@ Arual: Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad! Sterkte met de nachten zoveel mogelijk laten blijken dat je er bent hielp bij Luca toen ook goed. @ Ingrid: De diagnose is 5 jaar geleden gesteld hij loopt er al 7 jaar mee het is redelijk onder controle maar ja het sluimert altijd op de achtergrond. Hij kan het niet verkroppen zeker omdat hij nooit gerookt heeft etc en toch een longziekte heeft het houd trouwens geen verband daarmee.m Eva doet het goed! @ Natascha: Goed gedaan altijd een school kiezen waar jij het beste gevoel bij hebt of dat nu christelijk of openbaar is. Balen van die nachten! Gelukkig liggen die alweer een tijdje achter ons. @ Jamie: Tjee jij blijft last houden van die klachten he! Beterschap! @ Noodweer: Hier niks van gemerkt, gelukkig! Hopelijk ligt alles op de camping ook nog op zijn plek. Vrijdag gaan we weer dan kunnen we kijken @ Hier: Geen bijzonderheden, Luca groeit als kool en is echt een boef! Laatjes zijn favoriet om open te trekken hahaha overal zit beveiliging op behalve 1 en juist waar zit hij in? Vandaag ook even beveiliging op zetten. Tot later!
Vivian, ben niet op vakantie geweest, was het maar zo . Ja we laten dat ook aan haar merken, op de avonden dat hij thuis is dan wisselen we het af. Wat een mooi mannetje! Natascha, ik heb ook een trage tsr bij mijn menstruatie en eisprong. In geval van nood gebruik ik neusspray die ik normaal alleen met kolven gebruik. Als Fernando het geduld heeft dan hoeft het echt niet het einde te betekenen hoor. Ja sneu he als ze zo huilen? Hier ook moeilijk te troosten momenteel, en dan lijkt ze net in slaap te vallen en begint het weer van voren af aan. Wel ben ik blij dat ik nog borstvoeding geef want ik heb altijd nog de optie om haar te kalmeren aan de borst als we alles al geprobeerd hebben. Eventjes naar de markt geweest maar ze was zo ontzettend moe dat ik maar naar huis ben gegaan om haar in bed te leggen.
Momof, ik vergeet op jou te reageren. Jeetje wat heftig, ik hoop dat ze nu echt de oorzaak vinden!!! Ik ken de situatie niet maar soms is het beter om je geliefde huisdier te laten gaan. Wij hebben destijds ook de pijnlijke beslissing moeten nemen toen onze setter ziek werd, we wisten dat we het beste voor haar deden maar wat was het moeilijk har te laten gaan terwijl er ook nog kleine momentjes van plezier waren tussen de pijn en ellende door.
@ Arual: Hoe kom ik er dan bij..?? @ Hier: Vandaag een nieuwe jeans geshopt ben er zo blij mee heb er echt ja al zeg ik het zelf een lekker kontje in ! Dat was de prijs wel waard Zal mijn hub vast ook vinden als hij morgen terug komt van een werkvergadering van twee dagen incl overnachting
Hier druk met voorbereiding voor mijn verjaardag morgen.En ook druk met Fernando hij heeft het kruipen helemaal door. En nu staat hij continu overal aan pfttttt moet zo goed opletten. Gister liet hij zich los omdat hij naar de box wou lopen en na 2 stappen viel hij op zijn bips op de grond. Gieren brullen hij word vreselijk boos als iets niet lukt.
@ Natascha: gefeliciteerd!!! Leuk!! Nu is het indd opletten geblazen! @ Hier: Gisteravond weer op de huisartsen post gezeten nu voor Luca... Hij had sinds vrijdag al een rare uitslag maar ja verder nergens geen last van dus zoiets van we gaan maandag wel even langs de ha. Nou gisteravond ineens kei hoge koorts 39,5 en nog meer uitslag dus hop we konden komen. Allergische reactie maar waarvan? En de koorts vonden ze zeer zorgelijk. Nou ok medicatie meegekregen en we moesten hem goed in de gaten houden bij verslechtering meteen terug komen. Maar goed hij heeft een goede nacht gehad we hebben hem wel Bin ons in bed genomen voor de zekerheid. Nu geen uitslag en geen koorts meer. In overleg met onze eigen ha vanmorgen nu bijhouden wat hij eet per dag en zo er proberen achter te komen waar hij niet tegen kan. Maar ziek of niet hoge koorts of niet uitslag of niet hij heeft gisteren echt geen zieke indruk achter gelaten hoor kei vrolijk lekker spelen hahaha boefje! Ben blij dat hij vandaag weer goed oogt zonder uitslag en dat de koorts weg is
@vivian:Wat vervelend van Luca. Heb je nog een foto van de uitslag? Gelukkig gaat het nu beter. Ik vind die koorts ook altijd zo vervelend bij die kleintjes. Beterschap voor je kleine bikkel !! @Natascha:van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! @hier:komende week weer een weekje alleen. John is vanmorgen vertrokken naar Tunesie om weer het eea in bedrijf te stellen bij een Nederlandse tuinder. Nooit geweten dat die ook in Tunesie zitten haha. Zaterdagmorgen komt hij weer thuis. Komende week dus even aanpoten pff. Anouk gisteren een kei leuke handbal wedstrijd gespeeld.Ze hadden wel verloren maar ze was enorm fel en fanatiek.Leuk om te zien hoe ze is gegroeid het afgelopen jaar.Het wemelde daar wel van de wespen.Ik werd er niet goed van en was als de dood dat ze bij Eva zouden gaan zitten.Ze waren echt brutaal en gingen gewoon op je zitten blehh. Met Eva alles goed.Is echt een boefie aan het worden.Wil nu continue helpen met alles en ook met opruimen.Gisteren hebben we samen de sokken opgeruimd.Ik rol ze op en zij mag ze in de kast in de sokkenbak leggen.Kind is er zo zoet mee,geweldig!! Gaat ook steeds meer kletsen en vind momenteel de Teletubbies geweldig haha Zo maar even wat boodschappen doen en kan ze vamiddag naar bed. Tot later, Hier waait het helaas weer flink,zucht. Groetjes!!
@ Ingrid: Goed van Anouk! Leuk om ze zo bezig te zien! Sterkte deze week! Ik heb geen foto gemaakt wel een goede tip voor de volgende keer. @ Hier: Ik ben even helemaal van slag... Mijn broer is er net achter gekomen dat mijn schoonzus is vreemdgegaan terwijl ze zwanger is... Ze zijn net getrouwd ik heb zo met hem te doen... Zijn hele leven ligt overhoop hij vraagt zich af of het zijn kind wel is etc.... Maar ik vind haar zo'n leuke meid ik snap het niet... Moest het even kwijt...
@vivian:Jee meid kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent.Heeft zij het ook toegegeven? Terwijl ze zwanger is en net getrouwd. Kan me voorstellen dat heel zijn wereld overhoop ligt. Sterkte meid. Digiknuff.
Jeetje Vivian, wat vreselijk . Kan me goed voorstellen dat je daar van slag van raakt! Pfff... Wij druk weekeind gehad, vandaag dan ook erg rommelig. Was vergeten dat man late dienst heeft en ik geen eten in huis heb voor mezelf en bij de winkels kom ik nu ook niet meer. I. ook nog geen tweede slaapje gedaan vandaag dus die ga ik zo maar in bed leggen. Ze is veel te actief om te slapen, wil alles ontdekken en is gefrustreerd omdat kruipen en tijgeren niet wil lukken (ja de verkeerde kant op). Verlatingsangst is ook nog flink aanwezig. Beetje een baaldag want voel me ook niet fit maar we hebben ook een vakantie geboekt vandaag voor over een paar weekjes, lekker een midweek naar CP in een vip-huisje met sauna, ik kijk er enorm naar uit, heb het echt even nodig om eruit te zijn. De laatste keer dat we samen op vakantie zijn geweest is 2,5 jaar geleden (wel nog een keer met schoonfam maar dat voelde voor mij niet echt als vakantie en tijd voor elkaar hadden we toen ook weinig).
@ Arual: Lekker even weg! CP vinden wij ook altijd heerlijk!! @ Hier: Luca is ziek en Mama ook we hebben allebei koorts. We maken er maar het beste van! Luca slaapt weer hij heeft 39,5 graden lekker veel knuffelen vandaag.
@vivian:Heel veel beterschap voor jou en je kleine mannetje!! @arual:voel je je vandaag wel iets fitter dan gisteren? Heerlijk vooruitzicht om straks even weg te gaan met je gezinnetje. Kom morgen weer even terug. Ben enorm moe van het werken en ben blij dat alles ligt. Nog even een bakkie thee en dan vertrek ik ook naar boven. Truste allemaal.
@ Ingrid: Pittig 3 kids alleen. Kan mij voorstellen dat je moe was. @ Hier: Luca en ik zijn allebei nog wat gammel maar al stukken beter als gisteren gelukkig!
Wij zijn ook gammel. Alledrie enorm verkouden, hebben denk ik een uur geslapen. Ze slaapt nu wel maar hoorde net alweer een hoestbui door de babyfoon. Hoop dat ze nog even blijft slapen, ze heeft het nodig. Kom gauw weer verder kletsen en reageren maar nu eerst even weer het huis aan kant want als de avond net zo gaat als gisteren dan kom ik er niet meer aan toe .
Thnx Vivian, ben echt helemaal op. Als het ergens rommelt in mijn lijf dan spelen de klachten die ik al heb ook op. Heb haar vannacht mee naar bed genomen want ik kon niet meer. Hoorde van sm die gastouder is dat het erg heerst. Jullie ook beterschap.
vivian wat heftig hoe gaat het nu? arual beterschap bij jullie.. sorry ben echt heel druk deze week. heb elke dag wel verjaardagsvisite.. vlg week kom ik weer volop kletsen. de bv loopt nog goed. fernando heeft 7 tandjes inmiddels. alleen de nachten blijven hels zwaar. hij giert als een malle en is heel moeilijk stil te krijgen. tips zijn welkom... graag zelfs
@ Natascha: Poeh heftig.. Nee geen tips? Heb dat niet gehad met Luca zo helpt het niet als je hem bij je neemt? @ Arual: Hoe is het bij jullie? @ Hier: Luca en ik zij aardig opgeknapt gisteren ook gewoon naar Zumba geweest ging goed. Tja en wat betreft mijn broer.. Hij wil niemand spreken en dat snap ik wel. Net getrouwd zwanger van je eerste kindje en dan gaat je vrouw vreemd zwanger en wel kom daar maar is overheen ... Heb met hem te doen en met haar ook ik geloof niet dat ze dit wil.. Maar ja of het ooit goed komt..