Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Joh wat zielig!! Fijn dat het weer goed is, maar wat zal je bezorgd geweest zijn! De eerste keer ziek van T moet nog komen. Ik kijk er echt niet naar uit...

Het is echt zóó warm! Ik kan al slecht tegen de warmte, maar nu heb ik volgens mij alleen al 3 liter gezweet. Dan komt de bv er nog bij en nóg hou ik ook enorm veel vocht vast. Ik ben 4 kilo zwaarder dan eergisteren. Ellende... Doe mij maar de lente. Of de herfst, of de winter ;)

Vandaag even naar de camping waar mijn ouders een chalet hebbenn. Het begon even te regenen hier, maar het zet jammer genoeg niet echt door. Ik vind onweer zo fijn!

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier heefthet ook beetje gesputterd vanmomaar stelde niets voor.

Bleghhh moet woensdag naar de kaakchirurg gaan ze 1 kies eruit snijden.
    De behandeling zelf zal wel meevallen. Vind het herstel eng met kan op ontstekingen enz bbrr.. En ben zo bang dat me bv terug gaan lopen omdat ik wrs weinig zal eten

3. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nou het is dus de 6e ziekte..
    3 dagen koorts gehad en nu begint de uitslag.

Ik ga ff verder knutselen!!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof, hopen dat t gauw opknapt!!!

Natascha, spannend zeg!

Vandaag beetje aangerommeld met het huishouden, zus en baby op bezoek gehad, hele grote wandeling gemaakt en bij mijn ouders gaan eten.
    Nu proberen te slapen!

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh joh! Nou, rustig aan doen dan.

Waar laat je je kies uitsnijden? Boven of onder? Ik heb 6 jaar geleden boven er eentje weg laten halen. Geen centje pijn :) Twee paracetamol en toen ging het weer! Hopelijk gaat het jou ook zo goed af.

Gisteren een hoop veranderingen hier! Eerst T.eije voor het eerst op de rug gedragen. Dat vindt ie fantastisch :) En voor mij is het ook veel lichter. Toen 's avonds begonnen met Rapley. We hadden zo'n vermoeden dat hij er aan toe was en het ging echt goed voor een eerste keer :D Vanochtend ook direct twee keuteltjes ;) En toen ontdekten we óók nog zijn eerste tandjes! Ineens zijn ze door. Ze zweefden al anderhalve maand aan de oppervlakte.
    Dus... Net als zijn vader en moeder doet T.eije graag veel nieuwe dingen tegelijkertijd ;) (wij zijn dit jaar getrouwd, ouders geworden, van baan gewisseld of gestopt met werken en starten een eigen bedrijf op naast de boerderij ;))

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Oh, ik ben nu wel bang dat hij gaat bijten...

7. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual relaxte dag gehad dus..

Sopan..ik laat hem rechts onder weg snijden bbrr.

Goed bezig joh die kleine van jullie alles in1x doen...

Fernando heeft mij vandaag dus flink in mijn tepel gebeten met zijn 4tanden AUw AUw AUw was echt niet leuk..

8. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ah jakkes. T.eije heeft me wel al twee keer in mijn vinger gebeten vandaag. Druk zijn nieuwe tanden uitproberen ;)

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sopann, hopen dat hij met drinken netjes zijn tong eroverheen houdt :). Begrijp je angst, vind het zonder tandjes al pijnlijk!

Natascha, au!!!!!!!!!!!!

Hier nog geen tandjes maar had zelf mijn eerste tandje met mijn eerste verjaardag!

Vandaag even naar vrienden geweest, kon I. in hun zwembadje (liet ik haar nog omvallen ook :), ze vond het gelukkig zelf niet erg haha), mannen een biertje drinken en de vrouwen proberen hun benen bij te bruinen.
    Begin me nu ineens niet zo lekker te voelen, keelpijn en I. haar neus zit ook dicht. Nu hoor ik veel keelontstekingen in de omgeving dus ik duim even dat ik niet ziek word. Man heeft een week vakantie aankomende week dus is gezellig thuis.

10. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Arual
    Jawelll hij heeft weinig last.

@Sophann
    Zo wat een druk jaar!!!

@Tandjes
    Quinn bijt elke keer als er een nieuwe tand komt een paar keer. Dan zeg ik boos "nee!!"en zet hem met zijn rug tegen me aan. Dan snapt ie het wel.
    Het is inmiddels tandje nummer 8 en vandaag 2x gebeten hahaha
    Aapke!

11. Sopann

Sopann Niet meer actief

Is er met 6 maanden ook een productiedip? Tot nu toe nog geen dip gehad, maar nu meldt T zich om de twee uur. Mijn borsten voelen ook echt leeg. Ik heb al een testje gedaan (zwanger kan ook nog) maar die was negatief. Dus nu weet ik het ook niet meer!

Die tips van het bijten ga ik onthouden! :)

Hier vanmiddag naar de tandarts. Ook een dwarszittende verstandkies. Ik hoop dat ze hem er direct uittrekken. Ben ik ineens van de ellende af.
    Keelpijn heerst hè! Mijn man geeft twee weken terug aan de antibiotica gezeten voor zijn luchtwegen. Ik was vorige week aan het kwakkelen en nu hoest ik alleen 's ochtends nog als een kettingroker ;) Wordt gelukkig snel minder! Ik heb wat extra vitamine c geslikt.

12. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sopan ik had paar week geleden precies zelfde en toen werd ik er op gewezen dat ze rond 6maand regelen..

13. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof vreselijk hè dat bijten. Ik zei gister ook boos en draaide Fernando dus ook om en hij had me toch een pret.

14. Sopann

Sopann Niet meer actief

Nou, ik heb hem nu al een uur aan de borst... Drinken slapen en tijdens het slapen de tepel pakken en weer verder slapen. Móet wel regelen zijn!

Tandarts ging niet door. ML had de MC in zijn auto laten staan...

15. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Sopan verplichte relax dag voor jou dus... Ik heb net ff Zumba gedaan. Heerlijk.

16. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

Jan 9, 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hey meiden,

alles goed?
    Hier zo goed als alles klaar voor de verjaardag van mijn kleine vent :)
    Donderdag vieren we het met z'n 3en, gaan lekker zwemmen, misschien nog naar de kinderboerderij en 's avonds lekker uit eten.
    Zaterdag vieren we het voor de rest. En dan de weekenden daarna nog wat uitgesteld bezoek. Dus de eerste verjaardag wordt uitgebreid gevierd ;)

Nou ga zo maar verder aan de poets, de boel ff een beetje aan kant hebben voor z'n verjaardag;)

Fijne dag allen!

17. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Jaaaaaa sadistische kindjes he!

Pff koppijn hierzo.
    ff lekker op de bank liggen

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hai meiden, vergeet jullie niet maar ben mmmoooooeeeee.

Sopann, hier ging ze ook regelen rond 6 maanden.

Augustusmama, klinkt als een hele leuke eerste verjaardag!!!

Momof, rust even lekker uit.

Verstandskiezen, gelukkig ben ik ze allemaal al kwijt (1 bij de kaakchirurg want die zat een beetje naar te doen).

Daarnet bij mijn moeder geweest waar mijn nichtje ook was. Haar een flesje gegeven en zowaar in bed kunnen leggen (slechte slaapster overdag), daarna heeft ze me helemaal onder gespuugd en nu ben ik net thuis en heeft manlief een vriend op bezoek.
    I. slaapt dus ik ga me even verkleden en een was aanzetten.
    Alles gaat goed, I. is alleen flink te grazen genomen door een mug afgelopen 2 dagen maar vannacht hebben we hem eindelijk gevonden en te grazen kunnen nemen (gnagnagna).
    Keelpijn wordt hier wel weer minder gelukkig maar ben wel moe.

19. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hier even snel vanuit een zonnig Mallorca.Zondag aangekomen en ging allemaal heel voorspoedig.
    Met Eva ging en gaat het geweldig

Appartement is heerlijk dus we houden het hier nog wel een dag of 10 uit.

Tot later allemaal.

@augustus:geniet van J zijn eerste verjaardag.

Heel veel plezier met elkaar.

Gr Ingrid

Tot later allemaal.

@augustus:Geniet van zijn 1ste verjaardag en heel veel plezier me

20. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,187
    16,521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad