het rustige stuk dus niet middenin het uitgaansgebeuren. Slapen gaat vandaag beter. Ze heeft vanmorgen 1,5 uur geslapen en slaapt nu ook alweer een uur. Ze heeft net haar eerste broodkorst op en dat ging er wel in. Gaat goed te bijvoeding en drinkt daarbij nog 5x (bij warm weer en slecht slapen iets vaker) bij mij. I. Heeft vooral bultjes en vlekjes door de warmte en ik word zelf gek van de jeuk van eczeem op mijn hoofdhuid. Verder zweet ze wel behoorlijk maar ondanks dat ligt ze graag tegen me aan geplakt.
@ Arual: Ook al zo'n last van de hitte? @ Ingrid: Jullie ook hè ? Wij hebben boven airco een ingebouwde dat scheelt echt mega! Zowel boven als beneden de rolluiken maar beneden, deuren dicht en de ven aan scheelt echt veel! Gelukkig hebben wij er niet zo'n last van. Ik wil ook ff spammen De meiden
Leuke foto's!!! Ja vind het wel dat hij baby af is hoor. Zag ik hier bij Julian ook tegen de 11 maanden al. 'Jammer' hè? Ik ga ook ff foto's spammen