Hey meiden, Ben er ook nog We hebben echt een fantastische 1e verjaardag gehad!! Donderdag met zijn drietjes was echt heerlijk. Naar het zwembad geweest, vindt hij echt geweldig! s Avonds eten was ook erg geslaagd Zaterdag ook gezellig feestje gehad. Hier zondag op maandag ook echt een helnacht gehad Julian werd om 1 uur wakker, krijsen, krijsen en niet stil te krijgen.. tot een uur of 3 bezig geweest, toen is hij eindelijk bij ons in bed in slaap gevallen. Was blij dat hij na zijn voeding rond 7 uur nog weer in slaap viel. Heeft toen nog bijna tot 10 uur geslapen. @Vivian, wat een mooie jurken voor de meiden!! Wat krijgt Luca aan? 3delig pak?? Wat sneu dat hij door een wesp gestoken is, heeft hij er geen last van? Rotbeesten.. @Jamie, alle zieken weer beter? Wat balen zeg, dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt @Natascha, pittig he? Die nachten.. sterkte! @de rest, zwaai! Hier nog de beloofde foto van de (zelfgemaakte) slinger: (de '1' is geplakt met van die fotohoekjes, dus daar kan volgende jaar een '2' in, daarna een 3, 4, 5 etc. )
@ Augustusmama: Wow prachtig!!!! Fijn dat het zo'n geslaagde dag was! En jij Luca krijgt een 3 deling pakje incl stropdasje! Maar ik wacht daar zolang mogelijk mee want hij groeit er anders zo uit. @ Natascha: Miss toch even laten nakijken? Omdat je ook steeds noemt dat hij steeds naar zijn oortjes pakt. En hij is al een tijdje onrustig. En tandjes gelukkig heeft Luca daar niet zo'n last van. Hij had toen wel heel veel spuitluiers @ Hier: Meiden tips gevraagd! Wij willen na ons trouwen in december toch nog even een dag of 8 naar de zon. Weten jullie iets?? Grand canaria zijn we al vaker geweest. Weten jullie andere landen waar er lekkere winterzon is?
O en we gaan alleen met Luca. Die kan ik echt niet 8 dagen achterlaten en de rest heeft dan nog net geen vak.
Jeetje wat een gedoe allemaal... Ik zou ook even zijn oortjes laten checken. Beter voor niets dan dat er wel wat blijkt te zijn. Krijsen doen ze niet zomaar. Arual, wat fijn eigenlijk dat je wel weet hoe het ook kan zijn met MS. Dan heb je toch wat ervaring om je heen. En ja, grenzen bewaken is echt lastig Voor je cyclus zou ik idd ook eens overleggen met de VK. Misschien kunnen zij wel een doorverwijzing naar de gynaecoloog regelen. Huisartsen zijn net als de supermarkt: van alles een beetje. Voor echt goede producten moet je toch naar de speciaalzaak. T is weer tot rust Hij slaapt geweldig overdag. Drinken en eten gaat goed en de twee tandjes zijn ook door. Het sprongetje is bijna klaar. Alleen 's avonds spookt ie nog wel. Mijn cyclus is op gang gekomen. Heerlijk! Die buikpijn herken ik trouwens wel, maar dat waren bij mij de darmen. Toch een soort verstopping, want ik ben nu drie keer geweest en de pijn is weg. Terwijl ik vanochtend niet fatsoenlijk kon staan.
Vakantie: Curaçao, Egypte, Jordanie. Toevallig had mijn zusje van de week dezelfde plannen En wat fijn van de verjaardag! Was ie zondag niet 'gewoon' wat overprikkelt van alles?
@Vivian, aahh superschattig! Ben wel heel benieuwd naar een foto daarvan! Ehm, ander Canarisch eiland? Tenerife bijvoorbeeld? @Sopann, zou op zich kunnen, maar het feestje was zaterdag en van zaterdag op zondag heeft hij als een roosje geslapen. Maar er zijn wel kiezen op komst, zou kunnen dat hij daar last van heeft. Maar wel raar dat hij daar de ene nacht zoveel last van heeft en de andere nacht (de meeste gelukkig) totaal niet. Maar J. slaapt nu eindelijk (was al vanaf 12.30u bezig) dus ga zelf ook ff languit. Vannacht ongesteld geworden en heb echt megapijn
Oh jakkes ook al? Ik ben vannacht gigantisch doorgelekt. Altijd fijn... Ik zei dat van het overprikkeld zijn, omdat zl er altijd een dag later mee komt. Kiezen zullen vast heel vervelend zijn!
Natascha, ach wat sneu voor hem . Arm kereltje en arme mama. Momof, sjongejonge dat is wel frustrerend ja. En natuurlijk vervelend dat je zoveel klachten hebt. Vivian, uhhhh geen idee, Canarische eilanden vond ik zelf wel erg leuk maar daar ben je al geweest. Sopann, oh eerste keer ook zoooo doorgelekt! Echt vervelend! Augustusmama, wat een leuke slinger! Hopelijk slaapt Julian vannacht beter! Vandaag even buiten de deur geluncht en wat boodschapjes gehaald. Alleen had I. een slaapje overgeslagen dus hoop dat ze vanavond wel rustig gaat slapen. Man is nu even met haar de hond uitlaten dus ik ga vast even beginnen met koken.
Ja was gisteravond voor ik naar bed ging al licht begonnen, dus was wel voorbereid. Hij is(was) wel altijd snel overprikkeld, dus zou best kunnen. Maar ik weet het niet zo goed, vind het altijd erg lastig om te kunnen bepalen waar dat soort 'gedrag' van komt.. Laat het meestal maar over me heen komen en denk 'het zal wel een reden hebben.' Wat die reden dan precies is.. Geen idee
@ Sopann: Geweldige uitspraak dit :Voor je cyclus zou ik idd ook eens overleggen met de VK. Misschien kunnen zij wel een doorverwijzing naar de gynaecoloog regelen. Huisartsen zijn net als de supermarkt: van alles een beetje. Voor echt goede producten moet je toch naar de speciaalzaak. Thanks voor de tips ik zal eens kijken!
*Gaaaaap* Julian heeft er weer een feestje van gemaakt vannacht En ook weer vroeg wakker vanochtend. Hij slaapt nu, dus ga ook even languit. Doei
Morgen. Fernando kwam om half1 voor een voeding hij word elke x wakker van manlief die dan naar bed komt. En hij werd om 5.30 wakker van zijn dikke plasluier, dus verschoond en toen uur later weer wakker voor een voeding. Dus dit was een betere nacht dan de vorige hahah
Natascha, fijn dat het iets beter ging. Augustusmama, oei heftige nacht dus. Verstandig dat je ook even ging rusten. I. vandaag erg vrolijk maar drinkt en eet erg weinig. Eten wordt op de grond gegooid, borst in niet zo interessant en voor de tsr stopt ze er alweer mee. Hopelijk gaat ze dat vannacht niet inhalen! Kwam wel om 0.00 ineens voor een voeding en werd 3.30 even wakker (ging gelukkig weer slapen na een knuffel op schoot) en toen tot 8.15 geslapen. M'n productie lijkt terug te lopen en voel me ongesteld alleen moet dat eigenlijk pas over een week komen, vreemd. Volgens mij doen m'n hormonen een beetje vreemd. Net de hond uitgekamd want die gaat morgen naar de trimmer en er is gezogen, gedweild en gekookt voor I. dus nu even zitten tot ze wakker wordt. Lekker ding die F.!
Arual balen he als ze niet goed eten/ drinken.. Ook sprongetjes of tandjes tijd? Goed bezig. Hier ook heel het huis schoon, zo ff wandelen en eendjes brood geven