Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sopann

Sopann Niet meer actief

Hee gefeliciteerd Vivian!

Verder weer een hoop te lezen en te weinig tijd! Dinsdag gaan m'n kiezen eruit en het lijkt wel alsof ik bijna moet bevallen. Wat een nesteldrang :D

Bedankt nog voor de felicitaties :)

2. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Goeie avond :)

@Ingrid, Welkom terug :) Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan met Eva!
    Schattig hè? Die eerste woordjes :) Julian zei vandaag de hele dag 'papa' (en papa supertrots natuurlijk :D)
    Julian is goed verwend, kom om in de ToetToetAuto's (wel superleuk!! :D ) En een stapel boeken.
    Ik heb bekkenklachten, en daardoor onder andere dus pijn in mijn (onder)rug. Maar in (hele) slechte periodes wil mijn linkerbeen niet. Echt knap waardeloos. Kan dan bijvoorbeeld echt niet op 1 been staan.
    Laatste dagen ook nog eens last van mijn (linker)knie, weet eigenlijk niet zo goed waar dat ineens vandaan komt..

@Arual, Fijn dat het de laatste jaren zo stabiel is gebleven, en heerlijk dat je voorlopig even niet voor controle hoeft!

@Vivian, Lekker druk met je bruiloft regelen? Leuk hoor! Ben je trouwens katholiek?

@Sopann, Succes met je kiezen, kan wel samen met bv? Dat je niet straks (ook) teruggestuurd wordt?
    Hier trouwens ook een soort van nesteldrang :p Maar die had ik niet voor de bevalling, dus denk dat ik nu een inhaalslag maak :p

@Hier, gaat redelijk vandaag. Wel erg moe :( Julian heeft weer flink lopen spoken vannacht. Hij slaapt nu al een poosje lekker, hoop stiekem dat ie even doorslaapt vannacht, zou wel lekker zijn ;)

Fijne avond verder allemaal en slaap lekker voor straks :)

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Sopann: Lekker druk dus!

@ Augustusmama: Het boefje houd je wel bezig he ;). En ja wij zijn katholiek :D

4. vivianbraak

Meiden wat is het hier rustig...

5. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    ehm... *gaaaaap?* :D :p

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hahah drukke dagen. Voorbereiding op vakantie kapotte tv. Etc etc etc haha sporten ook nog ;) kom straks nog wel ff kletsen nu eerst ff voeden

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

Zeker rustig hier.

@augustusmama:vervelend die bekkenklachten.
    Is dit gekomen tijdens de zwangerschap?
    Lekker verwend lees ik met zijn verjaardag.
    Leuk om te zien dat het er bij die jongetjes al in zit dat ze gek zijn op auto's en dat het niet wordt aangeleerd.
    Was bij Thijs ook al vanaf kleins af aan.
    Voor Eva haar verjaardag vraag ik kadobonnen van de H&M zodat ik een leuke wintergarderobe kan aanschaffen.
    Onze hele zolder staat vol met allerhande speelgoed.
    Van ons krijgt ze wel nog een kleinigheidje en van de kinderen ook een klein kadootje.
    Van mijn schoonmoeder krijgt ze een winterjasje dus daar gaan we binnenkort eens voor winkelen.

@vivian:leuk al die voorbereidingen voor de bruiloft.
    Zijn bij jullie de kinderen al naar school?

@arual:gelukkig is de MS stabiel.
    Lijkt me erg zwaar.

@hier:straks even met Anouk naar de bakker om alvast de taart voor Eva haar verjaardag te bestellen.
    De slingers ed zijn allemaal al in huis.
    We vieren het gewoon op de dag zelf dus op woensdag de 28ste.
    Er komt een klein groepje mensen.
    Gewoon gezellig.
    Gisteren nog gewerkt en Eva kon gewoon weer naar de creche.
    Ze is wel snotverkouden maar heeft er geen last van.
    Volgende week ben ik wel vrij de laatste week van de schoolvakantie.
    Kinderen gaan naar de vakantie spelen dus kan ik ze zelf brengen en halen.
    Moet ook nog een traktatie voor de creche verzinnen.
    Ze heeft 12 kindjes op de groep.
    Ik denk een Woezel en Pip bekertje met daarin een Nijntje koekje en dan met zo'n leuk papiertje er omheen met een fotootje erop van Eva.
    Lekker eenvoudig.
    Ben niet zo van de knutsels en heb er geen geduld voor haha.
    Nu even flink stofzuigen want Eva stopt echt alles maar dan ook alles in haar mond pfff.

Tot later.

Gr Ingrid.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @natascha:balen een kapotte tv.
    Hier is de laptop kapot.
    Harde schijf is overleden.
    Gelukkig staan alle foto's filmpjes tm juni op een externe harde schijf.
    *#* computers.

9. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kapotte apparaten, balen altijd. Hier laadt mijn man zijn iphone niet meer op sinds gisterenavond en er is geen back up van zijn telefoon... we hebben hem nu uitgezet met nog 12% batterij dus heel hard hopen dat we de belangrijkste foto's nog even via de whatsapp naar mij kunnen sturen.
    Harde schijf is vlak na de geboorte van I. kapot gegaan, gelukkig wel een back up gemaakt dag ervoor en is mijn man snel naar A'dam gereden om er een nieuwe in te laten zetten (mac, konden het niet zelf doen bij dit model).

Ingrid, ik herinner me nog dat Eva al en tijd in die orale-fase zit, is het niet? Ik heb geen idee hoe lang dat gemiddeld duurt maar kan me voorstellen dat je dan veel aan de poets bent!
    Klinkt hartstikke leuk zo'n traktatie! Kinderen vinden het al snel prachtig!

Net even bij een vriendin geweest, was erg gezellig. Onderweg van de auto naar de voordeur wel 4 buurvrouwen tegengekomen die de kleine meid weer even wilden bewonderen (die meteen een flinke show gaf met haar tandenloze smile).
    1 Buurvrouw die geinteresseerd was in wat ze nu allemaal eet was volgens mij lichtelijk geschokt dat ze nog bv krijgt naast de vaste voeding haha.
    Met wat moeite haar toch nog in bed gekregen uurtje geleden dus ik ga nu even een lekkere bak koffie zetten. Straks even de plantjes bij mijn ouders water geven.

Ik heb helemaal zin om I. haar verjaardagstaart te maken als ik lees van jullie eerste verjaardagen!

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Net een heel stuk getypt en het moet goedgekeurd worden, kan me niet herinneren dat ik een vreemd woord heb gebruikt...

11. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Ingrid: Ja ze hebben er alweer twee weken opzitten hier. Druk met de voorbereidingen van Eva haar verjaardag!

@ Arual: Oef balen!

@ Hier: Eindelijk goede schoenen voor Luca gescoord had laatst leren gekocht weten jullie nog? Nou hij weigert ermee te lopen...;)
    Nu van Replay hele flexibele kei gave gekocht en...hij loopt ermee! :D
    Wel een beetje duur maar dat hebben we er graag voor over.

12. vivianbraak

@ Natascha: Balen! Hier heeft de tv aan de li-kant een soort bobbel ... Ik hoop dat ie het nog even doet! Anders slinkt de spaarrekening zo met trouwen, caravan gekocht etc! :D

13. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual weet je al waarom je bericht werd nagekeken?

Vivian wij hadden voor Charlot en hebben nog steeds vaak shoesme zijn ook echt topschoenen. Vooral met het opstarten van lopen.
    Jullie tv een bobbel?? Dat klinkt spannend haha.
    Onze tv doet het weer de monteur kwam gister en repareerde de tv zo.

Morgenvroeg nog weer ff lekker sporten en dan eens. Tassen inpakken wat een ellende heb een vreselijk lange lijst met alles wat mee moet..

14. vivianbraak

Hahahha! Dit bedoel ik zie links boven ;)

15. vivianbraak

Een soort verzakking links boven in het scherm of of zo :D

16. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gek gezicht die tv ja haha.

Geen idee waarom mijn bericht werd nagekeken, hij staat er nu wel.
    Belt mijn man vanaf zijn werk dat mijn oude telefoon, die hij nu gebruikt het ook niet meer doet... gisteren geen leentoestel genomen omdat we nog een oude hadden en nu is die ook stuk ;).

Natascha, ik heb het helemaal gemist maar ga je ver weg of blijf je in nl?
    Wij zouden ook graag nog wel even weg willen maar ik denk dat het een paar dagen een bungalowpark wordt. Hopen dat mijn man zijn paar dagen vrij NIET in de herfstvakantie krijgt want dan vind ik de prijzen niet leuk en is het ook nog eens hartstikke druk.

Kleine ligt al in bed, had haar laatste slaapje overgeslagen dus was natuurlijk enorm moe net. Verder eerder op de dag wel keurig 2 slaapjes gedaan. Verder bezoek gehad en op bezoek geweest.

17. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian haha dat ziet er best gek uit idd.

Pft ik heb vreselijk stuwing is niet leuk...
    Wij gaan midweek naar miggelenberg is van landal..

Wat balen zeg van die telefoon

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk! Zijn wij vroeger ook geweest! Ja balen maar ach gelukkig zijn het vervangbare dingen.

19. vivianbraak

@ Arual: Prijzen in vakantie's zijn killing ja! Wij hebben volgende week onze caravan dus altijd plek vakantie zo'n zin in!! :D

@ Natascha: Naar hè stuwing. De ergste keer dat ik het gehad heb vergeet het echt niet meer was op de bruiloft van mijn schoonzus. Luca was net 1 maand en in de avond bij vrienden van ons. Nou ik kon ze niet meer aanraken zo hard pppffffff!

20. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo gaaf jullie caravan!!! Echt super!

Deel Deze Pagina