Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussion in 'Borstvoeding' started by miis, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja maakt me eigenlijk wel weer onzeker.
    Hmm trouwens kort gezeten want ze werd toen ik mijn bericht had geplaatst wakker. Dacht dat ze wel hongerig zou zijn maar alleen de tsr weggedronken van 1 borst en toen was ze er alweer klaar mee. Zo gedraagt ze zich ook als ik ongesteld ben.

Sinds vorige week voelt mijn buik ook een beetje raar, menstruatiezeurderig.
    Als mn wortels gaar zijn gaan we even wandelen.

2. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Zo net de sportschool gebeld morgenavond ga ik beginnen.Denk dat ik me borstspieren nog maar niet ga trainen zolang in nog bv geef

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Natascha: Goed bezig!

Ik doe eigenlijk alleen aan Zumba maar dit begint pas over een week weer. Miss ga ik daarna nog een lesje hiphop,streetdance volgen lijkt me wel leuk. Doen onze meiden ook die zijn echt goed gaan ook wedstrijden dansen. Maar Mama gaat het voor de fun met andere meiden doen hahaha

4. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Augustus mama
    Leuke slingeer!
    Vervelend als je kindje zo huilt :(

@Natascha
    Leuke foto!

@Hier
    Bv afbouwen.. probeer nu alleen savonds nog bv te geven. Wil het liefst niet stoppen nog. Ik vindt het zo mooi om het nog steeds te geven. Slaat werkelijk nergens op dat steeds meer mensen me voor gek verklaren omdat ik nog bv geef.
    Hopelijk wordt ik snel ongesteld want bij manlief en mij worden de kriebels voor nog een kindje steeds groter.

Vandaag gaan we een tuinpaviljoen halen :d jeeeej super cool.
    Nu ff wat dingen printen.
    Omdat Dani ADD heeft en echt af en toe totaal de weg kwijt is en een grote mond heeft etc hebben we een nieuw systeem bedacht.
    Ik heb briefjes voor op de achterdeur.
    Aan de binnenkant: doei doei, goed je best doen op school! xxx mam
    Aan de buitenkant: Hoi hoi, heb je huiswerk? gauw maken xxx mam

We lopen ook constant te waarschuwen en boos te doen omdat ze niet luistert dus heb een tabel gemaakt met 7 vakjes. Voor elke dag dat ze zich goed gedraagt krijgt ze een krul. Heeft ze 7 krullen in de week, mag ze bijvoorbeeld voor de week erop, de hele week een toetje kiezen. Heeft ze een maand lang krullen, gaan we iets leuks doen dat zij mag kiezen etc etc etc.

wel zwaar hoor..

Nou Quinn is bijna 1 en denkt nu : laat ik maar even mama terroriseren.
    Kind valt momenteel om van slaap, niets met hem te beginnen omdat hij zo moe is. Maar eenmaal in bed brult hij de longen uit zijn lijf. En ik ben echt pertinent tegen laten huilen/krijsen/brullen. maar als ik hem eruit haal, gaat hij het telkens doen als ik alleen al de trap op loop.
    Vreselijk!

5. vivianbraak

@ Jamie: Lastig... Miss heeft ze indd meer ritme/duidelijkheid nodig. Ik heb zo geen ervaring ermee maar ik snap denk ik wel wat je bedoelt. De hele tijd boos doen kom je ook alleen maar in een negatieve spiraal. Moet ze ook medicatie gebruiken of zo? Lijkt mij iig erg lastig als het steeds zo druk is in je hoofd. Probeer dan maar iets te onthouden denk ik dan of om je gedachte erbij te houden. Goed bezig dus!

Quinn die denkt ff laten merken dat ik 1 jaar word :p Ik vind het ook knap dat je nog bv geeft. Laat andere mensen lekker joh. Kan mij wel voorstellen dat je wil afbouwen helemaal als je eierstokken rammelen! :D

Gek dat wij/ ik dat nooit meer gaan beleven... Het is zo iets moois. Maar wij hebben er zat zo hahaha!

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Nee ik wil haar geen medicatie geven.
    Alleen echt als uiterste redmiddel.
    Dit omdat ik bang ben dat ze juist nu zichzelf moet leren kennen als puber en persoon. Als ze nu medicatie slikt en straks als 16 jarige puber besluit dat ze die medicatie niet nodig heeft, ben ik bang dat ze zichzelf niet herkent. Beter is het als ze leert om te gaan met haar ADD.

Ook ff foto's spammen :D

7. vivianbraak

@ Jamie: Dat snap ik en lijkt mij een goed uitgangspunt van je. Geweldige mooie foto's! Die Quinn word ook echt een grote knul! Hij is zeker gegroeid? Hij heeft ook een smaller kopje gekregen. :D

8. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Dank je :D
    Ja hij was gister 76,7 cm.
    Hij zit nu op de gemiddelde lijn qua lengte,gewicht en hoofdomtrek.
    het word nu echt een kindje he hahaha

nou volgens mij begint het minderen met bv te lonen (nu al!!).
    Heb weer pijnen maar nu voelt het anders. Mn buik voelt wat beurs. Heel raar gevoel. Voel ook echt goed dat het mn baarmoeder is en niet bijvoorbeeld mn darmen ofzo

9. vivianbraak

Ja echt baby af! Nou laten we het hopen want als je zo graag wil...:p

10. Sopann

Sopann Niet meer actief

Sjonge, hoop geschreven weer! Vooral hormoongerelateerd ;)

ADD is lastig! Mijn man heeft ook ADD, alleen is het bij hem wat milder geworden naar mate hij ouder is geworden. Structuur is het belangrijkste. We hebben een planbord waarop alles voor iedereen staat. Ook simpele dingen zoals wanneer er gestofzuigd moet worden. Sinds ik thuis ben gaat het ook beter. Hij hoeft zich alleen maar te focussen op zijn werk :) Alleen de mobiel is irritant. Elke keer dat gepingel en elke keer raakt hij er weer door afgeleid . Wat dat betreft is sociale media niks voor ADD'ers.

Hier verder rustig. Vandaag mijn verjaardag. We zijn net een stuk wezen wandelen. Zo nog even shoppen :) Lekker kalm aan.

We stoppen weer even met de bijvoeding. Het is toch teveel voor T. Hij heeft echt slijmluiers. En nu met alleen bv komt hij om de 5/6 uur, terwijl hij anders om 08.00/12.00 en 17.30 uur eet. Volgens dat schema straks ook nog tussendoor!

11. vivianbraak

Gefeliciteerd Sopann!

12. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

Dec 5, 2011
    3,421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Sophann
    Gefeliciteeerd :D

13. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hallo dames

Hoe gaat het met iedereen?...

Hier erg druk. Fernando zit nog midden in sprong en het 5de en 6de tandje proberen door te breken.
    Gister hebben we zijn bedje een stukje omlaag gezet want hij probeerd al paar dagen te zitten en het lukt hem inmiddels ook regelmatig , alleen zit hij niet stabiel waardoor hij weer omvalt hahah..

Heb me net nog nieuwe voedings bh van Cake besteld heb er 2 van hotmilk maar 1 zit me toch niet helemaal lekker...

14. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoihoi!!!

Hier ook druk, moet cupcakes maken en man heeft late dienst en ook nog ongesteld geworden vandaag. Had nog even een boodschap moeten halen maar dat laat ik maar even schieten. Morgen een babyshower.

Natascha, waarom zit hij je niet lekker?
    Oh wat sneu voor Fernando.
    Wat een verschil in ontwikkeling he, hier nog geen tanden en ook nog niet kruipen (laat staan zelf gaan zitten).

Momof, prachtige foto's!

15. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual he bah echt zown baaldag voor jou dus..

Nou het is zown 3/4de bh dus hij knelt een beetje aan de bovenkant van mijn borst..

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    kan je hem nog terugsturen?

Ja beetje een baaldag, voel me nooit top als ik ongesteld ben.
    En als ik 2x ruim van te voren vraag of ik iets kan doen voor die babyshower (omdat ik dan in mijn man zijn vakantie wat kon doen, deze week komt even rot uit en dat wist ik van te voren) en ik heel kort van te voren de vraag krijg of ik cupcakes zou willen maken dan vind ik dat wel een beetje jammer. Want ja natuurlijk wil ik ze maken, ook heel leuk dat ze in de smaak vallen, maar dan liever wel op mn gemak en als ik me een beetje fit voel.

Maar goed klaagmodus uit, ik ga zo de kleine meid op bed leggen en dan hoop ik weer verder te kunnen :).

Natascha, heb jij een maat 80 jas besteld voor Fernando? Ik moet de mijnne nog bestellen maar wil de muts erbij en twijfel 6-12 mnd of 12-18 mnd... ze valt er precies tussenin.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual dat is zeker balen als je het ruim van te voren aangeeft en dan komen ze pas op laatste moment ermee.

Nee kan niet meer terugsturen helaas.

Ja maat 80 besteld maar blijkbaar valt jasje klein hij past nu al.
    Dus denk dat ik hem terug ga sturen heel jammer baal er flink van

18. nijnja

nijnja Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hallo dames,
    Mag ik hier zo maar invallen?
    Ik heb voorheen wel meegeschreven bij het bv en trots topic. Ik heb mijn oudste allebei ruim een jaar gevoed en nu bij nummer 3 gaat de bv alweer super! Ik mag me dus gelukkig weer trots een bv-mama noemen.

De kleine is alleen de eerste twee dagen afgevallen en komt nu dus alweer een beetje aan.
    Ik heb wel vanaf dag één last van spruw (waarschijnlijk had ik het tijdens de zw al) en dat is vrij pijnlijk, vooral bij het aanleggen. Meteen een recepje voor Daktarin besteld en ik ben dus druk aan het smeren. Ook behoorlijke las van stuwing, maar ja, dat hoort erbij!

Ik kijk er naar uit om hier gezellig mee te kletsen en ik ga zo even een paar pagina's teruglezen, als de kleine het goed vindt tenminste, want hij kan elk moment wakker worden voor een voeding!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

Sep 1, 2009
    8,421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nijnja welkom gezellig..

Hihi succes met terug lezen ;)

Goed joh dat je beide kids zolang bv heb gegeven..
    Heb je een goeie bevalling gehad van Adriaan?

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Nijnja!!!
    Hopelijk ben je snel van de spruw af.
    Is de bevalling goed gegaan?

Ja ik word nog misselijk als ik aan de stuwing denk, voelde me er knap beroerd van.

Natascha, oh wat jammer :(. Hebben ze hem een maat groter? Even gegoogled welke jas je voor Charlot hebt maar gaaf zeg!
    Ik heb de jas die ik op het oog heb voor I. nog een keer gepast en de mouwen van de 80 moet ik echt nog flink omslaan, 86 was veel te lang. Maarja maat van de muts en wantjes... die heb ik dan namelijk weer niet gepast.

Nou de cupcakes had ik gelukkig vrij snel af, in een razend tempo doorgewerkt. Nu alle spullen weer terug de kast in.

Share This Page