Hier even snel vanuit een zonnig Mallorca.Zondag aangekomen en ging allemaal heel voorspoedig. Met Eva ging en gaat het geweldig Appartement is heerlijk dus we houden het hier nog wel een dag of 10 uit. Tot later allemaal. @augustus:Geniet van zijn 1ste verjaardag en heel veel plezier me
@ Ingrid: Veel plezier!!! Had je foto's geplaatst? Ik kan ze niet zien iig.. @ Augustusmama: Bijna zover! @ Arual: Mooie foto!! @ Hoe is het met de rest? Hier alle dagen visite of op visite kei gezellig! Geen bijzonderheden verder. We zijn geslaagd voor de ringen hub heeft mij echt verwend!!! Ik heb niet 1 of 2 of 4 maar 11 diamanten in mijn ring!!! we hebben het hele budget aan gort geholpen maar hè mij hoor je niet klagen!!! Jos zei als ze nu niet zien dat je getrouwd bent weet ik het niet meer Hahahaha!!
@Vivian, verwend nest haha grapje hoor Maar wel supergaaf!! Ik heb er 'maar' 1 (waar ik overigens ook héél blij mee ben hoor , ik klaag dus ook zeker niet) @momof, hoe is het nu met je, beetje opgeknapt? @Ingrid, heerlijk! Geniet er lekker van! @Hier, alle boodschappen in huis, was gelukkig net voor de bui binnen. Begint me toch in eens te regenen hier... Julian ligt even lekker te slapen, dus even tijd voor mezelf Straks nog even gronding dweilen. pfff, gelukkig regent het buiten, dus prima weer om schoon te maken haha Vanavond de boel versieren en de cadeautjes klaarleggen En dankzij Jamie heb ik een superleuke slinger zelf kunnen maken Zal een foto spammen als hij hangt! En dan morgen.... Wordt mijn kleine mannetje 1. pfff, kan wel janken geloof ik erg hè? Het voelt gewoon zo... RAAR... O trouwens, Julian stond van de week in eens los!! *TROTS*
Ah wat leuk! 1 jaar Dat lijkt me idd raar. Zo snel als dat dan gaat hè. En nu staat ie ook nog los Wat een held. Hoe is het met de zieken? Dit is nu al de derde regeldag... Pfff... Ik word er wel gaar van hoor. 's Nachts gaat her prima, maar overdag is het om de anderhalf uur. Zijn tweede tandje zie ik ook aan de oppervlakte verschijnen Ergens ben ik zo blij als deze periode weer voorbij is. Dit is echt drama. Hij slaapt gewoon níet in zijn eigen bedje. Zelfs in de doek slaapt ie maar een kwartiertje. Alleen aan de borst maakt ie zo twee uur. Ik troost me maar met het idee dat ik in geval van kv mss geen regeldagen had, maar alsnog een baby met pijn van de tandjes of een sprongetje of beiden. En die kan ik nu mooi troosten aan de borst
Sterkte met je regeldagen, pittig hè? Ik had rond die tijd dagen dat hij om het uur kwam, en 's nachts om de 2 uur. Maar benader het idd positief Dan kan je er makkelijker mee omgaan! En onthoud: Het is en F A S E 'ooit' gaat het over
Ik verwacht idd niet dat hij nog 16 jaar aan het regelen is Om het uur... Het kan dus nóg erger. Goed om te weten In het Rapley-topic schreef ik al dat ik dit zo'n lekker weer vind. Ik wil de trui van T.eije afmaken, alleen kan ik niet breien met een kind wan de borst
Vivian Ehsan gaaf hoor zown ring.. Augustusmama veel plezier morgen en het weekend en laat de tranen maar komen hoor lucht op. Sopan flink aan regelen dus. Nou zat ik vandaag bij de kaakchirurg in de stoel dood nerveus en raad eens.... Hij wil met kies er niet uithalen omdat ik nog BV geef.. Haha voor niets daarheen gereden.
@Natascha, balen zeg, hadden ze dat niet eerder kunnen bedenken? @Sopann, leuk dat je breit Doe het zelf ook wel, maar dan de simpele dingen Heb vorige winter sjaal en muts gebreid voor Julian. Doe je ook nog andere dingen dan breien? Ik borduur zelf graag.
Sopann, ben benieuwd! Laatste keer breien was tijdens de zwangerschap, daarna niet meer van gekomen (deken). Natascha, in ieder geval op dit moment dus geen pijn! Wel beetje jammer dat je het nu pas hoort, al die zenuwen en erheen rijden voor jan-met-de-korte-achternaam. Augustusmama, morgen een speciale dag!!! Vivian, ja joh, toe maar !!! Wij zijn net lekker gaan lunchen, man heeft vakantie. I. vond het prachtig allemaal en heeft daar ook zitten eten (broodkorst van daar en haar eigen boterhammetje), verder heeft ze heel lief een boekje zitten 'lezen'. Echt een supergave jas gepast voor haar voor van de winter, wel een beetje prijzig dus twijfelen nog een beetje. Thuisgekomen in bed gelegd en is gewoon lief gaan slapen ondanks de indrukken en het feit dat ze normaal dan vaak al een uur op bed ligt. Straks even naar schoonmoeder voor een bakkie, hebben overheerlijke verse muffins meegenomen dus daar zit ik me nu al op te verheugen!
Ik ben verwend and i now it!!! La la la @ Augustusmama: Ben benieuwd naar de slinger! Ik moet ook janken de 30e let maar op. 1 Jaar is zo hard gegaan!! Hij loopt al rond en eerst kon hij niks... Echt afscheid van het baby tijdperk. @ Natascha: Waar BV wel niet goed voor is! @ Arual: Jummie!!
Arual foto van de jas? Ik ga vlg maand ook maar eens winterjassen scoren haha.. Leuk joh dat ze zo tevreden is tijdens uitjes hah.. Muffins jammie
Natascha, we hebben 1x gehad dat een uitje geen feest was, dat was 1,5 maand geleden midden in het geregel en de ontwikkelingen rond 6 maanden. Meestal vindt ze alles wel prima. Zelfs jas passen vond ze helemaal prima, flink gelachen naar de verkoopsters. Heb een plaatje van de jas naar je gestuurd. Ze is erg tevreden tenzij ze ergens last van heeft (te weinig slaap, ontwikkelingssprongen, babyzorgen, honger). Vivian, je bent inderdaad gewoon gruwelijk verwend ! Geniet ervan .
Oh, da's balen Natascha! Dat kan zat volgens mij. Alleen met pijnstillers achteraf is het wat lastiger, maar dan mag je alsnog 3x daags 200mg ibuprofen hebben. Gewoon direct na de voeding innemen, dan is het tegen de tijd van de volgende voeding al weg. Vorige maand had ik een verlamming in het gezicht agv een ontsteking. Mocht gewoon volgens neuroloog, huisarts én lactatiekundige. Balen dat je weer moet wachten. Ik doe vanalles op creatief gebied Breien, haken, borduren, schilderen en koken en bakken vind ik ook creatief Wat dat betreft kom ik tijd tekort voor alles wat ik wil doen Gefeliciteerd met je mannetje!! En geniet van deze nieuwe fase Oh, heerlijk relaxed dagje dus Arual. Wat fijn dat ze ook zo goed geslapen heeft Hier ligt de kleine nu al twee uur op één oor! Ik weet niet wat me overkomt na de afgelopen dagen... En juist nu wilde ik naar de stad, omdat ie geen lange broekjes meer heeft. Hij is er echt compleet uitgegroeid van de ene op de andere dag. 68 is helemaal over nu... Shirtjes gaat alweer richting 80!
@ Augustusmama: Wow wat een mijlpaal!!! Gefeliciteerd !!!! @ Sopann: De maten gaan hard hè! @ Hier: Geslaagd voor de meiden hun bruidsjurkjes!! Wat vinden jullie ervan? Ze moeten nog wat ingenomen worden etc maar ik vind ze zoooo cute!!
Augustusmama gefeliciteerd Vivian heel mooi Haha Fernando was niet echt weg van het brood vanmiddag. 2stukjes gegeten en flink aan kokhalsen
Augustusmama, gefeliciteerd!!! Sopann, inmiddels weer goed wat betreft de verlamming? Weten ze ook de oorzaak van de ontsteking? Wel lekker dat je wat rust hebt en dat ook je zoontje weer wat rust heeft, vermoeiend dat regelen. Vivian, wat mooi!!! Wij hebben een rustige dag, vanmorgen even naar de huisarts geweest (bevolkingsonderzoek) en boodschappen gehaald, tijdens haar dutje ook even gezeten want ik ben erg moe. Wilden eigenlijk vandaag ook even shoppen maar had toch geen zin. I. heeft ook maar 2 lange broeken waarvan 1 joggingbroekje dus wel nodig om even te gaan! Misschien morgen.
Ah wat een leuke bruidsmeisjes. Heel schattig Nog steeds zo moe Arual? Ook met oorzaak? Ze weten niet waar die verlamming van kwam. Ik denk zelf een bult stress en een lastige verstandskies. Ml heeft het ook gehad, maar dat was echt een typische Bellse parese. Hij heeft vandaag echt góed geslapen. 09.00-11.30 en 14.00-17.00. Waarbij hij al wel eerder dan 14.00 uur moe was, maar we waren in D.oetinchem en daar was voor hem natuurlijk veel te veel moois te zien. Ik kwam bij V&.D de nieuwe N.ijntjekledinglijn tegen. Echt fantastisch!! Allemaal dat zachte spul. Het kleppert steeds harder voor een tweede