Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vivian, vreselijk voor je broer :(.
    Fijn dat het beter gaat met jullie!

Natascha, wij ook eergisteren een rotnacht gehad, ze was ook erg verkouden en bleef maar wakker worden en huilen. Gisterenavond ook weer drama (nacht gelukkig wel goed).
    Gisteren haar nieuwe slaapzak gewassen en die krijgt ze vanavond aan, benieuwd hoe dat gaat.

Zelf voel ik me alles behalve lekker. I. ook nog erg snotterig en duidelijk niet lekker. Vanmorgen wel 1,5 uur geslapen en slaapt nu ook alweer een uurtje. Nog steeds flinke last van verlatingsangst, enige dat helpt is even uit bed halen als ze overstuur is en als ze rustig is (vaak valt ze op schoot weer in slaap) dan leg ik haar weer terug. Ik ga er nog even vanuit dat het een fase is en laat haar dus ook niet huilen als ze zo paniekerig klinkt. Meeveren is op dit moment voor beide partijen het minst vermoeiend. Normaal gesproken kan ze wel zelf weer in bed in slaap vallen en in eerdere moeilijke periodes (voor haar) hebben we gemerkt dat ze het daarna ook weer oppikt.

2. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

@ Arual: Lekker bij je nemen echt! Heb ik ook steeds gedaan ging vanzelf over. Voordeel ervan vind ik Luca weet altijd dat ik er ben en of kom. Heb er nu echt profijt van!

@ Hier: Net gaan shoppen geslaagd voor een gave leren jas wilde ik al een tijdje hebben!! Zo blij! Alleen manlief weet het nog niet maar dat ziet ie wel als ie thuis komt.. :D

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:vervelend die verlatingsangst.
    Inderdaad kun je er het beste in meegaan.Eva heeft het ook gehad en zit er nu ook weer zo'n beetje in.Laten huilen helpt bij haar echt niet want ze raakt compleet over haar toeren en dan breekt mijn hart.
    Je zult zien dat het straks ook ineens weer voorbij is maar slopend is het zeker.

@natascha:wow 7 tandjes al!!
    Eva heeft er pas 4.Gaat het nu wel beter?

@vivian:gelukkig weer opgeknapt.
    Met Luca ook weer alles goed?
    Wat vond je man van je nieuwe aankoop haha
    Hier ook binnenkort shoppen.Over ruim een week van mijn werk een of ander Symposium waar we voor zijn uitgenodigd dus wil nog even iets nieuws kopen.Op internet had ik een leuke jurk gezien dus misschien even bestellen.

@hier:nog steeds lekker druk.Ik lig 's avonds echt op apegapen.Vannacht komt ml weer thuis dus nog even doorbijten.
    Gisteren een emo afsluiting van de dag.Ik kwam de moeder tegen van het meisje die afgelopen maart zo onverwacht is overleden.Wat hebben die mensen een groot geslagen gat in hun hart,vandaag is het ook precies een 1/2 jaar geleden maar wat een pijn,verdriet en leegte bij die vrouw.Ik stond gisteravond met koken alleen maar te janken.Die pijn is zo voelbaar en die voel jezelf gewoon vanbinnen.Zelfs iemand die deze mensen niet kent ziet het verdriet in hun ogen.Blijft een ongelofelijk verhaal pff.

Nu even aanrommelen in huis en dan kan Eva vanochtend nog even slapen en dan vanmiddag de boodschappen doen.

Tot later.

4. vivianbraak

@ Ingrid: Tjee wat heftig! Volgens mij kom je zoiets nooit neerte boven..:( Kan mij voorstellen dat het jou ook treft ik kan daar echt niet tegen.
    Luca is ook weer beter! En mijn hub vond het een heel leuk Jack ;) Ik koop niet heel vaak iets dus hij zal nooit snel iets zeggen. Het ligt ook gewoon aan mezelf ik vind het dan net even te duur. Maar hij is geweldig! :D
    Als je iets moois hebt gezien kun je het maar beter bestellen ja. De meiden moesten allebei een nieuw dans outfit hebben op de site gezien ik dacht ik ga even langs allemaal al op! Geen risico's nemen ;) Fijn dat je man er weer bijna is.

@ Arual: Hoe is het?

@ Natascha: Hoe ging de nacht? Tandjes zijn er indd veel! Luca heeft er 6 :)

@ Hier: Vandaag weer naar de camping heb er weer zin in! Tot later meiden!

5. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Viviane doe Es' spam van je jas? Ik ben gister heel de dag op pad geweest voor een leren jas en heb niets kunnen vinden verdorie..

Anouk heel heftig zeg. Is dat die vrouw die ook hier op forum praat???

Gisteravond rond 23.00 was Fernando flink overstuur toen hebben we 2 afleveringen van Nijntje gekeken en hem weer in bed gelegd. En toekwam hij om half1 voor een voeding en rond 6uur weer dus ging goed deze nacht. Hopen dat het doorzet. Hij heeft vanmorgen broodje gegeten en tussen de middag eet hij er 2 kleine vreetzak..

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @natascha:de moeder van dit meisje schrijft niet op het forum.
    Hier doet Nijntje het ook altijd goed.
    Eva heeft de Film van Nijntje voor haar verjaardag gekregen en ze gaat zelfs al meezingen met haar armpjes in de lucht(zo schattig).

@vivian:genieten lekker op de camping.Het wordt volgens mij prima weer dit weekend.
    Geniet ervan!!

@hier:ml is weer thuis en is nu alweer naar de voetbal met T haha
    A heeft vanmiddag een kinderfeestje dus een lekker dagje in het verschiet.
    T wil vanmiddag kleding gaan kopen.Veel vriendjes hebben nu zo'n soort baseball vestje bij de Cool Cat vandaan en die wilt hij ook hebben pfff.Heb er niet zo'n zin in.
    Vorige week met A wezen winkelen en dat was al een ware verzoeking haha.Ze heeft nogal een eigen mening die niet altijd met de mijne strookt.

Zo direct even met die meiden op de fiets en een kadootje kopen op het dorp.

Tot later.

7. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    pft fernando staat heel de dag en is vreselijk ondeugend. ik moet overal kijken ahaha dikke deugniet..
    morge me laatste verjaardagvisite eindelijk haha maar wel heel gezellige visite.

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid, wat heftig :(, wat een verdriet.
    Nog gelukt met shoppen met T?

Natascha, wat een deugnietje!!!

Vivian, heerlijk als je zoiets moois voor jezelf kunt vinden!

Het leek hier beter te gaan. I. sliep heerlijk en was vrolijk maar vanmiddag haalde ik haar toch weer met koorts uit bed. Ze is nu wat onrustig maar hopelijk slaapt ze lekker de rest van de nacht. Ze was wel heel gezellig verder dus kreeg ook de indruk dat ze zich weer beter voelde.
    Hoor veel zieken in mijn omgeving. Hopelijk knapt iedereen snel weer een beetje op. Voel me nog steeds gammel maar nu even geen tijd om ziek te zijn ;).

9. vivianbraak

@ Natascha: Leuke foto! Druk om handen he hahaha. Ik zal later is even een foto spammen!

@ Arual: Hoe is het nu?

@ Ingrid: Inmiddels een beetje rust kunnen genieten?

@ Hier: We hebben heerlijk weer gehad!

10. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:zijn jullie weer opgeknapt?
    Het shoppen met T is gelukt.
    We zijn bij de Cool Cat geweest en hij heeft gekregen wat die graag wilde haha.
    Kom niet vaak bij de CC maar wat een herrie van muziek in die winkel en dan al die disco lampen.Ik houd best van een goede beat maar ik voelde me echt oud toen ik daar liep haha

@natascha:lief de foto van je mannetje,Leuk!!

@vivian:zeker weer getroffen met het mooie weer,Heerlijk!!
    De rust is weer aardig weder gekeerd.Heerlijk om weer even iets aan ml over te laten.Kost me toch meer energie dan dat ik dacht.

@hier:straks even met Eva naar de fysio.Ga lekker op de fiets want is mooi weer vandaag.Gisteravond heeft heel onze wijk 3 kwartier in het donker gezeten.Grote stroomstoring dus flink kaarsen neergezet en zaklampen.We hadden juist visite haha,Iedereen kwam naar buiten haha.
    Gelukkig weer snel opgelost want is toch niet zo heel handig.
    Eva is steeds een beetje aan het spoken.Wordt snachts wakker.Voorheen gaf je een speen en sliep ze verder maar nu krijst ze heel de boel bij elkaar.Eerst namen we haar in bed om haar vervolgens na een uur weer terug te leggen maar daar gaan we nu mee stoppen.Ze krijgt haar speen en we troosten haar en leggen haar dan direct terug,Dan gaat ze brullen maar afgelopen nacht was ze weer snel stil.Ik vind het niet leuk maar anders ligt ze straks iedere nacht erbij en dat weet ze dondersgoed.Nu even doorzetten.Mocht ze ziek zijn dan is het een ander verhaal maar dat is ze niet.Ik wil d'r niet teveel gaan verpesten door steeds maar toe te geven.

Kleine meid even aankleden en dan over een uurtje weg.
    Voor de rest niet veel plannen
    Morgen werken maar zie er een beetje tegenop.Ik moet werken met een waarnemer en met een stagiare erbij en van 8 tot 17 uur.Ik word alweer moe bij het idee.Kost altijd veel energie om alles steeds uit te moeten leggen.Misschien valt het mee,hope so.

Tot later.

11. vivianbraak

@ Ingrid: Is het een sprongetje misschien met Eva? De CC vind ik ook verschrikkelijk! Maar onze meiden komen er ook graag dus ik ben er wel regelmatig..;) Dat was dus even behelpen zonder stroom.

@ Hier: Nog iets meer dan twee maanden en dan trouwen wij, we zijn nog even dingen aan het checken etc. Whhhaaaaa krijg nu echt kriebels!! :D

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @vivian:gaat zeker opschieten jullie trouwerij.
    Echt leuk al die voorbereidingen.
    Ik vond het toen ook zo leuk toen we gingen trouwen.Je hebt echt een heleboel voorpret.
    Maak voor jezelf een overzichtelijk lijstje en kun je afstrepen wat je allemaal hebt gedaan.
    Geniet er maar lekker van.
    Kan zeker met Eva dat ze een sprong aan het maken is.
    Ik heb ook het idee dat er weer tandjes aan het rommelen zijn.Misschien dat allemaal bij elkaar dat ze even niet zo lekker in haar vel zit.
    Nu ligt zo sowieso alweer vanaf 12.45 te slapen.Ze was moe van de fysio.Straks nog maar even boodschappen met haar doen wanneer ze wakker is.Beetje op tijd eten want T gaat voetballen en mijn man gaat training geven.Hij is bezig met het volgen van een trainings cursus.Hij traint nu de E'tjes.Wel heel leuk om te doen.
    A mag straks mee naar het zwembad met een vriendinnetje en die wordt rond 18 uur thuisgebracht en die moet daarna dan maar eten.

Nu maar weer even wat doen.Zit al de hele middag te bellen pff schiet niet op haha

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Vivian, het komt echt dichtbij!!!

Ingrid, ach sneu dat er weer wat rommelt bij Eva, hoop dat de rust snel terugkeert.
    CC, oh vreselijk! Als tiener kwam ik er graag maar nu denk ik echt wat verschrikkelijk! Maar wie weet loop ik er over een paar jaar weer.

I. heeft de zesde ziekte, paar dagen hoge koorts, nu is de koorts weg en kreeg ze allemaal rode vlekjes achter haar oren en in haar hals die zich in de loop van de dag uitbreidden. Gelukkig eet en drinkt ze prima. Begreep dat ze niet meer besmettelijk is als de vlekjes weg zijn en dat die vaak na 1 a 2 dagen weg zijn, dus dat is wel fijn!

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Arual dan schrik je wel ff he als je al die vlekjes ziet. Charlot zat er helemaal onder van hoofd tot op de voeten. Hier nu 2 wat rustigere nachten gehad met Fernando ik leg hem direct aan de borst zodra ik hem hoor huilen in de nacht en dat lijkt te werken. Het gevolg is wel dat ik nu pijnlijke tepels heb maar dat went ook wel weer. Eerst maar deze periode doorkomen..

Vivian whaaaa bijna trouwen jeejj

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Spannend Vivian :D

Ik ben eindelijk ongesteld...yes yes yes

16. vivianbraak

@ Ingrid: Hoe is het nu met Eva? En de voorbereidingen zijn indd super leuk!

@ Arual: Beterschap! Zo sneu!

@ Natascha: Ik herken de pijnlijke tepels maar gelukkig werkt het!

@ Jamie: Vandaar die poetsdrang van de afgelopen dagen! Hieper de piep je kan aan de slag! ;)

@ Hier: Niks bijzonders :p

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.526
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @arual:gaat het alweer iets beter met je dochtertje?
    Die vlekjes kunnen zo grillig zijn.Echt vervelend.

@natascha:let er wel op dat je geen spruw aan je tepels krijgt.Is zo ontzettend pijnlijk.

@jamie:jij bent lang weggeweest.

@vivian:Met Eva gaat het nog steeds een beetje hetzelfde.Afgelopen nacht was ze weer wakker maar ging gelukkig weer snel slapen.De nacht ervoor heeft ze helemaal doorgeslapen.
    Voor de rest is ze heel vrolijk.

@hier:alles hier zijn gangetje moet ik zeggen.
    Eva heeft nog wel steeds luieruitslag.Is vrij hardnekkig.
    Gisteren op creche geweest en gelijk weer heftig.Ze doen heel erg hun best met verschonen maar is toch anders dan thuis.Zag er vanmorgen alweer beter uit.Voorlopig maar even doorsmeren.Zit gewoon een schimmel bij en dat maakt het hardnekkig.
    Zo de kinderen uit school halen.Voor de rest geen plannen voor vandaag.Beetje opruimen en aanlummelen.Vanmorgen mijn vriendin even hier gehad.Lekker kunnen bijkletsen.
    Eva ging verlegen doen,wel schattig.

Tot later.

18. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    hahahaha ja dat zal het zijn! :D

@Ingrid
    Ja heb intussen een systeem in huis opgezet om het beter op te ruimen,in de weer met dochterlief (weer terug naar ggz vanwege haar gedrag en concentratieproblemen dus allemaal via huisarts), heb veel pijn gehad waardoor men dacht aan baarmoederverzakking maar bleek niet zo te zijn. Nier/blaas echo en die was ook schoon. Dus nogal hectisch.

Vooral dochter eist veel energie nu hahaha

Wat vervelend van Eva haar luieruitslag!!!

19. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Momof klinkt heel druk allemaal jeetje heftig zo.

Luieruitslag heel vervelend hopelijkgaat snel over.

Oog is geen spruw hoor. Komt gewoon doordat Fernando nu de nachten zolang aan de borst ligt

20. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Natascha
    Ja idd maaaaar ondanks mijn menstruatiepijn voel ik me al 1000x beter.
    Denk dat mn hormonen gewoon doorgeslagen waren

Vervelend zo die pijnlijke borsten :(

Deel Deze Pagina