Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!

Heerlijk gehad hier! Ik spam even snel 2 foto's van onze caravan :cool: Kom later ff terug de schilder komt zo om de muren in onze tuin opnieuw te verven.

2. vivianbraak

Meer foto's heb ik niet op de iPad staan dus die volgen nog!

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat mooi Vivian!!! Heerlijk plekje!

4. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Vivian prachtig plekje. Ben jaloers. Zou ik ook wel willen :)

5. vivianbraak

Hey Meiden,

@ Ingrid: Wat grappig van Eva! Luca rost ze er allemaal uit maar terug stoppen ho maar hahaha! Tja wat betreft de meiden, mijn dochter is nu 11 jaar en heeft echt al flinke borsten. Zonder bh is echt geen optie meer. Ik denk ook wel eens Omg!!! Maar ja mijn bonus dochter daar in tegen is nog echt heel iel en plat zeg maar en mijn dochter krijgt al heupen en borsten en va onder al veel haar! :$ Ik schrik er ook nog steeds van :D

@ Agustusmama: Veel plezier mooie handdoeken!!

@ Bedankt voor de complimenten!

@ Hier: Gisteren geshopt voor de inrichting van onze caravan. Vandaag gaan we er heen want de meiden hebben nu al een studiedag. Hub en kids gaan dan donderochtend terug ik blijf tot zondag heeeeeeerlijk!!! Hebben jullie de weersvoorspellingen gezien !! :D

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen dames

Vivian spam jullie nieuwe inrichting eens :)

Ik voel me zwaar ellendig mijn eerste menstruatie is doorgebroken en das duidelijk. Haha ben bloed sjaggo mega buik en rugpijn.
    Charlot gaat logeren bij opa en oma. En Jesse en ik gaan vanaf buiten gourmetten.
    Fernando is al 2daagjes verkouden arm prulletje.en arme wij hahah

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Fernando heeft trouwens een mega sprong gemaakt.Hij kan zelf zitten en sinds 2 dagen kruipt hij als een malle hij gaat echt. Snel.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow wat een snelle Natascha!

Isa kruipt en tijgert nog niet.

Hier alles prima, sta in de keuken want schoonzusje komt eten. Helaas iets verzonnen dat heel lang in de oven moet dus het is hier bloedheet en ik kan geen kant op haha. Echt niet slim van mij.

Ze ligt nu alweer een uur te slapen na een kort ochtendslaapje. Straks als de oven klaar is ga ik nog even lekker naar buiten. Heerlijk weer!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even snel vanaf het werk.
    Sinds gisteren enorme menstruatie.
    Zal blij wezen als het straks 5 uur is pff.
    Zaterdag gaan we met zijn tweeen uit eten.
    Zijn komende zondag 13 jaar getrouwd.
    De dochter van een virendin van mij komt oppassen.
    Zij is 16 jaar.
    Ik zorg dat Eva wel op bed ligt.Hopen dat het lukt.

Vanavond kom ik even op iedereen reageren.

Tot later.

Gr Ingrid.

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi meiden,

Het wordt hier wel steeds rustiger.
    Allemaal druk bezig?

Gisteren lekker uit eten geweest met zijn tweeen.
    Was allemaal goed gegaan met de oppas.
    Vanmorgen met Anouk naar de 1ste handbal wedstijd.
    Een deels nieuw team.
    Leuke kinderen en leuke ouders,
    Hebben er weer zin in ieder geval.
    Morgen weer met Eva naar cb en dan krijgt ze haar prikken.
    Deze had ik uitgesteld omdat we toen vlak voor de vakantie zaten.
    Kinderen hebben hun 1ste schoolweek ook weer gehad.
    Wel weer even wennen maar ze hebben het weer goed naar hun zin.
    Hier vandaag regen en een stuk frisser.
    Kan het in huis weer lekker afkoelen.
    Vanmiddag nog even naar mijn neefje.
    Die is afgelopen week 15 jaar geworden en die vieren het vandaag.
    Even wachten tot Eva wakker is en dan kunnen we gaan.
    Voor de rest niets bijzonders te melden haha.

Tot later.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Haaaaj
    ff druk geweest hier.

Nou vivian ,
    De mijne is 10 en nog zo plat als iets hahahaha

@Hier
    Buikpijn. Mijn buik is echt gevoelig. Mn onderbuik, voelt ook constant alsof ik een te strakke broek aan heb. Kan ook niet met manlief tussen de lakens springen want dat is te gevoelig.

Morgen is onze Jade (groenendaeler) 2 jaar :d jeeeejjj
    Maar de hond van mn schoonoudjes wordt morgen ingeslapen dus loop al de hele dag zowat bijna te janken.
    Nou moek wel zeggen dat ik al 2 dagen emotioneel ben whahahaha

T lijkt erop dat de zomer voorbij is he meiden :(
    Jammer

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Hier ook druk manlief heeft nog vakantie.Morgen basisschool bekijken. Voor ons meissie.

Momof oef dat zijn altijd heftige dingen he. Liefde voor huisdier is zo groot.

Nou vlgd mij is het idd gedaan met de zomer

13. vivianbraak

Hey Meiden!

Hoe is het hier? Heb een paar heerlijke dagen gehad op de camping, echt nog even genoten van het mooie weer! Gisteravond echter met mijn hub weer in het zkh geweest zijn longen speelde weer op ivm sarcoidose maar gaat nu weer redelijk. Waren alleen pas 3:00 uur thuis dus dat was even slikken vanmorgen ;)

Ben aan de stapel was bezig, tot later!

14. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hey meiden,

Ben ook weer terug van vakantie! We hebben het heerlijk gehad! En het weer was echt super :D
    Kom later terug om uitgebreider te reageren. :)

Ga zo naar Schiphol om mijn ouders op te halen. Leuk dagje uit met man en zoonlief ;)

Fijne dag allemaal!

15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.192
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Hoi hoi,

@augustusmama:klinkt goed jullie vakantie en nog getroffen met het weer ook.

@vivian:heerlijk lekker op de camping met dat mooie weer,
    Hoe gaat het met je man?
    Wel hardnekkig die sarcoïdose.
    Komt het altijd onverwacht opzetten of heeft die dan al langer klachten?

@natascha:leuk basisscholen kijken.
    Heb je een voorkeur voor een school en zijn er wachtlijsten?

@jamie:nooit leuk als je afscheid moet nemen van een huisdier.

@hier:gisteren echt noodweer hier in 't Westen pff.
    Storm en enorme hoeveelheden regen die er is gevallen.
    Schuur ook weer onder gelopen.Gebeurt vaker dus we zijn het gewend.Liever de schuur dan dat het ons huis in komt stromen maar de waterputten hebben hard moeten werken want we stonden tot onze enkels in het water.
    Nu ziet het er gelukkig een stuk vriendelijker uit.
    Maandag met Eva op CB geweest.Heeft weer prikken gehad.De laatste dktp en Pneumokokken.Gisteren op de creche wel verhoging maar helemaal niet ziek geworden.
    Over 2 mnd de Bmr en menongococcen en dat zijn we er voorlopig vanaf.
    Wel weer flinke bulten op de vaccinatieplaats maar ze zette flink af met prikken dus dan heb je sneller een zwelling.
    Ze weegt nu 8800 gram en 76 cm.Ze volgt mooi haar eigen lijntje.
    T en A waren rond die tijd al ruim 10 kilo haha.Ze is gewoon een tenger grietje.
    Eva gaat steeds meer verstaanbare klanken doen.Mama,papa,zwaaien en dag dag,nee schudden wanneer iets niet mag en alles wat ze nu op de grond vind is bah bah en komt ze de kleinste kruimeltjes brengen maar soms gaat er ook stiekem weer iets het mondje in.
    Heerlijk grietje.
    Op de creche zei de leidster gisteren nog dat ze zo blij is met haar baby's op de groep waaronder Eva.Ze is lief vrolijk en lekker knuffelig.Altijd leuk om te horen.

Ik ga boven de sokken uitzoeken.De kinderen hebben weken geen sokken aangehad en die liggen nog allemaal onderin de wasmand maar nu het kouder wordt moeten ze helaas weer tevoorschijn komen.
    Wassen en sorteren.

Gr Ingrid

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Morgen.

Anouk zoo ik zag het op het nieuws van het noodweer. Hier absoluut geen noodweer gehad. Wel veel regent maar geen wind etc.

Wat leuk zeg dat Eva steeds meer verstaanbaar word dat is toch altijd fijn he als ze zichzelf duidelijk kunnen maken..
    Gelukkig is ze niet ziek geworden van de prikken.

We zijn erover uit welke school Charlot naartoe gaat. Het word een. Christelijke school. Ze hebben een goed pest beleid daar en veel structuur wat ik erg belangrijk vinden.vandaaag maar even inschrijf formulier halen.

Ik wil zo ff op de fiets naar emmen maar zou eerst maar op buienradar kijken Of droog blijft

17. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames!

Ingrid, wat leuk dat Eva zich beter verstaanbaar kan maken!
    Ja wat een regen he?! Jeetje wat vervelend als de schuur onderloopt.

Vivian, gaat alles goed met je man nu? Heftig als je dan naar de eerste hulp moet.

Natascha, zo te lezen een goed gevoel bij je keuze! Fijn!

Augustusmama, fijne dag gehad gisteren?

Momof, hoe gaat het nu. Wt verdrietig, afscheid nemen van een vriendje op 4 poten :(, sterkte!

Hier rommelig, I. heeft last van verlatingsangst en wordt regelmatig in de avond en nacht enorm huilend wakker. Overdag slapen gaat soms een paar dagen goed en is vervolgens weer een paar dagen drama. Schijnt een beruchte leeftijd hiervoor te zijn. Gisteren wel even met de auto weggeweest en heeft ze onderweg nog een slaapje meegepikt. Ik denk dat ik straks even met haar naar de markt ga.
    Aankomend weekeind erg druk met verjaardagen, daarnaast gaat het niet zo goed met mijn opa.

I. probeert te tijgeren en haar benen onder zich te trekken maar komt niet vooruit (alleen verder achteruit), enorm frustrerend voor haar. Nog geen tandjes in zicht en bv gaat ook nog prima (alleen dip ik met mijn eisprong en menstruatie). Verder eet ze goed en het is een heerlijk meisje :), zo trots op haar!

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Hoi hoi,
    Nou ik weet niet of ze gewoon geen afscheid willen nemen maar t beestje leeft nog steeds.

Ze blijven er prednison in douwen.

Hier gister ook regen maar niets dramatisch gelukkig.

Nou!!! Waarschijnlijk de oorzaak voor die maanden misselijkheid gevonden! Ben nu al 4 dagen dood aant gaan van de pijn in mn buik. Inwendig onderzoek, nieks, Urine nagekeken, niks.
    Nu krijg ik de 17e een blaas en nier echo. Tijdens mn zwangerschap heb ik nierstenen gehad, die zijn er nooit uitgekomen dus de huisarts denkt dat dat het is.
    Dat kan dus goed al die tijd mijn klachten hebben veroorzaakt.

Ben benieuwd of dat ook in verband staat met mijn als maar niet ongesteld worden.

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual hier ook drama nachten en avonden echt zwaar vermoeiend.Fernando krijst elke avond of nacht vreselijk hard en heel moeilijk stil te krijgen. Zo vreselijk zielig.

Wat leuk dat ze gaat tijgeren jeej

Hier vorige week mijn 1ste menstruatie gehad en sindsdien duurt het zeker bijna een minuut tot mijn TSR komt gelukkig heeft Fernando het geduld ervoor maar ik ben zo bang dat dit het eind van me BV is

20. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof jeetje wat heftig zo die pijn van je.. Ik hoop dat ze snel de oorzaak vinden.

Deel Deze Pagina