@Vivian Nou mijn schoonpa zit in de paardenwereld en alle 3 zijn kids hebben paardgereden dus ik gok dat dat niet echt een probleem is. En anders hebben we marktplaats nog En ik heb veel paardrijdende vriendinnen (dat is nogal want ik heb echt een paardenfobie).
Mooi! Wij hebben al onze spullen naar de nichtjes gedaan. Hetzij wel heel leuk paardrijden. Echter de meiden moesten hier kiezen ze dansen op een flink niveau en om dat bij te houden moesten ze kiezen. Even off topic hun dansleraressen zijn wereldkampioen geworden is Schotland! Iemand gezien bij SBS 6 ?
Nee niet gezien Wat cool! wat voor dansen is dat dan? Ons Dani heeft Showdansen gedaan maar vader wilde haar nooit brengen dus trainde ze maar de helft van de tijd en miste te helft van de toernooien
Hoi hoi, Gisteren Eva haar feestje gevierd. Het was intiem en heel gezellig. Van ons heeft ze de Ark van Noach gekregen en van broer en zus wat kleine kadootjes. Voor de rest een leuk bedrag aan kado bonnen voor mijn favo winkel Name it. I love Name it haha Met de taart en zingen ging ze ineens pruilen en heel hard huilen haha Een mooi plaatje voor later. Vandaag trakteert ze op de creche. Ik vind zo'n eerste jaar wel weer heel definitief voorbij want tussen 1 en 2 jaar veranderen ze enorm. De slingers laten we nog even hangen. Staat zo gezellig. @vivian:morgen groot feest bij jullie thuis!! Ook alweer een jaar voorbij. Ik heb dat gevoel van elkaar kennen ook wel. We schreven vorig jaar al in het klaagtopic haha Ik heb nog weleens terug zitten lezen en we hadden de klaagmodus bijna continue aan haha Gelukkig staat die nu doorgaans uit. @miis:leuk van je te horen en geweldig 14 maanden bv @paardrijden:anouk mag volgend voorjaar starten. Ze is dan 8 jaar. Ze praat over niets anders. Hier in de regio is het prijzig. 20 euro per les We doen eerst een strippenkaart voor 10 keer en dan eens zien of ze het echt zo geweldig vind. Ze moet van ons wel blijven handballen. Een teamsport is voor haar heel belangrijs qua onzekerheid en verlegenheid. Ik ben zelf bang voor paarden whaah Tot later. Gr Ingrid
@ Ingrid: Geweldig ! Ja wij waren de laatste die gingen bevallen hallooooo Super dat Eva zo'n leuke dag heeft gehad! Name it vind ik ook een leuk merk. @ Jamie: Streetdance en hiphop. Ze zijn echt goed al zeg ik het zelf. Ik kan zelf echt wel bewegen maar wat die meiden doen petje af!
Hoi Vivian, Van harte gefeliciteerd met Luca zijn 1ste verjaardag!!! Veel plezier vandaag. Gr Ingrid en Eva.
Hiep hiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd!!! Hele fijne dag toegewenst! Miis, wat super! Lenaroos, ik weet niet of ik het zou durven helemaal niet te kolven. Ik zou misschien eerder op de dag al wel kolven (misschien is mijn angst voor terugloop niet terecht maar na wat productiedipjes ben ik voorzichtig). Wij gaan in oktober naar een concert maar de kleine is dan al 10 maanden en ik hoop dat het dan al wel stabieler is. Momof, nog getest? Hier alles goed, gisteren even naar ikea geweest. Verder de hele avond in de weer geweest want ze was erg onrustig. Vanaf 1.00 heeft ze wel 'rustig' geslapen tot 8.00 (rustig tussen aanhalingstekens want ik vond haar achterstevoren in bed op haar buik ). Zodra ik haar in bed leg gaat ze huilen, zowel overdag als 's avonds terwijl ze meestal lekker zelf ging slapen. Maar lees meer kindjes van haar leeftijd die onrustig zijn.
@ Arual: Dank je! Luca had het rond die leeftijd ook ja. Feestje begint hier om 15:00 uur, Luca ligt er net in. Fijn kan hij lekker even slapen voordat het begint. Nu even gebak ophalen ik ben benieuwd!
@Arual Negatief.. Dus zal toch mn menstruatie zijn. Ga vandaag proberen af te kolven zodat ik quinn vanavond geen live voeding geef en dat een paar dagen proberen vol te houden. Want in November krijgt ie zijn mazelen prik dus dan wil ik hem wel nog kunnen voeden om zijn imuumsysteem te boosten.
Hey Meiden, Luca is super verwend en het was echt super gezellig. Luca hebben we de hele dag niet gehoord die was steeds aan het spelen Zo *cute* Nou meiden de caravan is per vandaag van ons dus we gaan zo vertrekken Tot later!
Oh wat schattig Vivian, veel plezier op de camping!!! ja ook wel benieuwd naar fotos . Hey Momof, balen zeg dat het ws je menstruatie is. Knuf! Natascha, hoe gaat het??? Augustusmama, en met jou en je ventje? Sopann, waar ben je? Alles goed? Ingrid, druk weekeind? Is de handbal alweer begonnen? Name it inderdaad leuk! Lekker shoppen dus! Man is werken vandaag. Vanavond met mn zusje eten en de meisjes, gezellig. Vanmorgen ging I. zonder mopperen slapen dus heb lekker even vanalles in huis kunnen doen. Zo maar een boterham smeren. Fijn weekeind!!!
Hallo dames.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Gister drukke dag gehad nu net weer visite weg. Hoop dat we nu ff paar rustige daagjes zullen hebben. Fernando had het erg moeilijk in de vakantie wou ineens veel bij mij drinken. Gelukkig is het nu alweer stabiel..
Hey meiden, Even een berichtje van hier Allereerst nog een dikke verjaardagsknuffel voor Quinn, Eva en Luca! En natuurlijk ook voor hun mamas! Fijn dat de verjaardagen zo geslaagd waren Hier gaat het even k*t. Zit niet zo lekker in mn vel. Denk dat ik na de vakantie maar even met de huisarts ga praten, maarja, is in mijn geval gemakkelijker gezegd dan gedaan.. :S Op zich van de week wel rustig aan kunnen doen en afleiding gezocht in de vorm van creatief bezig zijn. Heb op 2 handdoeken Julian zijn naam geborduurd Ben blij met het resultaat. Zal er ff een fotootje bij doen. Vandaag dikke vakantiestress Koffers ingepakt, opgeschreven wat we morgenvroeg nog nodig hebben, maar wat ook nog echt mee moet. Ik geloof dat ik alles wel heb Zeg al tegen mijn man: Als we allebei onze portemonnee met pinpas maar mee hebben. Ben echt wel toe aan een weekje weg hoor! En het wordt heerlijk weer! Tot volgende week! De handdoeken:
Thnx! OH das minder! Hopelijk kan de huisarts helpen. Leuk die handdoeken Ik ga gauw nog ff poetsen.. Overigens NOG STEEEEEDS NIET ongesteld
@augustusmama: Vervelend dat je je zo rot voelt. Heb je wel een goede band met je huisarts? Dat maakt het dan makkelijker om de stap te zetten om er heen te gaan. Waar gaan jullie naartoe met vakantie? Heel leuk de handdoeken. Ik ben helaas niet zo creatief haha. Geniet van jullie vakantie!! @vivian:leuk dat de verjaardag zo geslaagd is geweest. Heerlijk is dat wanneer ze zo lekker aan het rondscharrelen zijn. Eva kan ook heerlijk spelen. Haar nieuwe hobby is om alle blokken uit de doos te halen en vervolgens weer één voor één terug te doen. Ze kan daar zeker een 1/2 uur zoet mee zijn. Ook vind ze het leuk om alle dvd's overhoop te gooien maar dat vind ik wat minder geslaagd haha. Was het nog leuk op de camping?? @arual;Anouk moet komende vrijdag voor het eerst weer trainen voor de handbal. De eerste wedstijd is pas over 2 weken.Komende woensdag hebben we een info avond en dan horen we meer. De voetbal is wel volop aan de gang. @natascha:fijn dat de vakantie zo geslaagd was,heerlijk!! @jamie:jammer dat die negatief is. @hier:T en A vandaag weer naar school. A naar groep 4 en T naar groep 6. Wat zijn al die kinderen allemaal enorm gegroeid in 6 weken tijd. Bij Thijs in de klas zitten gewoon al meisjes die borstjes krijgen en enorm gaan groeien.Die meiden moeten nog 10 worden,jeetje zeg!! Wel weer lekker dat er weer wat ritme in de dagen gaat komen. Eva heeft steeds vieze luiers. Ik blijf wassen.Gisteravond voelde ze ook een beetje warm maar is nu juist enorm vrolijk.Ik zal morgen naar de creche wat extra kleding en rompers meegeven. Voor de rest niets bijzonders te melden. Het huis is lekker opgeruimd dus hoef even lekker niks te doen. Heerlijk!! Tot later. Gr Ingrid.