Borstvoeding enzo - kletstopic

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door miis, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een rust hierzo!!

Vandaag een actief uitje gehad met het werk.
    Samen met mijn collega georganiseerd.
    25 kilometer totaal op de fiets gezeten.
    Midden in de weilanden boerengolf gespeeld en heerlijk gegeten met zijn allen.
    Was een geslaagde dag.
    Ben wel moe haha
    We hadden echt super weer en ben gewoon verbrand in mijn gezicht.
    Nu nog even een bakkie thee en dan naar bed.
    Kom morgen even op iedereen reageren.

Gr Ingrid.

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ingrid, het was echt mooi weer! Klinkt als een geslaagde dag!

Momof, eindelijk je menstruatie!
    Pittig hoor met je dochter, je bent een supermama!

Vivian, hoe is het nu met je broer?

Natascha, hopelijk zijn de nachten met Fernando snel weer rustig!

Wij hebben na lange tijd weer eens 2 rustige nachten gehad. Gisterenavond was ze nog een uur ontroostbaar en heb ik haar op schoot genomen tot ze weer rustig was en gisterenavond ging ze zelf slapen (en dat was laaaaaaannnngggg niet gebeurd) tot vanmorgen half 8. Ze is ook supervrolijk.
    Vandaag is mijn zusje jarig dus daar gaan we heen met eten. Man moest vanmorgen al om 8.00 op de fiets om te gaan sporten.

3. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Hoi allemaal,

Wat is het stil hier...
    Allemaal druk?
    Hier waren de laatste weken erg onrustig. Zelf ziek geweest, en Julian ook niet helemaal fit.
    Hij heeft (vooral 's avonds/ 's nachts) erg veel last van zijn hoektanden en kiezen die doorkomen.
    Maar verder gaat het goed met hem. Hij loopt inmiddels!! *mama trots :D*

Hoe is het met jullie?

Liefs

4. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Goedemiddag allemaal.
    Meld mij hier ook aan om mee te kletsen.
    Op 4 september is mijn mooie en lieve dochter Andrea geboren.
    Ze is ons eerste kindje en krijgt bv wat erg goed gaat.
    Ik voed op verzoek en ze komt ongeveer 8 tot 10 keer in 24 uur.
    Andrea groeit als kool en is een lekker rustige en makkelijke baby.

5. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Augustusmama, trots!!! Wat leuk dat hij loopt!

Mizz Bunny, welkom! Netjes hoor 8-10x

Hier alles goed, ben een beetje aan het bijtrekken van de afgelopen weken, waren erg onrustig. We gaan binnenkort lekker een midweek weg, kijk er zo naar uit! Lekker even wat tijd met zn drietjes in een andere omgeving.

6. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Zo! flink gefietst!

@Arual
    lekker ff rustige ochtend!
    Enneuh Thnx!

@Augustusmama
    Ohh leuk!!! Quinn loopt nog steeds niet..

@Mizz Bunny
    Welkom en gefeliciteerd :D
    Super dat ze het goed doet!

@Hier
    Nou hectiek hectiek.. ook tanden hierzo.
    Niet te zuinig. 4 hoektanden en 4 kiezen.
    Vandaag ff lekker eruit geweest en voor de kindjes geshopt :D
    Vonden ze beide wel leuk geloof ik hahahaha

Nu ff tijd voor mij.. ik ga een cake bakken en dan lekker op de bank. Luther kijken onder een dekentje :D

Fijne avond!!

xxxx

7. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Het Meiden:

Mizzbunny welkom! :D

Even een ego berichtje ik droom al dagen achter elkaar dat ik mijn bruiloft mis of de kerk mijn jurk zakt af of de visagie komt pas in de avond.... Ik ben zo met de bruiloft bezig niet normaal!! Ben deze week druk bezig geweest met van alles en nog wat, wel kei en kei leuk!!! We zijn nu het draaiboek in elkaar aan het zetten heb er zo'n zin in!! Maar ja duurt nog even ;) Zaterdag mijn jurk op maat laten maken, lingerie etc etc nog kopen. Mijn schoenen zijn binnen en Wow die zijn prachtig! Zal er is ff een foto van maken. Einde ego bericht ! :D

8. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof, oei wat veel tanden tegelijk!

Vivian, het is ook spannend allemaal!!! :D :D :D

Hier alles goed, vandaag weinig geslapen door klussende/verhuizende buren maar ligt er nu alweer een uur in. Druk aan het wassen en pakken want we hebben een druk weekeind en gaan daarna een paar daagjes weg! Zou eigenlijk nu moeten stofzuigen en hij staat al klaar maar heb even geen puf meer, vanmiddag flink gewandeld naar het winkelcentrum en de kinderboerderij (was toch iets verder lopen dan ik dacht), toen weer naar het winkelcentrum want ik was iets vergeten en toen nog naar huis. Nu even met een kop thee, hoop dat de kleine dame vannacht net zo lekker slaapt als afgelopen nachten.

9. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Vivian
    Relax :D
    Je moet er ook van genieten he hahaha

@Arual
    Je klinkt ook moe meid!

@Hier
    Nou dochter is soms echt out of control.
    School kan haar niet motiveren,doet niet haar best, moet elke week minstens 1 dag nablijven om dr werk af te maken.
    Thuis ist ontzettende drama met niet luisteren etc.
    Ik dacht dat het pubertijd was maar er is echt wat meer..
    Dus gister achter mijn inschrijfpapieren voor de ggz gebeld, die verwezen mij naar de huisarts om de wachttijd te verkorten, die verwees me naar maatschappelijk werk zodat dochter toch dr ei kwijt kon tot ze aan de beurt was, die verwezen me weer terug naar school maatschappelijk werk.
    Die komt maandag hier langs en dan gaan we ff samen in gesprek.
    School had niet aangegeven aan haar dat dochter het op school slecht doet nu dus we gaan ook in gesprek met school...smw stelde ook psychotherapie voor dus ff bekijken.

Onze kleine man nog steeds onwijs last van tanden en wil snachts nu om de 2 uur aangelegd worden en dat trek ik niet met de huidige situatie dus we zijn kei hard aan het afbouwen hier.overdag krijgt ie al niks meer.. ben het nu ook aan het proberen om snachts niets meer te geven maar dat gaat niet zonder slag of stoot..
    Vanacht dikke last van tandjes.. krijst alles bij elkaar..gaan de buren kei hard op de muur rammen..
    Nou dat schoot bij mij echt in het verkeerde keelgat... alsof wij Quinn expres laten huilen ofzo???
    Jezus!

Maar nog ff doorbijten een maandje of wat en dan heeft hij zijn volledige melkgebit!

10. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    @Momof3, hopelijk komen ze er snel achter wat er is met je dochter en zit ze snel weer lekkerder in dr vel.

En ach arm mannetje laat die laatste tandjes maar snel doorkomen dan is die daar ook weer vanaf.

Zulke buren, tsss je zou ze....

@Hier, sinds gisteren begonnen met kolven aangezien ik bv wil blijven geven en met een paar weken weer ga werken. Nu zit ik met het volgende ik heb gisterochtend en vanochtend gekolfd en haal dan ongeveer 200 cc uit mijn borsten (links en rechts samen). Naar mijn idee is dit best veel en ben bang voor overproductie. Ik lek vanaf het begin al tussen de voedingen door en op aanraden kraam geef ik mijn kleine meid maar 1 borst per keer en daar heeft ze genoeg aan. Ik denk dat ik maar 1 keer per dag ga kolven of is dit te weinig?
    Hoe doen jullie dat, kolven om voorraad op te bouwen voor als je er niet bent.

11. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Mizz Bunny

Ik zou sowieso een flinke voorraad opbouwen.. Dat is mijn mening he ;)
    Ik had ook mega productie maar nooit gekolfd en er zijn keren geweest dat ik echt mn borsten heb moeten uitwringen om maar een flesje vol uit te krijgen voor bij schoonouders.

Dat je nu nog zo lekt is niet gek hoor.. Ik lekte ook flink, heb de eerste 2 maanden zeker met compressen in mn bh moeten rondlopen.
    Ik gaf Quinn elke voeding de andere borst, tenzij ze echt vol zaten, dan wisselde ik halverwege de voeding. Maar ik heb echt een mega gulzig kind dus die dronk gewoon echt belachelijk veel.

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Even snel.
    Kom later even reageren op iedereen.
    Ben weer enorm ongesteld geworden.Ik heb iedere keer zo'n enorme buikpijn.Net alsof je bevalling gaat beginnen pfff
    Zo met Anouk naar de handbal.1/2 uurtje rijden naar Den Haag.Is een sterk team waartegen ze moeten dus ben benieuwd.
    Eva gaat ook mee want J is met T naar de voetbal.Moesten al om 7.30 verzamelen.Is toch ook geen tijd meer pff.
    Eva gaat allemaal goed.Wel iedere keer vroeg wakker.Volgens mij zijn er tanden onderweg.Ze heeft er nog maar 2 onder en 2 boven dus er staan er nog een aantal in de wachtrij.

Kom vanmiddag even terug.Eerst de ochtend doorploeteren.Ieder geval mooi weer dus even de frisse boslucht inademen op het sportveld.

Tot later.

13. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momof, jeetje pittige situatie met je dochter. Ook sneu voor haar, er klinkt alsof ze erg met zichzelf in de knoop zit. Hopelijk komen jullie snel op de plek waar ze/jullie de juiste hulp kan krijgen.
    Wat een figuren zeg je buren... Hoop dat het snel voorbij is en je kleine man weer lekker slaapt!
    Ja ben inderdaad moe en dan ga ik vaak heel hyper typen ;).

Mizz Bunny, ik werk niet maar heb een behoorlijke voorraad kunnen aanleggen door alleen in de ochtend te kolven. Ik lekte ook best wel veel en had in het begin een lichte overproductie maar toch kreeg ik later wel dips en nu kolf ik minder gemakkelijk een flesje vol dan een paar maanden geleden dus dan is een voorraadje wel fijn (al blijft het niet zo lang meer goed).

Ingrid, hè wat rot zeg dat je zoveel last hebt! Sterkte komende dagen!!! Anouk lekker gespeeld?

Hier nog geen tandjes te bekennen, knaagt wel overal op maar dat doet ze al heel lang.
    Wij gaan even wat aandacht aan elkaar en onszelf besteden, paar daagjes relaxen met z'n drieën. Kijken er erg naar uit en hebben er veel zin in!
    Vandaag de kleine meid even bij m'n ouders geweest tussen de slaapjes door zodat ik even het hele huis kon poetsen en op orde kon brengen.

14. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    sorry dames.
    hier druk mijn opa vorige week opgenomen met eenn hersenbloeding. afgl vrijdag een drainn geplaatst. hij kan nog niet lope arm wel bewegen.. maar niet goed..

ikzelf heb een borstontst te pakken.. hoop dat snel weggaaat..

15. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    @Ingrid
    Vroege ochtend zeg!

@Arual
    Kleine man kalmeert al wat snachts.. hij begint te wennen aan geen bv krijgen als hij wakker wordt en de tandjes doen nu geloof ik ook wat minder pijn.
    Ja dochter.. pff hou op schei uit.
    Dadelijk ff verzekering bellen om te vragen of psycho therapie vergoedt wordt, dan kan ik om half 12 tegen de schoolmaatschappelijk werkster zeggen dat ze het maar meteen in gang moet zetten.

Vanmorgen ook weer zo'n vreemde situatie.
    Om 7 uur staat ze al beneden aangekleed en wel en ze wilde geroosterd brood. Ik zei: kun je mooi ook alvast je taak doen en die paar dingen van het aanrecht in de vaatwasser doen.
    Ga ik de broodrooster uit de kelder halen, staat ze stil voor het aanrecht.. met de kabel van de frituur te frutten. Helemaal daarin opgaand. Compleet vergeten dat ze de vaatwasser moest doen.
    Ze reageerd nu ook overal geirriteerd op. Verschrikkelijk!

Ook fijn! als je ff je huis kunt doen he :D ff fris hoofd ook meteen.

@Natascha
    Pfoe heftig!!!!! Beterschap!

16. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    @jamie:sterkte met je dochter!!
    Kinderen opvoeden is al een dagtaak maar op deze manier wordt het wel erg zwaar.

@arual:wanneer vertrekken jullie voor je midweekje?
    Heerlijk idee.
    Wij willen in de voorjaarsvakantie ook weer weg met het gezin.
    Anouk heeft lekker gehandbald..Wel verloren maar ze heeft 2x volop gescoord.Ze heeft zo'n ontzettend leuk team en de ouders zijn ook heel leuk om mee om te gaan.Mijn zoon heeft ook al zo'n leuk voetbalteam.Was vorig jaar wel anders.

@natascha:sterkte met je opa,heftig!!

@vivian:waar blijven die kekke schoenen spam spam

@mizzbunny:welkom!!

@hier:nog steeds volop ongesteld.Gisteren wel met zijn allen naar het zwembad geweest.Heb maar een tampon ingedaan maar liep niet helemaal op mijn gemak.Ben wel tig keer naar de wc geweest.Eva was knock out na het zwemmen.
    Kinderen hebben vandaag een roostervrije dag.Straks even naar de bieb en vanavond op tijd eten ivm voetbaltraining.

Nu even kleine meid verschonen want zit weer lekker te stinken haha

17. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Dag dames,

Mag ik met jullie komen meekletsen?

Ik zal me voorstellen... Ben 28 jaar, en (stief)mama van vier kindjes. De oudste twee zijn van mijn man, en zijn in co-ouderschap bij ons. Liesbeth en Benjamin zijn mijn buikbaby's :D

Liesbeth heeft 15 maanden bv gehad, Benjamin nu zo'n drie weken, en we hopen dat nog heel lang vol te houden...

Groetjes,

Mrs Hair

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mrs. Hair, welkom!

Momof, heftig. Zelf kwam ik op mijn 13e nogal met mijzelf in de knoop en die periode zal voor mijn ouders behoorlijk zwaar geweest zijn.
    Gelukkig zijn de nachten met je kleine man al wat rustiger!

Natascha, sterkte!!! Knuffel!

Ingrid, we zijn er al. Nu voetjes omhoog en dvdtje kijken met de open haard aan! Heerlijk!!! Hopelijk slaapt de kleine meid een beetje in een ander bedje.

19. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Goedemorgen!

@Ingrid
    Ja idd.. Maar ja we doen er allles aan op dit moment om haar te helpen.
    Blugh.. vreselijk zo zwaar ongesteld blugh.
    Heb je dr ook pijn bij of dat niet?

@Mrs Hair
    Welkom :D :D

@Arual
    Daarom zoeken we ook hulp.

@Hier
    Met maatschappelijk werk gepraat.
    Zij gaat een lerares van een school voor moeilijk lerende kids vragen of ze een dag in Dani dr klas kan meekijken en feedback kan geven aan de leraar over hoe hij haar moet motiveren en behandelen.
    Ze gaat bij ggz ff aan touwtjes trekken om te kijken of de wachttijd niet verkort kan worden. Dani is namelijk nog niet zo lang uitgeschreven daar dus erg vreemd dat we heeeellleeeemaal opnieuw moeten inschrijven.
    Donderdag hebben we samen een gesprek op school met de leraar en IB-er.
    Ik ga vandaag een instelling bellen voor psychotherapie.

Pff
    zo! en nu ga ik koffie drinken :D

20. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Hey Meiden!!

@ Jamie: Sterkte met je dochter meis.

@ Natascha: Jij ook sterkte.. :( Hoe gaat het met je nu? En je Opa?

@ Mrs Hair: Welkom! :D

@ Ingrid: Ik kan dus iet zwemmen met tampon gewoon al vanwege het idee kan mij goed voorstellen dat je niet op je gemak was!

@ Arual: Heel goed! Niks zo goed als tijd voor elkaar hebben!

@ Hier: Sorry als ik iemand vergeet. Maar HIER: Mijn jurk is af!! :D:D Helemaal af lalalalalala,ala!!! Hij word nu op maat gemaakt nog 2 weken mag ik hem ophalen woehoeeeee.

Ik zal ook gaan proberen om over iets anders te praten ;):D

Deel Deze Pagina